Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
Miten toivoisit
122
4636
Vastaukset
- Anonyymi
Sisäkkäin 🥰🥰
- Anonyymi
Noni
- Anonyymi
Naurattaa
- Anonyymi
:Dddd
- Anonyymi
No hyi
- Anonyymi
Toivoisin tietäväni, että hän ikävöi minua yhtä paljon kuin minä häntä. Ja että tämä odotus jonain päivänä palkitaan yhdessäololla, eikä se jää turhaksi...
- Anonyymi
Yleensä se palkitaan jos toimii ja kertoo tunteista toiselle.
- Anonyymi
Ehkäpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteista on kerrottu. Toiminta ei juuri nyt sovi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteista on kerrottu. Toiminta ei juuri nyt sovi.
Miksei sovi. Eikö prinsessalle nyt sovi häiritä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sinä mene itse avautumaan niistä tunteistasi vaan hiiillostat täällä päämäärättömällä ja tökeröllä tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sovi. Eikö prinsessalle nyt sovi häiritä
Olin silloin loukkaantunut sinun etäisestä tyylistäsi hoitaa asioita. Nyt kyllä sopii.
- Anonyymi
Ei todellakaan tule sinun puoleltsi tuo onnistumaan raivoat vain ihan joka kerta sellaista en siedä olet jo minulle kuin tuntematon en tunne mitään veto voimaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai meneekö vaan huonompaan suuntaan, jos liikaa innostuu. 😔
- Anonyymi
Sivusta, lähentymistä toivon. Toivon tilanteita, että löytyisi se yhteinen kehonkieli, josta olisi helppoa ottaa koppia?
- Anonyymi
Kuuma, kostea ja hikinen 🥵
- Anonyymi
Toivon ainakin, että hän ei pitäisi minua ihan kahjona. Eikä muutenkaan ajattelisi pahasti minusta. Toki toivoisin, että olisi parisuhde hänen kanssaan, mutta jos se on liian utopistinen haave, niin toivon, että ei muistele pahalla.
- Anonyymi
En usko että hän pitäisi kahjona. Älä lataa liikaa paineita itsellesi tai hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että hän pitäisi kahjona. Älä lataa liikaa paineita itsellesi tai hänelle.
Millä perusteella et usko? Ethän edes tiedä kuka kyseessä.
- Anonyymi
Rakkautta. Naiselle
- Anonyymi
Toivon että hän vain ymmärtää tilanteen. Elämä on täynnä yllätyksiä.
- Anonyymi
Kohtasitko jonkun toisen?
- Anonyymi
Et voi oikeasti pyytää ymmärtämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtasitko jonkun toisen?
No en
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en
Kyllä sulla on joku toinen ja koko kaupunki tietää meikäläisen tietämisen jälkeen sen, niin.
Minä en tiedä, vieläkään, yhtään mitään, mistään
https://m.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4
- Anonyymi
itseasiassa toivoisin kyllä että näkisin hänet ihan tässä lähiaikoina 🤔 esim vklp olis aikaa.. voitais höpötellä ja halia 🥰 tekis niin hyvää kyl
- Anonyymi
Joo!!
- Anonyymi
Tietenkin läheiset ja lämpimät.
- Anonyymi
Luottavaiset, hieman ihastuneet mutta selkeät sekä avoimet ja ennen kaikkea molemminpuoliset. Päättäväiset ja selkeät, niin kuin olisimme kulkemassa samaa polkua. Läheiset ja tuttavalliset, hymyileväiset.
https://youtu.be/-72bc8fyTfU- Anonyymi
💖💖💖💘sydämeeni osuman sait🪄✨️siiri nordin
- Anonyymi
Toivoisin että välit olisi yhtä tunteelliset kuin ajatukset mulla.
Toivon hänen tuntevan saman kaipuun toisen luo kuin itse tunnen. - Anonyymi
Hänen naisen kanssa toivoisin että tutustuttais paremmin ja lähennyttäisiin pikkuhiljaa, että tämä järkyttävä kaipuu olla toisen lähellä helpottaisi.
- Anonyymi
Olisinpa tuo naisesi. Kun sanoit juuri kuten itse ajattelen miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinpa tuo naisesi. Kun sanoit juuri kuten itse ajattelen miehestä.
Voit olla jos nimesi alkaa J-kirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla jos nimesi alkaa J-kirjaimella.
Ei ala mutta eihän se yllätä ettei osu. 😊
- Anonyymi
Samoin ajattelen sinusta. Ajattelin jo silloin. Ilman yhteyttä tuntuu, kuin palanen minusta puuttuisi ja kaipaus häntä kohtaan on suunnatonta. -j
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin ajattelen sinusta. Ajattelin jo silloin. Ilman yhteyttä tuntuu, kuin palanen minusta puuttuisi ja kaipaus häntä kohtaan on suunnatonta. -j
Kiva, meistä ei vaan voi puhua että "silloin". Ja on minulla jonkinlainen yhteys milloin siltä tuntuu kovin.
