Kun minä olin lapsi, puliukot keräsivät pulloja. Nykyään on toisin, ja lapset jopa tappelevat tyhjistä panttipulloista. Paikkakunnalla jossa minä asun, on nyt muutama lapsi sairastunut viime vuosisadan kulkutauteihin, ja syynä on ollut se, että he työnsivät kätensä roskikseen, jossa oli koiran ulostetta, sekä lasinsiruja. Yksi näistä lapsista on omani, ja nyt hän kantaa alle euron tähden ikuisesti kulkutautia. Olen kyllä pyrkinyt kotitöillä kuittaamaan hänen karkki ja limuosotoksensa. Noin 35euroa viikossa. Välillä vähemmän. Narkomaanit heittävät neulansa samoihin roskiksiin, josta lapset keräävät pulloja myös. Tämä pullojen keräily on kuulemma koko Suomen ongelma. Ja sitten mikä liittyy vielä näihin lasten keskinäisiin nahisteluihin, niin pulloihin hierotaan kakkaa, ja sylkeä. Eli jos teidän lapselle tulee kuumeoireita, niin kysykää kerääkö hän pulloja. Tämän takia panttijärjestelmän kaatuminen olisi hieno asia.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tuo selittäisi asiaa. Eikö vanhemmat maksa lapsilleen viikkorahoja enää? Ei ainakaan tunnu huolehtivan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531076- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728