Hyvää yötä hänelle

Anonyymi-ap

Jos se merkitsee jotain, niin olet mielestäni täydellinen juuri noin ja et ole yksin ikinä, koska ajattelen sinua melkein koko ajan. Yritän olla olematta huolissani. Yritän olla kuvittelematta, että kärsit jostain syystä. Vaikka pelkäänkin sitä.

31

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kärsin joka päivä ja varsinkin iltaisin/öisin. Aamuisinkin on vaikeaa.

      • Anonyymi

        Mulla sama.


      • Anonyymi

        Elämä on yhtä kärsimistä. Näin sanoi jo norsukin kun kärsäänsä heilutteli.


    • Anonyymi

      Jos olisit hän, ketä lakkaamatta ajattelen. Kärsin kyllä, mutta selviän. Lähetän lämpimän ajatuksen, toivon sen tavoittavan hänet.

    • Anonyymi

      En kärsi muusta kuin siitä ettet ole omanani mies.

    • Anonyymi

      Kyllä minä kärsin. Elämä valuu läpi sormien kun näen kaiken elämän ympärilläni, mutta en voi tehdä mitään. Kärsin ilman sinua naiseni. Selviän päivästä toiseen nyt lääkityksessä... sinä olet täydellinen❤️

    • Anonyymi

      Kestäisin paremmin, jos en olisi niin yksinäinen. Hyvää yötä ja kauniita unia, ap!

    • Anonyymi

      illat ja yöt on pahimpia.. ollu jo kuukausia.. yhtä helvettiö oikeestaan. kaikki asiat vaan vyöryää niskaan ja olo on yksinäinen ja nuutunut päivisin jatkuvasti.. mutta sinä ihana piristät minua <3 ihana kun olet siellä jossakin :) olisi ihanaa tuntea läheisyytesi nytkin.. hyvää yötä

    • Anonyymi

      Voisit lohduttaa minua privaatisti, kuin silloin ennen..jos siis olet hän...

    • Anonyymi

      Älä ole huolissasi. Hyvää yötä sinulle.

    • Anonyymi

      Hän voisi kenties kirjoittaa noin, mutta en tiedä onko hän täällä enää.

      Hänelle voisin sanoa, että on paha olla ja halu vetäytyä kaikesta syvä, mutta pakko on vain roikkua maailmassa mukana. Päivä kerrallaan. Yritän tehdä päivittäin jotain, joka vie minua edes vähän eteenpäin.

      Joka päivä olen kuitenkin kiitollinen siitä, että hän on olemassa, siellä jossain. Joka päivä ajattelen, joka päivä mietin miten hän voi, ja joka päivä kaipaan.

      • Anonyymi

        Hieno kirjoitus. Maailmassa mukana roikkuminen on raskasta, mutta minkäs teet. Tuo on juuri hyvä tapa, että toteuttaa vaikka yhden asian loppuun joka päivä. Pitää itsensä vähän liikkeellä. Huolehtii itsestään. Kauniisti ajattelet hänestä ja sanoisin että se kyky sinulla, on arvokas lahja. Enkä muuten ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kirjoitus. Maailmassa mukana roikkuminen on raskasta, mutta minkäs teet. Tuo on juuri hyvä tapa, että toteuttaa vaikka yhden asian loppuun joka päivä. Pitää itsensä vähän liikkeellä. Huolehtii itsestään. Kauniisti ajattelet hänestä ja sanoisin että se kyky sinulla, on arvokas lahja. Enkä muuten ole ap.

        Kiitos. Hän on hyvä ihminen. Sytytti minussa liekin, jota en uskonut enää olevan olemassakaan. Hänestä on helppo ajatella kauniisti.


    • Anonyymi

      Ihana toi eka ajatus

    • Anonyymi

      Sitä kutsutaan masennukseksi, eikä se parane nopeasti. Aion päihittää sen joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Masennuksen takaa löytyy aina jokin tunne. Jotta pääsee eteenpäin, tulisi se tunne kohdata ja käsitellä. Antaa niiden tunteiden tulla kovallakin voimalla ja ottaa ne vastaan. Voi tuntua rajultakin, mutta siitä se tervehtyminen lähtee liikkeelle. Ja sitten kun olo tasaantuu, voi olla läsnä itselleen ja kokea miltä tuntuu, kun helpottaa. Olla siinä hetkessä vaan. Miettiä hyviä asioita ja nauttia vaan, kun tunnemyllerrykset on ohi. Ainakin hetkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennuksen takaa löytyy aina jokin tunne. Jotta pääsee eteenpäin, tulisi se tunne kohdata ja käsitellä. Antaa niiden tunteiden tulla kovallakin voimalla ja ottaa ne vastaan. Voi tuntua rajultakin, mutta siitä se tervehtyminen lähtee liikkeelle. Ja sitten kun olo tasaantuu, voi olla läsnä itselleen ja kokea miltä tuntuu, kun helpottaa. Olla siinä hetkessä vaan. Miettiä hyviä asioita ja nauttia vaan, kun tunnemyllerrykset on ohi. Ainakin hetkeksi.

        Mikä se tunne omalla kohdallasi oli/on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se tunne omalla kohdallasi oli/on?

        Mieletön määrä surematonta surua. Se löi maahan. On ollut myös rankkaa käydä läpi pelon ja vihan tunteita. Nyt alkoi itkettämään, tätä se on ollut jo pitkään. On paljon myös rakkauden tunteita, mitä ei ole voinut osoittaa kohteelleen. Se surettaa myös. Mutta on muunkinlaista rakkautta, sitä voi osoittaa jatkuvasti. Se ei lopu koskaan ja sillä on valtava voima.

        Olisi niin paljon helpommalla päässyt, kun olisi aikanaan opetettu, että ihan kaikki tunteet on arvokkaita. Ei niitä saa pantata. Mutta parempi edes nyt. Ohjelmoinnista irrottautuminen on rankkaa ja hidasta, mutta on ainoa tapa minulle selvitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieletön määrä surematonta surua. Se löi maahan. On ollut myös rankkaa käydä läpi pelon ja vihan tunteita. Nyt alkoi itkettämään, tätä se on ollut jo pitkään. On paljon myös rakkauden tunteita, mitä ei ole voinut osoittaa kohteelleen. Se surettaa myös. Mutta on muunkinlaista rakkautta, sitä voi osoittaa jatkuvasti. Se ei lopu koskaan ja sillä on valtava voima.

        Olisi niin paljon helpommalla päässyt, kun olisi aikanaan opetettu, että ihan kaikki tunteet on arvokkaita. Ei niitä saa pantata. Mutta parempi edes nyt. Ohjelmoinnista irrottautuminen on rankkaa ja hidasta, mutta on ainoa tapa minulle selvitä.

        Sivusta kommentoin, että kuulostaa tutulta. Olin myös masentunut. Sitten itkeskelin aika paljon. Välillä oli päiviä, jolloin ajattelin, että "yritä selviytyä". Nyt voimia on palautunut.


    • Anonyymi

      Juttele terveyskeskuksessa ja ne osaa auttaa tuota ahdistusta. Minä en osaa.

    • Anonyymi

      Olen ihan tyytyväinen itseeni, siitä ei tarvitse olla huolissaan.
      Ihan muu ongelma on, mutta ei liity meihin, älä huoli.
      Tässä se mielentyyneys punnitaan.. kyllä niin toivoisin että jo tunnettaisiin paremmin, sillä nyt olisi se tukea antava olkapää tarpeen!
      Olet kuitenkin ajatuksissani tukenani ja merkitsee todella paljon kun tunnen sinun ajattelevan minua, kuten minä sinua 😉💞

      • Anonyymi

        🫂🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🫂🙂

        Olet tärkeä. Muista se aina! 😉💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tärkeä. Muista se aina! 😉💞

        Olet myös minulle..ja aina voi jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet myös minulle..ja aina voi jutella.

        Niin voi aina... kumpi vaan voi aloittaa. 😉💞


    • Anonyymi

      Rakas ihana kaivattuni. Jaksetaan ja jatketaan yhdessä ja niin emme enää koskaan ole yksin.
      Tunteet kauniit ja läheiset vie meitä oikeaan suuntaan. Se että pidämme yhtä on niin upea jo ajatuksenakin että alkaa itkettämään. ♥️

      Siv

    • Anonyymi

      Kärsin tietysti, kun mulla ei oo sua, eikä tuu olemaankaan.

    • Anonyymi

      No itselläni on nyt hyvä kevyt olo ja mielikin on mitä vallan mainio ei paljon tarvitse tuollaisesta murehtia tai miettiä itseppä sinä soppasi keitit olisit miettinyt ei varmasti olla enään yhteydessä koska se ei johda mihinkään tai et osaa fiksusti käyttäytyä

    • Anonyymi

      Jos tämä olisi häneltä niin kertoisin, että just nyt on vaikeaa. Tai taas:/ En mää ole kirvestä heittämässä kaivoon mutta raskaata on ja kaipaisin tukea.

      • Anonyymi

        Tuttua. Joskus sen tuen ei tarvitse olla sen kummempaa kuin halaus vain. Pienikin ele antaa paljon.

        Sivusta


      • Anonyymi

        Kunpa ei olisi häneltä. 🙁 Otathan yhteyttä, tiedäthän että voit ihan aina tehdä niin kun siltä tuntuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe