Nuoren naisen rinnat

Anonyymi-ap

On ne vaan niin ihanat pideltävät, meinaan nuoren parikymppisen naisen kiinteät rinnat. Muutamista olen saanut nauttia vaan lisää haluaisin.
Harvemmin näin vanha niitä ilmaiseksi saa, olen sponssia antanut. Lisää ihania kokemuksia haluaisin alueelta Turku +50km. Kik sponssia47 voit laittaa kuvaa ja viestiä.
Rintojen koolla ei niin väliä, tykkään niin pienistä kuin suuremmistakin.

32

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kas tuli näppäilyvirhe. Kik on sponssi47

• Anonyymi

Onhan sellaset tissit kivat. Totta.

• Anonyymi

Kyllähän nuoren naisen rinnat ja vartalo olisi kiva vielä vanhemman miehen päästä hyväilemään.
      M 55v p-savo

• Anonyymi

Åornossahan esitellään naisten rintoja ja varsinkin mahdollisimman suuria. Harva varmaan tykkää hyvin suurista lolloista. Nehän roikkuu vapaana.
      Kyllä nuoren naisen terhakat tisut on kiihottavimmatjoissa nännit sojottaa ylöspäin.

• Anonyymi

Olet asian ytimessä.

• Anonyymi

Itse olen 40 vuotias ja tyttöystävä on 22 vuotias hänellä upeat C85 rinnat. Ikävä kyllä tyttönen lähtee vaihtoon.

• Anonyymi

Minä voisin antaa vaihdossa 60v neitosen 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttö on kaunis ja upea kropaltaan mutta oma mittani tuli täyteen muissa asioissa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttö on kaunis ja upea kropaltaan mutta oma mittani tuli täyteen muissa asioissa :D

Missä päin on vapaaksi päästetty nainen 22v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin on vapaaksi päästetty nainen 22v

Tämän hetkinen osoite sijaitsee hänellä Joroisissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän hetkinen osoite sijaitsee hänellä Joroisissa.

No osoitteen voi muuttaa Siilinjärvelle sitten😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No osoitteen voi muuttaa Siilinjärvelle sitten😊

Hah hha :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hha :)

👍😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍😂😂

Voithan sinä häneen ottaa yhteyttä tai "vahingossa" törmätä koska töissä ravintolassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan sinä häneen ottaa yhteyttä tai "vahingossa" törmätä koska töissä ravintolassa.

Ei se mua huoli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummalle vaihtokauppa olisi mieluisampi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itseasissa ei synnyttänyt 60v ole välttämättä yhtään huono. nimimerkillä silmät osui kerran värään paikaan. Sain siitä asiasta pienen kuitin varatulta naiselta joka on vielä helvetin hyvä tyyppi ja ihan kivan näköinenkin. Jos itse saisin sellaisen, niin en kyllä antaisi vaihdossa.

• Anonyymi

Löytyikö aloittajalle nuoret rinnat? Tuliko useampia kuvia?

• Anonyymi

nuoret kiinteet b-kupin rinnat on kauniimmat kuin silikoni pallot

• Anonyymi

Puhut asiaa . Kyllä nuoren naisen terhakat rinnat on minunkin mieleen enempi kuin silikonitissit.
        M 55v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut asiaa . Kyllä nuoren naisen terhakat rinnat on minunkin mieleen enempi kuin silikonitissit.
        M 55v

Eihän noita edes saisi vertailla.

• Anonyymi

Ei sen tarvi olla nuorikaan niin voi olla mielenkiintoiset. Se on aika monesta asiasta kiinni koko juttu.

• Anonyymi

Tissi kun tissi on hyvä hiplailla ym

• Anonyymi

Muutama neito on laittanut viestiä ja kuvaa. Harmi vaan kun ovat olleet niin kaukaa. Voin hyvin ajella puolisen tuntia Turusta mutten ihan Helsinkiin asti josta parikin oyyi yhteyttä.
      Kikillä minut tavoittaa. Ihan voi kuviakin laittaa jos haluaa kiusata vanhaa miestä :)

sponssi47

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miksi laittaa linkki joka ei toimi?

• Anonyymi

No sinä et saa edes läskeiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi laittaa linkki joka ei toimi?

Toimii se minulla, tässä koneessa saattaa joku maksumuurinmuurinpoistaja avittaa, tässä sama ihana kuva https://i1.wp.com/titis.org/pics/uploads/posts/2022-09/1663514519_3-titis-org-p-small-tits-blond-chastnaya-erotika-3.jpg toimii minulla myös toisella masiinalla.

Tämä Saksalainen Franziska Facella oli mallikaunotar vuoteen 2008 asti, jolloin mukaan tuli aikuisviihde, nettovarallisuus oli vuonna 2021 noin 0,5 taalamiljoonaa, koulutuksen ja työn uuvuttavuuden kannalta ei huono tulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimii se minulla, tässä koneessa saattaa joku maksumuurinmuurinpoistaja avittaa, tässä sama ihana kuva https://i1.wp.com/titis.org/pics/uploads/posts/2022-09/1663514519_3-titis-org-p-small-tits-blond-chastnaya-erotika-3.jpg toimii minulla myös toisella masiinalla.

Tämä Saksalainen Franziska Facella oli mallikaunotar vuoteen 2008 asti, jolloin mukaan tuli aikuisviihde, nettovarallisuus oli vuonna 2021 noin 0,5 taalamiljoonaa, koulutuksen ja työn uuvuttavuuden kannalta ei huono tulos.

Franziska Facella on syntynyt 28/02/1993, pituus 165 cm, ja mitoiltaan 32-24-34 (tuumia). Kauniimpaa löytää voi ei milloinkaan, kauniimpaa ei päällä maan...

• Anonyymi

Rinnat on monesti kivat, mutta muuten vartalo on kuin lapsella. Sanotaanko 30 vuotiaan naisen vartalossa on jo patinaa ja se näyttää hyvältä.

• Anonyymi

Ei sanota, 30 vuotiaan naisen vartalo yleensä on jo läskiytynyt ja on rusinointumasssa, ja se näyttää pahalta.

• Anonyymi

Jos turunseudulta löytyy sponssista kiinnostunutta neitoa, niin edelleen saa laittaa viestiä kikiin:
      sponssi47

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe