Osaako joku neuvoa, missä kaupassa Porissa olisi vielä myynnissä vanhaa erää Fairy-astianpesuainetta? Sitä tavallista vihreää Fairyä. Fairyn "uusi kaava" on heikentänyt legendaarisen tiskiaineeen käyttökelvottoman surkeaksi, joten haluaisin ostaa muutaman pullollisen vanhaa "oikeaa" Fairyä varastoon, kun "uusi kaava" Fairyllä ei tee yhtään mitään.
Mistä Porissa saa vanhaa Fairy-astianpesuainetta?
10
530
Vastaukset
- Anonyymi
Saako tunnistusohjeet vanhaannhyvään ja uuteen huonoon?
- Anonyymi
"Saako tunnistusohjeet vanhaannhyvään ja uuteen huonoon?"
Siinä uudessa huonossa lukee punaisessa tarrassa UUSI KAAVA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Saako tunnistusohjeet vanhaannhyvään ja uuteen huonoon?"
Siinä uudessa huonossa lukee punaisessa tarrassa UUSI KAAVA.Kyllä. Tavallinen vihreä Fairy, jossa lukee UUSI KAAVA, on ihan käsittämättömän tehotonta. Olen käyttänyt Fairya vaatteissa olevien rasvatahrojen poistoon ennen pyykkikoneeseen laittoa. Nyt Fairy levitti rasvatahran paidalle. Vanha Fairy pesi rasvatahran pois.
En voi ymmärtää, miten uusi vihreä Fairy "UUSI KAAVA" voi olla näin surkeaa.
- Anonyymi
Manniselta, sillä oli monta pulloa talvella, kun pesi sillä avantoaan 😄
- Anonyymi
Voiko uudella kaavalla pestä vielä avantoa?
- Anonyymi
Petosjytky. . . .
- Anonyymi
Avannosn pesussa tarvitaan rasvasiepparia, joka sieppaa likaisen rasvan pois.
Kysykää vaikkapa Räpsöön Parlamentilta.- Anonyymi
Rasvasiepparit pitää tilata Singaporesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasvasiepparit pitää tilata Singaporesta.
Sieltä mä ne tilasin ja potenssilääkkeet myös. Ikää on jo 80-vuotta ja potenssilääkkeitä tarvitaan. Sitä kyllä olen ihmetellyt, että miksi jo alle 50-vuotiaat miehet tarvitsevat potenssilääkkeitä ? Itellä viiskymppisenä pelasi paikat kuin nuorella pojanklopilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä mä ne tilasin ja potenssilääkkeet myös. Ikää on jo 80-vuotta ja potenssilääkkeitä tarvitaan. Sitä kyllä olen ihmetellyt, että miksi jo alle 50-vuotiaat miehet tarvitsevat potenssilääkkeitä ? Itellä viiskymppisenä pelasi paikat kuin nuorella pojanklopilla.
Mulla ei pelaa viiskymppisenä enää ihan kuin klopilla jolloin sai runkattua 11 kertaa päivässä. Nyt ei pääse kuin ysiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141379Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2061343Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451189Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73923Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66857Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776