- Anonyymi
Hyvät ja sopivat välit kyllä nyt enkä yhtään halua pienentää niitä...200km
- Anonyymi
Haluaisin hänet varmaan kokonaan itselleni. Tässä tilanteessa olisin onnellinen pelkästä seksisuhteestakin. En vain uskaltanut sitä hänelle kirjoittaa. Olen aina olut kunnollinen, enkä ole koskaan harrastanut irtosuhteita. Olen ollut hyvin ihastunut pidempään. Nyt kuitenkin olo on ihan tunteiden pakahduttama, ryoka ei maistu enkä saa nukuttua. Kaivattu mielessä koko ajan.Olen niin kuohuksissa näistä tunteista. Olisin kiitollinen yhdestä yöstäkin. N->M
- Anonyymi
Sinä mies luritat just mitä haluut kuulla. Kiitollinen ja katin kontit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä mies luritat just mitä haluut kuulla. Kiitollinen ja katin kontit
Kaikkea saissea sitä saa lukea
- Anonyymi
Milloin näitte?
- Anonyymi
Miten pitkään olet ollut ihastunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pitkään olet ollut ihastunut?
8-9kk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8-9kk
Missä te näette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä te näette?
Näimme tänään iltapäivällä, siellä missä näemme.
- Anonyymi
Hyvissä väleissä olemme
- Anonyymi
Vielä
- Anonyymi
Sellaiset ihanan imelän läheiset.
- Anonyymi
hyvät, lämpimät & läheiset.. tämä kaikki on mahdollista vain jos hänkään ei ole minkäänlaisessa suhteessa nytten
- Anonyymi
Lämpimämmät ja läheisemmät kuin mitä ne nyt on. Nyt ainakin omalta puolelta ne on varovaisen jännittyneet, kun ei tiedä mitä toinen miettii. n>m
- Anonyymi
Tunnisteiden on tultava sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnisteiden on tultava sinulta.
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Ymmärsin tuon hyvin.
Sivusta - Anonyymi
Samat fiilikset. /sivusta mies
- Anonyymi
Tahdon sulle olla hyvin hellä. Oisit mulle kukka kämmenellä..
https://youtu.be/Gm1uENBagLQ
Älä sano ehkä, jos voit sanoa kyllä.
Älä sano katsotaan huomenna
jos voit jo tänään sanoa ei. […]
Älä huokaa jos sinun on huudettava.
Älä huuda jos kuiskauskin rikkoisi
kurkiaurat matkalla rinnasta rintaan,
särkisi ikuisesti aran astiamme.
Älä, älä koskaan suutele otsalle
jos voit suudella suoraan suulle. - Anonyymi
En toivo mitään välejä naisen kanssa. Olen luovuttanut. Kun en osaa olla normaali.
- Anonyymi
Yksin on huono mitään tehdä koska tunteisiin/tykkäämiseen ja kaikkeen tarvitaan aina se kaksi. Samalla ajatuksella ja tunteella olevaa. Tilanne on se mikä on ja se ei siitä muutu.
Toivon vain rakkautta elämään ja tietysti ihmisen siihen.
"One sided feel is like standing in the rain alone, hoping that someone will notice and join you, but they never do" - Anonyymi
Samantekevää.
- Anonyymi
Aikaa on kulunut aivan liian kauan - jää paksuuntunut.
- Anonyymi
Jää on paksu, mutta ei läpäisemätön - olemmehan molemmat täällä.
- Anonyymi
No hyvillä väleillä mut ei tule onnistumaan kun hän on niin vaikea ihminen itseltä onnistuisi oleminen hänen kanssaan mut eipä hän osaa nätisti käyttäytyä harmi niin no eipä ole minun vikani onneks hänhän on sellainen niin ei olla sitten tekemisissä kun hän ei osaa käyttäytyä ei voi mitään monet kerrat yrittänyt mutta ei sama peli joka kerta
- Anonyymi
Vai niin että sussa ei ole mitään syytä ja ongelmaa mutta toisessa ei muuta olekaan?
Mietitkö koskaan miksi toinen voisi olla vaikea?
Kuuntelitko ikinä mitään miksi?
- Anonyymi
Toivoisin, että heräillessäni uuteen aamuun voisin sen hyvän huomenen viestittää ❤ kera.
- Anonyymi
Jos nyt edes nähtäisiin. Saikun takia en häntä näe nyt hetkeen. Haluaisin että hän puhuisi minulle, kysyisi asioita niin en olisi niin lukossa, tulisi lähelle, koskisi edes vahingossa. Miehelle tämä.
- Anonyymi
Kauan oot ollu saikulla?
- Anonyymi
Siitä en tiiä, mutta yleisesti ottaen son mulle yks tun maku kuka kääntyy vastaan
- Anonyymi
Jou jou se on nähnyt paljon vaivaa kajotakseen ns lähimpiin, ei väliä tykinruokaa
- Anonyymi
oon tosi kiinnostunut hänestä ja pyörii kyllä mielessäni.. samalla kuumottaa nii en uskalla hirveesti elätellä turhia toiveita. en todella pistelisi vastaan hänelle jos ottais normisti yhteyttä minuun irl. jää varmaa nähtäväks.
- Anonyymi
Silleen kivasti, ei suotta luotaisi paineita vaan edettäisi kummallekkin mieluisalla tavalla. Jos tykkää toisesta, on helppo olla hätäilemättä eikä pienet kompastelut järkytä liiaksi. Annettaisi ajan yhdistää ja saateltaisi elokuvista ym. kotiin. Tehtäisi vähitellen yhteisiä suunnitelmia ja etsittäisi oikeaa hetkeä ensisuudelmalle.
https://youtu.be/oT3LNv2TLbc- Anonyymi
https://youtu.be/o4WgfJLzpHY?si=5cgqiBREMN5-TC5P
Juu niinpä niin ei tuo tänne ollut mutta biisi ja bändi laittoi miettimään ja tuntemaan jotain🖤
- Anonyymi
Välit ovat juuri sellaiset niin kuin ne tässä tilanteessa kuuluukin olla.
- Anonyymi
Eli ei minkäänlaiset välit eikä ikinä tulekaan enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei minkäänlaiset välit eikä ikinä tulekaan enää
Se ei ole se mitä haluaisin, mutta se on toiseksi paras ratkaisu.
- Anonyymi
välimme jatkuisi vilpittöminä ja ystävällisinä.
- Anonyymi
Mikä olisi vastakohta sille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olisi vastakohta sille?
Terävää pöytään niin kuuntelen ees hetken
- Anonyymi
Tässä tilanteessa? E ntahdo olla sulle vaivaksi..
- Anonyymi
Hän ei olisi ikinä vaivaksi mulle enemmän tää täydellinen hiljaisuus ja epätietoisuus ja huoli on vaivaksi ja hajottaa
naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei olisi ikinä vaivaksi mulle enemmän tää täydellinen hiljaisuus ja epätietoisuus ja huoli on vaivaksi ja hajottaa
naiseltaKaveruus on liian vähän minulle.
- Anonyymi
Sen verran väliä esim et mahtuu viistäen?
- Anonyymi
Liikenneosaajat lie osaisi tätäki tulkita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikenneosaajat lie osaisi tätäki tulkita
On kai toki näitä pakun pakittajia tullut arvosteltua tyylistä ja suoriutumisesta
- Anonyymi
Toivon, ettei jäänyt mitään myrskyjä tai pahaa tuulta ilmaan. Sää oli yleensä suhteellisen rauhallinen ja monta sellaista hetkeä jäi mieleen. Mietin, olisiko parempi, jos olisi jokin yhteys, vai, että ei olisi tekemisissä. Miksi ei voisi olla, kun mitään suuria kaatosateita ei missään vaiheessa tullut.
- Anonyymi
Olisi auringonpaistetta kirkkaan sinisellä taivaalla ja peilityynellä merellä. Iltahämärässä käpertyisimme toisiimme ja katselemaan tähdenlentoa ja suutelisit minua kuunsillan reunalla.
- Anonyymi
Parempi kun ei ole mitään yhteyttä niin ei jää auringonpaistetta toivoessaan aina monipäiväisen usvan peittämäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kun ei ole mitään yhteyttä niin ei jää auringonpaistetta toivoessaan aina monipäiväisen usvan peittämäksi.
Yhteys on tarvittaessa. Aina ei tietenkään paista aurinko. Usvaisina päivinä kömpisin saman peiton alle häntä hellimään. Usvakin on kaunista. Olemme vain ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteys on tarvittaessa. Aina ei tietenkään paista aurinko. Usvaisina päivinä kömpisin saman peiton alle häntä hellimään. Usvakin on kaunista. Olemme vain ihmisiä.
Jotenkin tuntuu ettei yhteyttä ole vaikka olisikin tarvetta just nyt etenkin.
- Anonyymi
Taisi jäädä kyllä todella jotain minkä tahtoisin pois ja ainut keino olisi yhteys.
naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi jäädä kyllä todella jotain minkä tahtoisin pois ja ainut keino olisi yhteys.
naiseltaPuhutko sydämestäsi?
- Anonyymi
Haluan hänen kirjoittavan minulle, mistä tahansa syystä.
- Anonyymi
Tänne vai. Huoh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne vai. Huoh.
Yksityisviestillä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityisviestillä 🙂
Milloin viimeksi kirjoitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi kirjoitti?
Kesäkuussa ☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuussa ☹️
Missä kirjoitti ja mikset itse voi laittaa viestiä
jos haluat että toinen laittaisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kirjoitti ja mikset itse voi laittaa viestiä
jos haluat että toinen laittaisi?No, on vaikea kirjoittaa, kun et ole varma, pitääkö toinen sinusta. Jopa neutraali viesti vaikuttaa provosoivalta päässäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuussa ☹️
Oliko teillä jokin draama
- Anonyymi
käsi hänen kädessä.. siihen jään <3
- Anonyymi
Toivoisin että välissä olisi vain lakana.
- Anonyymi
Miksi se lakana siihen väliin tarvitaan?
- Anonyymi
Voisimme olla ystäviä.
- Anonyymi
Minä en ainakaan pystyisi olla pelkkä ystävä kaivattuni kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan pystyisi olla pelkkä ystävä kaivattuni kanssa.
No en minäkään. Mahdoton ajatus näillä tunteilla.
sivusta
- Anonyymi
Jos halittais ja pussattais se olis hyvä alku.
- Anonyymi
haluun mun miehen mun sänkyyn
- Anonyymi
Sellaiset että olis hyvä olla.
- Anonyymi
Tuon minä ymmärrän, olisiko se ilman seksiä?
- Anonyymi
motiivit on ittellä avoimen rehelliset ja jopa ihastuneet hänen suuntaan..hänellä on ihan tosi samanolonen energia kun ittellä.. sytyttää. huomasin sen kun tein pikkusen taustatutkimusta tossa. (tää on tärkee) en vaa tiedä mitä hän ajattelee musta?? varmaan tuumaa et syöksen tulta ja puijaan poikia nyt vähintään ..mut toivottavasti nähdään kyseisen kesäkuisen kanssa vielä joskus
- Anonyymi
Tunnen jostain syystä hyvin paljon häntä kohtaan, mutta samalla tiedostan realiteetit ja tiedän ettemme voi olla yhdessä. Tunteet on kuitenkin mitä ne on.
- Anonyymi
Molemmat varattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat varattuja.
No shit Sherlock!!
- Anonyymi
Näinhän se on. Tänään taas tuli tunne että mun on jossain vaiheessa pakko kertoa tunteistani, muuten räjähdän. Haluan jotain, mitä en voi saada.
Naiselta
- Anonyymi
Käyni täällä niin harvoin etten ikinä ala lukemaan näin pitkiä ketjuja.
Jos mulla olisi joku "hän", niin tottakai toivoisin välien olevan hyvät. :) - Anonyymi
Haluaisin vain niin kovasti olla hänen lähellään, koskettaa, halata, suudella.. Tänään, kun hän tuli oikein lähelle minua, se tuntui kuumottavalta. n>m
- Anonyymi
Haluan, että tilanne on juuri se ku se nyt on.
Talvella olisin halunnut, että juttumme kokee "luonnollisen kuoleman" saattohoitoineen eli keskustellen. Aikuisuus ja draamailu ei sovi yhteen.
Kyllä sellaistakin voi ikävöidä, jonka kanssa ei voi eikä halua olla.
Tunnesysteemi on jumittunut johonkin mielikuvaan, jota ei voi toteuttaa. Koska toista ihmistä ei voi muuttaa.- Anonyymi
Se on totta, toista ihmistä ei voi muuttaa, jollei hän sitä itse halua.
- Anonyymi
Haluaisin kertoa tunteistani. Toisaalta toivon että tunteet menisivät ohi tai laantuisivat, koska emme voi olla yhdessä. Tunnen kuitenkin todella suuria tunteita häntä kohtaan ja semmoista yhteyttä hänen kanssaan jota en ole kenenkään muun kanssa kokenut. ❤️
- Anonyymi
Lopeta pliide toi toisto että ette voi olla yhdes !! Te voitte olla yhdes jos kumpikin haluaa ja rakastaa ja siihen ei oo edes papilla sanomista paitsi aamen. Snaijaakko jo vttu!!
- Anonyymi
Juuri siinä missä ne ovat. On jollakin lailla hyvin kihelmöivä tunnelma, ajankulu saattaisi unohtua ja romanttiset ajatukset valtaavat mielen. Minkälaista se olisi jos kahdenkesken olisi ja suht tavallisesti suudeltaisi, mut pitkään?
https://youtu.be/B1tokU61sLc
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215849Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303204- 1621784
- 691416
- 1041324
- 631213
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,121027Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas363921Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes116889- 77862