Miten hitsissä ulosoton asiakas?

Anonyymi-ap

On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*!
Miten to.monen kieroilu on edez mahdollista, mää vaan kysyn?

373

3914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myyjää ja rahottajapankkia tässä eniten käy sääliksi, tais pikkusen kakkaan polkasta he (ne).

    • Anonyymi

      Vinkki: kannattaa lukea Seiskan uutinen luxusmökkikaupoista. Ei tainnu mennä kuten Strömsössä, tästä vielä kuullaan 😀

    • Anonyymi

      Hei perustetaan sulle uusi yritys ja sit hankitaan sen firman nimiin yks kiva kohde leviltä puolella millillä. Laitetaan toimialaksi kiinteistöbisnes. Hyvin se menee ja sit voin hehkuttaa mun kovaa työmäärää ja unelmien toteuttamista.

      • Anonyymi

        Martina siinä jutussa mainosti valmennuksiaan kuten kaikki järkevät kyllä tajusivat. Että kovalla työllä pääsee päämääräänsä. Sitten kertoi että hänellä on toteutunut pitkäaikainen haave eli omistaa kiinteistö Levillä. Kaksi eri asiaa. Onneksi heillä on lakimies koska näillekin kirjoituksille on nyt sitten osoite, minne tulee toimittaa tutkittavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina siinä jutussa mainosti valmennuksiaan kuten kaikki järkevät kyllä tajusivat. Että kovalla työllä pääsee päämääräänsä. Sitten kertoi että hänellä on toteutunut pitkäaikainen haave eli omistaa kiinteistö Levillä. Kaksi eri asiaa. Onneksi heillä on lakimies koska näillekin kirjoituksille on nyt sitten osoite, minne tulee toimittaa tutkittavaksi.

        Kovalla työllä pääsee päämääräänsä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina siinä jutussa mainosti valmennuksiaan kuten kaikki järkevät kyllä tajusivat. Että kovalla työllä pääsee päämääräänsä. Sitten kertoi että hänellä on toteutunut pitkäaikainen haave eli omistaa kiinteistö Levillä. Kaksi eri asiaa. Onneksi heillä on lakimies koska näillekin kirjoituksille on nyt sitten osoite, minne tulee toimittaa tutkittavaksi.

        Niin että lakimies haastaa Seiskan oikeuteen kun paljastaa Palacin ulosotot, osoitekikkailut,
        Martan uuden yrityksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina siinä jutussa mainosti valmennuksiaan kuten kaikki järkevät kyllä tajusivat. Että kovalla työllä pääsee päämääräänsä. Sitten kertoi että hänellä on toteutunut pitkäaikainen haave eli omistaa kiinteistö Levillä. Kaksi eri asiaa. Onneksi heillä on lakimies koska näillekin kirjoituksille on nyt sitten osoite, minne tulee toimittaa tutkittavaksi.

        TOTTA ja Lakimiehen nimi löytyy Seiskalehden uutisista. Ei ole ulosottoon menneet nää pienet summat ja lakimies kertoo että osoite ollut vanha mihin oli laskut mennyt ja siksi tää sekaanus.Yrityksllä menee hyvin ja ei mitään laskuja ole ulosotossa, kun osoite sotku oli selvinnyt.Näi on lakimies kertonut itse asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina siinä jutussa mainosti valmennuksiaan kuten kaikki järkevät kyllä tajusivat. Että kovalla työllä pääsee päämääräänsä. Sitten kertoi että hänellä on toteutunut pitkäaikainen haave eli omistaa kiinteistö Levillä. Kaksi eri asiaa. Onneksi heillä on lakimies koska näillekin kirjoituksille on nyt sitten osoite, minne tulee toimittaa tutkittavaksi.

        Palstalla spekuloidaan julkisessa lehdessä olevia tietoa. Sitä on ihan laillista spekuloida. Voit sitten kokeilla saada heidän asianajajaa kiinni ja haastaa seiskan oikeuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA ja Lakimiehen nimi löytyy Seiskalehden uutisista. Ei ole ulosottoon menneet nää pienet summat ja lakimies kertoo että osoite ollut vanha mihin oli laskut mennyt ja siksi tää sekaanus.Yrityksllä menee hyvin ja ei mitään laskuja ole ulosotossa, kun osoite sotku oli selvinnyt.Näi on lakimies kertonut itse asiasta.

        *Tuoreen ulosottorekisterin perusteella Palaci Capital Oy:lle on kertynyt kahden sivun mittaiset velat.

        Summat ovat verraten pieniä ja niiden yhteissaldo on 2 320 euroa. Huomattavaa ulosottorästeissä on kuitenkin se, ettei voutikaan ole saanut rahoja karhuttua — firma on todettu kerta toisensa jälkeen varattomaksi*

        Jälemmäisrn kappaleen viimeinen lause on mielenkiintoinen!


      • Anonyymi

        Heti tuli lakimiehelle töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina siinä jutussa mainosti valmennuksiaan kuten kaikki järkevät kyllä tajusivat. Että kovalla työllä pääsee päämääräänsä. Sitten kertoi että hänellä on toteutunut pitkäaikainen haave eli omistaa kiinteistö Levillä. Kaksi eri asiaa. Onneksi heillä on lakimies koska näillekin kirjoituksille on nyt sitten osoite, minne tulee toimittaa tutkittavaksi.

        Paitsi hän ei omista sitä Levin kiinteistöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA ja Lakimiehen nimi löytyy Seiskalehden uutisista. Ei ole ulosottoon menneet nää pienet summat ja lakimies kertoo että osoite ollut vanha mihin oli laskut mennyt ja siksi tää sekaanus.Yrityksllä menee hyvin ja ei mitään laskuja ole ulosotossa, kun osoite sotku oli selvinnyt.Näi on lakimies kertonut itse asiasta.

        Herää vaan kysymys rahoittajasta, kun yrityksellä tuskin on varoja 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *Tuoreen ulosottorekisterin perusteella Palaci Capital Oy:lle on kertynyt kahden sivun mittaiset velat.

        Summat ovat verraten pieniä ja niiden yhteissaldo on 2 320 euroa. Huomattavaa ulosottorästeissä on kuitenkin se, ettei voutikaan ole saanut rahoja karhuttua — firma on todettu kerta toisensa jälkeen varattomaksi*

        Jälemmäisrn kappaleen viimeinen lause on mielenkiintoinen!

        Yritys on todettu varattomaksi , mutta silti on saatu rahoitus yli 500 000 maksavalle mökille.
        Outoa 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *Tuoreen ulosottorekisterin perusteella Palaci Capital Oy:lle on kertynyt kahden sivun mittaiset velat.

        Summat ovat verraten pieniä ja niiden yhteissaldo on 2 320 euroa. Huomattavaa ulosottorästeissä on kuitenkin se, ettei voutikaan ole saanut rahoja karhuttua — firma on todettu kerta toisensa jälkeen varattomaksi*

        Jälemmäisrn kappaleen viimeinen lause on mielenkiintoinen!

        Miksi et laittanut totuutta? Postit menneet vanhan yrityksen osoitteeseen ja siksi laskut mennyt ulosottoon. Yrityksellä menee hyvin ja laskuja ei ole ulosotossa.Näin on itse asiat kertonut miehen lakimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina siinä jutussa mainosti valmennuksiaan kuten kaikki järkevät kyllä tajusivat. Että kovalla työllä pääsee päämääräänsä. Sitten kertoi että hänellä on toteutunut pitkäaikainen haave eli omistaa kiinteistö Levillä. Kaksi eri asiaa. Onneksi heillä on lakimies koska näillekin kirjoituksille on nyt sitten osoite, minne tulee toimittaa tutkittavaksi.

        Rakas osti tulevalle vaimolleen yli puolen miljoonan luksusmökin ❤️.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys on todettu varattomaksi , mutta silti on saatu rahoitus yli 500 000 maksavalle mökille.
        Outoa 😳

        Sewenin jutussa mainitusta asiainhoitajasta paljastuu mielenkiintoisia kiemuroita kun vähän Googlaa 😀
        Ja jälleen Minna jäi kiinni suuresta valheesta, *ostin* menikin niin että firman nimiin hommattiin iso velka. Ei vissiin ajatellut että maksun aika koittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sewenin jutussa mainitusta asiainhoitajasta paljastuu mielenkiintoisia kiemuroita kun vähän Googlaa 😀
        Ja jälleen Minna jäi kiinni suuresta valheesta, *ostin* menikin niin että firman nimiin hommattiin iso velka. Ei vissiin ajatellut että maksun aika koittaa!

        Miten mulle tulee mieleen tästä kuplasta Onni Sarmaste?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sewenin jutussa mainitusta asiainhoitajasta paljastuu mielenkiintoisia kiemuroita kun vähän Googlaa 😀
        Ja jälleen Minna jäi kiinni suuresta valheesta, *ostin* menikin niin että firman nimiin hommattiin iso velka. Ei vissiin ajatellut että maksun aika koittaa!

        Kerros nyt mitä kiemuroita löysit ja olen lukenut ei yhtään mitään kiemuroita ole hänen tausta tiedoissa. Viesti lähti nyt asianajalle itselleen.


      • Anonyymi

        Uskollisia seuraajia hiukan viilattu linssiin -taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina siinä jutussa mainosti valmennuksiaan kuten kaikki järkevät kyllä tajusivat. Että kovalla työllä pääsee päämääräänsä. Sitten kertoi että hänellä on toteutunut pitkäaikainen haave eli omistaa kiinteistö Levillä. Kaksi eri asiaa. Onneksi heillä on lakimies koska näillekin kirjoituksille on nyt sitten osoite, minne tulee toimittaa tutkittavaksi.

        "Kiinteistö"

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros nyt mitä kiemuroita löysit ja olen lukenut ei yhtään mitään kiemuroita ole hänen tausta tiedoissa. Viesti lähti nyt asianajalle itselleen.

        Siitä saat ihan itse ottaa selvää, netti on vapaasti kaikkien käytettävissä.
        Ja seiska kyllä korjaa jos on jotain virheellisesti uutisoinut, näin on tehnyt ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskollisia seuraajia hiukan viilattu linssiin -taas.

        Juurikin noin, ja tää yksi puolustaja hakkaa näppäimistöä pää ja näpit punasena kun jo asianajajalla uhkailee 😀.
        Kohta on aa:n maili täynnä jos kaiken sinne postaa, kannattaa Sewenissäkin olla varuillaan jos valeuutisen julkaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mulle tulee mieleen tästä kuplasta Onni Sarmaste?

        Sama mulla , jostain kumman syystä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros nyt mitä kiemuroita löysit ja olen lukenut ei yhtään mitään kiemuroita ole hänen tausta tiedoissa. Viesti lähti nyt asianajalle itselleen.

        Olisko kuitenkin ainoastaan lakimies tuskin sentään asianajaja 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros nyt mitä kiemuroita löysit ja olen lukenut ei yhtään mitään kiemuroita ole hänen tausta tiedoissa. Viesti lähti nyt asianajalle itselleen.

        ..asianajalle ....??? olisiko asianajajalle 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti tuli lakimiehelle töitä.

        Ja Eskolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA ja Lakimiehen nimi löytyy Seiskalehden uutisista. Ei ole ulosottoon menneet nää pienet summat ja lakimies kertoo että osoite ollut vanha mihin oli laskut mennyt ja siksi tää sekaanus.Yrityksllä menee hyvin ja ei mitään laskuja ole ulosotossa, kun osoite sotku oli selvinnyt.Näi on lakimies kertonut itse asiasta.

        Miksi palkata lakimies jos ei ole mitään salattavaa?


      • Anonyymi

        Martina sai hyvää oppia kiinteistöbisksen hoitoon ex-avokiltasn Stefanilta. Ostettiin, remontoitiin myytiin ja lopulta kupla puhkesi.
        Tyhjää näyttää LevinHehku B varauskalenteri, paitsi itselleen varatut joulu ja UusiVuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys on todettu varattomaksi , mutta silti on saatu rahoitus yli 500 000 maksavalle mökille.
        Outoa 😳

        Lakimies ilmoittaa että yrityksellä menee hyvin ja ei ole varaton. Ei ole ulosottovelkoja ja heti maksettu kuukausi sitten pois 2300 €- velat.Molempien yrityksien osoitteen ovat muuttuneet ja siksi on tullut sekanuksia näissä pienissä laskuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritys on todettu varattomaksi , mutta silti on saatu rahoitus yli 500 000 maksavalle mökille.
        Outoa 😳

        Lakimies ilmoittanut että yritys voi hyvin ja ei ole varaton. Oletko lakimiehen kanssa eri mieltä, joten otapas nyt häneen yhteyttä ennen kuin itse lakimies tekee sen sinulle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA ja Lakimiehen nimi löytyy Seiskalehden uutisista. Ei ole ulosottoon menneet nää pienet summat ja lakimies kertoo että osoite ollut vanha mihin oli laskut mennyt ja siksi tää sekaanus.Yrityksllä menee hyvin ja ei mitään laskuja ole ulosotossa, kun osoite sotku oli selvinnyt.Näi on lakimies kertonut itse asiasta.

        Yrityshän oli todettu varattomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimies ilmoittaa että yrityksellä menee hyvin ja ei ole varaton. Ei ole ulosottovelkoja ja heti maksettu kuukausi sitten pois 2300 €- velat.Molempien yrityksien osoitteen ovat muuttuneet ja siksi on tullut sekanuksia näissä pienissä laskuissa.

        Voi hyvän tähden, älä yritä! Nykyaikana ei kukaan käytä paperilaskuja, asiat hoidetaan netitse; niin laskutus, maksut kuin huomautuksetkin. Etenkin yrittäjä joka matkustaa paljon, ei takuulla pyydä laskuja katuosoitteeseen!
        syy pikkusummien maksamatta jättöön on ettei ollut rahaa maksaa.
        Vedota väärään osoitteeseen on liian vanhanaikainen *vale* ulosotolle, tätä nauraa variksetkin 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimies ilmoittaa että yrityksellä menee hyvin ja ei ole varaton. Ei ole ulosottovelkoja ja heti maksettu kuukausi sitten pois 2300 €- velat.Molempien yrityksien osoitteen ovat muuttuneet ja siksi on tullut sekanuksia näissä pienissä laskuissa.

        Siis vanha osoite Martinan vuokrakämppään ja sitten hommattu firmalle uusi osoite, ja siitä sekaannus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimies ilmoittanut että yritys voi hyvin ja ei ole varaton. Oletko lakimiehen kanssa eri mieltä, joten otapas nyt häneen yhteyttä ennen kuin itse lakimies tekee sen sinulle .

        Seikasta siteerattua , sitä saa kommentoida myös tällä palstalla 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina sai hyvää oppia kiinteistöbisksen hoitoon ex-avokiltasn Stefanilta. Ostettiin, remontoitiin myytiin ja lopulta kupla puhkesi.
        Tyhjää näyttää LevinHehku B varauskalenteri, paitsi itselleen varatut joulu ja UusiVuosi.

        Martinan perhe viettää joulun ja uudenvuoden pyhät Australian auringon alla 🌴🌅.Näin ovat jo etukäteen asian ilmoittaneet, joten vainoojan valheet eivät men läpi ei koskaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi palkata lakimies jos ei ole mitään salattavaa?

        Kunnon yrityksillä on oma lakimies ja niin on tämänkin yrityksen toimitusjohtajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon yrityksillä on oma lakimies ja niin on tämänkin yrityksen toimitusjohtajalla.

        Miksei lakimies ohjeistanut ettei laskuja kannata päästää ulosottoon, sehän vaikeuttaa liiketoimintaa. Mainehaitta ainakin melkonen, etenkin huonona aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi hän ei omista sitä Levin kiinteistöä.

        Samanlainen juttu, muin "minun Hanko, minun Levi jne.". Saas nähdä kuinka käy.
        No samapa tuo, jos hän jotain kiksejä moisesta saa, niin antaa höyrytä omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen juttu, muin "minun Hanko, minun Levi jne.". Saas nähdä kuinka käy.
        No samapa tuo, jos hän jotain kiksejä moisesta saa, niin antaa höyrytä omiaan.

        Kuin eikä muin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA ja Lakimiehen nimi löytyy Seiskalehden uutisista. Ei ole ulosottoon menneet nää pienet summat ja lakimies kertoo että osoite ollut vanha mihin oli laskut mennyt ja siksi tää sekaanus.Yrityksllä menee hyvin ja ei mitään laskuja ole ulosotossa, kun osoite sotku oli selvinnyt.Näi on lakimies kertonut itse asiasta.

        Martinalla oli ainakin vielä joku aika sitten tapana maksaa laskut eräpvän jälkeen juuri ennen kuin olisivat menneet ulosottoon. Varsinainen keinotteija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros nyt mitä kiemuroita löysit ja olen lukenut ei yhtään mitään kiemuroita ole hänen tausta tiedoissa. Viesti lähti nyt asianajalle itselleen.

        Vai että asianajalle itselleen... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että lakimies haastaa Seiskan oikeuteen kun paljastaa Palacin ulosotot, osoitekikkailut,
        Martan uuden yrityksen?

        Ilmoitus tehty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vanha osoite Martinan vuokrakämppään ja sitten hommattu firmalle uusi osoite, ja siitä sekaannus?

        Jos yrityksen osoite muuttuu, hoitaa yritys uuden osoitteen yhtiön tietoihin. Miten olisi niin löperöä asioiden hoitoa ettei tiedot ajantasalla? Myöskään paperilaskua ei nykyään tule kuin todella harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vanha osoite Martinan vuokrakämppään ja sitten hommattu firmalle uusi osoite, ja siitä sekaannus?

        Jos kirjeposti olisi mennyt Martinan vuokrakämppään (miksi yrityksen osoite ollut ylipäätään se?), niin olisihan se vuokralainen ilmoitellut, että osoitteeseen tulee yhtiö postia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA ja Lakimiehen nimi löytyy Seiskalehden uutisista. Ei ole ulosottoon menneet nää pienet summat ja lakimies kertoo että osoite ollut vanha mihin oli laskut mennyt ja siksi tää sekaanus.Yrityksllä menee hyvin ja ei mitään laskuja ole ulosotossa, kun osoite sotku oli selvinnyt.Näi on lakimies kertonut itse asiasta.

        lakimies on itekki ulosotossa täys ketku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä saat ihan itse ottaa selvää, netti on vapaasti kaikkien käytettävissä.
        Ja seiska kyllä korjaa jos on jotain virheellisesti uutisoinut, näin on tehnyt ennenkin.

        Seiska onkin viime aikoina joutunut ihan huolella korjaamaan näitä "virheitään". Tekevät muka shokkiuutisia tietoisesti vääristellen asioita, ja sitten oikovat jälkikäteen. Mutta paskamyrsky on jo syntynyt ja se juuri onkin tarkoitus. Todella ala-arvoista touhua seiskalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et laittanut totuutta? Postit menneet vanhan yrityksen osoitteeseen ja siksi laskut mennyt ulosottoon. Yrityksellä menee hyvin ja laskuja ei ole ulosotossa.Näin on itse asiat kertonut miehen lakimies.

