Kun minä olin lapsi, puliukot keräsivät pulloja. Nykyään on toisin, ja lapset jopa tappelevat tyhjistä panttipulloista. Paikkakunnalla jossa minä asun, on nyt muutama lapsi sairastunut viime vuosisadan kulkutauteihin, ja syynä on ollut se, että he työnsivät kätensä roskikseen, jossa oli koiran ulostetta, sekä lasinsiruja. Yksi näistä lapsista on omani, ja nyt hän kantaa alle euron tähden ikuisesti kulkutautia. Olen kyllä pyrkinyt kotitöillä kuittaamaan hänen karkki ja limuosotoksensa. Noin 35euroa viikossa. Välillä vähemmän. Narkomaanit heittävät neulansa samoihin roskiksiin, josta lapset keräävät pulloja myös. Tämä pullojen keräily on kuulemma koko Suomen ongelma. Ja sitten mikä liittyy vielä näihin lasten keskinäisiin nahisteluihin, niin pulloihin hierotaan kakkaa, ja sylkeä. Eli jos teidän lapselle tulee kuumeoireita, niin kysykää kerääkö hän pulloja. Tämän takia panttijärjestelmän kaatuminen olisi hieno asia.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tuo selittäisi asiaa. Eikö vanhemmat maksa lapsilleen viikkorahoja enää? Ei ainakaan tunnu huolehtivan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522