Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
Olet täällä. Mutta ei minulle.
24
3167
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jo sinun. Tiedät sen. t. M
- Anonyymi
Kuka olet, mies vai nainen? Sinulle on kaikki.
- Anonyymi
Niin, eihän täällä taida hirveästi toisilleen tutut ikävöijät kohtaa, paitsi tuntemattomat toisilleen olevat ikävöijät. Ehkä sinä aloittaja hyvä löydät vielä kaltaisesi.
Minäkin huomaamatta lähden täältä ikävöimästä, sanomatta sanaakaan ja ilman että kukaan edes huomaa, täällä tai tuolla palstan ulkopuolellakaan.
Se on vain helpompi hävitä kuin tuhka tuuleen eikä jätä enää jälkiä mistään tunteista tänne tai olemassaolostaan.
Tuntemattomana tulin ja niin myös lähden.- Anonyymi
onpa todella urheaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onpa todella urheaa
Eikö, harmi ettei tämä fundeeraajamies pidä lupauksiaan
- Anonyymi
Olen täällä ja olen sinulle. C:D
- Anonyymi
Tää ei ollut sitten multa. T. V
- Anonyymi
Sitä toivoinkin ettei olis. t. sivullinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä toivoinkin ettei olis. t. sivullinen
Kuinka sivullinen🤔
- Anonyymi
Sori Viivi näin on
- Anonyymi
V❤️S
……….- Anonyymi
H?
- Anonyymi
Niin olen vain I:tä varten.
- Anonyymi
Siis H ja I ja V olis näköjään tässä ketjussa hakusessa😁
- Anonyymi
En ymmärrä miten joku sai väännettyä v+s:sta hoon mutta taitaa palsta olla enempi sumeaa logiikkaa. sivusta vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miten joku sai väännettyä v s:sta hoon mutta taitaa palsta olla enempi sumeaa logiikkaa. sivusta vaan
No siihen ei tarvita kun silmät ja lukutaito! Ole nyt tarkkana ettei tarvitse toistaa! Selaa viestejä ja katso löydätkö kirjaimet H I Ja V jos löydät niin bingo olet oppinut lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siihen ei tarvita kun silmät ja lukutaito! Ole nyt tarkkana ettei tarvitse toistaa! Selaa viestejä ja katso löydätkö kirjaimet H I Ja V jos löydät niin bingo olet oppinut lukemaan.
Bingo, ei tarvinnut lukea hi♡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bingo, ei tarvinnut lukea hi♡
Esitit minua.
- Anonyymi
T + V = ❤️😍 haluan sinut ja sinua
- Anonyymi
Teemu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu?
Tai Tiina😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Tiina😁
Tai Timo 🤔
- Anonyymi
Olet täällä ja karannut Niuvasta.
T: OSastolainen toveri- Anonyymi
🙄🙄🙄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215819Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303204- 1621764
- 691406
- 1041314
- 631203
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,121017Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas363901Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes116889- 77852