        Firmalla on kahden sivun mittaiset ulosottovelat ja firma on todettu varattomaksi.
        Miten tuollaisella firmalla voi mielestäsi mennä hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros nyt mitä kiemuroita löysit ja olen lukenut ei yhtään mitään kiemuroita ole hänen tausta tiedoissa. Viesti lähti nyt asianajalle itselleen.

        Oletko asianajajan kätyri, vai eikö asianajaja viitsi itse etsiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina sai hyvää oppia kiinteistöbisksen hoitoon ex-avokiltasn Stefanilta. Ostettiin, remontoitiin myytiin ja lopulta kupla puhkesi.
        Tyhjää näyttää LevinHehku B varauskalenteri, paitsi itselleen varatut joulu ja UusiVuosi.

        Martinahan nimenomaan kertoi ihailevansa Stefun bisnesälyä. Me kaikki olemme lukeneet Stefun epäillyistä kirjanpitorikoksista ja törkeistä velallisen epärehellisyyksistä.
        Tätä se Martina ihaili ja hyvin näyttää oppi menneen perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimies ilmoittaa että yrityksellä menee hyvin ja ei ole varaton. Ei ole ulosottovelkoja ja heti maksettu kuukausi sitten pois 2300 €- velat.Molempien yrityksien osoitteen ovat muuttuneet ja siksi on tullut sekanuksia näissä pienissä laskuissa.

        Sekaannuksia saattoi tulla vielä paperisen kirjepostin aikakaudella, mutta onhan postit, osoitetiedot ja kaikki muukin olleet sähköisiä jo vuosikymmenen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vanha osoite Martinan vuokrakämppään ja sitten hommattu firmalle uusi osoite, ja siitä sekaannus?

        Postit menneet Martinan osoitteeseen, miksei hän ole vinkannut aussille, että sulle on postia?
        Eikö nää ole enää puheväleissä, vai eikö Martina osaa tuon vertaa edes enkkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon yrityksillä on oma lakimies ja niin on tämänkin yrityksen toimitusjohtajalla.

        Toivottavasti yrityksen " oma" lakimies laskuttaa reilulla kädellä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että asianajalle itselleen... 😂

        Tietääkseni on ASIANAJAJA 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postit menneet Martinan osoitteeseen, miksei hän ole vinkannut aussille, että sulle on postia?
        Eikö nää ole enää puheväleissä, vai eikö Martina osaa tuon vertaa edes enkkua?

        Kirjanpitotoimistolle ne laskut ilmeisesti menevät suoraan ja se on vaihtunut kummassakin yrityksessä , mutta digiaikana tuo selitys " väärä osoite " on pelkkää potaskaa ja jos vuoti on yrittänyt vielä tavoittaa ilman tulosta, niin onhan niissä kuvioissa jotain outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA ja Lakimiehen nimi löytyy Seiskalehden uutisista. Ei ole ulosottoon menneet nää pienet summat ja lakimies kertoo että osoite ollut vanha mihin oli laskut mennyt ja siksi tää sekaanus.Yrityksllä menee hyvin ja ei mitään laskuja ole ulosotossa, kun osoite sotku oli selvinnyt.Näi on lakimies kertonut itse asiasta.

        Noihan pitäs olla tietoja mitkä on asiakkaan tarkistettavissa niin ne on ainakin rakennus alalla jotta vältytään niiltä huijauksilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et laittanut totuutta? Postit menneet vanhan yrityksen osoitteeseen ja siksi laskut mennyt ulosottoon. Yrityksellä menee hyvin ja laskuja ei ole ulosotossa.Näin on itse asiat kertonut miehen lakimies.

        No eipä se taida olla kun hetken hurmaa että on puhdas tausta jos ei yrityksen/bisneksen pyörittämis taidot ole kehittyny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA ja Lakimiehen nimi löytyy Seiskalehden uutisista. Ei ole ulosottoon menneet nää pienet summat ja lakimies kertoo että osoite ollut vanha mihin oli laskut mennyt ja siksi tää sekaanus.Yrityksllä menee hyvin ja ei mitään laskuja ole ulosotossa, kun osoite sotku oli selvinnyt.Näi on lakimies kertonut itse asiasta.

        Hah, olipa huono selitys.
        Luulisi, että nykyään laskut kulkisivat sähköisesti.
        Nolo yritys valkopestä firman maksukykyä.


    • Anonyymi

      Martina tehnyt kovan työn tuohon puhallukseen, niinhän mainosti että kovalla työllä päässyt päämääräänsä.

      • Anonyymi

        Jatkoa seuraa ja perästä kuuluu 🧐


      • Anonyymi

        Hyvä hinta on luksus mäkistä maksaneet eli 570 tuhatta euroa.Onneksi olkoon ja toivotaan heidän yrityksille kans hyvää ja tuottoisaa menestystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hinta on luksus mäkistä maksaneet eli 570 tuhatta euroa.Onneksi olkoon ja toivotaan heidän yrityksille kans hyvää ja tuottoisaa menestystä.

        Vainoojan törkeä aloitus jonka teki tänään on nyt sitten lähtenyt eteenpäin tutkittavaksi. On näköjään jo ylläpitokin poistanut aloituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoojan törkeä aloitus jonka teki tänään on nyt sitten lähtenyt eteenpäin tutkittavaksi. On näköjään jo ylläpitokin poistanut aloituksen.

        Täällähän tää lötköttää ja kommentoida voi eli ei ole poistettu. Hups, mikä moka sulta.
        Kaikki täällä olevat jutut löytyy Sewnistä, netistä, Martan ig. Vaaleenpunaset lasit pois välillä niin totuus paljastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän tää lötköttää ja kommentoida voi eli ei ole poistettu. Hups, mikä moka sulta.
        Kaikki täällä olevat jutut löytyy Sewnistä, netistä, Martan ig. Vaaleenpunaset lasit pois välillä niin totuus paljastuu.

        Ei tästä aloituksesta ollut kysymys .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hinta on luksus mäkistä maksaneet eli 570 tuhatta euroa.Onneksi olkoon ja toivotaan heidän yrityksille kans hyvää ja tuottoisaa menestystä.

        Ihan hyvin varattomalta firmalta 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin varattomalta firmalta 🤔

        Ai hyvin kun on saanut velkaa hitonmoisen summan?
        Joku talousguru voisi vähän opastaa että kun epävarman tuoton kohde hankitaan velkaa ottamalla, yleensä juttu ei pääty hyvin.
        Sen verran tiedän Levin majoitusbisneksestä että ylitarjontaa vuokrakohteista on, kulut kuitenkin juoksee joka ainut kuukausi. Eli viivan alle jäävä summa voi olla yllättävän pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hyvin kun on saanut velkaa hitonmoisen summan?
        Joku talousguru voisi vähän opastaa että kun epävarman tuoton kohde hankitaan velkaa ottamalla, yleensä juttu ei pääty hyvin.
        Sen verran tiedän Levin majoitusbisneksestä että ylitarjontaa vuokrakohteista on, kulut kuitenkin juoksee joka ainut kuukausi. Eli viivan alle jäävä summa voi olla yllättävän pieni.

        👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hyvin kun on saanut velkaa hitonmoisen summan?
        Joku talousguru voisi vähän opastaa että kun epävarman tuoton kohde hankitaan velkaa ottamalla, yleensä juttu ei pääty hyvin.
        Sen verran tiedän Levin majoitusbisneksestä että ylitarjontaa vuokrakohteista on, kulut kuitenkin juoksee joka ainut kuukausi. Eli viivan alle jäävä summa voi olla yllättävän pieni.

        Ei tuossa jutussa mainittu että yrityksellä olisi velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa jutussa mainittu että yrityksellä olisi velkaa.

        Onpa tuottavaa bisnestä, kiinteistö hankittiin käteisostona!


      • Anonyymi

        Kyllä hän varmaan on joutunut monella solmulla ja polvillaan olemaan ennenkuin ukon sai (ainakin joksikin aikaa) kiinni. Työstä se käy.


    • Anonyymi

      Yrityksetkin tekee osoitteenmuutoksia. Ja yleensä yrittäjät kyllä hakevat postinsa, asiat ei voi odottaa yrityksessä.

      • Anonyymi

        Sehän tässä naurettavinta on kun vedotaan osoitteen vaihtumiseen: postinkantaja ei löytänyt laatikkoa vai kuriiri eksyi?
        Seuraan mielenkiinnolla, voi olla että lopullinen syy on vallan muu kuin väärä osoite. Ei parin sivun pituinen ulosottorekisteri synny hetkessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tässä naurettavinta on kun vedotaan osoitteen vaihtumiseen: postinkantaja ei löytänyt laatikkoa vai kuriiri eksyi?
        Seuraan mielenkiinnolla, voi olla että lopullinen syy on vallan muu kuin väärä osoite. Ei parin sivun pituinen ulosottorekisteri synny hetkessä!

        👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tässä naurettavinta on kun vedotaan osoitteen vaihtumiseen: postinkantaja ei löytänyt laatikkoa vai kuriiri eksyi?
        Seuraan mielenkiinnolla, voi olla että lopullinen syy on vallan muu kuin väärä osoite. Ei parin sivun pituinen ulosottorekisteri synny hetkessä!

        Väitätkö että lakimies valehteli? Etkös nyt syyllisty kunnianloukkaukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että lakimies valehteli? Etkös nyt syyllisty kunnianloukkaukseen.

        Seiska mainitsi tuon lakimiehen nimeltä ja täällä nyt sitten syytetään nimeltä mainittua lakimiestä valehtelusta. Mitähän tästä seuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tässä naurettavinta on kun vedotaan osoitteen vaihtumiseen: postinkantaja ei löytänyt laatikkoa vai kuriiri eksyi?
        Seuraan mielenkiinnolla, voi olla että lopullinen syy on vallan muu kuin väärä osoite. Ei parin sivun pituinen ulosottorekisteri synny hetkessä!

        Juu selitys vanhasta osoitteesta kyllä niin ufo että alkaa kiinnostaan tuo koko soppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että lakimies valehteli? Etkös nyt syyllisty kunnianloukkaukseen.

        Sewenistä luin että Palaci Capitalin ulosotot ovat väärästä osoitteesta johtuvia, en mitään lakimiestä maininnut. Sulla alkaa mennä jauhot ja vellit sekasin kun et enää tiedä ketä syyttelet ja mistä. Mene välillä ulos happea haukkaamaan, ajatus selkenee!


    • Anonyymi

      Onko tuo Sarmaste hänen lakimiehensä vai mikä juttu tämä on? Lakimiesten laskutus on sellaset 130 e/h, että ihmettelen jos sellasta pidetäån varalla. Joka firmassa on kyllä kirjanpitäjä, mutta ei tod. Mitään vakkarilakimiestä.

      • Anonyymi

        Yrittäjillä on omat lakimiehensä joten kannataisi olla hiljaa. Ja miksi haluat sekoittaa juuri Sarmasteen asiaan vaikka tiedän Sofiankin on tämän kanssa hengaillut Stefun kanssa ollessa.


      • Anonyymi

        Lakimiesten laskutus 130 €/h ? Mistä niin edullinen lakimiespalvelu löytyy ? Ei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimiesten laskutus 130 €/h ? Mistä niin edullinen lakimiespalvelu löytyy ? Ei löydy.

        Ihan kuule Helsingistä.


    • Anonyymi

      Mutta vieläkin on täällä kiekuville mun ihmeteltävä, miten ihmeessä he ovat hankkineet puolen millin arvoisen viikko-osakkeen Leviltä?
      Aikamoinen lukaali täytyy olla.... viikko-osake on sitten varmaa tietoa suolipalstan sotureilta 🤣🤣

      • Anonyymi

        Sepä se, Martinahan ei ollut ostanut edes viikko-osaketta. Harva varmaan uskoi että tuossakin asiassa viilaa linssiin ihan kympillä mutta näinhän siinä kävi taas.


    • Anonyymi

      Otsikko on harhaanjohtava koska ei ole ulosoton asiakas. Ei ole mitään ulosotossa.

    • Anonyymi

      Älä viitti. Tunnen pari yrittäjää, jolla mitään lakimiestä ole. Sitten tietty jos jotain lakijuttuja tai hässäkkää tulee, niin otetaan yhteys sellaseen.

      Rikkailla ja menestyvillä yrittäjillä kyllä sellaset verkostot yleensä, että saavat neuvonsa yleensä ilmaseksi.

      • Anonyymi

        Hyvä että ovat laittaneet lakimiehensä vastaamaan kateellisen Ylimutkan kysymyksiin. Martinahan ei Seiskalle mitään kommentoi eikä miehensäkään tietenkään. Tuo oli sen verran mustamaalausta sisältävää tekstiä että oli syytä laittaa lakimiehensä asialle. Muuten Ylimutka olisi tehnyt tuon mustamaalaavan juttunsa ilman tuota lakimiehen selitystä että mikä on totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että ovat laittaneet lakimiehensä vastaamaan kateellisen Ylimutkan kysymyksiin. Martinahan ei Seiskalle mitään kommentoi eikä miehensäkään tietenkään. Tuo oli sen verran mustamaalausta sisältävää tekstiä että oli syytä laittaa lakimiehensä asialle. Muuten Ylimutka olisi tehnyt tuon mustamaalaavan juttunsa ilman tuota lakimiehen selitystä että mikä on totuus.

        Seiska toimii niin että tekee jutun ja jos jutun kohde ei kommentoi niin sitten laittaa jutun sellaisenaan. Oli se juttu sitten totta tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että ovat laittaneet lakimiehensä vastaamaan kateellisen Ylimutkan kysymyksiin. Martinahan ei Seiskalle mitään kommentoi eikä miehensäkään tietenkään. Tuo oli sen verran mustamaalausta sisältävää tekstiä että oli syytä laittaa lakimiehensä asialle. Muuten Ylimutka olisi tehnyt tuon mustamaalaavan juttunsa ilman tuota lakimiehen selitystä että mikä on totuus.

        Yrittäjillä on lakimiehensä johon voi tarvittaessa ottaa yhteyttä. Martina sai uhkauksia kun kirjoitti sitruunasuolavedestä ja ne uhkaukset myös antoi lakimiehensä tarkastettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjillä on lakimiehensä johon voi tarvittaessa ottaa yhteyttä. Martina sai uhkauksia kun kirjoitti sitruunasuolavedestä ja ne uhkaukset myös antoi lakimiehensä tarkastettavaksi.

        Täällä joku jaksaa hokea että eihän siitä tullut mitään seuraamuksia eli yksi uhkailija siis kirjoittelee täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska toimii niin että tekee jutun ja jos jutun kohde ei kommentoi niin sitten laittaa jutun sellaisenaan. Oli se juttu sitten totta tai ei.

        Mikä siinä Seiskan jutussa ei sitten mielestäsi ollut totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä Seiskan jutussa ei sitten mielestäsi ollut totta?

        Mikä käsitys olisi tullut jos lopussa ei olisi ollut firman lakimiehen selostus asiasta eli totuus. Jutun pyrkimys oli mustamaalata ja alkuosa oli pelkkää mustamaalaamista. Nyt täällä väitetään että firman lakimiehen selostus asiasta on valetta eli väitetään että lakimies valehteli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjillä on lakimiehensä johon voi tarvittaessa ottaa yhteyttä. Martina sai uhkauksia kun kirjoitti sitruunasuolavedestä ja ne uhkaukset myös antoi lakimiehensä tarkastettavaksi.

        Eikös Tuksu villeimmillään ollessa uhkannut *lakimieheni hoitaa*, alkaa kuulostaa yhtä huvittavalta!
        Mua ei kyllä yhtään pelota, kommentoin Sewenin uutista, jossa paljastettiin Palaci Capitalin ulosoton asiakkuus.ä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä käsitys olisi tullut jos lopussa ei olisi ollut firman lakimiehen selostus asiasta eli totuus. Jutun pyrkimys oli mustamaalata ja alkuosa oli pelkkää mustamaalaamista. Nyt täällä väitetään että firman lakimiehen selostus asiasta on valetta eli väitetään että lakimies valehteli.

        Otetaan esimerkiksi vaikka Stefun hevostallin juttu. Yleinen käsitys on ollut että hevostalli on konkurssissa ja kuitenkin on täydessä toiminnassa. Ja ainakin Seiska ja jopa Kauppalehti on tuollaista väärää tietoa ylläpitänyt. On voinut olla konkurssiuhka joo, mutta kun maksut maksettu ja toiminta jatkuu niin siitä ei enää uutisoidakaan. Seiskakin on hokenut että talli konkurssissa mutta sitten kun oli sähköt poikki niin sitten siellä yhtäkkiä olikin 10 hevosta ja omistajien piti kantaa niille itse vettä, ja siitä itkettiin Seiskalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan esimerkiksi vaikka Stefun hevostallin juttu. Yleinen käsitys on ollut että hevostalli on konkurssissa ja kuitenkin on täydessä toiminnassa. Ja ainakin Seiska ja jopa Kauppalehti on tuollaista väärää tietoa ylläpitänyt. On voinut olla konkurssiuhka joo, mutta kun maksut maksettu ja toiminta jatkuu niin siitä ei enää uutisoidakaan. Seiskakin on hokenut että talli konkurssissa mutta sitten kun oli sähköt poikki niin sitten siellä yhtäkkiä olikin 10 hevosta ja omistajien piti kantaa niille itse vettä, ja siitä itkettiin Seiskalle.

        Mitähän ihmettä Stefun tallit kuuluu aussiäijän yritykseen ja sen tekemään kauppaan? Yritätkö sekottaa lukijoiden pään että ketjun aihe unohtuu?
        Puolustella ei nyt auta, ulosottorekisteri on paukkunut ja sitähän tässä käsitellään kiinteistökaupan lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan esimerkiksi vaikka Stefun hevostallin juttu. Yleinen käsitys on ollut että hevostalli on konkurssissa ja kuitenkin on täydessä toiminnassa. Ja ainakin Seiska ja jopa Kauppalehti on tuollaista väärää tietoa ylläpitänyt. On voinut olla konkurssiuhka joo, mutta kun maksut maksettu ja toiminta jatkuu niin siitä ei enää uutisoidakaan. Seiskakin on hokenut että talli konkurssissa mutta sitten kun oli sähköt poikki niin sitten siellä yhtäkkiä olikin 10 hevosta ja omistajien piti kantaa niille itse vettä, ja siitä itkettiin Seiskalle.

        Turhaa vainooja yrittää vääristellä Martinan mökki asioita, koska mediassa on lakimiehen lausunto ja yritys voi hyvin ja ei ole mitään ulosotto velkoja yrityksellä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Tuksu villeimmillään ollessa uhkannut *lakimieheni hoitaa*, alkaa kuulostaa yhtä huvittavalta!
        Mua ei kyllä yhtään pelota, kommentoin Sewenin uutista, jossa paljastettiin Palaci Capitalin ulosoton asiakkuus.ä

        Harkimollakin on ulosttoja ollut vaikka kuinka paljon. Myös Sara Siepillä ja Cheekillä ja monella muullakin. Kaikki on vakavaraisia siitä huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ihmettä Stefun tallit kuuluu aussiäijän yritykseen ja sen tekemään kauppaan? Yritätkö sekottaa lukijoiden pään että ketjun aihe unohtuu?
        Puolustella ei nyt auta, ulosottorekisteri on paukkunut ja sitähän tässä käsitellään kiinteistökaupan lisäksi.

        Mikä helvetin ulosottorekisteri? Täytyykö sun kirjoituksesi kopsata suoraan Martinalle tai hänen miehelleen vaiko ihan lakimiehelle suoraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ihmettä Stefun tallit kuuluu aussiäijän yritykseen ja sen tekemään kauppaan? Yritätkö sekottaa lukijoiden pään että ketjun aihe unohtuu?
        Puolustella ei nyt auta, ulosottorekisteri on paukkunut ja sitähän tässä käsitellään kiinteistökaupan lisäksi.

        Vähän yli 2 tuhatta on ollut ja maksettu jo aikoja siksi. Lakimies kertoo että kirjeet menneet edelliseen firman osoitteeseen, joka liiketila lienee ollut tyhjillään, koska muuttaneet. Esim. Harkimolla, joka on miljonääri, oli mennyt pieniä summia ulosottoon, samoin Siepillä ja Cheekillä yms. Kaikkeen on syynsä ja lakimies Seiskassa kertoo syyn tuohon asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helvetin ulosottorekisteri? Täytyykö sun kirjoituksesi kopsata suoraan Martinalle tai hänen miehelleen vaiko ihan lakimiehelle suoraan?

        Lakimiehelle suoraan törkeimät kommenttit ainakin mitkä koskevat yritystä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä käsitys olisi tullut jos lopussa ei olisi ollut firman lakimiehen selostus asiasta eli totuus. Jutun pyrkimys oli mustamaalata ja alkuosa oli pelkkää mustamaalaamista. Nyt täällä väitetään että firman lakimiehen selostus asiasta on valetta eli väitetään että lakimies valehteli.

        Lakimies ei ole mikään oikeusaste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Tuksu villeimmillään ollessa uhkannut *lakimieheni hoitaa*, alkaa kuulostaa yhtä huvittavalta!
        Mua ei kyllä yhtään pelota, kommentoin Sewenin uutista, jossa paljastettiin Palaci Capitalin ulosoton asiakkuus.ä

        Joo totuuksista ei saisi kirjoittaa. Tyypllistä Martinan palvojan ajatusmaailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän yli 2 tuhatta on ollut ja maksettu jo aikoja siksi. Lakimies kertoo että kirjeet menneet edelliseen firman osoitteeseen, joka liiketila lienee ollut tyhjillään, koska muuttaneet. Esim. Harkimolla, joka on miljonääri, oli mennyt pieniä summia ulosottoon, samoin Siepillä ja Cheekillä yms. Kaikkeen on syynsä ja lakimies Seiskassa kertoo syyn tuohon asiaan.

        Seiska on kova listaamaan vanhoja jo maksettuja ulosottoja. Tuohon juttuun piti Ylimutkan ympätä Martinan 8 vuotta sitten maksettu 12 tuhannen ulosotto. Että sillai! Mitä merkitystä tuolla joka maksettu jo vuosia sitten eikä edes näy missään rekisterissäkään enää. Mustamaalausta ja sopi tuohon juttuun niin piti vetää tuollaisiakin esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimiehelle suoraan törkeimät kommenttit ainakin mitkä koskevat yritystä .

        16:50 laita vaan. Sitä ei kiinnosta. Katsos kun sen pitäisi haastaa Seiska. Seiskan juttua täällä kommentoidaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimies ei ole mikään oikeusaste.

        Täällä kommentoidaan Seiskan julkaiseman kirjoituksen perusteella , en ymmärrä tätä lakimiehellä uhkailua yhtään !

        Seikan kirjoitusta kyseisestä perusteella Levin mökistä saa ihan vapaasti täällä kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helvetin ulosottorekisteri? Täytyykö sun kirjoituksesi kopsata suoraan Martinalle tai hänen miehelleen vaiko ihan lakimiehelle suoraan?

        16:46, eikö jutussa sanottu, että firman laskut meni ulosottoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimiehelle suoraan törkeimät kommenttit ainakin mitkä koskevat yritystä .

        Ja sinäkö luulet, että lakimies haluaa ne kommentit. Osaa varmaan itsekin lukea tötä palstaa eiks niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö luulet, että lakimies haluaa ne kommentit. Osaa varmaan itsekin lukea tötä palstaa eiks niin?

        Ei sitä lakimiestä voisi vähempää kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän yli 2 tuhatta on ollut ja maksettu jo aikoja siksi. Lakimies kertoo että kirjeet menneet edelliseen firman osoitteeseen, joka liiketila lienee ollut tyhjillään, koska muuttaneet. Esim. Harkimolla, joka on miljonääri, oli mennyt pieniä summia ulosottoon, samoin Siepillä ja Cheekillä yms. Kaikkeen on syynsä ja lakimies Seiskassa kertoo syyn tuohon asiaan.

        Firman osoitehan ollut Martinan vuokrakämppään, siitä mainittu monesti mediassa. Miten sieltä ei postit löytyneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että ovat laittaneet lakimiehensä vastaamaan kateellisen Ylimutkan kysymyksiin. Martinahan ei Seiskalle mitään kommentoi eikä miehensäkään tietenkään. Tuo oli sen verran mustamaalausta sisältävää tekstiä että oli syytä laittaa lakimiehensä asialle. Muuten Ylimutka olisi tehnyt tuon mustamaalaavan juttunsa ilman tuota lakimiehen selitystä että mikä on totuus.

        Ei se " lakimieskään " ihan ilmaiseksi palveluksiaan jakele !


    • Anonyymi

      Kumma juttu että Saana Akiolan tunnustus podcastissa että on joutunut ahdistelun kohteeksi, ei kiinnosta ketään. Mahdolliset miehetkin oli listattu Seiskan jutun lopussa.

      • Anonyymi

        Kuinkakohan moni mies on joutunut vaikka syliin änkeävän naisen uhriksi. Aivan. Kukaan ei näistä puhu. Eihän mies sellaista saa puhua. Nainenhan voi levitellä haarojaan, pyöritellä persettään ja istuutua syliin. Eihän sitä koeta seksuaaliseksi ahdisteluksi.


      • Anonyymi

        Mitäs Saana tähän kuuluu? Ihan eri juttu. Nyt keskustellaan Martinan "omistamasta" kiinteistöstä.


    • Anonyymi

      Juttuhan on niin, että JOS laskut menee väärään osoitteeseen (Martinan oman yrityksen osoite oli sama), niin kun lasku menee ulosottoon, niin ulosotto kyllä selvittää kaikki voimassa olevat osoitteet. Jutussa kerrottiin, että edes vouti ei ole saanut rahoja perittyä. Jutun mielenkiintoisin osa on se, kun Martina selitti kovan työn olleen määrätietoista ja tähdännyt unelmaan omistaa kiinteistö Lapissa, niin toi aussin firma sen kiinteistön osti. Martinan kannattaisi miettiä mitä päästelee.

    • Anonyymi

      Kyllähän nyt jutun juoni on kuitenkin se miten Martina tuon kauppan itse kovaan ääneen hehkutti saaneensa pitkällä ja kovalla työllä, kun totuus on se että pullukka on perustanut firman jonka piikkiin on otettu varmaankin lainaa, jotta saadaan kohde hankittua. Se onko ulosotossa laskuja on sitten toinen asia.

      • Anonyymi

        Joo. Martina ei siis omista sitä kiinteistöä. Eli se instan höpinä ",toteutin pitkäaikaisen unelmani omistaa kiinteistö Levillä" oli taas sitä Martinan pikkasen väritettyä totuutta. Miksei sanonut heti, että osti aussin firmalle ja yhtiö sen omistaa. Kun asioilla on tapana paljastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Martina ei siis omista sitä kiinteistöä. Eli se instan höpinä ",toteutin pitkäaikaisen unelmani omistaa kiinteistö Levillä" oli taas sitä Martinan pikkasen väritettyä totuutta. Miksei sanonut heti, että osti aussin firmalle ja yhtiö sen omistaa. Kun asioilla on tapana paljastua.

        Tataa taa tata taa 🤣 samaa soosia ja taa taa. Ei se auta yhtään ja mökki on heidän eikä teidän. Ehtivät ostaa vielä monta kiinteistöä ja taas tataa tat taa 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tataa taa tata taa 🤣 samaa soosia ja taa taa. Ei se auta yhtään ja mökki on heidän eikä teidän. Ehtivät ostaa vielä monta kiinteistöä ja taas tataa tat taa 🤢

        Se on sen osakeyhtiön, ei heidän 😀 Älä selitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tataa taa tata taa 🤣 samaa soosia ja taa taa. Ei se auta yhtään ja mökki on heidän eikä teidän. Ehtivät ostaa vielä monta kiinteistöä ja taas tataa tat taa 🤢

        Hyvä, jos ostaa. Ja hyvä, jos muistaa ettei se oma uurastus ja vuosien työ johtanut hankintaan. Eihän se Martina kai tiennyt vuosia sitten elämäänsä tulevasta aussista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tataa taa tata taa 🤣 samaa soosia ja taa taa. Ei se auta yhtään ja mökki on heidän eikä teidän. Ehtivät ostaa vielä monta kiinteistöä ja taas tataa tat taa 🤢

        Kiinteistö mogulit Aitolehti & Palaci 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tataa taa tata taa 🤣 samaa soosia ja taa taa. Ei se auta yhtään ja mökki on heidän eikä teidän. Ehtivät ostaa vielä monta kiinteistöä ja taas tataa tat taa 🤢

        Se ei ole mikään Martinan pitkän ja kovan uurastuksen tulos, ellei lasketa miesten perässä ulkomailla ravaaminen sellaiseksi😅 Omaa arkea paossa. Nythän on ulkomaanmatkat vähentyneet kun on mies jonka sai hankkimaan kohteen leviltä ja omat bisnekset ei oikein annan mahdollisuutta edes reissata entiseen malliin. Pari kertaa vuodessa ainakin oli marbellassa ja dubaissa. Nyt ei enää näytä käyvän. Lisäksi reissasi triathlonin siivellä ties missä. Mutta sellainen maksaa ja siihen ei ole enää varaa, niin on parempi lopettaa koko laji. Martinahan ei sellaista voi pelkästään suomessa harrastaa. Kertoo siitä ettei laji ollut se juttu, vaan sen avulla tehtävät ulkomaanmatkat.


      • Anonyymi

        Juuri näin !


    • Anonyymi

      Mahtaisiko sitä lakimiesta kiinnostaa tällä palstalla jauhettava skeida miehestä ja miehen yrityksestä.
      Hmm pitäiskö vikata yrityksen mustamaalaamisesta ja syytöksistä.

      • Anonyymi

        Laita viestiä, loppuu toi Seiskan sanansaattajan öykkäröinti täällä.


      • Anonyymi

        Hei, sitä lakimiestä kiinnostaa se mitä sille toimeksiannolla tulee. Oikea elämä ei ole elokuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä, loppuu toi Seiskan sanansaattajan öykkäröinti täällä.

        19:09 ja 19:13 olettekos oikeasti noin tyhmiä? Sehän on aivan sama mitä te lähettelette yhtään minnekään. Lukekaa, opiskelkaa jos jotain ymmärtäisitte. Myötähäpeä puolestanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:09 ja 19:13 olettekos oikeasti noin tyhmiä? Sehän on aivan sama mitä te lähettelette yhtään minnekään. Lukekaa, opiskelkaa jos jotain ymmärtäisitte. Myötähäpeä puolestanne

        Miks vedit herneen nenuun? Miten tämä sinua noin koskettaa. Onko pelko persiissä vai mikä ketuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks vedit herneen nenuun? Miten tämä sinua noin koskettaa. Onko pelko persiissä vai mikä ketuttaa?

        21:13 oletko oikeasti noin tyhmä vai mikä pistää kirjoittelemaan typeryyksiä? En vetänyt hernettä nenuun, suunnaton typeryys kieltämättä ärsyttää. Te tai siis sä uhoat palstalla ja mitään et kuitenkaan tee. Tee nyt sitten kerrankin uhoilusi mukaisesti.


      • Anonyymi

        Joo ...vikata... sinä vaan 😩


    • Anonyymi

      Näin töissä käyvänä mulla olis varaa maksaa sille toimeksianto asiasta.

      • Anonyymi

        Juu, maksa mitä haluat. Käytkö oikeasti töissä? Et ymmärrä mistä puhut 😀


      • Anonyymi

        20:00 enpä usko, että sulla olisi varaa maksaa asianajajan taksaa. Ei ne ole mitään kymppejä tai satasia. Eikä se asianajaja lähde sulle täysin vieraan ihmisen asioita setvimään sun toimeksiannosta. Kuinka tyhmää porukkaa täällä kirjoittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20:00 enpä usko, että sulla olisi varaa maksaa asianajajan taksaa. Ei ne ole mitään kymppejä tai satasia. Eikä se asianajaja lähde sulle täysin vieraan ihmisen asioita setvimään sun toimeksiannosta. Kuinka tyhmää porukkaa täällä kirjoittelee.

        Tämä porukka, joka täällä uhoaa lakimiehestä ei ole kuin peruskoulun käyneitä tyhjäpäitä, eivät he ymmärrä mistään lakiasioista yhtään mitään.

        Oppisivat kirjoittamaan edes ASIANAJAJA 😳


    • Anonyymi

      225e ylöspäin, rikoksiin erikoistunut asianajaja Helsingissä. Kyllä tuohon on varaa...ja eneempäänkin

      • Anonyymi

        Olet niin hölmö, että hävettää sun puolesta. Mutta tehdäänkö niin, että yrität saada sopimuksen jonkun asianajajan kanssa aiheena suomi24 palstan kirjoitukset Martinasta. Tule sitten kertomaan miten kävi 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin hölmö, että hävettää sun puolesta. Mutta tehdäänkö niin, että yrität saada sopimuksen jonkun asianajajan kanssa aiheena suomi24 palstan kirjoitukset Martinasta. Tule sitten kertomaan miten kävi 😉

        Sulle sen kertoo ihan joku toinen kuin minä...


      • Anonyymi

        21:17 toi on tuntitaksa. Luuletko, että asianajaja tekee tunnissa mitään. Mutta otapa yhteys ja esittele sille asiasi. Tule sitten kertomaan, että ottiko juttusi. Ethän vaan taas pelkkää paskaa jauha, ethän 😀 mielenkiintoinen juttu sitten kuulla miten kävi kun ryhdyt vieraan ihmisen asioita "hoitamaan "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin hölmö, että hävettää sun puolesta. Mutta tehdäänkö niin, että yrität saada sopimuksen jonkun asianajajan kanssa aiheena suomi24 palstan kirjoitukset Martinasta. Tule sitten kertomaan miten kävi 😉

        Komppaan, jännä kuulla lopputulos. Nyt 21:17 vastaamaan sanoistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21:17 toi on tuntitaksa. Luuletko, että asianajaja tekee tunnissa mitään. Mutta otapa yhteys ja esittele sille asiasi. Tule sitten kertomaan, että ottiko juttusi. Ethän vaan taas pelkkää paskaa jauha, ethän 😀 mielenkiintoinen juttu sitten kuulla miten kävi kun ryhdyt vieraan ihmisen asioita "hoitamaan "

        Sinulle tulee kertomaan ihan joku muu kuin minä....etkö ymmärrä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle sen kertoo ihan joku toinen kuin minä...

        Eli kuka kertoo 22:24? AI NIIN se sun rikosasianajaja. juu kyllä.... taisi mennä uhoilijalla pupu pöksyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle sen kertoo ihan joku toinen kuin minä...

        Niin , arvasin oikein. Tyhjän puhuja 22:24 ei pysty edes sanoistaan vastaamaan. Tyypillistä ja niin usein palstalla nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuka kertoo 22:24? AI NIIN se sun rikosasianajaja. juu kyllä.... taisi mennä uhoilijalla pupu pöksyyn.

        Oletko tosiaan noin tyhmä. Tämä ei ole mikään yleinen tiedotuspalsta tällaisille asioille. Asiat kun muuttuu henkilökohtaiseksi. Niitä ei käsitellä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tulee kertomaan ihan joku muu kuin minä....etkö ymmärrä....

        Mä kerron sulle nyt ihan rohkeasti ja suoraan : olet tyhmä kuin saapas. Tsemppiä elämään itsesi kanssa, ei ole helppoa. Etkö ymmärrä...Et....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kerron sulle nyt ihan rohkeasti ja suoraan : olet tyhmä kuin saapas. Tsemppiä elämään itsesi kanssa, ei ole helppoa. Etkö ymmärrä...Et....

        Mikäs sua noin kiukuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sua noin kiukuttaa?

        Yksi sana: tyhmyys. Se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kerron sulle nyt ihan rohkeasti ja suoraan : olet tyhmä kuin saapas. Tsemppiä elämään itsesi kanssa, ei ole helppoa. Etkö ymmärrä...Et....

        Laita kaksoispiste edes oikeaan paikkaan....mietitään sitten kuka on tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosiaan noin tyhmä. Tämä ei ole mikään yleinen tiedotuspalsta tällaisille asioille. Asiat kun muuttuu henkilökohtaiseksi. Niitä ei käsitellä täällä.

        Mikä muuttui henkilökohtaiseksi? Kahden palstalaisen riitely. Juu, on tosi henkilökohtaista. Kyllä sitä täällä voi käsitellä kaikki ne mielikuvitusasiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä muuttui henkilökohtaiseksi? Kahden palstalaisen riitely. Juu, on tosi henkilökohtaista. Kyllä sitä täällä voi käsitellä kaikki ne mielikuvitusasiat.

        Sillä loppu selitykset, siksi "asiaa ei käsitellä täällä" 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä loppu selitykset, siksi "asiaa ei käsitellä täällä" 😉

        Kyllä, Suomi 24 on rikoksiin erikoistunut virallinen tiedotuskanava. Kaikki oikeudessa ja oikeuteen menevät asiat kuuluu virallisesti tiedottaa täällä, joittenkin palstalaisten mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita kaksoispiste edes oikeaan paikkaan....mietitään sitten kuka on tyhmä.

        Osui ja upposi. Se oli tarkoitus : : :


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuka kertoo 22:24? AI NIIN se sun rikosasianajaja. juu kyllä.... taisi mennä uhoilijalla pupu pöksyyn.

        Pisteen jälkeen tulee isokirjain....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin , arvasin oikein. Tyhjän puhuja 22:24 ei pysty edes sanoistaan vastaamaan. Tyypillistä ja niin usein palstalla nähty.

        Aijai, pilkku väärässä paikassa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21:17 toi on tuntitaksa. Luuletko, että asianajaja tekee tunnissa mitään. Mutta otapa yhteys ja esittele sille asiasi. Tule sitten kertomaan, että ottiko juttusi. Ethän vaan taas pelkkää paskaa jauha, ethän 😀 mielenkiintoinen juttu sitten kuulla miten kävi kun ryhdyt vieraan ihmisen asioita "hoitamaan "

        Kuka on väittänyt että tunnissa tehdään. Ainoastaan sinä. Meneehän siinä useampikin tunti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin hölmö, että hävettää sun puolesta. Mutta tehdäänkö niin, että yrität saada sopimuksen jonkun asianajajan kanssa aiheena suomi24 palstan kirjoitukset Martinasta. Tule sitten kertomaan miten kävi 😉

        Totta, mielenkiinnolla odotan miten siinä mahtaa käydä 😩


      • Anonyymi

        Vai on varaa "eneempäänkin"? Henkilö ei osaa edes kirjoittaa, mutta varaa on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21:17 toi on tuntitaksa. Luuletko, että asianajaja tekee tunnissa mitään. Mutta otapa yhteys ja esittele sille asiasi. Tule sitten kertomaan, että ottiko juttusi. Ethän vaan taas pelkkää paskaa jauha, ethän 😀 mielenkiintoinen juttu sitten kuulla miten kävi kun ryhdyt vieraan ihmisen asioita "hoitamaan "

        Onhan se tiedossa ollut että Martinan palvojat ei niitä terävimpiä mutta että joo... 🤭


    • Anonyymi

      Lakimies on saanut paljon postia seuraajilta.

      • Anonyymi

        Kukaan ei usko. Uhoa löytyy palstalla, siihen se jää. Mutta olisihan se mielenkiintoista tietää miten lakimies suhtautuu häirintään.


      • Anonyymi

        Voi lakimies parkaa. Ja voi Martina parkaa.


      • Anonyymi

        Hetkessä tuli lakimiehelle runsaasti töitä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkessä tuli lakimiehelle runsaasti töitä 😂

        Juu, seuraajan mielikuvituksessa. Siellä samassa, jossa Martina ei koskaan sanonut omistavansa levin kiinteistöä.


    • Anonyymi

      Pitäiskö aloittajan mennä kouluun kertaamaan kirjoitustaitoa. On sen verran huonoa tekstiä ja kirjoitusvirheitä. Mikä sana on edes hitsissä?

      • Anonyymi

        Hoitoon sen pitäisi mennä. 🙄


      • Anonyymi

        Kirjoitusvirheet, välimerkki väärässä paikassa, niitä Martta-uskovaiset räksyttää kun ei enää keksi puolustelukommentteja.
        Aihe selviää aloituksesta : ulosottoon menneet laskut, leikitään varakasta ja *ostetaan* paritalon puolikas. Hämärää touhua, todellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirheet, välimerkki väärässä paikassa, niitä Martta-uskovaiset räksyttää kun ei enää keksi puolustelukommentteja.
        Aihe selviää aloituksesta : ulosottoon menneet laskut, leikitään varakasta ja *ostetaan* paritalon puolikas. Hämärää touhua, todellakin.

        Martinan kirjoitusvirheet ovat usein täällä esillä, niin miksi ei muidenkin.😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirheet, välimerkki väärässä paikassa, niitä Martta-uskovaiset räksyttää kun ei enää keksi puolustelukommentteja.
        Aihe selviää aloituksesta : ulosottoon menneet laskut, leikitään varakasta ja *ostetaan* paritalon puolikas. Hämärää touhua, todellakin.

        Varsinkin, kun kiihkein Martinan seuraaja kirjoittaa aivan käsittämättömän huonoa tekstiä. Kirjoitusvirheitä täynnä, konsonantit puuttuu, sanajärjestys sekasotku jne. Siihen ei tuo pilkunviilaaja puutu koskaan. Kuka yllättyy 😀


      • Anonyymi

        Hei 23:35 mihin sen onnelinen, rehelinen tyypin pitäisi mennä sitten? Vai onko taas niin, että Martina -uskovainen saa kirjoittaa mitä tahansa siansaksaa, niin ei sun kielikorva "huomaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kirjoitusvirheet ovat usein täällä esillä, niin miksi ei muidenkin.😂😂😂

        Onko Martina oppinut jo lukemaan vai vieläkö on tavauksen asteella ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin, kun kiihkein Martinan seuraaja kirjoittaa aivan käsittämättömän huonoa tekstiä. Kirjoitusvirheitä täynnä, konsonantit puuttuu, sanajärjestys sekasotku jne. Siihen ei tuo pilkunviilaaja puutu koskaan. Kuka yllättyy 😀

        Totta tämä, palstan kommentoijat ovat syyllisiä siihen että laskuja meni ulosottoon! Mutta sivuseikkana unohtuu kun räksytetään kirjoitusvirheistä ja välimerkeistä 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tämä, palstan kommentoijat ovat syyllisiä siihen että laskuja meni ulosottoon! Mutta sivuseikkana unohtuu kun räksytetään kirjoitusvirheistä ja välimerkeistä 😀

        Aivan nimeltä mainittu lakimies on Seiskan mustamaalaamisjutussa selittänyt asian ja myös selittänyt että firma on vakavarainen. Martinan puolustajat eivät koskaan väitä lakimiestä valehtelijaksi koska sehän on kunnianloukkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan nimeltä mainittu lakimies on Seiskan mustamaalaamisjutussa selittänyt asian ja myös selittänyt että firma on vakavarainen. Martinan puolustajat eivät koskaan väitä lakimiestä valehtelijaksi koska sehän on kunnianloukkaus.

        Martinan puolustajat eivät ole rikosmyönteisiä kuten haukkujat näyttävät olevan. Siinä on se ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan puolustajat eivät ole rikosmyönteisiä kuten haukkujat näyttävät olevan. Siinä on se ero.

        Heh heh. Ihan naurettavan lapsellinen väite. Tyypillinen kuitenkin Martinan seuraajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan nimeltä mainittu lakimies on Seiskan mustamaalaamisjutussa selittänyt asian ja myös selittänyt että firma on vakavarainen. Martinan puolustajat eivät koskaan väitä lakimiestä valehtelijaksi koska sehän on kunnianloukkaus.

        Höpö höpö. Laskut meni ulosottoon ja sillä selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan puolustajat eivät ole rikosmyönteisiä kuten haukkujat näyttävät olevan. Siinä on se ero.

        Se on aivan nettikiusaajien profiloinnissa kerrottu että ovat yleensä rikosmyönteisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Laskut meni ulosottoon ja sillä selvä.

        Et ole ainut jolta meni laskut ulosottoon 😡 minulle kävi nuorena samoin 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Laskut meni ulosottoon ja sillä selvä.

        Digiaikana laskut väärään osoitteeseen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainut jolta meni laskut ulosottoon 😡 minulle kävi nuorena samoin 🤔.

        Minulta ei ole mennyt laskut koskaan ulosottoon. Hoidan myös osoitteen muutokset ja ilmoitin postiin kun muutin, että kääntävät uuteen osoitteeseen postin, jos joku vielä käyttää vanhaa osoitetta. Eli näin helppoa ja koko juttu onnistuu hoitaa netissä. Joten, jos selitys on se, että paperilaskut väärään osoitteeseen kuukausien ajan, niin surkeaa asioiden hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan nettikiusaajien profiloinnissa kerrottu että ovat yleensä rikosmyönteisiä.

        14:49 toi on paskapuhetta. Tämä ns tutkimus, johon näköjään Martina -uskovaiset toistuvasti vetoaa, oli joku haastattelututkimus, jossa ihmisiltä kyseltiin asioita ja sillä perusteella noita "tuloksia " sitten tehtiin. Kysely, johon vastaa pieni määrä ihmisiä ja kaikki perustuu siihen mitä ko haastateltava ITSE KERTOO, ei kyllä mikään oikea tutkimus ole. Mitään taustatutkimusta ei tehty, vastaajista ei tiedetty mitään. Mä selvitin tämän silloin, kun kyllästyin teidän paskan jauhamiseen. Eli se siitä. Vaihda levyä.


    • Anonyymi

      Kyllä Ylimutka on nyt onnellinen. Varmasti saa jonkun palkankorotuksenkin tämän juttunsa takia. Epäilin eilen että seuraavaksi varmaan kaivellaan jotain negatiivista lapsen ratsastusharrastukseen liittyen. No kyllä lapsesta tehtiin juttu törkeään juorulehteen ja nimikin mainittiin. Äitinsä kiusaajat asialla.

      • Anonyymi

        Ja toki isänsä kiusaajat myös. Eskon ja Martinan lasta ei tuoda törkylehden sivuille vaikka Esko jatkuvasti laittaa kuvia instaansa. Onhan hänelläkin harrastus.


      • Anonyymi

        Martinan lapset on yksityishenkilöitä. Ei se että vanhemmat on julkisuuden henkilöitä tee lapsista julkisuuden henkilöitä joista pitäisi tehdä juttua jonnekin juorulehtiin. Juuri tuolla toisaalla joku sanoi että Martinan veli on yksityishenkilö kun kysyttiin että miksi on ainut Martinan perheestä jota ei hauku. Martinan veljen isä on kuitenkin julkisuuden henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan lapset on yksityishenkilöitä. Ei se että vanhemmat on julkisuuden henkilöitä tee lapsista julkisuuden henkilöitä joista pitäisi tehdä juttua jonnekin juorulehtiin. Juuri tuolla toisaalla joku sanoi että Martinan veli on yksityishenkilö kun kysyttiin että miksi on ainut Martinan perheestä jota ei hauku. Martinan veljen isä on kuitenkin julkisuuden henkilö.

        14:55 Martina ja Esko Kyllä kaikkensa tekevät, että lapset on julkisuudessa. Ehkä se johtuu siitä, kun kummatkin on julkisuudesta, yhteistöistä yms riippuvaisia, niin eivät tiedä muuta. Ihan typerää syytellä pelkästään jotain juorulehteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan lapset on yksityishenkilöitä. Ei se että vanhemmat on julkisuuden henkilöitä tee lapsista julkisuuden henkilöitä joista pitäisi tehdä juttua jonnekin juorulehtiin. Juuri tuolla toisaalla joku sanoi että Martinan veli on yksityishenkilö kun kysyttiin että miksi on ainut Martinan perheestä jota ei hauku. Martinan veljen isä on kuitenkin julkisuuden henkilö.

        Miksi Martina suojelee aussia enemmän julkisuudelta kuin omia lapsiaan? Sitä voisi kysyä Martinalta. Aussin kuvia ei ole Martinan instassa, josta Seiska ottaa juttuja. Lapsesta on sitä vastoin kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14:55 Martina ja Esko Kyllä kaikkensa tekevät, että lapset on julkisuudessa. Ehkä se johtuu siitä, kun kummatkin on julkisuudesta, yhteistöistä yms riippuvaisia, niin eivät tiedä muuta. Ihan typerää syytellä pelkästään jotain juorulehteä.

        Ei Seiska tee jatkuvasti juttua Karalahtienkaan lapsista vaikka ovat päivittäin molempien instoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Martina suojelee aussia enemmän julkisuudelta kuin omia lapsiaan? Sitä voisi kysyä Martinalta. Aussin kuvia ei ole Martinan instassa, josta Seiska ottaa juttuja. Lapsesta on sitä vastoin kaikenlaista.

        Joku yritti englannin kielelläkin lähettää viestiä Martina miehelle Martinan instassa, missä oli kuva miehestä. Kirjoitteli salarakkaasta ja tällaista mitä täälläkin nyt vainoajat hokee. Ja joka kerta kun on kuva niin alkaa hirveä ulkonäön haukkuminen keskustelupalstoilla. Ja Seiska ottaa aina sen postauksen sivuilleen ja kukapa haluaisi että pääsee jonkun roskalehden sivuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Martina suojelee aussia enemmän julkisuudelta kuin omia lapsiaan? Sitä voisi kysyä Martinalta. Aussin kuvia ei ole Martinan instassa, josta Seiska ottaa juttuja. Lapsesta on sitä vastoin kaikenlaista.

        Seiskan toimittajat seurasi tuota 9-vuotiasta lasta hevostallille kun Martina ja Stefu olivat yhtä aikaa Dubaissa. Tai sitten joku Seiskan vinkkaaja seurasi koska Seiska teki siitä jutun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskan toimittajat seurasi tuota 9-vuotiasta lasta hevostallille kun Martina ja Stefu olivat yhtä aikaa Dubaissa. Tai sitten joku Seiskan vinkkaaja seurasi koska Seiska teki siitä jutun.

        Otsikko oli jotenkin niin että ovat yhtä aikaa ulkomailla, kuka kuljettaa lasta tallille. Tämä tapahtui syksyllä 2021.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otsikko oli jotenkin niin että ovat yhtä aikaa ulkomailla, kuka kuljettaa lasta tallille. Tämä tapahtui syksyllä 2021.

        Samalta tallilta oli sitten juttua josta Stefu raivostuikin kun oli supateltu Seiskalle, että olisi ollut maksamattomia tallimaksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Seiska tee jatkuvasti juttua Karalahtienkaan lapsista vaikka ovat päivittäin molempien instoissa.

        Eipä täälläkään haukuta Karalahtia siitä että tuovat jatkuvasti lapsiaan instassa esille. Eivätkä hauku Nannaa siitä että hänellä on kolme lasta ja aviomiehenä ollut 10 vuotta mies jolla on todella paha huumemenneisyys ja muutenkin on ollut ikävissä otsikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otsikko oli jotenkin niin että ovat yhtä aikaa ulkomailla, kuka kuljettaa lasta tallille. Tämä tapahtui syksyllä 2021.

        Miten liittyy sitten sinuun tuollainenkin asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy sitten sinuun tuollainenkin asia?

        Täällä haukutaan Martinaa että on lapsi joskus instassa eikä Seiskaa joka sieltä instasta ottaa niitä lapsen kuvia juorulehteen räävittäväksi. Mutta miksi Seiska seuraa pientä lasta tallille? Mielestäni tuo koskee kyllä kaikkia ja kaikkien pitäisi ihmetellä asiaa että miksi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä haukutaan Martinaa että on lapsi joskus instassa eikä Seiskaa joka sieltä instasta ottaa niitä lapsen kuvia juorulehteen räävittäväksi. Mutta miksi Seiska seuraa pientä lasta tallille? Mielestäni tuo koskee kyllä kaikkia ja kaikkien pitäisi ihmetellä asiaa että miksi noin.

        Ja kun molemmat vanhemmat on ulkomailla eli tuo on se pointti vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalta tallilta oli sitten juttua josta Stefu raivostuikin kun oli supateltu Seiskalle, että olisi ollut maksamattomia tallimaksuja.

        Stefulla nyt on elämänhallinta kadonnut, raivoaa milloin mistäkin. En sen raivoamisia minään todisteena käyttäisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Seiska tee jatkuvasti juttua Karalahtienkaan lapsista vaikka ovat päivittäin molempien instoissa.

        No ei tee Martinankaan lapsista. Rauhoitu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun molemmat vanhemmat on ulkomailla eli tuo on se pointti vielä.

        Siis miten tuollaiset asiat liittyy sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä täälläkään haukuta Karalahtia siitä että tuovat jatkuvasti lapsiaan instassa esille. Eivätkä hauku Nannaa siitä että hänellä on kolme lasta ja aviomiehenä ollut 10 vuotta mies jolla on todella paha huumemenneisyys ja muutenkin on ollut ikävissä otsikoissa.

        Martina on itse kertonut julkisuudessa, ettei aio tuoda lapsia julkisuuteen. Totuushan on aivan täysin muuta ja toisen isäkin tätä aktiivisesti harrastaa. Tullaan taas siihen, että puheet ja teot eivät millään tasolla kohtaa ja se on todella huono puoli ihmisessä. Julkisuuden henkilön kannattaisi edes joskus olla aito ja rehellinen, eikä feikata somessa ja haastatteluissa minkä kerkiää kiillottaakseen kuvaansa. Esitetään tietyissä tilanteissa sellaista ihmistä joka nähdään yleisesti fiksuna, mutta toiminta on päinvastaista.


    • Anonyymi

      Seiska ja Ylimutka aiheutti kaikki nämä yhden perheen haukkumiset ja mustamaalaamiset taas kerran.

      • Anonyymi

        Totuus ei ole haukkumista tai mustamaalausta.


      • Anonyymi

        Miten totuuden kertominen on mustamaalausta? Eihän Seiskan jutussa ollut mitään valheita? Jos oki valheita, mitä ne oli, voit yksilöidä jokaisen valheen.


    • Anonyymi

      Mehiläinen nettikiusaamisesta:
      Kiusaaminen on henkistä väkivaltaa. Kiusaaja haluaa aina käyttää valtaa. Kiusaajan taustalla voi olla mm. huono itsetunto, mielenterveysongelmat tai on kykenemätön tuntemaan empatiaa.

      Huom! Nettikiusaaminen ja kaikenlainen kiusaminen on siis VÄKIVALTAA! Henkistä väkivaltaa.

      • Anonyymi

        No lopeta se kiusaaminen. Ymmärrätkö


      • Anonyymi

        Tämänkin palstan ylläpitäjä antaa alustan yhdelle väkivallan muodolle eli mahdollistaa henkisen väkivallan käytön. Toki mahdollistaa myös rikosten tekemisen eli kunnianloukkaukset ja yksityisyyden suojan rikkomiset.


      • Anonyymi

        Se, että Martinan kaupoista kerrotaan totuus ei ole kiusaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämänkin palstan ylläpitäjä antaa alustan yhdelle väkivallan muodolle eli mahdollistaa henkisen väkivallan käytön. Toki mahdollistaa myös rikosten tekemisen eli kunnianloukkaukset ja yksityisyyden suojan rikkomiset.

        18:20, eli lehdet saa kirjoittaa, mutta juttujen kommentointi palstalla on rikos, kunnianloukkaus, yksityisyyden suojan rikkomista. Hohhoijaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18:20, eli lehdet saa kirjoittaa, mutta juttujen kommentointi palstalla on rikos, kunnianloukkaus, yksityisyyden suojan rikkomista. Hohhoijaa

        Martta-uskovaisten luulemaa, ei siis ollenkaan todenmukaista.
        Eihän tuossa Seiskan jutussa mitään valheita ollut, täyttä totta kaikki.
        Mutta niistää riittääkin ihmettelyä: muutamien satasten laskut ulosotossa, yritys todettu varattomaksi yms. Jokainen lukutaitoinen näkee seiskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martta-uskovaisten luulemaa, ei siis ollenkaan todenmukaista.
        Eihän tuossa Seiskan jutussa mitään valheita ollut, täyttä totta kaikki.
        Mutta niistää riittääkin ihmettelyä: muutamien satasten laskut ulosotossa, yritys todettu varattomaksi yms. Jokainen lukutaitoinen näkee seiskasta.

        Ytitys varaton ja yrityksen nimiin ostanut 570000 €- luksusmökin Leviltä .Eihän sellainen ole mitenkään mahdollista ainakaan Suomessa. Vai ostiko mies kaiken käteisellä ja ei tarvinnut edes pankista lainaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ytitys varaton ja yrityksen nimiin ostanut 570000 €- luksusmökin Leviltä .Eihän sellainen ole mitenkään mahdollista ainakaan Suomessa. Vai ostiko mies kaiken käteisellä ja ei tarvinnut edes pankista lainaa ?

        Et sinä tiedä miten rahoitus on järjestettyä. En kuitenkaan usko, että käteisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ytitys varaton ja yrityksen nimiin ostanut 570000 €- luksusmökin Leviltä .Eihän sellainen ole mitenkään mahdollista ainakaan Suomessa. Vai ostiko mies kaiken käteisellä ja ei tarvinnut edes pankista lainaa ?

        Pointti vieläkin se, että Martina patsasteli oston yhteydessä, että kova, vuosia jatkunut määrätietoinen työ kohti unelmia onnistui. Hän kertoi, että omistaa kiinteistön levillä ja vaikka joskus on raskasta, niin sinnikkäästi vaan jatkoi yms. Eli eipä maininnut, että olikin aussin yhtiö, jolle tuo hankittiin. Martinan seuraaja yrittää väen väkisin kääntää keskustelun toisaalle.


    • Anonyymi

      Hoh..hoijaa kyllä Sofian soturit on liekeissä, samoja juttuja jauhetaan päivätolkulla. Pistepirkkokin piipahti ensiapuun, kun nyt on ollut "asiaa" useampi päivä ja sormet hieman kovilla.....😂
      He eivät ehdi edes idolinsa logotöppösiä, eikä Sofian miliunääriä hehkuttaa, kun pitää toisten omistuksia vatvoa, jopa riparijuhlien pukukoodi on unohtunut
      🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Mitä Sofia tähän juttuun kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Sofia tähän juttuun kuuluu?

        Niin, aloitus jotain aivan muuta henkilöä. Sofian rillimiljonääri ei päästänyt uuden yrityksen laskuja ulosottoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, aloitus jotain aivan muuta henkilöä. Sofian rillimiljonääri ei päästänyt uuden yrityksen laskuja ulosottoon.

        Sofia ainakin tietää, mitä on ulosotot, eiks hällä ole ollut kymmeniätuhansia ulosotossa, joita useammat ukkelit on matkan varrella makselleet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ainakin tietää, mitä on ulosotot, eiks hällä ole ollut kymmeniätuhansia ulosotossa, joita useammat ukkelit on matkan varrella makselleet?

        On niitä ollut idolillasi Martinallakin, ei se nii puhtoinen ole kun antaa ymmärtää. Uo-velkoja ratti- ja pahoinpitelytuomioita.


      • Anonyymi

        20:19 katkeruutesi näkyy kilometrien päähän. Huono ns huumori ei sitä peitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20:19 katkeruutesi näkyy kilometrien päähän. Huono ns huumori ei sitä peitä.

        On täti tainnut käydä Specsaversilla, kun oikein kilometrien päähän näkee 🤓🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä ollut idolillasi Martinallakin, ei se nii puhtoinen ole kun antaa ymmärtää. Uo-velkoja ratti- ja pahoinpitelytuomioita.

        Tosi vähän ollut ulosotossa ja maksettu pois jo 8 vuotta sitten. Promillet oli vain vähän yli sallitun. Bergille ei puhe auttanut kuten ei sille Saanan kiusaajallekaan. Lateli törkeitä kunnianloukkauksia ja valheita. Kauan sai toimia ennenkuin meni liian pitkälle. Ja Sofia ansaitsi äidilliset otteet koska kotikasvatus on ollut vinksallaan tai sitä ei ole ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi vähän ollut ulosotossa ja maksettu pois jo 8 vuotta sitten. Promillet oli vain vähän yli sallitun. Bergille ei puhe auttanut kuten ei sille Saanan kiusaajallekaan. Lateli törkeitä kunnianloukkauksia ja valheita. Kauan sai toimia ennenkuin meni liian pitkälle. Ja Sofia ansaitsi äidilliset otteet koska kotikasvatus on ollut vinksallaan tai sitä ei ole ollutkaan.

        Tuo vainoaja hokee tuota Bergin juttua mutta heti poistattaa kun kirjoitetaan että Berg sai tuomion kunnianloukkauksesta ja kun kirjoittaa että mitä kaikkea teki ja puhui ja kirjoitti. Vaikka ne on mediassa. Kuka on siis tuo poistattaja?


      • Anonyymi

        Kannattaa muuten lukea se twiitti koska se sisältää myös erään uhkauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vainoaja hokee tuota Bergin juttua mutta heti poistattaa kun kirjoitetaan että Berg sai tuomion kunnianloukkauksesta ja kun kirjoittaa että mitä kaikkea teki ja puhui ja kirjoitti. Vaikka ne on mediassa. Kuka on siis tuo poistattaja?

        Jospa ne sisälsi niin törkeitä sanoja että ne poistuu automaattisesti? Vaikka en sitä kyllä usko että siitä on kysymys. Täällä vain johonkin kalahtaa juuri tuo asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ne sisälsi niin törkeitä sanoja että ne poistuu automaattisesti? Vaikka en sitä kyllä usko että siitä on kysymys. Täällä vain johonkin kalahtaa juuri tuo asia.

        Toki sisälsi koka Bergille tuli siitä tuomio kunnianloukkauksesta Martinaa kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki sisälsi koka Bergille tuli siitä tuomio kunnianloukkauksesta Martinaa kohtaan.

        kokakuulle, kukkakupalle tiedoksi että tuli kirjoitusvirhe, piti olla koska... ja Pistepirkolle hieman pisteitäkin tähän perään... ja D; ja "Siiderskä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ainakin tietää, mitä on ulosotot, eiks hällä ole ollut kymmeniätuhansia ulosotossa, joita useammat ukkelit on matkan varrella makselleet?

        Sofian ulosotossa ollut laskut jo silloin kun asui Lontoossa ja oli mennyt alusvaatteista lähtien kaikki ulosottoon.Jätti Niko Nousiaiselle 30000€- ulosottoon menevät laskut ja Niko oli joutunut niitä maksamaan monia vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä ollut idolillasi Martinallakin, ei se nii puhtoinen ole kun antaa ymmärtää. Uo-velkoja ratti- ja pahoinpitelytuomioita.

        Sofialla meni ulosottoon 40€- sakko ja matkalippu maksut samoin. Stefan maksoi 38000 €- ulosotto velat mitkä oli Sofia jättänyt maksamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi vähän ollut ulosotossa ja maksettu pois jo 8 vuotta sitten. Promillet oli vain vähän yli sallitun. Bergille ei puhe auttanut kuten ei sille Saanan kiusaajallekaan. Lateli törkeitä kunnianloukkauksia ja valheita. Kauan sai toimia ennenkuin meni liian pitkälle. Ja Sofia ansaitsi äidilliset otteet koska kotikasvatus on ollut vinksallaan tai sitä ei ole ollutkaan.

        Jos ulosotossa oli tosi vähän, miksi ei pystynyt itse maksamaan? Ja jos ulosotossa oli tosi vähän, miksi sinne ulosottoon yleensä päätyi saatavia. Kerropa, miksi elää luksuselämää, mutta äiti hoitaa ulosoton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ulosotossa oli tosi vähän, miksi ei pystynyt itse maksamaan? Ja jos ulosotossa oli tosi vähän, miksi sinne ulosottoon yleensä päätyi saatavia. Kerropa, miksi elää luksuselämää, mutta äiti hoitaa ulosoton

        Tarkoitatko Martinan ulosottojuttua nuorempana, joihin äitinsä lainasi rahaa, että sai asiansa hoidettua?
        Eikö jokainen rakastava äiti tee noin, eli lainaa rahan, jos siihen on taloudellisesti mahdollisuus, eli Martinan äidillä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla meni ulosottoon 40€- sakko ja matkalippu maksut samoin. Stefan maksoi 38000 €- ulosotto velat mitkä oli Sofia jättänyt maksamatta.

        On kuvaavaa, että Martinaa verrataan aina Sofiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokakuulle, kukkakupalle tiedoksi että tuli kirjoitusvirhe, piti olla koska... ja Pistepirkolle hieman pisteitäkin tähän perään... ja D; ja "Siiderskä"

        Toki, toki, toki, toki. Paha maneeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täti tainnut käydä Specsaversilla, kun oikein kilometrien päähän näkee 🤓🤓

        Juu, noin käy kun lukeminen rajoittuu suomi24 palstaan ja Martinan instaan. Kielikuvat menee täysin yli ymmärryksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ulosotossa oli tosi vähän, miksi ei pystynyt itse maksamaan? Ja jos ulosotossa oli tosi vähän, miksi sinne ulosottoon yleensä päätyi saatavia. Kerropa, miksi elää luksuselämää, mutta äiti hoitaa ulosoton

        Sofia ei ole ikinä ottanut mistään vastuuta ja aina on miehet kaiken maksaneet. On aivan kuin olisi henkisesti jälkeen jäänyt ja ei tiedosta yhtään mitään tosi elämästä ja vastuun ottamista omassa elämässään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko Martinan ulosottojuttua nuorempana, joihin äitinsä lainasi rahaa, että sai asiansa hoidettua?
        Eikö jokainen rakastava äiti tee noin, eli lainaa rahan, jos siihen on taloudellisesti mahdollisuus, eli Martinan äidillä oli.

        Miten niin nuorempana? Martina oli 2016 34-vuotias, jolloin äiti maksoi velat!
        Miksi 34-vuotiaalla ei itsellään ollut mahdollisuutta maksaa maksaa luksuselämän ohella velkojaan, jos se ulosottosumma oli pieni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin nuorempana? Martina oli 2016 34-vuotias, jolloin äiti maksoi velat!
        Miksi 34-vuotiaalla ei itsellään ollut mahdollisuutta maksaa maksaa luksuselämän ohella velkojaan, jos se ulosottosumma oli pieni?

        Miksi sulle ja Jasmin Mäntylällekin tuo oli aikanaan silloin 2016 niin kova paikka? Molemmat väitätte että äitinsä maksoi mutta lainasi äidiltään. Se vain osoittaa että vaikka tienasi silloin hyvin niin meni elämiseen rahaa joten valhelliset väitteenne että Stefu kustansi kaiken eivät pidä paikkansa. Martina palkkasi jopa aupairin että sai tehtyä työtään koska Stefuun ei voinut luottaa pienten lasten kanssa. Moneen paikkaan otti nuorimman lapsen mukaankin, kuten esim. Rosanna kertoo kirjassa että Miss Helsinki -kisojen valmisteluissa oli nuorin lapsi mukana. Ja oli myös mukana ulkojumpissa mitä piti siihen aikaan. Niistä on aivan videoita olemassa. Sanoi että kun lapsi oli pieni ja oli joku meno niin piti välillä käydä tarkistamassa että kaikki oli hyvin, koska ei luottanut Stefuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin nuorempana? Martina oli 2016 34-vuotias, jolloin äiti maksoi velat!
        Miksi 34-vuotiaalla ei itsellään ollut mahdollisuutta maksaa maksaa luksuselämän ohella velkojaan, jos se ulosottosumma oli pieni?

        08:29 Totta, ei yli kolmekymppistä voi nuoreksi sanoa. Mutta pointti on se, että lainasi rahat äidiltään ja hoiti sotkunsa. Ei jäänyt kiitollisuuden velkaan avokilleen, sitä arvostan. Taloudellinen riippuvuus miehistä ei ole todellakaan fiksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        08:29 Totta, ei yli kolmekymppistä voi nuoreksi sanoa. Mutta pointti on se, että lainasi rahat äidiltään ja hoiti sotkunsa. Ei jäänyt kiitollisuuden velkaan avokilleen, sitä arvostan. Taloudellinen riippuvuus miehistä ei ole todellakaan fiksua.

        Taloudellinen riippuvuus, sai kuitenkin rahaa Stefulta riitojen hyvitykseksi, shoppailurahaa. Näilläkin rahoilla olisi itse voinut lyhentää uo-velkaa. Mutta onhan se mukavampaa shoppailla kun asioida voudin kanssa.
        Mutta kukin tyylillään, tärkeysjärjestys ensin. Ja on tosiaan tärkeää ettei tukeudu avokin rahoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulle ja Jasmin Mäntylällekin tuo oli aikanaan silloin 2016 niin kova paikka? Molemmat väitätte että äitinsä maksoi mutta lainasi äidiltään. Se vain osoittaa että vaikka tienasi silloin hyvin niin meni elämiseen rahaa joten valhelliset väitteenne että Stefu kustansi kaiken eivät pidä paikkansa. Martina palkkasi jopa aupairin että sai tehtyä työtään koska Stefuun ei voinut luottaa pienten lasten kanssa. Moneen paikkaan otti nuorimman lapsen mukaankin, kuten esim. Rosanna kertoo kirjassa että Miss Helsinki -kisojen valmisteluissa oli nuorin lapsi mukana. Ja oli myös mukana ulkojumpissa mitä piti siihen aikaan. Niistä on aivan videoita olemassa. Sanoi että kun lapsi oli pieni ja oli joku meno niin piti välillä käydä tarkistamassa että kaikki oli hyvin, koska ei luottanut Stefuun.

        Onko sinulle jotenkin outoa, että rahat menee elämiseen ihan taviksellakin eivätkä he silti ole ulosotossa? Toisekseen jos tienaa hyvin niin sitten pitää karsia epäolennaisia menoja, jotta raha riittää elämiseen,
        Mites tuohon Stefuun ei voinut luottaa? Hänhän oli raitis ja reipas mies eikä mitään hämminkiä ollut elämässä. Martinakin ihaili busnesälyä.


    • Anonyymi

      Voihan hitsin vitsi. Ehkä sun ei kande pohtia tätä.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa jonkin sortin huijausfirmalta. Jää nähtäväksi.

      • Anonyymi

        Kenen yrityksestä tai virmasta kirjoitit viestin ?


      • Anonyymi

        Tämän Sofian nyxän firmojako tarkoitit? Eihän ne kestä päivänvaloa laisinkaan. Tutkitaampa niitä suurennuslasin kanssa. Saadaan Seiskatason lööpit huutamaan hoosiannaa.


      • Anonyymi

        Sofia istuu pankin päällä ja miksi antaa kaiken mennä ulosottoon ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen yrityksestä tai virmasta kirjoitit viestin ?

        Eiköhän ketju ole aussirakkaan firmasta joka jo alkutaipaleella päästi laskut ulosottoon. Seiska oli selvittänyt asian julkisista tiedoista, jos et ole vielä sattunut lukemaan asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ketju ole aussirakkaan firmasta joka jo alkutaipaleella päästi laskut ulosottoon. Seiska oli selvittänyt asian julkisista tiedoista, jos et ole vielä sattunut lukemaan asiasta.

        Lukaisin uuden seiskalehden ja ei mitään uutta ja samat kirjoituksen on kuin Seiskan uutisissa. Yritys voi hyvin ja ulosotto velkoja ei ole yrityksellä.Näi on lakimies kertonut asian ja lukee et vaan 2300 €- mennyt ulosottoon väärän vanhan osoitteen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukaisin uuden seiskalehden ja ei mitään uutta ja samat kirjoituksen on kuin Seiskan uutisissa. Yritys voi hyvin ja ulosotto velkoja ei ole yrityksellä.Näi on lakimies kertonut asian ja lukee et vaan 2300 €- mennyt ulosottoon väärän vanhan osoitteen takia.

        Seiskalehti kirjoittaa kans et presidentti Niinistö muutti vaimonsa kans vuokra-asuntoon ja vuokra on 3500 €- kk. Joten ei pidä ihmetellä jos Marttina ja miehensä perheineen asuvat vuokralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukaisin uuden seiskalehden ja ei mitään uutta ja samat kirjoituksen on kuin Seiskan uutisissa. Yritys voi hyvin ja ulosotto velkoja ei ole yrityksellä.Näi on lakimies kertonut asian ja lukee et vaan 2300 €- mennyt ulosottoon väärän vanhan osoitteen takia.

        Oli kyllä kirjoitettu et kiinteistön hinta on 570000 €- ja yritys voi hyvin ja ei ole ulosotossa yhtään mitään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukaisin uuden seiskalehden ja ei mitään uutta ja samat kirjoituksen on kuin Seiskan uutisissa. Yritys voi hyvin ja ulosotto velkoja ei ole yrityksellä.Näi on lakimies kertonut asian ja lukee et vaan 2300 €- mennyt ulosottoon väärän vanhan osoitteen takia.

        Luki kans et laskut olivat hyvin pieniä ja yhteensä ainoastaan 2323 €- .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luki kans et laskut olivat hyvin pieniä ja yhteensä ainoastaan 2323 €- .

        Hahaa Seiskalehti kaiveli että saa isot uutiset Martinan miehestä ja pettymys oli suuri ja ei mitään uutta ole lehdessä kuin 2323 €- ulosottoon menneet pienet laskut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ketju ole aussirakkaan firmasta joka jo alkutaipaleella päästi laskut ulosottoon. Seiska oli selvittänyt asian julkisista tiedoista, jos et ole vielä sattunut lukemaan asiasta.

        Päästänyt 2323 €- lasku siis yhteensä ja osoite vanha ja toimisto tyhjillään. Pienet laskut tulleet kirjeessä ja ei voinut kukaan niitä tietää koska toimisto osoite oli vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukaisin uuden seiskalehden ja ei mitään uutta ja samat kirjoituksen on kuin Seiskan uutisissa. Yritys voi hyvin ja ulosotto velkoja ei ole yrityksellä.Näi on lakimies kertonut asian ja lukee et vaan 2300 €- mennyt ulosottoon väärän vanhan osoitteen takia.

        Minkä vanhan osoitteen takia? Alusta asti uutisoitu että kyseisen firman osoite on ollut Martinan vuokrakämppään. Miten ei edes Martina ole nähnyt posteja? Sen vanhempaa osoitettahan firmalla ei ole ollut. Eikö se firma pykätty pystyyn noin vuosi sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vanhan osoitteen takia? Alusta asti uutisoitu että kyseisen firman osoite on ollut Martinan vuokrakämppään. Miten ei edes Martina ole nähnyt posteja? Sen vanhempaa osoitettahan firmalla ei ole ollut. Eikö se firma pykätty pystyyn noin vuosi sitten.

        Kysy asiaa lakimeheltä ja hänen nimensä kyllä tiedät on turhaa jauhaa samaa asiaa, koska lakimies on asiat jo ketoonut mediaan .


      • Anonyymi

        Samaa mieltä 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukaisin uuden seiskalehden ja ei mitään uutta ja samat kirjoituksen on kuin Seiskan uutisissa. Yritys voi hyvin ja ulosotto velkoja ei ole yrityksellä.Näi on lakimies kertonut asian ja lukee et vaan 2300 €- mennyt ulosottoon väärän vanhan osoitteen takia.

        Varmaan Seiska tarkistaa asian 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luki kans et laskut olivat hyvin pieniä ja yhteensä ainoastaan 2323 €- .

        No aina huonompi asia, jos pienet laskut menee ulosottoon. Eikö ole rahaa vai löperö asioiden hoito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy asiaa lakimeheltä ja hänen nimensä kyllä tiedät on turhaa jauhaa samaa asiaa, koska lakimies on asiat jo ketoonut mediaan .

        Sen lauluja laulat kenen leipää syöt. Tietenkin lakimies sanoo mitä maksaja haluaa sanottavan. Vai meinaatko että kyseinen lakimies on tehnyt asiasta perusteelliset tutkimukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen yrityksestä tai virmasta kirjoitit viestin ?

        ...virmasta.... joopa joo !


    • Anonyymi

      Täällä seiskan sanansaattaja irvaili ettei perintälaskut tule enää kirjeinä näin digiaikana. Kyllä niitä tulee kirjeinä, asiakkaiden kokemuksesta tiedän että näin on.

      • Anonyymi

        Tulee tietenkin pieniä laskuja tiedän koska tulee minunkin oman yrityksen postilaatikkoon. On vain oma parturi-kampaamo ja laskuja riittää kirjeinä aivan tarpeeksi.


      • Anonyymi

        Kaikki perintälaskut tulee kirjeenä ja turha on muuta kenenkään edes väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki perintälaskut tulee kirjeenä ja turha on muuta kenenkään edes väittää.

        Ihme ettei vouti ole tavoittanut Mr Flaviota tai tj Aitolehteä 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme ettei vouti ole tavoittanut Mr Flaviota tai tj Aitolehteä 😳

        Kyllä ulosotto löytää voimassaolevat osoitteet


    • Anonyymi

      Ja lisäisin, menevät kyllä väärään osoitteeseen, vaikka asiakkaalle tehty osoitteen muutos.

      • Anonyymi

        Seiskalehti vielä eri otsikko että joutui ulosottoon väärän osoitteen takia. Ei uskalla vääristää yrityksen asioita koska on oma lakimies yrityksessä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskalehti vielä eri otsikko että joutui ulosottoon väärän osoitteen takia. Ei uskalla vääristää yrityksen asioita koska on oma lakimies yrityksessä .

        Seiskalehdessä on yrityksen toimitusjohtajalla kasvot peitettynä ja muistutus kaikille, että hän on yksityishenkilö .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskalehdessä on yrityksen toimitusjohtajalla kasvot peitettynä ja muistutus kaikille, että hän on yksityishenkilö .

        Ai kauheeta, kuinka tästä nyt selvitään. Naamakin mustattu. Nyt seiska on näköjään hyvä ja antaa meille muistutuksen. Mites oli pari päivää sitten 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskalehdessä on yrityksen toimitusjohtajalla kasvot peitettynä ja muistutus kaikille, että hän on yksityishenkilö .

        Miksi tuo juttu piti edes tehdä? Onko ainoa syy se että Ylimutka on kateellinen Martinalle tämän lapsen ratsastusharrastuksesta ja siitä että on hankittu lapselle kallis hevonen? Muista jutuista on nimittäin tullut sellainen käsitys. Ja katsokaa mitä Ylimutka tuolla jutuillaan sai aikaan. Toki se oli kai tarkoituskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskalehti vielä eri otsikko että joutui ulosottoon väärän osoitteen takia. Ei uskalla vääristää yrityksen asioita koska on oma lakimies yrityksessä .

        Niillä mitään OMAA lakimiestä ole. Tajuatko kuinka paljon sellainen maksaisi? Käytännössä ne otti tähän tapaukseen lakimiehen toimimaan tiedottajana. Ei millään pikkufirmalla ole omaa lakimiestä. Ensinnäkin siksi, että se maksaa todella paljon ja toisekseen siksi, että eihän sillä työt riittäisi. Kato vähän vähemmän jotain saippuasarjoja


      • Anonyymi

        Jos laittaa postin käännön uuteen osoitteeseen, niin ne käännetään sinne uuteen osoitteeseen. Suuri osa osoitteista päivittyy osoitteen muutoksella, mutta ei kaikki. Niihin pitää erikseen itse ilmoittaa. Ja jotta vältyy siltä ettei mene vanhaa ennenkuin on kaikille ilmoitettu, ottaa tuon postin siirron. Mulla oli varmuuden vuoksi vuoden pituinen jakso. Maksoin ehkä 20 euroa eikä mennyt mikään posti vanhaan osoitteeseen. Älä selitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laittaa postin käännön uuteen osoitteeseen, niin ne käännetään sinne uuteen osoitteeseen. Suuri osa osoitteista päivittyy osoitteen muutoksella, mutta ei kaikki. Niihin pitää erikseen itse ilmoittaa. Ja jotta vältyy siltä ettei mene vanhaa ennenkuin on kaikille ilmoitettu, ottaa tuon postin siirron. Mulla oli varmuuden vuoksi vuoden pituinen jakso. Maksoin ehkä 20 euroa eikä mennyt mikään posti vanhaan osoitteeseen. Älä selitä

        No tuleekos ne perintälaskut nyt mitenkä, näin digiaikana?🤣🤣


    • Anonyymi

      **Startup-maailman ilmapiiri voi olla lannistava. Tilastot kertovat, että naisten on vaikeampi saada rahoitusta. Kiinnitin huomiota siihen, että ideaamme kuvattiin usein adjektiiveilla kiva tai hauska. Ehkä ajateltiin, ettei se ollut niin uskottava kuin esimerkiksi finanssi-, terveys- tai syväteknologia, jotka ovat startup-puolella seksikkäitä aloja, tekoälystä puhumattakaan.**

      Tuli vastaan jonkun epäonnistunut yrittäjäkokemus, alan valinta on siis erittäin tärkeää. Sijoitustoiminta, liikkeenjohdon konsultointi, nekö myyvät?

      • Anonyymi

        Jaajollakin on lähes 10 yritystä missä on mukana. Täällä on nyt käsitys että tuo yritys on miehen ainoa työ ja ainoa tulonlähde. Voi elämän kevät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaajollakin on lähes 10 yritystä missä on mukana. Täällä on nyt käsitys että tuo yritys on miehen ainoa työ ja ainoa tulonlähde. Voi elämän kevät!

        Mutta joo, mies on joutunut mustamaalauksen kohteeksi joten toivottavasti perästä kuuluu. Mielestäni Martinan pahin vainoajakin olisi jo aika laittaa kuriin. Onhan hän kuitenkin sekä Martinan äidin että myös lastenkin kimpussa jo. Miksi katselevat tuota noinkin pitkään? Mutta ehkä tämä juttu nyt aiheuttaa sen että lopultakin jotain tapahtuu. Vainoaminen on rikos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta joo, mies on joutunut mustamaalauksen kohteeksi joten toivottavasti perästä kuuluu. Mielestäni Martinan pahin vainoajakin olisi jo aika laittaa kuriin. Onhan hän kuitenkin sekä Martinan äidin että myös lastenkin kimpussa jo. Miksi katselevat tuota noinkin pitkään? Mutta ehkä tämä juttu nyt aiheuttaa sen että lopultakin jotain tapahtuu. Vainoaminen on rikos!

        Tsaijai kun Martinan ikifani täällä verenhimoisena haaveilee.


    • Anonyymi

      Seuraajalla on mantra, jota hokee kuin papukaija: yrityksen lakimies. Nyt sanoja on jo kaksi, yksityishenkilö sekä yrityksen lakimies.

      • Anonyymi

        Mieletöntä , mahtavaa , yrityksen IKIOMA LAKIMIES ei sentään enää " asianaja " kuten aikasemmin kirjoitit. Yksityishenkilöä olet sitten huutanut jo pitemmän aikaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieletöntä , mahtavaa , yrityksen IKIOMA LAKIMIES ei sentään enää " asianaja " kuten aikasemmin kirjoitit. Yksityishenkilöä olet sitten huutanut jo pitemmän aikaa !

        Seiska kirjoittaa että yrityksen lakimies eli silloin se on yrityksen lakimies. Seiska pettää miehen kasvot koska Seiska ei voi julkaista yksityishenkiön kuvaa ilman että peittää kasvot. Martinan mies on siis yksityishenkilö. Jos Seiska ottaa Martinan instasta postauksen jossa miehen kuva, niin siitä ei tarvitse peittää kasvoja.

        Toivotaan että yrityksen lakimies saa toimeksiannon siitä mitä kirjoituksia tuosta Seiskan jutusta on seurannut. Onhan nämä kirjoitukset aivan törkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska kirjoittaa että yrityksen lakimies eli silloin se on yrityksen lakimies. Seiska pettää miehen kasvot koska Seiska ei voi julkaista yksityishenkiön kuvaa ilman että peittää kasvot. Martinan mies on siis yksityishenkilö. Jos Seiska ottaa Martinan instasta postauksen jossa miehen kuva, niin siitä ei tarvitse peittää kasvoja.

        Toivotaan että yrityksen lakimies saa toimeksiannon siitä mitä kirjoituksia tuosta Seiskan jutusta on seurannut. Onhan nämä kirjoitukset aivan törkeitä.

        13:04 No niin, nyt on taas seiskan kirjoitus todenmukainen ja Martinan seuraaja vetoaa "kun Seiska kirjoittaa, niin sitten se on niin" 😀 ps.minkälaisen toimeksiannon ajattelet tuosta tulevan, Seiskan jutun kommenteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13:04 No niin, nyt on taas seiskan kirjoitus todenmukainen ja Martinan seuraaja vetoaa "kun Seiska kirjoittaa, niin sitten se on niin" 😀 ps.minkälaisen toimeksiannon ajattelet tuosta tulevan, Seiskan jutun kommenteista.

        Täällä väitetään että yrityksen lakimies valehteli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä väitetään että yrityksen lakimies valehteli.

        Tietenkin lakimies puhuu maksavan asiakkaan puolesta. Näyttää ettet ymmärrä asiaa yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieletöntä , mahtavaa , yrityksen IKIOMA LAKIMIES ei sentään enää " asianaja " kuten aikasemmin kirjoitit. Yksityishenkilöä olet sitten huutanut jo pitemmän aikaa !

        Jotenkin vaikuttaa siltä että ikifanit ovat oikeasti ihan tolloja, etteivät ainoastaan esitä.


    • Anonyymi

      Persut kadehtii yrittäjiä.

      • Anonyymi

        Sorry vaan, persuissa on todella paljon pienyrittäjiä kuten Martina ja miehensä


    • Anonyymi

      Mitä täällä enää kitistään. Ulosotto maksettu vaikka kuinka väännätte samaa mantraa. Vai aikooko vainooja taas vuosia itkeä samaa juttua.

      • Anonyymi

        Niinhän se Seiska kertoi, että ulosotto on maksettu.
        Ja laskut ja karhukirjeet meni ulosottoon, koska oli väärä osoite. Se tila/liiketila/huoneisto oli sitten pitkään tyhjillään, kun sinne pääsi kertymään lattialle laskuja? Kukaan ei käynyt ainakaan pariin kuukauteen, sillä ainakin pari kuukautta menee ennenkuin saatava on voudin käsittelyssä.


      • Anonyymi

        Vääristelet taas aloitusta. Kuten Seiskassa oli niin kesällä mennyt ulosottoon, firma todettu monta kertaa varattomaksi eikä edes vouti tavoittanut henkilöitä. Sittemmin ulosotot maksettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se Seiska kertoi, että ulosotto on maksettu.
        Ja laskut ja karhukirjeet meni ulosottoon, koska oli väärä osoite. Se tila/liiketila/huoneisto oli sitten pitkään tyhjillään, kun sinne pääsi kertymään lattialle laskuja? Kukaan ei käynyt ainakaan pariin kuukauteen, sillä ainakin pari kuukautta menee ennenkuin saatava on voudin käsittelyssä.

        14:44 Mitenhän se Martinan vuokrakämpän osoite ollut yhtäkkiä väärä, sehän ollut firman osoitteena 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääristelet taas aloitusta. Kuten Seiskassa oli niin kesällä mennyt ulosottoon, firma todettu monta kertaa varattomaksi eikä edes vouti tavoittanut henkilöitä. Sittemmin ulosotot maksettu.

        Ulosotto eli velan oikeudellinen perintä
        **Ulosotto on velan oikeudellista perintää. Ulosottoa hoitaa velkojien puolesta Ulosottolaitos. Ulosotto alkaa usein siinä vaiheessa, kun et ole saanut sovittua laskun maksusta perintätoimiston kanssa.
        Ennen kun lasku tai velka päätyy ulosottoon, siitä tulee tavallisesti maksuhäiriömerkintä luottotietorekisteriin. Vain suoraan ulosottokelpoisista veloista ei tule maksuhäiriömerkintää tässä vaiheessa, koska niille ei haeta maksutuomiota**

        Lainkin mukaan ulosottoon päädytään päädytään pitkän prosessin jälkeen, että turha selitellä jtn osoitteen muuttumista. Nyt vaan kiinnostuneet selvittämään onko voimassa olevaa maksuhäiriömerkintää, se vasta oliskin jännä käänne, sen lisäksi että yritys todettu varattomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14:44 Mitenhän se Martinan vuokrakämpän osoite ollut yhtäkkiä väärä, sehän ollut firman osoitteena 🤔

        No mutta mitä sä nyt osoitteita pohdit, eikös se laskutus olekaan tätä digitaalista? 🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulosotto eli velan oikeudellinen perintä
        **Ulosotto on velan oikeudellista perintää. Ulosottoa hoitaa velkojien puolesta Ulosottolaitos. Ulosotto alkaa usein siinä vaiheessa, kun et ole saanut sovittua laskun maksusta perintätoimiston kanssa.
        Ennen kun lasku tai velka päätyy ulosottoon, siitä tulee tavallisesti maksuhäiriömerkintä luottotietorekisteriin. Vain suoraan ulosottokelpoisista veloista ei tule maksuhäiriömerkintää tässä vaiheessa, koska niille ei haeta maksutuomiota**

        Lainkin mukaan ulosottoon päädytään päädytään pitkän prosessin jälkeen, että turha selitellä jtn osoitteen muuttumista. Nyt vaan kiinnostuneet selvittämään onko voimassa olevaa maksuhäiriömerkintää, se vasta oliskin jännä käänne, sen lisäksi että yritys todettu varattomaksi.

        Kyllä nyt jollain päänuppia kiristää. Älyttömän pitkä juttu "leikattu ja liitetty", samoja sanoja peräkkäin, ihan ufoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mitä sä nyt osoitteita pohdit, eikös se laskutus olekaan tätä digitaalista? 🤔🤔

        Laskutus on tosiaan digitaalista, mutta karhulaskut tulee aina paperiversiona. Ja ulosoton kirjeet.
        Vakioselitys silloin kun vielä laskutin/hoidin laskutusasioita oli, että koira söi laskut. Ja myös karhulaskut. Mutta ei koskaan sitä kirjettä, missä ilmoitettiin palautuksesta.
        Nythän paperilaskut onneksi ovat siirtyneet digiaikaan ja yksityiskansalaisella on helppo tehdä pankkiin e-laskusopimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulosotto eli velan oikeudellinen perintä
        **Ulosotto on velan oikeudellista perintää. Ulosottoa hoitaa velkojien puolesta Ulosottolaitos. Ulosotto alkaa usein siinä vaiheessa, kun et ole saanut sovittua laskun maksusta perintätoimiston kanssa.
        Ennen kun lasku tai velka päätyy ulosottoon, siitä tulee tavallisesti maksuhäiriömerkintä luottotietorekisteriin. Vain suoraan ulosottokelpoisista veloista ei tule maksuhäiriömerkintää tässä vaiheessa, koska niille ei haeta maksutuomiota**

        Lainkin mukaan ulosottoon päädytään päädytään pitkän prosessin jälkeen, että turha selitellä jtn osoitteen muuttumista. Nyt vaan kiinnostuneet selvittämään onko voimassa olevaa maksuhäiriömerkintää, se vasta oliskin jännä käänne, sen lisäksi että yritys todettu varattomaksi.

        Jo vain että osti yrityksen nimiin 570000 €- kiinteistön ja miten se on mahdolista ? Pankki ei ikinä anna mitään noin suurta lainaa ja täytyy ainakin olla 30%- tuohon 570000 €- lainaan oltava käteistä olemassa firmalla .Vai onko miehellä paljon muita kiinteistöjä esimerkiksi ulkomailla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain että osti yrityksen nimiin 570000 €- kiinteistön ja miten se on mahdolista ? Pankki ei ikinä anna mitään noin suurta lainaa ja täytyy ainakin olla 30%- tuohon 570000 €- lainaan oltava käteistä olemassa firmalla .Vai onko miehellä paljon muita kiinteistöjä esimerkiksi ulkomailla .

        Sitä tietoa onneksi et tiedä 🤢.Firma voi hyvin ja ei ole mitään ulosotossa. Ostaa lisää ja jahkaile vaikka pääsi puhki jos olet noin kiinostunut henkilön yksityis asioista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskutus on tosiaan digitaalista, mutta karhulaskut tulee aina paperiversiona. Ja ulosoton kirjeet.
        Vakioselitys silloin kun vielä laskutin/hoidin laskutusasioita oli, että koira söi laskut. Ja myös karhulaskut. Mutta ei koskaan sitä kirjettä, missä ilmoitettiin palautuksesta.
        Nythän paperilaskut onneksi ovat siirtyneet digiaikaan ja yksityiskansalaisella on helppo tehdä pankkiin e-laskusopimus.

        Noo, eilen oli täti ihan toista mieltä, eli kaikki laskut digitaalisena, eli hoida sitä koiraasi...😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tietoa onneksi et tiedä 🤢.Firma voi hyvin ja ei ole mitään ulosotossa. Ostaa lisää ja jahkaile vaikka pääsi puhki jos olet noin kiinostunut henkilön yksityis asioista .

        Kiinostaa kiinostaa. Firmako voi hyvin kun ei uusia ulosottoja? Vai mitä tuo hokemasi "firma voi hyvin" tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulosotto eli velan oikeudellinen perintä
        **Ulosotto on velan oikeudellista perintää. Ulosottoa hoitaa velkojien puolesta Ulosottolaitos. Ulosotto alkaa usein siinä vaiheessa, kun et ole saanut sovittua laskun maksusta perintätoimiston kanssa.
        Ennen kun lasku tai velka päätyy ulosottoon, siitä tulee tavallisesti maksuhäiriömerkintä luottotietorekisteriin. Vain suoraan ulosottokelpoisista veloista ei tule maksuhäiriömerkintää tässä vaiheessa, koska niille ei haeta maksutuomiota**

        Lainkin mukaan ulosottoon päädytään päädytään pitkän prosessin jälkeen, että turha selitellä jtn osoitteen muuttumista. Nyt vaan kiinnostuneet selvittämään onko voimassa olevaa maksuhäiriömerkintää, se vasta oliskin jännä käänne, sen lisäksi että yritys todettu varattomaksi.

        Rikas mies ei jätä tarkoituksella koskaan maksamatta naurettavan pieniä summia ja jokainen järkevä ihminen sen ymmärtää. Noin pieni summa yhteensä ainoastaan 2323 €-joka on miehelle itikan p***a ainoastaan meressä.Lopet vainooja jo jauhaminen ja itsekkin tiedät että näin on asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinostaa kiinostaa. Firmako voi hyvin kun ei uusia ulosottoja? Vai mitä tuo hokemasi "firma voi hyvin" tarkoittaa?

        Kysy asiaa lakimeheltä hän antaa kyllä sinulle tohon asiaan vastauksen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt jollain päänuppia kiristää. Älyttömän pitkä juttu "leikattu ja liitetty", samoja sanoja peräkkäin, ihan ufoa.

        Ihan ufoa on tämä finlex:istä kopioitu ulosottoon päätymistä käsittelevä lain kohta. Teksti sulle että ymmärtäisit osoitekikkailun olevan puppua, nykyaikana osoitteetkin päivittyy heti eikä viikkojen päästä. Nythän kaikkien heidän firmojensa osoitteet menee tilitoimistoon.
        En ole tilannut uo-tiliotetta että näkis vireilletulopäivän, se kertois paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ufoa on tämä finlex:istä kopioitu ulosottoon päätymistä käsittelevä lain kohta. Teksti sulle että ymmärtäisit osoitekikkailun olevan puppua, nykyaikana osoitteetkin päivittyy heti eikä viikkojen päästä. Nythän kaikkien heidän firmojensa osoitteet menee tilitoimistoon.
        En ole tilannut uo-tiliotetta että näkis vireilletulopäivän, se kertois paljon.

        Tilitoimistoon oli se entinenkin osoite !!!! Eli tilitoimistoa on vaihdettu tai sen osoite on muuttunut !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se Seiska kertoi, että ulosotto on maksettu.
        Ja laskut ja karhukirjeet meni ulosottoon, koska oli väärä osoite. Se tila/liiketila/huoneisto oli sitten pitkään tyhjillään, kun sinne pääsi kertymään lattialle laskuja? Kukaan ei käynyt ainakaan pariin kuukauteen, sillä ainakin pari kuukautta menee ennenkuin saatava on voudin käsittelyssä.

        Toivottavasti ei oman lakimiehen palkkiot mene ulosottoon 😂


    • Anonyymi

      Wolt-kuski ajoi Sabinan äidin päälle suojatiellä sähköpyörällä. Jalankulkijoille paloi vihreä valo.

      • Anonyymi

        Mihin se Wolt-kuskeja rakastava Eskon vakihaukkuja on kadonnut? Sehän kirjoitti aivan törkeitä Eskon lapsesta eli olisiko Esko laittanut ns. tuulemaan.


    • Anonyymi

      Martinalla ja nyt hänen miehellään vaikuttaa olevan samanlaisia vainoajia kuin Mannisen perheelläkin. Mistä näitä omituisia otuksia oikein sikiää? Ei ainakaan ihmisistä.

      • Anonyymi

        Martinalla ja Eskolla oli jo vuoden 2008 paikkeilla samanlaisia vainoajia jotka hyökkäsivät nimenomaan liiketoimintaa kohtaan ja mustamaalasivat. Yksi oli ylitse muiden kuten täällä tänäkin päivänä näyttää olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla ja Eskolla oli jo vuoden 2008 paikkeilla samanlaisia vainoajia jotka hyökkäsivät nimenomaan liiketoimintaa kohtaan ja mustamaalasivat. Yksi oli ylitse muiden kuten täällä tänäkin päivänä näyttää olevan.

        Missä vaiheessa totuudesta tulee mustamaalausta? Ai niin Martinan seuraajan päässä, kun juttu ei ole pelkkää kehua ja palvontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa totuudesta tulee mustamaalausta? Ai niin Martinan seuraajan päässä, kun juttu ei ole pelkkää kehua ja palvontaa.

        Vuonna 2008 eräs naikkonen väitti että Eskon ja Martinan liiketoimintaa rahoitetaan huumeilla. Nyt keksitään kaikenlaista Martinan miehestä vaikka firman lakimies on selittänyt miksi tuo parituhatta on mennyt ulosottoon. Täällä jo yksi kirjoittelee että mies on etsintäkuulutettu Australiassa, kuten näet. Melkein voisi kuvitella että samat asialla kuin silloin 15 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2008 eräs naikkonen väitti että Eskon ja Martinan liiketoimintaa rahoitetaan huumeilla. Nyt keksitään kaikenlaista Martinan miehestä vaikka firman lakimies on selittänyt miksi tuo parituhatta on mennyt ulosottoon. Täällä jo yksi kirjoittelee että mies on etsintäkuulutettu Australiassa, kuten näet. Melkein voisi kuvitella että samat asialla kuin silloin 15 vuotta sitten.

        Tuo naikkonen sai ainakin tuomion kunnianloukkauksesta Martinaa kohtaan. Huusi törkeitä tämän tanssiryhmän jäsenten kuullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2008 eräs naikkonen väitti että Eskon ja Martinan liiketoimintaa rahoitetaan huumeilla. Nyt keksitään kaikenlaista Martinan miehestä vaikka firman lakimies on selittänyt miksi tuo parituhatta on mennyt ulosottoon. Täällä jo yksi kirjoittelee että mies on etsintäkuulutettu Australiassa, kuten näet. Melkein voisi kuvitella että samat asialla kuin silloin 15 vuotta sitten.

        Oli tuon sanonut Martinan ja Eskon työntekijöille ja sitten vielä vihjaili kaikenlaista blogissaan. Aivan samanlaista kuin täällä tänä päivänä mutta tuolloin toimi omalla nimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo naikkonen sai ainakin tuomion kunnianloukkauksesta Martinaa kohtaan. Huusi törkeitä tämän tanssiryhmän jäsenten kuullen.

        Martina tukisti, ja hyvä niin. Kauan olivat yrittäneet puhumalla saada lopettamaan valehtelunsa ja mustamaalaamisensa mutta ei tuollaiseen puhe tehonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tuon sanonut Martinan ja Eskon työntekijöille ja sitten vielä vihjaili kaikenlaista blogissaan. Aivan samanlaista kuin täällä tänä päivänä mutta tuolloin toimi omalla nimellä.

        Sillä taisi olla roskalehdissä tuttuja toimittajia jotka innokkaasti tekivät klikkiotsikoita. Taisi itseasiassa kirjoittaa blogia juuri Seiskalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2008 eräs naikkonen väitti että Eskon ja Martinan liiketoimintaa rahoitetaan huumeilla. Nyt keksitään kaikenlaista Martinan miehestä vaikka firman lakimies on selittänyt miksi tuo parituhatta on mennyt ulosottoon. Täällä jo yksi kirjoittelee että mies on etsintäkuulutettu Australiassa, kuten näet. Melkein voisi kuvitella että samat asialla kuin silloin 15 vuotta sitten.

        Kyllä tuo yksi on vihjaillut jo Levin mökistä ja huumeista ja firmasta ja huumeista. Eli mikään ei siis ole muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä taisi olla roskalehdissä tuttuja toimittajia jotka innokkaasti tekivät klikkiotsikoita. Taisi itseasiassa kirjoittaa blogia juuri Seiskalle.

        Arkistot taas auki ja samat levyt pyörii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina tukisti, ja hyvä niin. Kauan olivat yrittäneet puhumalla saada lopettamaan valehtelunsa ja mustamaalaamisensa mutta ei tuollaiseen puhe tehonnut.

        16:05 on sanonta: "vain henkisesti köyhä käyttää ruumiillista väkivaltaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16:05 on sanonta: "vain henkisesti köyhä käyttää ruumiillista väkivaltaa".

        Sofia oli lyönyt Ranta-ahoa ikkunankarmilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16:05 on sanonta: "vain henkisesti köyhä käyttää ruumiillista väkivaltaa".

        Pekka Haavistoa kiusattiin koulussa ja pitkään ja kertoi että antoi lopuksi kiusaajalleen turpiin niin kiusaaminen loppui. Toivotaan että tuokin naikkonen oppi jotain ja lopetti toimintansa, kun hieman tukistettiin. Mutta voihan toki aina jatkaa anonyymina. Sitähän ei tiedä kenestäkään. Sofia ei ainakaan lopettanut vaikka tukistettiin. Paheni vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka Haavistoa kiusattiin koulussa ja pitkään ja kertoi että antoi lopuksi kiusaajalleen turpiin niin kiusaaminen loppui. Toivotaan että tuokin naikkonen oppi jotain ja lopetti toimintansa, kun hieman tukistettiin. Mutta voihan toki aina jatkaa anonyymina. Sitähän ei tiedä kenestäkään. Sofia ei ainakaan lopettanut vaikka tukistettiin. Paheni vain.

        Ranta-aho pahoinpiteli Sofiaa ja Stefun aikana joku Sofian kaveri oli supissut Seiskalle että Sofialla oli musta silmä. Mutta ei Sofia tehnyt rikosilmoitusta kummastakaan, koska ne oli Sofian elättäjiä. Martinasta teki rikosilmoituksen koska oli tämän miehen perässä. Muuten tuo jota Martinan joutui aikaisemmin tukistamaan niin jossain mediassa sen naisen silloisen miesystävän exä avautui, että oli alkanut häntä solvaamaan. Oli sanonut vain että haasta käräjille. Joku media laittoi paremmaksi ja kirjoitti että uusi uhri Martinan jälkeen oli silloisen miesystävän exä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka Haavistoa kiusattiin koulussa ja pitkään ja kertoi että antoi lopuksi kiusaajalleen turpiin niin kiusaaminen loppui. Toivotaan että tuokin naikkonen oppi jotain ja lopetti toimintansa, kun hieman tukistettiin. Mutta voihan toki aina jatkaa anonyymina. Sitähän ei tiedä kenestäkään. Sofia ei ainakaan lopettanut vaikka tukistettiin. Paheni vain.

        Sinuako kiusataan jos kommentoidaan Seiskan juttua, joka perustuu julkisiin tietoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo yksi on vihjaillut jo Levin mökistä ja huumeista ja firmasta ja huumeista. Eli mikään ei siis ole muuttunut.

        Tottakai vihjailee kun on huumeiden käyttäjä itse ja ei kai muuten sotkisi viattomia ihmisiä tuolaisilla törkeillä valheilaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuako kiusataan jos kommentoidaan Seiskan juttua, joka perustuu julkisiin tietoihin?

        Martinan seuraaja kun elää Martinan elämää, niin kokee, että häntä täällä arvostellaan. Nähty monta kertaa. "Puolustaa" ihmistä, jota ei oikeasti edes tunne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka Haavistoa kiusattiin koulussa ja pitkään ja kertoi että antoi lopuksi kiusaajalleen turpiin niin kiusaaminen loppui. Toivotaan että tuokin naikkonen oppi jotain ja lopetti toimintansa, kun hieman tukistettiin. Mutta voihan toki aina jatkaa anonyymina. Sitähän ei tiedä kenestäkään. Sofia ei ainakaan lopettanut vaikka tukistettiin. Paheni vain.

        Eskoa kiusattiin koulussa isoista elefantti korvistaan ja vielä käy terapiassa 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan seuraaja kun elää Martinan elämää, niin kokee, että häntä täällä arvostellaan. Nähty monta kertaa. "Puolustaa" ihmistä, jota ei oikeasti edes tunne

        18:19 Todista väitteesi, etten tunne Martina Aitolehteä! Pistä mustaa valkoisella tulemaan, mitä pikimmin sen parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16:05 on sanonta: "vain henkisesti köyhä käyttää ruumiillista väkivaltaa".

        👍🏻 👍🏻 👍🏻


    • Anonyymi

      Martina ja miehensä vainoaja tuolla kertoo että "en ole tilannut uo-tiliotetta että näkis vireilletulopäivän" - siis whaaat?

      • Anonyymi

        Ei voi olla totta! Onko tuollaisia ihmisiä olemassa? Hyi kamalaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla totta! Onko tuollaisia ihmisiä olemassa? Hyi kamalaa!

        16:51 Miksi käyt ihan kierroksilla ja tykität taas tuhat viestiä peräkkäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16:51 Miksi käyt ihan kierroksilla ja tykität taas tuhat viestiä peräkkäin?

        Taidat olla sinä, joka käyt ylikierroksilla🤕


      • Anonyymi

        Kyllähän asiat pitää selvittää, sullekkin, kun alat syytellä väärän tiedon levityksestä (paitsi että tieto on lähtöisin Seiskan sivulta).
        Siellä kerrotaan että Palaci Capital oy:n ulosottolistaus on parin sivu pituinen, summaki kerrottu mutten viitsi kaivella, tais olla pari tonnia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän asiat pitää selvittää, sullekkin, kun alat syytellä väärän tiedon levityksestä (paitsi että tieto on lähtöisin Seiskan sivulta).
        Siellä kerrotaan että Palaci Capital oy:n ulosottolistaus on parin sivu pituinen, summaki kerrottu mutten viitsi kaivella, tais olla pari tonnia.

        Outo verosotku
        Tuoreen ulosottorekisterin perusteella Palaci Capital Oy:lle on kertynyt kahden sivun mittaiset velat.

        Summat ovat verraten pieniä ja niiden yhteissaldo on 2 320 euroa. Huomattavaa ulosottorästeissä on kuitenkin se, ettei voutikaan ole saanut rahoja karhuttua — firma on todettu kerta toisensa jälkeen varattomaksi.

        Suurin velkoja on verohallinto, sillä yritys on jättänyt maksamatta niin ennakonpidätys- kuin alv-verotkin. Myös patentti- ja rekisterihallitus perii 155 euron saataviaan.

        Ulosotot ovat tulleet voimaan kesän aikana jo ennen Levin kiinteistökauppoja.

        Tässä vielä kerran Seiskan uutinen ulosotoista muistisi virkistämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo verosotku
        Tuoreen ulosottorekisterin perusteella Palaci Capital Oy:lle on kertynyt kahden sivun mittaiset velat.

        Summat ovat verraten pieniä ja niiden yhteissaldo on 2 320 euroa. Huomattavaa ulosottorästeissä on kuitenkin se, ettei voutikaan ole saanut rahoja karhuttua — firma on todettu kerta toisensa jälkeen varattomaksi.

        Suurin velkoja on verohallinto, sillä yritys on jättänyt maksamatta niin ennakonpidätys- kuin alv-verotkin. Myös patentti- ja rekisterihallitus perii 155 euron saataviaan.

        Ulosotot ovat tulleet voimaan kesän aikana jo ennen Levin kiinteistökauppoja.

        Tässä vielä kerran Seiskan uutinen ulosotoista muistisi virkistämiseksi.

        Aika jännä juttu tuo seiskan uutinen.

        Protestilistalta ei löydy kyseistä yritystä.
        Se on lista josta löytyy yritysten maksamattomat laskut/verot ja karhuajan nimi.

        Myöskään verovelka rekisterissä ei ole maksamattomia veroja sisältäen alvit.

        Joten mitä ihmettä täällä huudetaan ja kehitellään kaikenlaisia teorioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännä juttu tuo seiskan uutinen.

        Protestilistalta ei löydy kyseistä yritystä.
        Se on lista josta löytyy yritysten maksamattomat laskut/verot ja karhuajan nimi.

        Myöskään verovelka rekisterissä ei ole maksamattomia veroja sisältäen alvit.

        Joten mitä ihmettä täällä huudetaan ja kehitellään kaikenlaisia teorioita.

        australiassa on


      • Anonyymi

        16:49 Ihan oikeasti, tuo ihminen on ihan sekaisin.


    • Anonyymi

      Miksi Pikkaraisen firman osoite on edelleen Kalasatamassa vaikka muutti vuosi sitten eikä asu siellä?

      • Anonyymi

        Entä miten Martina eikä aussirakas nähneet posteja kun silloin aussin firman osoite ollut Martinan vuokrakämppään, mielenkiintoista.


    • Anonyymi

      Hississä ulosoton asiakas?

    • Anonyymi

      Seiskan jutussa kerrotaan, että miehen yritys oli kerta toisensa jälkeen todettu varattomaksi. Kenen toimesta? Ulosoton vai?

      Mitä tuo mies oikein myy? Millaisella yhden miehen yrityksellä on oma lakimies? Onko tuotteet ja palvelut jotain sellaisia, että niihin liittyy juridisia riskejä? Harvalla pienyrittäjällä on yrityksessä työskentelevää omaa lakimiestä ja Seiskan jutussa sanotaan, että yrityksen lakimies. Lakimies sitten kertoo jutussa, että ulosotot on hoidettu pois ja rahaa on. Luksusmökki ostettiin tämän firman nimiin, ehkä Martina oli siinä takaajana tai jotain, kun kirjoitti Instaansa näistä mökkikaupoista.

      • Anonyymi

        Miksi täältä poistui viesti jossa kerrottiin että kyseisellä yrityksellä ei ole verovelkarekisterissä maksamattomia veroja. Julkinen rekisteri jokainen voi tarkistaa.


        Ja julkisesta protestilistasta ei löydy kyseistä yritystä. Senkin voi jokainen tarkistaa ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täältä poistui viesti jossa kerrottiin että kyseisellä yrityksellä ei ole verovelkarekisterissä maksamattomia veroja. Julkinen rekisteri jokainen voi tarkistaa.


        Ja julkisesta protestilistasta ei löydy kyseistä yritystä. Senkin voi jokainen tarkistaa ihan itse.

        Kirjoititko jotain muutakin, koska tuo juttu on jo muutamissa ketjuissa eikä ole poistunut 😀


      • Anonyymi

        Ei sillä mitään omaa lakimiestä ole. Todennäköisesti palkattu selittämään tämä tilanne parhain päin, kun tiesivät, että juttu on tulossa. Martina tuskin oli takaajana eiköhän hän ollut yhtiön edustaja, kun on hallituksen jäsen. Pääsi siten antamaan instassa vaikutelman kuin olisi itselleen ostanut "vuosien kovan työn ja periksiantamattomuuden tulos" "mene määrätietoisesti kohti unelmiasi" jne liirumlaarumia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä mitään omaa lakimiestä ole. Todennäköisesti palkattu selittämään tämä tilanne parhain päin, kun tiesivät, että juttu on tulossa. Martina tuskin oli takaajana eiköhän hän ollut yhtiön edustaja, kun on hallituksen jäsen. Pääsi siten antamaan instassa vaikutelman kuin olisi itselleen ostanut "vuosien kovan työn ja periksiantamattomuuden tulos" "mene määrätietoisesti kohti unelmiasi" jne liirumlaarumia

        Sinä elämäsi työttömänä ollut et tiedä asioista mitään, et työnteosta, et yritysten toiminnasta eli ehkä kannattaisi olla vain hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä elämäsi työttömänä ollut et tiedä asioista mitään, et työnteosta, et yritysten toiminnasta eli ehkä kannattaisi olla vain hiljaa.

        Et tiedä mitään myöskään markkinonnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mitään myöskään markkinonnista.

        Ottakaa ensin onnettomat asioista selvää, ennen kuin näppäelette sormenne vereslihalle. YRITYS EI OLE PROTESTOLISTALLA. EIKÄ OLE VELKOJA OLLENKAAN. VEROVELKAREKISTERISSÄ EI OLE MAKSAMATTOMIA VEROJA.


      • Anonyymi

        Kiireellä vaihdettiin osoitteet Martinan vuokrakämpästä tilitoimistoon että voi väittää että laskut mennyt vanhaan osoitteeseen eikä ole saanut laskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa ensin onnettomat asioista selvää, ennen kuin näppäelette sormenne vereslihalle. YRITYS EI OLE PROTESTOLISTALLA. EIKÄ OLE VELKOJA OLLENKAAN. VEROVELKAREKISTERISSÄ EI OLE MAKSAMATTOMIA VEROJA.

        Eihän jutussa siitä ole kyse, tiedät varsin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa ensin onnettomat asioista selvää, ennen kuin näppäelette sormenne vereslihalle. YRITYS EI OLE PROTESTOLISTALLA. EIKÄ OLE VELKOJA OLLENKAAN. VEROVELKAREKISTERISSÄ EI OLE MAKSAMATTOMIA VEROJA.

        ..protestolistalla.....😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiireellä vaihdettiin osoitteet Martinan vuokrakämpästä tilitoimistoon että voi väittää että laskut mennyt vanhaan osoitteeseen eikä ole saanut laskuja.

        Miksi menee tilitoimistoon? Eikö pitänyt olla toimistotilat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä elämäsi työttömänä ollut et tiedä asioista mitään, et työnteosta, et yritysten toiminnasta eli ehkä kannattaisi olla vain hiljaa.

        Olen työelämässä ja hyvässä työssä. Siksi tiedän mitä joku "oma lakimies " maksaisi. Sinä oikeasti peräkamarissa elelevä, elämäntapatyötön juuri siksi kuvittelet, että pienellä firmalla on varaa tai järkeä pitää oma lakimies. Se todella kertoi ettet tiedä työelämästä, varsinkaan yritystoiminnasta yhtään mitään. Suosittelen hiljaa oloa sulle 07:10. Tai toisaalta, näytä vain lisää kuinka tyhmä olet. Sekin sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen työelämässä ja hyvässä työssä. Siksi tiedän mitä joku "oma lakimies " maksaisi. Sinä oikeasti peräkamarissa elelevä, elämäntapatyötön juuri siksi kuvittelet, että pienellä firmalla on varaa tai järkeä pitää oma lakimies. Se todella kertoi ettet tiedä työelämästä, varsinkaan yritystoiminnasta yhtään mitään. Suosittelen hiljaa oloa sulle 07:10. Tai toisaalta, näytä vain lisää kuinka tyhmä olet. Sekin sopii.

        Toivottavasti oman lakimiehen laskut ja palkkakuitit sentään löytää perille oikeaan osoitteeseen.


    • Anonyymi

      Sanoi romani aikoinaan että maksa velkasi.

      • Anonyymi

        Niin siinä videossa taisi romanimies huudella Eskolle ja Martinalle aikoinaan 🧐 johon Esko uhmakkaasti vastasi....mitä sä oikein selität .... ! Martina ei pystynyt sanomaan yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä videossa taisi romanimies huudella Eskolle ja Martinalle aikoinaan 🧐 johon Esko uhmakkaasti vastasi....mitä sä oikein selität .... ! Martina ei pystynyt sanomaan yhtään mitään.

        Velkojen maksuhan ei pariskunnalla käynyt mielessäkään. Sitten varsinkin Aitolehti itkee että kun ei kukaan tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä videossa taisi romanimies huudella Eskolle ja Martinalle aikoinaan 🧐 johon Esko uhmakkaasti vastasi....mitä sä oikein selität .... ! Martina ei pystynyt sanomaan yhtään mitään.

        Miksi se romanimies peräsi Pia Sarkkisen palkkaa? Sarkkinen on Hymyssä avautunut jostain että olisi jotain alle 800 euroa saatavia. Se romanimies muisti ensin huutaa että turhia julkkiksia. Tilanne oli ahdistava koska olivat menossa pienen lapsen kanssa neuvolaan. Tuo Pia Sarkkinenhan on Maisan kavereita ja Maisa on lapsensa kummikin. Kun aikanaan oli sellaiset kisat kuin Miss Plastic niin Pia oli siinä mukana kilpailemassa. Kisoja järjesti eräs jonka nimeä ei saa sanoa koska täällä hallitseva poistattaa heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se romanimies peräsi Pia Sarkkisen palkkaa? Sarkkinen on Hymyssä avautunut jostain että olisi jotain alle 800 euroa saatavia. Se romanimies muisti ensin huutaa että turhia julkkiksia. Tilanne oli ahdistava koska olivat menossa pienen lapsen kanssa neuvolaan. Tuo Pia Sarkkinenhan on Maisan kavereita ja Maisa on lapsensa kummikin. Kun aikanaan oli sellaiset kisat kuin Miss Plastic niin Pia oli siinä mukana kilpailemassa. Kisoja järjesti eräs jonka nimeä ei saa sanoa koska täällä hallitseva poistattaa heti.

        Tuo Pia oli Paasosen salarakkaana vaikka Pialla oli mies ja lapsi. Tuo juttu tuli esille Hymyssä pian sen jälkeen kun oli vaatinut tuota palkkaa. Nykyään tekee onlyfanssia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velkojen maksuhan ei pariskunnalla käynyt mielessäkään. Sitten varsinkin Aitolehti itkee että kun ei kukaan tykkää.

        Mistä sinä tiedät että onko maksettu vai ei vai oletko tuon Pian lähipiiriin kuuluva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se romanimies peräsi Pia Sarkkisen palkkaa? Sarkkinen on Hymyssä avautunut jostain että olisi jotain alle 800 euroa saatavia. Se romanimies muisti ensin huutaa että turhia julkkiksia. Tilanne oli ahdistava koska olivat menossa pienen lapsen kanssa neuvolaan. Tuo Pia Sarkkinenhan on Maisan kavereita ja Maisa on lapsensa kummikin. Kun aikanaan oli sellaiset kisat kuin Miss Plastic niin Pia oli siinä mukana kilpailemassa. Kisoja järjesti eräs jonka nimeä ei saa sanoa koska täällä hallitseva poistattaa heti.

        Pialla oli tuon Miss Plastic -kisoja järjestäneen kanssa muutakin yhteisiä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se romanimies peräsi Pia Sarkkisen palkkaa? Sarkkinen on Hymyssä avautunut jostain että olisi jotain alle 800 euroa saatavia. Se romanimies muisti ensin huutaa että turhia julkkiksia. Tilanne oli ahdistava koska olivat menossa pienen lapsen kanssa neuvolaan. Tuo Pia Sarkkinenhan on Maisan kavereita ja Maisa on lapsensa kummikin. Kun aikanaan oli sellaiset kisat kuin Miss Plastic niin Pia oli siinä mukana kilpailemassa. Kisoja järjesti eräs jonka nimeä ei saa sanoa koska täällä hallitseva poistattaa heti.

        Ei sanonut romanimies mitään mistään Pia Sarkkisesta. Unohdatko nyt että tilanne on Martinan ja Eskon ohjelmassa joka löytyy netistä. Taas on kova valkopyykkäysyritys meneillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pialla oli tuon Miss Plastic -kisoja järjestäneen kanssa muutakin yhteisiä juttuja.

        Pia, Maisa, Niko Saarinen, Tukiainen, Kalinainen ja tuo Miss Plastic-kisojen järjestäjä olivat kavereita aikanaan. Se oli sitä aikaa kun Niko strippasikin Tukiaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se romanimies peräsi Pia Sarkkisen palkkaa? Sarkkinen on Hymyssä avautunut jostain että olisi jotain alle 800 euroa saatavia. Se romanimies muisti ensin huutaa että turhia julkkiksia. Tilanne oli ahdistava koska olivat menossa pienen lapsen kanssa neuvolaan. Tuo Pia Sarkkinenhan on Maisan kavereita ja Maisa on lapsensa kummikin. Kun aikanaan oli sellaiset kisat kuin Miss Plastic niin Pia oli siinä mukana kilpailemassa. Kisoja järjesti eräs jonka nimeä ei saa sanoa koska täällä hallitseva poistattaa heti.

        Täälläkin joku huuteli noin vuosi sitten, et maksa edes tyttäreni velan! Taisi tosin olla tuo romanimies....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pia, Maisa, Niko Saarinen, Tukiainen, Kalinainen ja tuo Miss Plastic-kisojen järjestäjä olivat kavereita aikanaan. Se oli sitä aikaa kun Niko strippasikin Tukiaiselle.

        Tuo Pia meni aivan ulkomaille kuvauksiin että pääsisi Playboyhin. Tukiainen oli lähettänyt itse kuviaan että pääsisi Playboyhin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sanonut romanimies mitään mistään Pia Sarkkisesta. Unohdatko nyt että tilanne on Martinan ja Eskon ohjelmassa joka löytyy netistä. Taas on kova valkopyykkäysyritys meneillään.

        No mutta kun Pia oli juuri Hymyssä avautunut että Esko ja Martina olisi hänelle velkaa. Tottakai se yhdistetään juuri siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun Pia oli juuri Hymyssä avautunut että Esko ja Martina olisi hänelle velkaa. Tottakai se yhdistetään juuri siihen.

        Hymy 3.8.2010 kirjoitetaan että Pia Sarkkinen tanssinut Martinan tanssiryhmässä ja nyt kaipailee palkkaa puolentoista vuoden takaa 700 euroa. Eli siis ajankohta sopii juuri tuohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymy 3.8.2010 kirjoitetaan että Pia Sarkkinen tanssinut Martinan tanssiryhmässä ja nyt kaipailee palkkaa puolentoista vuoden takaa 700 euroa. Eli siis ajankohta sopii juuri tuohon.

        Tuo huutelu tapahtui jonkin aikaa tuon Hymyn jutun jälkeen koska olivat pienen lapsen kanssa menossa neuvolaan. Tottakai se asia yhdistetään juuri Sarkkiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymy 3.8.2010 kirjoitetaan että Pia Sarkkinen tanssinut Martinan tanssiryhmässä ja nyt kaipailee palkkaa puolentoista vuoden takaa 700 euroa. Eli siis ajankohta sopii juuri tuohon.

        Et ole tosissasi. 14 vuotta vanhoja juttuja kaivelet 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tosissasi. 14 vuotta vanhoja juttuja kaivelet 😀

        Tänään 12:38 kirjoitti eräs että "sanoi romani aikanaan että maksa velkasi". Oli todella mielenkiintoinen kommentti koska tuosta on aikaa jo 14 vuotta eli mistä tuo kirjoittaja yhtäkkiä tuollaisen vetäisi. Ja kommentti pystyttiin yhdistämään juuri siihen että Sarkkinen oli siihen aikaan Hymyssa vaatinut jotain 700 euroa. Eiks olekin jännä juttu eli osoita syyttävä sormi tuolle joka otti asian esille 12:38.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään 12:38 kirjoitti eräs että "sanoi romani aikanaan että maksa velkasi". Oli todella mielenkiintoinen kommentti koska tuosta on aikaa jo 14 vuotta eli mistä tuo kirjoittaja yhtäkkiä tuollaisen vetäisi. Ja kommentti pystyttiin yhdistämään juuri siihen että Sarkkinen oli siihen aikaan Hymyssa vaatinut jotain 700 euroa. Eiks olekin jännä juttu eli osoita syyttävä sormi tuolle joka otti asian esille 12:38.

        Ja koska on aikaisemminkin täällä useasti hokenut tuota samaa asiaa yksipuolisesti ja toistanut Eskon sanomista että "mitä sä selität" niin tuo asia on täällä sen takia käyty jo aikaisemminkin läpi. Ja uudelleen ja uudelleen se palaa tuohon romanimiehen huuteluun 14 vuoden takaa. Eikös olekin mielenkiintoista että Martinan haukkuja ottaa tuollaisen asian säännöllisesti esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska on aikaisemminkin täällä useasti hokenut tuota samaa asiaa yksipuolisesti ja toistanut Eskon sanomista että "mitä sä selität" niin tuo asia on täällä sen takia käyty jo aikaisemminkin läpi. Ja uudelleen ja uudelleen se palaa tuohon romanimiehen huuteluun 14 vuoden takaa. Eikös olekin mielenkiintoista että Martinan haukkuja ottaa tuollaisen asian säännöllisesti esille.

        Kuka ulkopuolinen tuollaisia edes muistaa eli onko sitten jotenkin asianosainen tai jollain tavalla koskettaa? Eipä sitä tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska on aikaisemminkin täällä useasti hokenut tuota samaa asiaa yksipuolisesti ja toistanut Eskon sanomista että "mitä sä selität" niin tuo asia on täällä sen takia käyty jo aikaisemminkin läpi. Ja uudelleen ja uudelleen se palaa tuohon romanimiehen huuteluun 14 vuoden takaa. Eikös olekin mielenkiintoista että Martinan haukkuja ottaa tuollaisen asian säännöllisesti esille.

        Tuo Pian bestis Maisa haukkui romaneja Viidakon tähtösissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Pia meni aivan ulkomaille kuvauksiin että pääsisi Playboyhin. Tukiainen oli lähettänyt itse kuviaan että pääsisi Playboyhin.

        Jankuti, jankuti. Niinhän se Martinakin yritti Playboyhin, mutta kuvat lensi mappi Ööhön ja Martina esitteli sitten niitä Seiskassa ja Hymyssä. Seiskan kanssa tehtiin sarjakin rintojen asennuksesta Turkissa ja esiteltiin tuloksia.

        Kerta aletaan jankata vanhoja asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se romanimies peräsi Pia Sarkkisen palkkaa? Sarkkinen on Hymyssä avautunut jostain että olisi jotain alle 800 euroa saatavia. Se romanimies muisti ensin huutaa että turhia julkkiksia. Tilanne oli ahdistava koska olivat menossa pienen lapsen kanssa neuvolaan. Tuo Pia Sarkkinenhan on Maisan kavereita ja Maisa on lapsensa kummikin. Kun aikanaan oli sellaiset kisat kuin Miss Plastic niin Pia oli siinä mukana kilpailemassa. Kisoja järjesti eräs jonka nimeä ei saa sanoa koska täällä hallitseva poistattaa heti.

        Pienen lapsen kanssa Itä-Hgin neuvolaan , no jo on silloin olleet asiat todella huonosti 😳

        Eteläisen kaupungin osan neuvolat oli jo olemassa 😂 eihän siellä Itä-Hgissä ole kuin maahanmuuttajat ja romanit !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienen lapsen kanssa Itä-Hgin neuvolaan , no jo on silloin olleet asiat todella huonosti 😳

        Eteläisen kaupungin osan neuvolat oli jo olemassa 😂 eihän siellä Itä-Hgissä ole kuin maahanmuuttajat ja romanit !

        On siellä Pikkarainenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se romanimies peräsi Pia Sarkkisen palkkaa? Sarkkinen on Hymyssä avautunut jostain että olisi jotain alle 800 euroa saatavia. Se romanimies muisti ensin huutaa että turhia julkkiksia. Tilanne oli ahdistava koska olivat menossa pienen lapsen kanssa neuvolaan. Tuo Pia Sarkkinenhan on Maisan kavereita ja Maisa on lapsensa kummikin. Kun aikanaan oli sellaiset kisat kuin Miss Plastic niin Pia oli siinä mukana kilpailemassa. Kisoja järjesti eräs jonka nimeä ei saa sanoa koska täällä hallitseva poistattaa heti.

        Sinuako sekin tilanne ahdisti kun ohjelmaa katsoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymy 3.8.2010 kirjoitetaan että Pia Sarkkinen tanssinut Martinan tanssiryhmässä ja nyt kaipailee palkkaa puolentoista vuoden takaa 700 euroa. Eli siis ajankohta sopii juuri tuohon.

        No miksei ollut maksanut? Eikö palkan maksamisella ole niin väliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään 12:38 kirjoitti eräs että "sanoi romani aikanaan että maksa velkasi". Oli todella mielenkiintoinen kommentti koska tuosta on aikaa jo 14 vuotta eli mistä tuo kirjoittaja yhtäkkiä tuollaisen vetäisi. Ja kommentti pystyttiin yhdistämään juuri siihen että Sarkkinen oli siihen aikaan Hymyssa vaatinut jotain 700 euroa. Eiks olekin jännä juttu eli osoita syyttävä sormi tuolle joka otti asian esille 12:38.

        Mun mielestä paljon jännempi juttu on se, että velkaa ri maksettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska on aikaisemminkin täällä useasti hokenut tuota samaa asiaa yksipuolisesti ja toistanut Eskon sanomista että "mitä sä selität" niin tuo asia on täällä sen takia käyty jo aikaisemminkin läpi. Ja uudelleen ja uudelleen se palaa tuohon romanimiehen huuteluun 14 vuoden takaa. Eikös olekin mielenkiintoista että Martinan haukkuja ottaa tuollaisen asian säännöllisesti esille.

        Esko uhmakkaana romanimiehelle....Mitä sä oikein selität ....on se kova äijä tämä kynsilakkamies 😂


    • Anonyymi

      Kolme päivää jankutettu näköjään samaa asiaa edestakaisin, varsinainen vainoaja/jankuttajan kerho! Ei ihan terveen ihmisen touhua...ei mitään järkeä..

      • Anonyymi

        Lopeta se palstan vahtiminen. Heti helpottaa


    • Anonyymi

      Mara käyttää väriliituja aina. Kuka sitten uskoo näihin?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe