Seiska on selvittänyt Martinan Levi-kaupat, artikkeli 17.9.
Kum Martina Levin osti
399
3374
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuten oo vieläkään tullut kohteen kalenterin mukaan yhtään varausta talvelle sen jälkeen kun kohde vaihtoi omistajaa. Hmmm
- Anonyymi
En menisi tuollaiseen murjuun, vaikka saisi ilmaiseksi asua.
- Anonyymi00355
Anonyymi kirjoitti:
marttina on kaunis :P
https://www.youtube.com/watch?v=tAJsD0l9vf8Laina höyhenissä pörhistelevä haahka, täynnä kaikkia tekohärpäkkeitä, tekotissi teline. Pääsu julkisuuteen, juorulehden ostamilla tekotisseillä, ilman mitään osaamista.
- Anonyymi
Kovalla työllä ansaittu MUN Levi.
- Anonyymi
” Mun Levi” onkin Martinan Aussi-rakkaan ostama 😂. Kova on Aitolehti antamaan väärää tietoa…
- Anonyymi00356
Mun Hanko, mun hepat, mun heppatila. Mun Espanjan huvila, mun, mun,mun.
- Anonyymi
Niin hehkutti päämäärätietoista työtään Levin mökin ostoon…ajatteli varmaan ettei asia tule ilmi. Poseerataan kauppakirjan kanssa ja mainostetaan omaa työteliäisyyttä. Ihme että ulosotossa oleva firma saa lainaa ostaakseen.
- Anonyymi
Ei ole ulosotossa ja lakimies itse kertoo asiasta. Lopeta valheeliset kommentit ja pysy totuudessa. Mennyt ulosottoon 2300 €- ja kaikki siitä syystä koska postit mennyt entisen yrityksen osoitteseen.Yrityksellä menee hyvin ja ei ole ulosotossa mitään laskuja.Näin itse heidän asianajaja on ilmoittanut .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ulosotossa ja lakimies itse kertoo asiasta. Lopeta valheeliset kommentit ja pysy totuudessa. Mennyt ulosottoon 2300 €- ja kaikki siitä syystä koska postit mennyt entisen yrityksen osoitteseen.Yrityksellä menee hyvin ja ei ole ulosotossa mitään laskuja.Näin itse heidän asianajaja on ilmoittanut .
Olet näemmä äidinkielen opettaja
🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan itse sanoit että on mennyt ulosottoon :DD Ja onhan ne mennyt. Varmasti tietävät että jotain maksuja pitäisi toiminnasta tulla. Kyllä ne tietoon pitäisi saada ennen kun menevät ulosottoon asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm......vai entisen yrityksen osoitteseen? Nyt ei eletä 1970-luvulla, nykyään postit, laskut tms. saapuvat aina oikeaan paikkaan.
Jos ulosottoon menee asioita, se johtuu AINA ja vain AINA siitä, että tililtä puuttuu jotain, nimittäin tarvittava kate laskujen maksuun.
Onko tämä maailman yksinkertaisin asia jotenkin vaikea käsittää?
Ja asianajajako näistä asioista raportoi.....?
Muah muah muahahhhaaaaa!
Buah buah buahahhahhhhhaaaa!
Keksi parempia valheita - - - hih hih hih!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm......vai entisen yrityksen osoitteseen? Nyt ei eletä 1970-luvulla, nykyään postit, laskut tms. saapuvat aina oikeaan paikkaan.
Jos ulosottoon menee asioita, se johtuu AINA ja vain AINA siitä, että tililtä puuttuu jotain, nimittäin tarvittava kate laskujen maksuun.
Onko tämä maailman yksinkertaisin asia jotenkin vaikea käsittää?
Ja asianajajako näistä asioista raportoi.....?
Muah muah muahahhhaaaaa!
Buah buah buahahhahhhhhaaaa!
Keksi parempia valheita - - - hih hih hih!!!!Ei taida enää tänä päivänä laskut liikkua kirjeissä. Osoitetiedot myös siirtyvät samana päivänä, jos itse haluaa ne siirtää postin sivuilla. Voihan sitä yrittää syöttää kaikenlaista höpöä julkisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida enää tänä päivänä laskut liikkua kirjeissä. Osoitetiedot myös siirtyvät samana päivänä, jos itse haluaa ne siirtää postin sivuilla. Voihan sitä yrittää syöttää kaikenlaista höpöä julkisuuteen.
Täyttä potaskaa, osoitetiedot eivät ole siirtyneet 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet näemmä äidinkielen opettaja
🤣🤣Taas sitä Aitolehden valkopesuri selittelee ja puhuu omiaan 😊. Vaikea on myöntää, että ihailemansa Martina on niin suuruudenhullu, että Levin mökkikin muuttui, huis vaan, naisen omaksi 😂, vaikka kauppakirjassa on aussin nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida enää tänä päivänä laskut liikkua kirjeissä. Osoitetiedot myös siirtyvät samana päivänä, jos itse haluaa ne siirtää postin sivuilla. Voihan sitä yrittää syöttää kaikenlaista höpöä julkisuuteen.
Posteja varastetaan postinjakajat avaa niitä tai joku ja on niitä löytynyt roskiksesta kuin kadulta postin jakajan jäljiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posteja varastetaan postinjakajat avaa niitä tai joku ja on niitä löytynyt roskiksesta kuin kadulta postin jakajan jäljiltä.
Ai kaikki laskut 😀 jooooo
- Anonyymi00357
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä potaskaa, osoitetiedot eivät ole siirtyneet 😂
Paskanmarjat tiedot siirtyy sähköisesti, kirjekyyhkyt ei enää kuljeta osoitetietoja.
- Anonyymi
Jopas oli TYYRIS VIIKKO-OSAKE 🤣🤣🤣🤣
Jopas tätejä veetuttaa taas kerran. - Anonyymi
"Tänään toteutui yksi mun pitkäaikaisesta unelmasta OMISTAA kiinteistö", näin rouva kirjoitti. Paitsi hän ei omista nurkkalautaakaan.
- Anonyymi
Mies osti rakkaleen luksus mökin ja hinta yli puolimiljoonaa, no ei köyhä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaleen luksus mökin? Juu juu, niinhän jutussa nimenomaa kerrottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käteisellä maksoi ilmeisesti mökin " rakkaleen " 😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaleen luksus mökin? Juu juu, niinhän jutussa nimenomaa kerrottiin.
😂😂😂 Miten ”mun Hangon heppatilalla” nykyään sujuu, Martina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 Miten ”mun Hangon heppatilalla” nykyään sujuu, Martina?
Onko paljonkin heppoja pilttuissaan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käteisellä maksoi ilmeisesti mökin " rakkaleen " 😩
Sinä rääpäle et tiedä mitä Levin mökit ja tontit maksaa. Opettele kirjoittamaan oikein.
- Anonyymi
Älkää kommentoiko. Firman lakimiehen nimi on tiedossa.
- Anonyymi
Eskon nimi tiedossa. On lähetetty tietoa. Älkää kommentoiko🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskon nimi tiedossa. On lähetetty tietoa. Älkää kommentoiko🤣
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sillä firman lakimiehen nimellä ei ole mitään merkitystä suomi24 palstalla kirjoitteluun. Luuletko, että se lakimies lähtee tutkimaan näitä kirjoituksia? Ei, vaan se menee niin, että asianosaiset tekee poliisille rikosilmoituksen, jos katsovat aiheelliseksi. Lakimies toimii toimeksiannosta eikä ole aloitteellinen.
- Anonyymi00203
Nyt kyllä laki mies ottaa tyhteyttä teihin kaikkiin🤣. Kirje on jo matkalla ellei ole väärät osoite tiedot.
- Anonyymi00236
Anonyymi00203 kirjoitti:
Nyt kyllä laki mies ottaa tyhteyttä teihin kaikkiin🤣. Kirje on jo matkalla ellei ole väärät osoite tiedot.
" laki mies ottaa tyhteyttä.... " 😂😂😂
- Anonyymi
Yllätys 😄 silti luulen että se itse uskoo omiin juttuihinsa. Olihan se omasta mielestään joku hevosvalmentaja (jonka tallin omistaja nauraen kiisti) plus tähän sitten ne jutut kun kuollut hevonen juoksi talliinsa, terroristit sabotoi fillaria jne
- Anonyymi
Totta nyt vainooja ei enää pääse pälkähästä ja sen tiedot on nyt lakimiehen tiedoissa aivan varmasti.
- Anonyymi
Seiska halusi Martinan vainoajan tapaan mustamaalata Martinaa etukäteen ja väittämään valehtelijaksi ennenkuin kirja ilmestyi. Ja siihen juttuun avustajankin. Mutta tuo että hevonen jouduttiin lopettamaan, niin sitä ei Seiskan jutussa jostain ihmeen syystä kerrottu ollenkaan. Martina käyttää värikästä kieltä ja tuossakin Levin jutussa mainosti tuttuun tyyliin ensin valmennuksiaan eli kovalla työllä tulee tuloksi. Sitten eri kappale jossa kertoi että hänen oma pitkäaikainen haave toteutui. Mutta eihän Seiskan tyhmät toimittajat nyt tajua eikä Martinan vainoajat täällä nyt ainakaan.
- Anonyymi
Ei tuon ikäisten tallityttöjen olisi pitänyt antaa ohjastaa hevosia. Toki tämä mies kertoi että Martinalle annettiin vielä ohjastettavaksi vaikea hevonen eli Martinaan luotettiin todellakin.
- Anonyymi
Martinalla on vainoajia hevospiireissä. Se on jännä juttu. Ylimutkakin on hevospiireissä ja tekee jatkuvasti inhottavia juttuja Martinasta ja Stefusta, jolla on hevostalli. Kaikilla on käsitys että hevostalli on konkurssissa mutta ei ole vaan on toiminnassa. Ne on niitä valheellisia juttuja mitä jatkuvasti pyörii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuon ikäisten tallityttöjen olisi pitänyt antaa ohjastaa hevosia. Toki tämä mies kertoi että Martinalle annettiin vielä ohjastettavaksi vaikea hevonen eli Martinaan luotettiin todellakin.
Tallitytöt luo sontaa eikä toimi ohjastajina eli aika outoa toimintaa jos tallitytöt harjoittaa hevosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tallitytöt luo sontaa eikä toimi ohjastajina eli aika outoa toimintaa jos tallitytöt harjoittaa hevosia.
Martina osallistui pari kuukautta sitten Vermossa muutaman muun julkkiksen kanssa poniohjastuskisanäytökseen ja tottakai voitti ylivoimaisesti. Vuonna 2020 Martina osallistui Monte-ratsastusnäytökseen ravien väliajalla. Että sillai. Kova laji tuo Monte-ratsastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiska halusi Martinan vainoajan tapaan mustamaalata Martinaa etukäteen ja väittämään valehtelijaksi ennenkuin kirja ilmestyi. Ja siihen juttuun avustajankin. Mutta tuo että hevonen jouduttiin lopettamaan, niin sitä ei Seiskan jutussa jostain ihmeen syystä kerrottu ollenkaan. Martina käyttää värikästä kieltä ja tuossakin Levin jutussa mainosti tuttuun tyyliin ensin valmennuksiaan eli kovalla työllä tulee tuloksi. Sitten eri kappale jossa kertoi että hänen oma pitkäaikainen haave toteutui. Mutta eihän Seiskan tyhmät toimittajat nyt tajua eikä Martinan vainoajat täällä nyt ainakaan.
Aitolehdillä: valehtelu=värikäs kieli 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Myös tällä, joka puolella ”vainoojia” näkevällä on vilkas mielikuvitus ja…ilmeisesti lepakoita vintillä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina osallistui pari kuukautta sitten Vermossa muutaman muun julkkiksen kanssa poniohjastuskisanäytökseen ja tottakai voitti ylivoimaisesti. Vuonna 2020 Martina osallistui Monte-ratsastusnäytökseen ravien väliajalla. Että sillai. Kova laji tuo Monte-ratsastus.
Viittäkymppiä käyvä täti ohjastaa pienen kärryponin voittoon, on se hurja!
Miksei Martina kisaa Montessa, jos on niin hyvä?
Taitaa olla niin, ettei edes siinä menesty, kuten ei muissakaan harrastamissaan lajeissa.
Että sillai! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta nyt vainooja ei enää pääse pälkähästä ja sen tiedot on nyt lakimiehen tiedoissa aivan varmasti.
08:58 nolaat vain itsesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet raukka kateudesta aivan sairas. Entäs Sofia, kerro hänestä?
- Anonyymi00265
Anonyymi kirjoitti:
Martina valehtelee= käyttää vain värikästä kieltä 😅
- Anonyymi
Jos Martina olisi alunperin kertonut, että kiinteistö ostettiin yrityksen nimiin, tätäkään älämölöä ei olisi syntynyt. Ja miksi ylipäätään pitää kertoa instassa kaikki, olisi ollut hiljaa. Silloinkaan kukaan ei olisi tiennyt mitään eikä olisi tarvinnutkaan tietää.
- Anonyymi
Nimenomaan. Mutta koska julkisuutta on saatava vaikka valehtelemalla, niin kaikki keinot on käytössä. Miksi ei voi sanoa rehellisesti alunperin, että oman miehen firma hankki kohteen. Miksi vaihtoehtoisesti pitää hehkuttaa omaa kovaa työmäärää ja unelmiin uskomista. No ehkä se kova työ oli maailmalla reissaamista ja siellä sellaisen miehen löytämistä joka sitten avittaa taloudellisesti. Mutta miten se menikään esim. Hannun kanssa, kun hänellä ei ollut yhtä kovat tulot. Sehän oli avautumisten mukaan Martinalle ongelma. Kummasti se on aina ok jos mies rahoittaa naisen elämää enemmän, mutta toisinpäin se ei sitten käykään. Kaksinaismoralismia ja itsekästä.
- Anonyymi
Mitä merkitystä sillä on että se ostettiin yrityksen nimiin ? Yrityksen osakkeet on Marinan puolison ja ehkä jopa Martinankin, eli käytännössä aivan saman tekevää. Yrityksen nimissä on hyvin usein kiinteistöt, osakkeet ja autot. Siis JOS yrityksellä on varaa tällaista omaisuutta hankkia. Tyhjästä taas vedetään lokaa Aitolehden niskaan. Seiska meuhkaa tyylilleen uskollisena. Naurettavaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on että se ostettiin yrityksen nimiin ? Yrityksen osakkeet on Marinan puolison ja ehkä jopa Martinankin, eli käytännössä aivan saman tekevää. Yrityksen nimissä on hyvin usein kiinteistöt, osakkeet ja autot. Siis JOS yrityksellä on varaa tällaista omaisuutta hankkia. Tyhjästä taas vedetään lokaa Aitolehden niskaan. Seiska meuhkaa tyylilleen uskollisena. Naurettavaa..
"Ehkä jopa Martinankin". Mitä jos ei olekaan, tai ainakin suurinosa on miehensä osakkeita ja ansiota. Miksi Martina hehkuttaa omaa pitkää työtään ja unelmien toteuttamista. Miksi ei mainitse miestään ja vaikka olisi kiitollinen hänelle. Kyllä julkisesti on tuonut miestään esiin joten ei se mikään salaisuus ole että on mies ja miltä näyttää. Tosin ei olisi edes tarvinnut laittaa häntä kuvaan, vaan tekstissä kertoa toutuus. Ainiin koska eihän Martina sellaiseen voi alistua. Täytyy esittää ulospäin itsekkäästi jotain muuta mitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ehkä jopa Martinankin". Mitä jos ei olekaan, tai ainakin suurinosa on miehensä osakkeita ja ansiota. Miksi Martina hehkuttaa omaa pitkää työtään ja unelmien toteuttamista. Miksi ei mainitse miestään ja vaikka olisi kiitollinen hänelle. Kyllä julkisesti on tuonut miestään esiin joten ei se mikään salaisuus ole että on mies ja miltä näyttää. Tosin ei olisi edes tarvinnut laittaa häntä kuvaan, vaan tekstissä kertoa toutuus. Ainiin koska eihän Martina sellaiseen voi alistua. Täytyy esittää ulospäin itsekkäästi jotain muuta mitä on.
Höpöhöpö
- Anonyymi
Hahahahaaaa!! 😂
Martinan valehtelu senkun jatkuu. Vahingonilo on sitä parasta iloa, kiäh, kiäh! 😝🤪- Anonyymi
Yrityksen pienetkin laskut ovat menneet ulosottoon ja kuitenkin yrityksen nimiin ostettu puolen miljoonan kiinteistö. Oliko yrityksellä kuitenkin varoja ?
Tulee lakimiehelle paljon töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityksen pienetkin laskut ovat menneet ulosottoon ja kuitenkin yrityksen nimiin ostettu puolen miljoonan kiinteistö. Oliko yrityksellä kuitenkin varoja ?
Tulee lakimiehelle paljon töitä.Sinä luet näköjään valikoidusti Seiskan juttua. Toki se oli Ylimutkan tarkoituskin. Lakimies kyllä kertoo että laskut menneet vanhaan osoitteeseen. Tuollainen valheellinen yrityksen mustamaalaaminen on rikos, ellet sitä tiedä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä luet näköjään valikoidusti Seiskan juttua. Toki se oli Ylimutkan tarkoituskin. Lakimies kyllä kertoo että laskut menneet vanhaan osoitteeseen. Tuollainen valheellinen yrityksen mustamaalaaminen on rikos, ellet sitä tiedä!
Mieshän oli siihen aikaan pidemmän aikaa Australiassakin eli ei ollut edes Suomessa siihen aikaan kun noita laskuja oli sinne väärään osoitteeseen mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee lakimiehelle paljon töitä.Totta, lakimies hieroo käsiään yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieshän oli siihen aikaan pidemmän aikaa Australiassakin eli ei ollut edes Suomessa siihen aikaan kun noita laskuja oli sinne väärään osoitteeseen mennyt.
Ei kukaan osaa selittää niin hyvin kuin seuraaja! Jos Martina on yrityksen omistaja tai hallituksen jäsen, hän on myös vastuussa mitä laskuja tulee.
- Anonyymi
Oikeastaan kaikki mustamaalaamisjutut liittyy hevosiin tavalla tai toisella. Aivan sieltä lähtien kun Martina oli 16-vuotias eli aikas jännä juttu. Myös Stefu hevostallin omistajana ja heidän yhteinen lapsensa ratsastusharrastuksen takia on sekä Seiskan että vainoajien kynsissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa mihin aikaan? Tiedätkö siis milloin mies on tarkalleen ollut ausseissa ja milloin laskut ovat tulleet? Ja eikö Martinan tulisi olla myös selvillä noista laskuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö palvojat ole kertoneet että mies on kokoajan asunut suomessa. Mutta koska on yksityishenkilö niin ei näy kokoajan :D Nyt sitten onkin ollut pidemmän aikaa ausseissa ja tämän tietää tarkasti palvoja :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan kaikki mustamaalaamisjutut liittyy hevosiin tavalla tai toisella. Aivan sieltä lähtien kun Martina oli 16-vuotias eli aikas jännä juttu. Myös Stefu hevostallin omistajana ja heidän yhteinen lapsensa ratsastusharrastuksen takia on sekä Seiskan että vainoajien kynsissä.
Toki toki kaikki liittyy "hevoisiin", kun Martina oli 16 vuotias.
Mutta nyt on vuosi 2024 ja kommentti koskee sitä, että Martina osti Levin kiinteistön. - Anonyymi
Martina käyttää vain värikästä kieltä, näin palvoja selitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä luet näköjään valikoidusti Seiskan juttua. Toki se oli Ylimutkan tarkoituskin. Lakimies kyllä kertoo että laskut menneet vanhaan osoitteeseen. Tuollainen valheellinen yrityksen mustamaalaaminen on rikos, ellet sitä tiedä!
Digiaikana vanhaan osoitteeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa mihin aikaan? Tiedätkö siis milloin mies on tarkalleen ollut ausseissa ja milloin laskut ovat tulleet? Ja eikö Martinan tulisi olla myös selvillä noista laskuista.
Tottakai he olivat selvillä laskuista 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eu:n ulkopuolelta tulevat voivat olla max 3 kk maassa, jos ei ole saanut pysyvää oleskelulupaa ja täytyy kai jonkinlainen työlupakin löytyä 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Digiaikana vanhaan osoitteeseen?
Se kyllä hämmästyttää, että Digiaikana vielä ulosotot menevät vanhaan osoitteeseen, alä nyt viitsi 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyllä hämmästyttää, että Digiaikana vielä ulosotot menevät vanhaan osoitteeseen, alä nyt viitsi 😂
Menee sillä usein osoite voi olla se vanha jos on muuttanut paikkakuntaa tai osoitteen muutos tilapäinen tai kautta c/o asuu väliaikaisesti muualla ei pysyvästi.
- Anonyymi
Eikö Martinan äiti maksanut viimeksi aikuisen tyttärensä ulosotot, kymppitonneja?
- Anonyymi
Taas valehtelet tapasi mukaan. 12 tuhatta oli summa ja Martina on maksanut sen äidilleen takaisin. Tuostakin Jasmin Mäntylä jaksoi julkisesti Martinaa haukkua eli epäilyttää että kuka oikein olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas valehtelet tapasi mukaan. 12 tuhatta oli summa ja Martina on maksanut sen äidilleen takaisin. Tuostakin Jasmin Mäntylä jaksoi julkisesti Martinaa haukkua eli epäilyttää että kuka oikein olet?
Tästä Seiskan jutusta voi tehdä sen havainnon, että aina kannattaa puhua totta eikä totuuden vierestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä Seiskan jutusta voi tehdä sen havainnon, että aina kannattaa puhua totta eikä totuuden vierestä.
Kuka julkkis kertoo juurta jaksaen esim omistukseen liittyvistä.järjestekyistä ? Ei kukaan. Ja miksi kertoisi? Ja silti saadaan nähdä somessa julkkisten asuntoja, huviloita yms, joista takuuvarmasti ja tiedetysti iso osa on juurikin yritysten omistuksessa. Seiska maanisesti penkoo juurikin Martinaan liittyviä asioita. Ja tietämättä kaikkea asiaan liittyvää, kuten tavallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Äiti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Äiti
Näin vauvalla tuollaisen kommentin johon oli laitettu allekirjotuksesksi T:M37. hm? En nyt kerro mistä kertoi ja mikä vuosi mutta useampia vuosia, mutta toisenkin kerran hm? Sitten täällä on usein nähty kommentti jossa on allekirjoituksena T: Vikke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin vauvalla tuollaisen kommentin johon oli laitettu allekirjotuksesksi T:M37. hm? En nyt kerro mistä kertoi ja mikä vuosi mutta useampia vuosia, mutta toisenkin kerran hm? Sitten täällä on usein nähty kommentti jossa on allekirjoituksena T: Vikke.
Ketju ei koskenut ollenkaan Martinaa missään suhteessa vaan siinä yleisesti keskustelultiin missien ulkonäöstä eri vuosilta. Mukana keskustelussa oli myös yksi joka oli ollut Stefun salarakkaana. Ja eiköhän siellä ollut juuri tuosta että on on ainakin kauniimpi kuin Martina ja sitten törkeä haukkuminen Martinasta. Huom! Tuo yksi siellä vain veti Martinan siihenkin ketjuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketju ei koskenut ollenkaan Martinaa missään suhteessa vaan siinä yleisesti keskustelultiin missien ulkonäöstä eri vuosilta. Mukana keskustelussa oli myös yksi joka oli ollut Stefun salarakkaana. Ja eiköhän siellä ollut juuri tuosta että on on ainakin kauniimpi kuin Martina ja sitten törkeä haukkuminen Martinasta. Huom! Tuo yksi siellä vain veti Martinan siihenkin ketjuun.
Ja nimenomaan siinä kohdassa jossa joku kommentoi tuota Stefun salarakkaanakin ollutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vuosikausia vetänyt Martinan aina kaikkiin mahdollisiin ketjuihin. Se oli mielenkiintoisin että oli vetänyt myös Remu Aaltosen ketjuun eli siitä tietää että kirjoittajaa kiinnostaa romanit koska se ketju oli täynnään sellaisia juttuja. Ja tämä yksi hyväkäs oli sinnekin tunkenut jonkin ikävän kommentin Martinasta. Eli liittynyt asiaan mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi juuri sen henkilön puolustaja olisi Martinan äidin kimpussa? Ei mitään yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IS: Ilta-Sanomat uutisoi vuonna 2013 julkkisten ulosottosummista. Tuolloin Martinalla oli ulosotossa lähes 15 000 euroa ja ulosottomerkintöjen yhteissumma oli 22 093 euroa. Ulosotot olivat kertyneet muun muassa perintäkuluista, pikavipeistä, Kela-maksuista, vuokrasaatavista, konsultaatiokuluista ja laskuista.
- Anonyymi
Julkkis Riitta Väisänen kertoo lehdissä ulos otoistaan ja veloistaan sekä pienistä tuloistaan. Myös muut on kertonut. Mikä on hyvä asia koska se lohduttaa muita ihan samoin kuin muut yhteiset murheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on sellainen muistikuva että äiti olisi marttiinan ulosottoja maksanut useammankin kerran, siinä tapauksessa niiden yhteenlaskettu summa saataa mennä helposti kymppitonneiksi.
Marttiinan kyky ostella on varsin hauska kun maksajat on aina eri henkilöt, olihan sillä se landen hevostallikin mistä ei tainnut oikeasti omistaa heinänkortta pihalta, onko ämä hankinta nyt samaa lähtökohtaa?
Tuntuu oudolta että maailmalla on aina vaan niin tyhmiä rikkaita etteivät ne tarkista hoitojensa taustoja vaikka toinen kinuaa heti ekalla tapaamisella avioehdottomaan liittoon, toki onhan meilläkin tämä kauramiljonääri ilmeisesti samaa tasoa. Jotenkin tuntuu oudolta että tuollaiset ihmiset olisivat omillaan kovia rahoja tehneet. - Anonyymi00311
Anonyymi kirjoitti:
T. Äiti
Kuka sen voi tietää, että on maksanut latin latia takaisin ??? On vaan erittäin epäluotettavan tahon tietoa.
- Anonyymi
Martinan rakas on varakas liikemies.
- Anonyymi
Ja se juuri nyppii seiskan toimittajia. Samoin kuin osaa täälläkin heiluvista höpöttäjistä. Never mind.
- Anonyymi
Eikö Martinan miehen yrityksen verotiedot ole täysin julkisia eli mikä on yrityksen rahavaranto ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Martinan miehen yrityksen verotiedot ole täysin julkisia eli mikä on yrityksen rahavaranto ?
Ei ole vielä tiedossa ja lakimies kommtoinut että yrityksellä menee hyvin ja ei ole mitään laskuja ulosotossa .
- Anonyymi
Puhutko taas tästä Sofia B- uudesta miehestä en tiennytkään että on huumeiden kans tekemisissä ?
- Anonyymi
Kuka on tehnyt konkurssin kaksi kertaa ?
- Anonyymi
Harvoin tulee täällä käytyä, mutta sen verran totean, et tällä palstalla kyllä varsinaiset juoruakat ja -ukot ovat liikkeellä. Yksinäiset ihmiset, joiden koko elämä on pelkkää juoruamista muista. Eihän kukaan mies/nainen halua/ota itselleen mitään juoruämmää, joten saavat olla loppuelämänsäkin yksin.
- Anonyymi
"Harvoin tulee täällä käytyä" 😀
- Anonyymi
Outo verosotku
Tuoreen ulosottorekisterin perusteella Palaci Capital Oy:lle on kertynyt kahden sivun mittaiset velat.
Summat ovat verraten pieniä ja niiden yhteissaldo on 2 320 euroa. Huomattavaa ulosottorästeissä on kuitenkin se, ettei voutikaan ole saanut rahoja karhuttua — firma on todettu kerta toisensa jälkeen varattomaksi.
Suurin velkoja on verohallinto, sillä yritys on jättänyt maksamatta niin ennakonpidätys- kuin alv-verotkin. Myös patentti- ja rekisterihallitus perii 155 euron saataviaan.
Ulosotot ovat tulleet voimaan kesän aikana jo ennen Levin kiinteistökauppoja- Anonyymi
Velkoja ei ole yhtään yrityksellä eikä ulosotto velkoja ja näin on yrityksen lakimies itse kertonut ja yritys voi hyvin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velkoja ei ole yhtään yrityksellä eikä ulosotto velkoja ja näin on yrityksen lakimies itse kertonut ja yritys voi hyvin .
Ai, lakimieskö hoitaa Palacin (= Martan) firman maskuliikennettä ja siltä alettiin selvittää firman ulosottotilannetta?
Aika erikoinen kuvio, ei taida mennä tää selitys läpi muihin kui Martta-uskovaisiin. Kuten ei sekään että osotetietojen takia maksuja ulosotossa. - Anonyymi
Ennenkuin lasku/saatava siirtyy ulosottoon, se on ainakin parin kuukauden prosessi.
Outo selitys, että laskut on menneet vanhaan osoitteeseen. Siis karhulaskutkin?
Ja onko tuo vanha osoite ollut sellainen, että siellä ei käy kukaan, ison kasan on posteljooni lykännyt luukusta lattialle?
Tuleeko laskut vielä tänä päivänä paperiversioina? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, lakimieskö hoitaa Palacin (= Martan) firman maskuliikennettä ja siltä alettiin selvittää firman ulosottotilannetta?
Aika erikoinen kuvio, ei taida mennä tää selitys läpi muihin kui Martta-uskovaisiin. Kuten ei sekään että osotetietojen takia maksuja ulosotossa.Väitätkö tuota nimeltä mainittua lakimiestä julkisesti valehtelijaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö tuota nimeltä mainittua lakimiestä julkisesti valehtelijaksi?
Tuohan on selkeä kunnianloukkaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö tuota nimeltä mainittua lakimiestä julkisesti valehtelijaksi?
Tällä palstalla kommentoidaan Seiskan kirjoituksen perusteella , eikä täällä väitetä mitään.
Kova on sulla yritys ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on selkeä kunnianloukkaus!
Lopettakaa noi tyhmät kunnianloukkaus jutut täällä. Ikuisesti. Ihmiset on vain kuolevia ihmisiä tekee virheitä ja kaikki yhtä syntisiä. Lopettakaa toi eriarvoisuus.
- Anonyymi
Firma tappiolla
Martinan hyvinvointivalmennuksiin keskittyvä PTTP Company Oy on niin ikään pysynyt loitolla voudista, vaikka firma on tehnyt jo toisen perättäisen tappiollisen tuloksen.
Näin räväkästi Martina Aitolehti juhlii syntymäpäiviään
PTTP Company Oy:n 222 640 euron liikevaihto on laskenut edellisestä tilikaudesta reilut seitsemän prosenttia. Palkkaa Martina on pystynyt yhä maksamaan itselleen mukavat 79 000 euroa, mutta tappiota yritys teki 19 000 euroa. Edellisvuonna tappiota tuli jopa yli 45 000 euroa.
Firmalla on lainaa 29 000 euroa ja rahaa kassassa on ollut vain 1 700 euroa. Voitonjakokelpoista omapääomaa löytyi 17 400 euroa, josta ei ole maksettu osinkoja.- Anonyymi
Martinalla on todella isot vuositulot bruttona eli 222 640 euroa. Ei taida edes pääministerillä olla yhtä isot bruttotulot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalla on todella isot vuositulot bruttona eli 222 640 euroa. Ei taida edes pääministerillä olla yhtä isot bruttotulot.
idiootti se on liikevaiht
o idiootti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
idiootti se on liikevaiht
o idiootti.Liikevaihto on yrittäjällä sama asia kuin työntekijällä bruttotulot, idiootti! Kaikilla on sitten henkilökohtaiset menot jotka koostuu eri asioista. Yrittäjillä on paljon yritystoiminnan pyröittämiseen liittyviä menoja toki. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, riippuu yritystoiminnan laadusta. Esim. Siepin yritys pyörii tosi vähällä ulkopuolisella satsauksella ja siksi on kerryttänytkin varoja. Samoin joku Pimiä, joka tekee juontoja eli ei tarvita mitään satsauksia yrityksen pyörittämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tuossa lukee että nostanut palkkaa yrityksestä 80 000€ vertaa monet elää vuoden 10 000€ ja yrityksen rahoja siis yhteensä toi 200 000 mistä vero kulut yrityksen vuokrat sähköt siivous. Yritys yleensä vain pyörittää rahaa asiakas maksaa alv veron. Ne ei kuulu yrittäjälle vaan verottajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikevaihto on yrittäjällä sama asia kuin työntekijällä bruttotulot, idiootti! Kaikilla on sitten henkilökohtaiset menot jotka koostuu eri asioista. Yrittäjillä on paljon yritystoiminnan pyröittämiseen liittyviä menoja toki. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, riippuu yritystoiminnan laadusta. Esim. Siepin yritys pyörii tosi vähällä ulkopuolisella satsauksella ja siksi on kerryttänytkin varoja. Samoin joku Pimiä, joka tekee juontoja eli ei tarvita mitään satsauksia yrityksen pyörittämiseen.
Ei todellakaan ole. Palkansaajalla ei mene koskaan tulot miinukselle. Otappa kirjapito- ja kansantalouskirja esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sua nolota kirjoittaa noin tyhmiä?
Jutussa lukee liikevaihto 222640 euroa ja lukee Martinan itselleen maksama palkka, eli 79000 euroa. Huomasitko, että oli vähän eri summa kuin se liikevaihto, jota kehuit isommaksi kuin pääministerin liksa?
- Anonyymi
Miehen firman osoite on sama kuin Martinankin yrityksen, joten kirjeet ovat luultavasti tavoittaneet myös Martinan.
- Myös Martinan firmojen osoitteet ovat muuttuneet ja tästä on tehty ilmoitus kaupparekisteriin, Vansén kertoo.
Vielä toistaiseksi osoitteenmuutokset eivät kaupparekisterissä näy.
Martinalla itsellään on ollut takavuosina melkoinen ulosottotaakka,- Anonyymi
Todella pienet ulosotot on olleet Martinalla. Ehkä suurin summa on ollut vähän yli 20 tuhatta ja viimeiset 12 tuhatta on maksettu pois jo vuonna 2016. Eli turhaan täällä väännetään että olisi ollut isot ulosotot. Ja Eskolla oli vain jotain tuhansia vaikka siitäkin on väännetty ties kuinka kauan ja nekin maksettu pois jo 10 vuotta sitten. Kun vertaa että Sofia maksatti huumekauppiaalla 57 tuhannen ulosotot ja kuitenkin pari vuotta myöhemmin oli ulosotossa jotain vajaa 30 tuhatta ja ilmeisesti Stefu ne maksoi koska ne maksettiin saman tien pois kun Stefu nosti firmastaan ison osingin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella pienet ulosotot on olleet Martinalla. Ehkä suurin summa on ollut vähän yli 20 tuhatta ja viimeiset 12 tuhatta on maksettu pois jo vuonna 2016. Eli turhaan täällä väännetään että olisi ollut isot ulosotot. Ja Eskolla oli vain jotain tuhansia vaikka siitäkin on väännetty ties kuinka kauan ja nekin maksettu pois jo 10 vuotta sitten. Kun vertaa että Sofia maksatti huumekauppiaalla 57 tuhannen ulosotot ja kuitenkin pari vuotta myöhemmin oli ulosotossa jotain vajaa 30 tuhatta ja ilmeisesti Stefu ne maksoi koska ne maksettiin saman tien pois kun Stefu nosti firmastaan ison osingin.
Vähän yli 20 tonnia pieni summa??
Ja aikaisemmin syytettiin yhtä kirjoittajaa vainoajaksi kun puhui että oli kymppitonneja ulosotossa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansalaisen ei pidä ikinä päästää itseään ulosottoon! Jos sinusta 12 000 on pieni summa ulosotossa, miksei hän maksanut sitä pois itse. Varsinkin kun on hehkuttanut luksuselämäänsä lehdissä.
- Anonyymi
Martina hehkutti ostamaansa Levin loma-asuntoa, vaikka totuus on hieman toisenlainen.
- Anonyymi
Ulkomaalaiset useimmin maksattaa muilla ja pitää itsellään muiden maksamaa.
- Anonyymi
Onko heillä siis toimisto jossain?
- Anonyymi
Martinalla on ollut toimisto jo vuosia vaikka olet muuta yrittänyt valehdella. Sekin on tietenkin kuluerä liiketoiminnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalla on ollut toimisto jo vuosia vaikka olet muuta yrittänyt valehdella. Sekin on tietenkin kuluerä liiketoiminnalle.
Siis kirjanpitäjä, joka nyt on vaihtunut, mutta joo Martinan office 😂
- Anonyymi00312
Anonyymi kirjoitti:
Siis kirjanpitäjä, joka nyt on vaihtunut, mutta joo Martinan office 😂
Martinan office oli Roopen jos totuudessa pysytään, Roopella oli/on rahaa !
Martinalla ei !
- Anonyymi
Jos Martinan kova työ ja unelmiinsa uskominen on kaiken takana niin miksei mökkiä ostettu Martinan oman firman nimiin? Ja jos aussi ei ole saanut kirjeitä, niin yritysjohtajan olettaisi tietävän että yritystoiminnan perustamisesta aiheutuu kuluja ja osaisi odottaa laskuja? Jos laskuja ei kuulu niin alkaisi selvittää mihin ne ovat hukkuneet…lisäksi laskut nykyaikana tulevat kyllä sähköisenä, ja ne on mahdollista saada käsiinsä vaikkei Suomessa oleskelisikaan. Jos siis haluaisi hoitaa yritystä asianmukaisesti. Maksuhäiriömerkinnät vaikeuttavat yritystoimintaa merkittävästi, sen tajuaa jokainen.
- Anonyymi
Kumma juttu, ettei " voutikaan " ole tavoittanut kyseisen yrityksen omistajaa ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma juttu, ettei " voutikaan " ole tavoittanut kyseisen yrityksen omistajaa ??
Ei osannut vouti englantia hän🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osannut vouti englantia hän🤣
Oli väärä osoite hällä 😩
- Anonyymi
Jutussa sanottiin, että verohallinto perii esimerkiksi arvonlisäveron. Itse yrittäjänä tiedän, että alv ilmoitetaan ja maksetaan itse. Eli joku on tehnyt alv-ilmoituksen muttei maksanut. Ei siitä mitään laskua tule.
- Anonyymi
Osti siis Lapin.
- Anonyymi
Mikä toi australialainen oikein on miehiään?
En tiedä, mitä hänestäkään oikeasti tiedetään.
Toivottavasti suhde pysyy kasassa, niin Mara saa pitää Levinsä.- Anonyymi
Nimellään löytyy kuvia ja jotain selitystä hyvin 7-8 vuoden takaa sitten täysin pimennossa. Yhtäkkiä ilmestyykin Suomeen julkkistyrkyn liikemiesrakkaana.
Mitä se teki poissaolon ajan *istui* kiikkutuolissa peukkuja pyöritellen :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimellään löytyy kuvia ja jotain selitystä hyvin 7-8 vuoden takaa sitten täysin pimennossa. Yhtäkkiä ilmestyykin Suomeen julkkistyrkyn liikemiesrakkaana.
Mitä se teki poissaolon ajan *istui* kiikkutuolissa peukkuja pyöritellen :)On hänestä netissä tietoa ihan vuodelta 2021, älä valehtele, jos et osaa googlata.
- Anonyymi
Aussimiehestä ei löydy mitään tietoja sitten vuoden 2015 jälkeen eli missä on viettänyt viimeiset 9 vuotta tämä korkeasti koulutettu yritysjohtaja !
Outoa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aussimiehestä ei löydy mitään tietoja sitten vuoden 2015 jälkeen eli missä on viettänyt viimeiset 9 vuotta tämä korkeasti koulutettu yritysjohtaja !
Outoa ?Ette te Hörkön kanssa aivan onnistuneet tuossa jäljittämisessä kuitenkaan. Sinäkö tännekin jo maaliskuussa linkitit tietoja miehestä, vaikka yksityishenkilö. Se juttu oli tehty vuonna 2015 joten aika hyvin paljastat että juuri sinä olet ollut asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette te Hörkön kanssa aivan onnistuneet tuossa jäljittämisessä kuitenkaan. Sinäkö tännekin jo maaliskuussa linkitit tietoja miehestä, vaikka yksityishenkilö. Se juttu oli tehty vuonna 2015 joten aika hyvin paljastat että juuri sinä olet ollut asialla.
