Kun minä olin lapsi, puliukot keräsivät pulloja. Nykyään on toisin, ja lapset jopa tappelevat tyhjistä panttipulloista. Paikkakunnalla jossa minä asun, on nyt muutama lapsi sairastunut viime vuosisadan kulkutauteihin, ja syynä on ollut se, että he työnsivät kätensä roskikseen, jossa oli koiran ulostetta, sekä lasinsiruja. Yksi näistä lapsista on omani, ja nyt hän kantaa alle euron tähden ikuisesti kulkutautia. Olen kyllä pyrkinyt kotitöillä kuittaamaan hänen karkki ja limuosotoksensa. Noin 35euroa viikossa. Välillä vähemmän. Narkomaanit heittävät neulansa samoihin roskiksiin, josta lapset keräävät pulloja myös. Tämä pullojen keräily on kuulemma koko Suomen ongelma. Ja sitten mikä liittyy vielä näihin lasten keskinäisiin nahisteluihin, niin pulloihin hierotaan kakkaa, ja sylkeä. Eli jos teidän lapselle tulee kuumeoireita, niin kysykää kerääkö hän pulloja. Tämän takia panttijärjestelmän kaatuminen olisi hieno asia.
Kauan uinuneet kulkutaudit, ja lasten pullojen keräys
Anonyymi-ap
1
116
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo selittäisi asiaa. Eikö vanhemmat maksa lapsilleen viikkorahoja enää? Ei ainakaan tunnu huolehtivan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506