No nyt saa alkoholia kotiin?

Anonyymi-ap

Ehdotus ,että ensi vuonna saa alkoholia kotiin. Kyllä nyt on hallituksella mennyt puurot ja vellit sekaisin. Jos menee läpi ei ikinä hallituspuoluille ääntä!

5

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulle alko on nähtävästi ongelma.
      Se että ongelma on sinulla, ei oikeuta rankaisemaan kaikkia muita.
      Se on vanhanaikaista, mennyttä maailmaa.

      • Anonyymi

        Suomi on viinapäitten maa. Meillä ei ole olemassakaan minkäänlaista "viini t. alkoholikulttuuria", kuten oikeissa viinimaissa, joilla on satojenvuosien ajan kasvatettu viinirypäleitä ja valmistaen erilaisia viinejä.
        Suomen alkoholikulttuuri on edelleen perjantai-pullon varassa.
        Ei mikään ole muuttunut, lukuunottamatta, että nuoriso ei käytä entiseen tahtiin alkoholia, vaan erilaisia huumeita ja pillereitä
        Niiden lisäksi ku ruvetaan juomaan alkoholia, niin päästäänpä eroon monesta nuoresta.
        Tämä Purra-Petterin hallitus kuvittelee saavansa kovastinin vdrorahoja lisää, kun kansalaiset jättävät ruuat ostamatta ryhtyessään ryyppäämään.
        Terveysapuakaan ei ole luvassa, sillä kaikki terveydenhoito tässä maassa on siirtynyt yksityisten ja rikkaiden hoitamisiin.
        Koulutuksellakaan ei ole väliä...
        niitä kännääviä suomalaisia tuskin koulunpenkillä nähdään.

        Kun kilistellään shamppanjaa ja hienoja viiniä, niin ei niissä porukoissa tavallinen suomalainen ole paikalla. Nehän ovat näitä "kansankynttilöitä", jotka voidaan verorahoilla kyyditä hyviin laitoksiin, missä voivat korjauttaa maksat ja hulluudet.
        Entäs, tavallinen suomalainen?
        Koskenkorvan ja vahvojen viinien seurasta voi tulla vaimon-ja lasten pahoinpitelyä, voi mennä asunnot ja työpaikat jne. jne.

        Ei suomalaiset ole valmiita alkoholin vapauttamiseen kappoihin.
        Missä tämä kansa olisi oppinut minkäänlaista käytöskulttuuria alkoholin suhteen? Ei missään.
        Katsokaa vanhoja suomalaisia elokuvia, meillä on samat tavat edelleenkin, kuunnelkaa poliiseja...
        mikähän on heidän päätehtäviään:
        Valvoa humaltuneita ihmisiä, kärrätä heitä putkaan tai ensiapuun.

        Kansanterveyden vuoksi, pidän hallituksen esityksiä täysin sopimattomina.
        Ei alkoholin saatavuudessa ole ongelmia.
        Ongelmia on kasannut nykyinen hallitus liian kanssa.
        Ensin leikataan kaikesta arkisista tarpeista kansalta ja pyritään hyvittämään vapaalla viinalla.
        Hyi helvetti minkälaista politiikkaa


      • Anonyymi

        Vanhanaikaista on tenuttaminen.


    • Anonyymi

      Eikös sitä nyt muka saa kotiin, hölmökö olet?

      • Anonyymi

        Saahan sitä puistoonkin,
        hölmökö olet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe