Muistaako kukaan Jukka Ruohosen kuolemaa Ylöjärvellä?

Anonyymi-ap

Useammalla keskustelupalstalla näkyy olleen viestiä vuonna 95 metanolilla myrkytetystä Ylöjärveläisestä 15v Jukasta. Muistaako kukaan juttua ja mistä siinä oli oikeasti kyse ansapommeineen, uhkauskirjeineen ja muine outouksieen? ja mikähän oli se siihen liitetty saatananpalvontayhteys? Kiinnostavan oloinen mysteeri jäänyt ratkeamatta.

16

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistan. En ollut moision koulussa missä tämä tapahtui vaan soppeenharjussa. Silloin oli pinsiössä tilapäinen koulu kun soppeenharjun koulu oli rakenteilla olin siellä siihen aikaan. . Mitä olen kuullut niin homma meni niin joku oli laittanut Ruohosen reppuun pullon joka ei ollutkaan alkoholia van metanolia jota tämä Ruohonen sitten myöhemmin meni juomaan luulleen viinaksi. Ruumis löydettiin jostain metsäkylän sellin kohdilta. Tekijää/tekijöitä ei kai koskaan saatu kiinni, mutta jotkin Virolaiset oli kai epäiltynä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siellä näyttää olevan aika laidasta laitaan tietoa, josta osa kuulostaa ihan älyttömältä. Kiinnostaisi, miten täällä aikalaiset muistavat asian ja onko noissa murha infon jutuissa mitään perää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä näyttää olevan aika laidasta laitaan tietoa, josta osa kuulostaa ihan älyttömältä. Kiinnostaisi, miten täällä aikalaiset muistavat asian ja onko noissa murha infon jutuissa mitään perää.

Metanolia joi jota luuli viinaksi ja kuoli siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metanolia joi jota luuli viinaksi ja kuoli siihen.

Poliisi epäilee kuitenkin murhaa, joten jonkunhan sitä on pitänyt juottaa tai antaa hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi epäilee kuitenkin murhaa, joten jonkunhan sitä on pitänyt juottaa tai antaa hänelle.

No en ole tätä nähnyt, mutta tämän tarinan minä olen kuullut, että joku laittoi koulussa ko pullon Jukan reppuun josta Jukka sitten myöhemmin vapaa-ajalla meni juomaan eikä varmaan tiennyt, että pullossa on jotain metanolia vaan ihan viinaa.

• Anonyymi

En tiedä liittyykö tähän Jukan tapaukseen, mutta muistan myös, että siihen aikaan joku tai jotkut teki myös noita itse tehtyjä pommeja. Näitä oli samassa mosion koulussa ja taisi jopa yksi olla viritetty lielahden cittariinkin asti. Luultavasti sama/t tekijät, koska silloin täällä moni kävi lielahdessa ostiksilla kun tällää ei vielä ollut mitään eloja ja prismoja.

• Anonyymi

Poliisi ainakin tutki näitä ja jotain uhkauskirjeitä Jukan tapaukseen liittyen. Mitähän niissä kirjeissä mahtoi olla ja kuka niitä sai?

• Anonyymi

Joo pommit ilmeisesti saattoi liittyä tähän. Tämä asia ja sentutkinta on jotenkin auki vielä. Kyllä myrkyn antaja pitää sentään saada selvitettyä.

Jotain. Pirun palvontaa oli ja sen sanottiin jotenkin liittyvän tähän.

Harmi kun nuori meni eikä asia selvinnyt!

• Anonyymi

vanha juttu ei enää selviä

• Anonyymi

Mä olin moision koulussa muistaakseni aloitin 7lk 1997 eli pari vuotta tän jälkeen eikä siellä silloin puhuttu tästä enää mitään. Muistan kyllä tapauksen vaikka ite oli silloin jotain13v vasta eli en ollut sitä ikä luokkaa. Kiusaamista moisiolla oli kyllä tän jälkeenkin mun aikanakin.. En tiedä mistä johtuu, että jonkun pitää kiusata toisia. Yleensä vielä sillä kiusaajalla on kohteena aina ne samat henkilöt. Muut saa olla täysin rauhassa, mutta niitä tiettyjä aina samoja henkilöitä pitää jostain syystä kiusata??

• Anonyymi

Metanolin reppuun laittaminen taisi tapahtua vuosi pari ennen tätä viimeisintä outoutta. Silloin kun repussa oli, niin sitä joi muutkin luokkakaverit.

Outo tapaus oli, koska rahapussikin löytyi ihan muualta paljon myöhemmin.

Harmi ettei ikinä selvinnyt Jukan kohtalo.

• Anonyymi

Ottiko lompakosta dnat talteen nuo älykkäät sinivuokot?

• Anonyymi

Tekijöiden lapset samaa lajia.

• Anonyymi

Jaa mitä lajia?

• Anonyymi

Jep periytyy kyllä isältä pojalle nuo hölmöilyt. Ihan sama meno edelleen kouluissa. Ehkä ne toki osaa olla menemättä niin pitkälle, että ne jonkun metanoli pullon toisen reppuun laittaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3111
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1782
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    Aihe