Se täytyy nyt taas sanoa, olet niin kaunis

Anonyymi-ap

Mutta koska me voisimme tehdä tuttavuutta? Kyllä minä haluaisin nähdä sinua läheltä ja livenä. Siinä on silloin kaikki elementit ja tehostukset mukana, ja joo, otan ylikierroksia tietenkin. Ei tämä ole todellista, mitä tunnen, vaikka meidän välillä on tiedä mikä jäätikkö.

18

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Kaunis" ei ole mikään tunniste. Kalastelet vain huomiota.

    • Anonyymi

      Joku palstarakkaus kenties? 🤔

    • Anonyymi

      Oletko varma jäätiköstä? 🤗

      • Anonyymi

        En tiedä. Ainakaan ei liekkiä siinä ole, koska muutenhan olisimme jo toisiimme liimautuneina. Jää kuvaa niin hyvin fyysistä etäisyyttä välillämme, ei kilometreinä vaan erilläänolona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Ainakaan ei liekkiä siinä ole, koska muutenhan olisimme jo toisiimme liimautuneina. Jää kuvaa niin hyvin fyysistä etäisyyttä välillämme, ei kilometreinä vaan erilläänolona.

        Kaikki täsmää kaivattuuni, mutta olo on hieman epäuskoinen...
        Lieskat ovat kyllä olleet joskus hyvinkin isot liimautumista myöten. Nyt on tuo kuvailemasi tilanne menossa. Täsmääkö?
        Koska näimme viimeksi jos näimme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki täsmää kaivattuuni, mutta olo on hieman epäuskoinen...
        Lieskat ovat kyllä olleet joskus hyvinkin isot liimautumista myöten. Nyt on tuo kuvailemasi tilanne menossa. Täsmääkö?
        Koska näimme viimeksi jos näimme?

        Liimautumista ei ole ollut, ei suhdetta.


    • Anonyymi

      Kaunis mistä?

      • Anonyymi

        Kädenselästä enimmäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kädenselästä enimmäkseen.

        Käsistä 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kädenselästä enimmäkseen.

        🙈😅🥰


    • Anonyymi

      Mikset voi pyytää minua kahville esim?

    • Anonyymi

      Olipa huvittavan tyhmät kommentit 🥳

    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Jäätä olisi poistettavana vielä paljon. Onneksi tuo whatsapp sentään on pintajäätä saanut vähän sulamaan.

      • Anonyymi

        Onneksi


    • Anonyymi

      haluaisin syödä sinut

    • Anonyymi

      Ihmiset monesti luo itselleen paineita mutta jos näin ei olisi niin eihän se toinen silloin olisi tunteellisesti tärkeä. Eläkää tunteet todeksi ja tehkää se mikä tuntuu oikealta.
      Elämässä on monikin asia todellista, jopa ne tunteet joita tunnemme. Miksi niille ei antaisi mahdollisuutta, ei kai niitä kukaan turhaan tunne. Tai jos tuntee että ne ovat täysin turhaa, niin ne voi painaa johonkin syvälle josta niitä ei enää koskaan löydä, tarpeettomana. Olisiko sitten parempi olla tunteettomia ja ainakin samaa neutraalia tunnetilaa aina kokien.

    • Anonyymi

      Ja nämä elementit ja tehostukset ovat mitä?

      • Anonyymi

        Ne ovat hänessä, hän omimmillaan luonnollisena omana itsenään. Persoona kaikkine mausteineen. Ihana luomu- nainen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe