Nainen, oikeasti, kauhistut kun tunnistat itsesi täällä

Anonyymi-ap

Ja tajuat, että minä kirjoitan sinulle. Pelonsekaisin tuntein luet ja kuljet julkisilla paikoilla peläten kohtaavasi minua, ja siksi nyt entistä tarkemmin välttelet kaikkia paikkoja, ajankohtia ja tilanteita, missä minuun voisit törmätä.

Tunnusta pois, että tilanne on juuri kuvatunlainen, ja että se ajatus, että minä olisin kirjoitusten takana herättää kammoa. Haluaisin säästää sinut tältä ikävältä tunteelta, mutta tarvitsen sanasi siihen. Sanothan, että kirjoitteluni on ei-toivottua.

23

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjaimet!

    • Anonyymi

      Ehkä se kun kirjoitit hänen olevan helv… kuuma ja kiihottava oli aika hurjaa.

    • Anonyymi

      Voi luoja voi voi luoja voi sentään luoja ääh...
      Mikset ajattele positiivisemmin että hän haluaa törmätä enemmän kuin mitään ja haluaisi että ihan oikeasti olisi kiinnostusta.
      Jos on pakko kirjoittaa niin kirjoita mutta mielellään ne sanat haluaisi suoraan kasvotusten oli ne sitten miten raadollisia tai "ylitseampuvia" tai lennokkaita tai ihan mitä vain aivoista ja sydämestä lähtee.

    • Anonyymi

      Kävin tänään ässämarketissa. Ei sua näkyillyt. Pelkäätkö minua?

      • Anonyymi

        Minä kävin Alepassa.


      • Anonyymi

        En ole käynyt ässämarketissa.


      • Anonyymi

        Mä kävin sun rakkaan luona


    • Anonyymi

      😂😂😂

      • Anonyymi

        Ei naurata.


    • Anonyymi

      Taitaa ap:lla olla oma lehmä ojassa kun noin manipulatiivisesti kirjoittaa. En tiedä kuka olet, mutta vaikutat jokseenkin yksinkertaiselta ja katkeralta. Ehkä jopa kostonhimoiselta uhkailuinesi. 🤡🤡🤡

    • Anonyymi

      En pelkää vaan mietin, miksi mies haluaa ujuttaa mieleeni rakkausjuttua, jonka johdosta ajauduin syvälle kuiluun, jonka pohjalla tajuan, ettei hän välitä. Kaikki on niin kepeää ja hauskaa, mutta toisten ihmisten tunteilla ei leikitä ja piste.

      • Anonyymi

        Noin päinhän meidän jutun kohdalla ole ollenkaan, vaan juurikin päinvastoin. Tarkoitan sitä, mitä kirjoitan. Nainen saattaa ihan oikeasti pitää minua outona ja kartettavana, ja toivoa, että pilvilinnojen rakentelu hänen ympärillään loppuu, koska ajatus ahdistaa.

        Siitä on ollut selkeitä merkkejä menneiltä ajoilta.


      • Anonyymi

        En ole se mies, teidän ihastus, joka on torjunut naisen tai haluaa hänet pois kuvioistaan. Olette erehtyneet, tehtäköön se nyt selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole se mies, teidän ihastus, joka on torjunut naisen tai haluaa hänet pois kuvioistaan. Olette erehtyneet, tehtäköön se nyt selväksi.

        Olet siis torjunut naisen?
        Hylkäsit sanomatta mitään?


    • Anonyymi

      Olet sekopää jos tiedät aiheuttavasi toiselle tuollaista etkä omaehtoisesti ilman mitään pyyntöjä lopeta mitä sitten teetkin.

      • Anonyymi

        En tiedä. Toivon rehellistä ja suoraa palautetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Toivon rehellistä ja suoraa palautetta.

        Sitten ei kannata odottaa vastausta s24.


    • Anonyymi

      No en kyllä tosiaan tajua kuka olet.
      Enkä karttele mitään julkisia paikkoja myöskään.
      Enemmän kuin mitään haluaisin tietää kuka oot.
      Eli en voi sanoa että kirjoittelu on ei-toivottua. Tietty mieluummin kirjoittelisin muualla kuin palstalla.

    • Anonyymi

      Pelkään todella, kävin sukupuolitautitestissä sun takia

      • Anonyymi

        Kyllä on mustamaalaus perinpohjaisesti tehty. Anna kun arvaan, mitään tautia ei ollut.


    • Anonyymi

      Äläpä tee itsestäsi päähenkilöä
      Kun et voi tietää ootko nii tärkessä roolissa sille toiselle mitä luulet olevasi...
      Haiska homma on että mulla siellä oikeassa tosielämässä omassa historiassa on kiven sisältä vapautunu tyyppi jota pelkään enenmän kun kaikkia nettiörvelöit yhteensä ...
      Minun oikea todelisuuteni saa miettiin pysymään pimeitä kaduilta ja pusikoista poissa
      Naiselta sivusta

    • Anonyymi

      Kuka kirjoittaa tällaista?

      t. tunnisteellinen mies

    • Anonyymi

      Et AP merkitse minulle rakkautta, pysyvyyttä, turvallisuutta.
      Et ole edes ystäväni, et mitään minulle.
      Joten turhaa yrität manipuloida minua elämääsi.
      En pelkää sinua vaan voin pahoin ainoastaan kun ajattelenkin kaikkea.
      Se ei tule koskaan toteutumaan ei koskaan kanssasi joten voit luovuttaa nyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe