Mistä löytyisi seuraa 68-vuotiaalle Savukoskelta muuttaneella gay-miehelle, joka tykkää myös pukeutua vaippoihin?
Mikkeli gay
11
683
Vastaukset
- Anonyymi
Vai tällainen muuttaja sä tällä kertaa olet... Rantakylän vanhusten sekaan menet. Kera viiniesi.,
- Anonyymi
En minä tiedä mistäin sellaisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiedä mistäin sellaisesta
Et joo tiiä et
- Anonyymi
Voi sua raukkaa, kaiket päivät keksit uusia aiheita ja nostat vanhoja. Voidaan nimetä kokopäivätoimiseksi raukaksi.
- Anonyymi
Taitaa teikäläisen mieluinen keskustelu olla ja yrität saalistaa aloittajan peppu jumppaan....
- Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa teikäläisen mieluinen keskustelu olla ja yrität saalistaa aloittajan peppu jumppaan....
Tuota samaa olen todella vahvasti epäillyt!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuota samaa olen todella vahvasti epäillyt!
Jaa, itsensä kanssa keskustelee jälleen, ei kukaan muu muista 2 vuotta vanhoja juttuja.
- Anonyymi00010
Laajalammelta löytyy seuraa
- Anonyymi00012
Työsuojelun väestä löytyy varmasti kaikenlaista vaihtoehtoja kannattaa varoa ettei tuu ammattitautia ansoittaa työpisteitä siihen tahtiin ettei mitään järkeä
- Anonyymi00013
Epäilen vahvasti että tuo ei ole oikea ikäsi!
- Anonyymi00016
Niinpä, itsensä kanssa trolli taitaa sairastaa skitsofreniaa jos väittää, ettei ole itselleen vastaaja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416