https://youtu.be/DDK29gs9x7E?si=sc-TtYIyWEBPNkaD
Jos meillä kaikilla maaseudun rankakasa ukoilla olisivat polttopuukasat kuin haulikolla ammuttuina, muovin rääsyillä peiteltyinä nökkösinä pitkin peltojen peirtanoita ja metsänreunoja niin eikö maalaismaisema olisikin kaunis?
Järjestyksen mies
13
591
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kaikki maaseudun ukot olisi ihan samanlaisia, samannäköisiä ja asuisivat samannäköisissä taloissa ja ihan kaikki muukin olisi ihan samannäköistä, niin olisiko silloin maaseutu kaunis?
Siinäpä sinulle miettimistä, ihan noin filosofisellakin tasolla..- Anonyymi
Ei, vaan kaikkien maaseudun ukkojen pitäisi olla erikoisia turaukkoja jotka luuttuavat kissan perseellä ruokapöytää.
Sitten niitä luuttuajia pitää kehua ja kiitellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan kaikkien maaseudun ukkojen pitäisi olla erikoisia turaukkoja jotka luuttuavat kissan perseellä ruokapöytää.
Sitten niitä luuttuajia pitää kehua ja kiitellä.Liekkö sulta taas pois? Mikä ihme ajaa ihmisen noin sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekkö sulta taas pois? Mikä ihme ajaa ihmisen noin sekaisin.
Mietin samaa. Mutta toisaalta minua ei kiinnosta vähääkään näiden katkeroituneiden ihmisten elämä.
- Anonyymi
"Konstit on monet sanoi mummo kun kissalla pöytää pyyhki" tarkoitti aivan jotakin muuta kuin turaukkojen kissan kanssa vehtaamiset
Jos kissa hyppi ruokapöydälle niin se kyllä sai hatkat naisilta jotka tiesivät ettei kissan paikka ole ruokapöydällä.
Tiedän syyn miksi niin on, mutta tiedätkö sinä?- Anonyymi
Kyllä tiedän ei kissoja saa laskea ruokapöydälle se on kielletty paikka
- Anonyymi
Silti kissoja saa puristella, että ne maukuu, joku saa kiksejä siitä. Housu töpötti jollain, onneksi vanhemmat on kieltäneet lapsukaisten menon tuon turjakkeen lähelle tapahtumissa.
- Anonyymi
Niinhän sinä seisokkia haluat nähdä.
- Anonyymi
Joo, pastori on vakkansa valinnut. https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M
- Anonyymi
Noin on tapahtunut, somessa persreijistä on tullut päitä joita kaikkien pitää kumarrella.
Persreijät eivät tarvitse aivoja, silmiä, korvia, käsiä eivätkä jalkoja.
- Anonyymi
"Liekkö sulta taas pois? Mikä ihme ajaa ihmisen noin sekaisin."
Mikä sinulta on poissa ja ajaa sinut noin sekaisin? Aikuiset ukot ja akat käyttäytyvät kuin ylpeät filmitähdet ja itkeä pillittävät Youtube videoillaan kuinka joku muka kiusaa kertomalla ja kysymällä totuuksia itsestään suuria luulevista leuhkoista.- Anonyymi
Mikä sinä olet sanomaan miten kukin elää elämänsä? Jos noin hiertää persekarvoja niin tee perässä.
- Anonyymi
Harvasta tulee julkkiksia,kova laji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559