Siis maaliskuussa 2023 neljä tuntia Hörkön tekemän jutun jälkeen. Kukaan ei edes tiennyt että Martina seurustelee ennenkuin Hörkkö lähti jahtaamaan Martinan autoa, kun Martina itse oli ulkomailla. Myös Martinan lasta, siihen aikaan 9-vuotias oli jahdattu hevostalleille, kun molemmat vanhemmat oli ulkomailla ja tehtiin juttu Seiskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis maaliskuussa 2023 neljä tuntia Hörkön tekemän jutun jälkeen. Kukaan ei edes tiennyt että Martina seurustelee ennenkuin Hörkkö lähti jahtaamaan Martinan autoa, kun Martina itse oli ulkomailla. Myös Martinan lasta, siihen aikaan 9-vuotias oli jahdattu hevostalleille, kun molemmat vanhemmat oli ulkomailla ja tehtiin juttu Seiskaan.
Täytyypä tarkistaa oliko tuon lapsen jahtaamisjutun tehnyt Hörkkö vai Ylimutka.
- Anonyymi
Joku mohametti huijaus taas. Törkkii huumeita niin huijattava on puolitajuton helppo huijata.
- Anonyymi
Martinan vainoaja väittää tuolla edellä nimeltä mainittua lakimiestä valehtelijaksi.
- Anonyymi
Miksi vainoaja poistatti tästä sen missä sanottiin kunnianloukkauksen eli nimeltä mainitun lakimiehen väittäminen valehtelijaksi, siis kommentin kellonaika mainittiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vainoaja poistatti tästä sen missä sanottiin kunnianloukkauksen eli nimeltä mainitun lakimiehen väittäminen valehtelijaksi, siis kommentin kellonaika mainittiin?
Höpöhöpö. Lue vähemmän roskaromaaneja
- Anonyymi
Aika erikoista jättää firman velvoitteet hoitamatta.
Tarkka liikemies kyllä hoitaa velvoitteensa.- Anonyymi
👍🏻
- Anonyymi
Onko rahanpuutetta vai miksi näin? Pikkusummia.
- Anonyymi
Lakimies selitti Martinaa jatkuvasti jahtaavalle Ylimutkalle kyllä että mikä on tilanne. Miksi täällä yrität väittää tätä lakimiestä valehtelijaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakimies selitti Martinaa jatkuvasti jahtaavalle Ylimutkalle kyllä että mikä on tilanne. Miksi täällä yrität väittää tätä lakimiestä valehtelijaksi?
Digiaikana vähän hankala uskoa että firman kaikki laskut menneet hukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Digiaikana vähän hankala uskoa että firman kaikki laskut menneet hukkaan.
Kyllä munkin firman laskut vielä paperilaskuna tulee ja ovat välillä jopa viikoja myöhässä. Syy ei ole minun, vaan postin jakelun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä munkin firman laskut vielä paperilaskuna tulee ja ovat välillä jopa viikoja myöhässä. Syy ei ole minun, vaan postin jakelun!
Kannattaisiko siirtyä nykyaikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, no sulla onkin sitten niin pientä yritystoimintaa ettei oo alveja tms. Onko vähän niin kuin harrastus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkökatkoilla ei sitten toimi netti eikä sotatilassa tai muussa häiriössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähkökatkoilla ei sitten toimi netti eikä sotatilassa tai muussa häiriössä.
Ei se kirjepostikaan sotatilassa tai muissa häiriöissä ei kulje. Sähkökatkot ei pitkää kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ehkä " munkkien " laskut kulkee vielä postin kautta , mutta yritykset ovat digiajassa !
- Anonyymi
Ketju on mennyt todella överiksi vainojien suunnalta, täällä valehdellaan ihan avoimesti lakimiestä valehtelijaksi!
Ilmoituksia vaan eteenpäin, eikäpä kohta ole haukkujilla aika vastata kirjoituksistaan! - Anonyymi
Aivan totta. Nyt ilmoituksia ylläpitoon ja eteenpäin, tällä palstalla kirjoitellaan sääntöjen vastaista ja yksityishenkilöstä! Jopa lakimiestä haukutaan valehtelijaksi!
- Anonyymi
Kuinka monta kertaa kirjoitat ton saman löpinän? Sitä lakimiestä ei kiinnosta pätkän vertaa sun "eteenpäin laitot". Mene töihin.
- Anonyymi
Tiedätkös muuten, että tosiasiassa lakimiehet ovat valehtelijoita.
Joku tekee murhan ja lakimiehen tehtävä on koittaa saada puolustamalleen syytetylle mahdollisimman pieni tuomio, eli ts. valehdella.
- Anonyymi
Vauvalla kerrotaan hänen suunnittelevan alueen nimen vaihtoa.
- Anonyymi
Hauskaa että pari miljoonaa lukee juirulehtiä joka viikko. Te Suomi 24 olette vain muutama.
- Anonyymi
Vauvalla kerrotaan että sinä olet mt-ongelmainen vanha akka. 😂
- Anonyymi
Ai rippikuhlat on aloittanut kum ketjun😂
Miten ne apukoulu opinnot nyt on oikein sujuneet.
E - Anonyymi
Hirvee huuto jostain mökistä L.A.P.I.S.S.A. Puoli milliä savunmustasta talosta jonka ympärilla ahmat jolkottaa ja hyytävä pakkanen huurtaa ikkunat umpeen.
- Anonyymi
Sinulle hirveä huuto, koska SINÄ et tule koskaan saamaan yhtään mitään.
- Anonyymi
No, mulla onkin huvila Etelä-Suomessa. Ei tartte lähteä itikoiden purtavaksi.
- Anonyymi
Tiesitkö muuten että täällä Etelä-Suomessa on hyttysiä ja hirvikärpäsiäkin. Onko Suomessa joku hyttysraja, minkä alle ne eivät tule.
- Anonyymi
Mutta onnea pakkasöihin. Romanttista käpertyä turkisten keskelle. Onko muuten tämä Stefun rakentama lomakylä? Tuliko alennusta?
- Anonyymi
Ai sä meinaat ettei Levin mökissä oo lämmityksiä. Lämmitä omaas vaan kaminalla
- Anonyymi
Stefu feikkasi kauan että hänellä olisi siellä rakenteilla joku lomakylä. Seiska sitten paljasti totuuden että oli jo aikoja sitten ulkoistettu koko jutusta. Tämä siis Sofian aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefu feikkasi kauan että hänellä olisi siellä rakenteilla joku lomakylä. Seiska sitten paljasti totuuden että oli jo aikoja sitten ulkoistettu koko jutusta. Tämä siis Sofian aikana.
Noin ne valheelliset jutut jää elämään ja Martinan vainoaja vielä eilen illalla kirjoittelee jostain Stefun rakentamasta lomakylästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Sofiahan siellä jollain kurakärryillä istui, kun Leville hotellin perustuksia aloitettiin suunnitella.
Mieluimmin asunto hotelliin kuin mökki. Olikos se neljäs S&S asunto, jossa Sofian mukaan aikaansa tulevat viettämään? Oli ne juttuja ......😅 - Anonyymi
Stefun rakennuttama lomakylä 😂 😂
- Anonyymi
Martina edistää tyttärensä uraa nyt ja keskittyy täysipainoisesti tyttärensä eteenpäinpuskemiseen uralla. Levin mökki on vain yksi osa hänen elämäänsä kilpaurheilijana.
- Anonyymi
Komee oli Martinan ura kilpaurheilijana 😩
Koulu vaan ei ottanut tulta alleen, kun siinä olisi pitänyt olla hieman älyäkin , siinä ei " eteenpäinpuskemisella " ihan pärjää ! Kova muija on puskemaan 🤭
- Anonyymi
Martinan pitkä uurastus miesten perässä juoksemisesta on saanut palkinnon, kun vihdoin löytyi mies joka rahoitti hänelle "sijoituskohteen" Leviltä. Ulkomailta se luonnollisesti löytyi kolmannella yrittämällä. Kova on kyllä ollut uurastus ja usko unelmiin😅
- Anonyymi
Martinalla oli vuonna 2014 firman liikevaihto yli 400 tuhatta ja sinä vuonna Martina elätti Hannua. Ei ole kyllä niitä miljonäärejä etsinyt. Toki eron jälkeen kertoi että haluaa tasavertaisen suhteen. Vieläkin Martinan firmaan tulee rahaa bruttona vuodessa enemmän kuin on pääministerin palkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalla oli vuonna 2014 firman liikevaihto yli 400 tuhatta ja sinä vuonna Martina elätti Hannua. Ei ole kyllä niitä miljonäärejä etsinyt. Toki eron jälkeen kertoi että haluaa tasavertaisen suhteen. Vieläkin Martinan firmaan tulee rahaa bruttona vuodessa enemmän kuin on pääministerin palkka.
Siis kertoi että haluaa taloudellisesti tasavertaisen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nannakin viimeinkin lopetti Jeren elättämisen ja työllistämisenkin. Sitä kesti hieman pitempäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vuonna 2021 oli firman liikevaihto yli 400 tuhatta.
- Anonyymi
Meniköhän sulla Sohvelo ja Martsu nyt sekasin🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kertoi että haluaa taloudellisesti tasavertaisen suhteen.
Todellisuudessa halusi rahoittajan elämälleen.
- Anonyymi
Paikan nimi on muuttunut.
Se on nykyään Kortekukkula.- Anonyymi
Miksi et Martinan veljeä hauku koskaan vaikka kaikkien muiden perheenjäsenten kimpussa olet. Martinan veli näyttää olevan Martinan uusimman firman hallituksen jäsenkin. Sinun päämääräsi on mustamaalata Martinan liiketoimintaa kera Seiskan toimittajien mutta yksi on täysin saanut olla rauhassa sinulta. Kerro syy siihen. En tarkoita että pitäisi nyt alkaa jahtaamaan sitäkin mutta kunhan kysyn, koska kaikki muut Martinan lähipiiriläisensä on kynsissäsi.
- Anonyymi
Minnan Levin Hehku B 🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et Martinan veljeä hauku koskaan vaikka kaikkien muiden perheenjäsenten kimpussa olet. Martinan veli näyttää olevan Martinan uusimman firman hallituksen jäsenkin. Sinun päämääräsi on mustamaalata Martinan liiketoimintaa kera Seiskan toimittajien mutta yksi on täysin saanut olla rauhassa sinulta. Kerro syy siihen. En tarkoita että pitäisi nyt alkaa jahtaamaan sitäkin mutta kunhan kysyn, koska kaikki muut Martinan lähipiiriläisensä on kynsissäsi.
Ehkäpä veli ei tyrkytä itseään, olisiko niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa erikoinen kommentti! Miksi et hauku Martinan veljeä? Kerro syy siihen? Huomasitko, että useammassa ketjussa sinä tämän Martinan veljen nostat esiin.
Hyvin olet itse tutkinut asiaa, kun tiedät, että hän on Martinan uusimman firman hallituksen jäsen. Etkä muut ei käsittele, koska hän on Yksityishenkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnan Levin Hehku B 🥴
Minnan Levi ja Lappi. Näytti taas nyyhkineen eilen jotain instassa, henkisestä kasvusta tms. Seiskaan oli päässyt silläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnan Levi ja Lappi. Näytti taas nyyhkineen eilen jotain instassa, henkisestä kasvusta tms. Seiskaan oli päässyt silläkin.
Nyt ei ole kuin nuorimman tyttären ratsastusura ja siihen panostaa täydellä....hm ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa erikoinen kommentti! Miksi et hauku Martinan veljeä? Kerro syy siihen? Huomasitko, että useammassa ketjussa sinä tämän Martinan veljen nostat esiin.
Hyvin olet itse tutkinut asiaa, kun tiedät, että hän on Martinan uusimman firman hallituksen jäsen. Etkä muut ei käsittele, koska hän on Yksityishenkilö.Nyt tiedetään että joka kerta kun Martinan firmaa mustamalaataan joko Seiskan tai vainojaan toimesta niin mustamaalaaminen osuu myös hänen veljeensä, joka on yksityishenkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tiedetään että joka kerta kun Martinan firmaa mustamalaataan joko Seiskan tai vainojaan toimesta niin mustamaalaaminen osuu myös hänen veljeensä, joka on yksityishenkilö.
Tai yleensäkin jos Martinan liiketoimintaa tai vaikka sijoitustoimintaa mustamaalataan niin asia kohdistuu negatiivisesti myös hänen veljeensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tiedetään että joka kerta kun Martinan firmaa mustamalaataan joko Seiskan tai vainojaan toimesta niin mustamaalaaminen osuu myös hänen veljeensä, joka on yksityishenkilö.
Martinan velihän on Edu Kettusen poika eli aivan kuuluisan miehen poika. Martinan kanssa on ainakin esiintynyt jossain sisarukset -podcastissa ja joulun aikaankin oli kovasti esillä Eskon instassa. Martinan vainoaja mustamaalaa ja haukkuu kaikkia niitäkin jotka oli siellä jouluna, mutta ei Martinan veljestä sanaakaan. Googlatessa tuli joku vanha ketju vastaan niin se täällä väitti kivenkovaa että Martinalla ei ole veljeä. hm?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinan velihän on Edu Kettusen poika eli aivan kuuluisan miehen poika. Martinan kanssa on ainakin esiintynyt jossain sisarukset -podcastissa ja joulun aikaankin oli kovasti esillä Eskon instassa. Martinan vainoaja mustamaalaa ja haukkuu kaikkia niitäkin jotka oli siellä jouluna, mutta ei Martinan veljestä sanaakaan. Googlatessa tuli joku vanha ketju vastaan niin se täällä väitti kivenkovaa että Martinalla ei ole veljeä. hm?
Martinan äitiä näyttää tuo Minnaa ja Kortekieltä ja vastaava hokeva vihaavan erityisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä veli ei tyrkytä itseään, olisiko niin?
Tyrkyttääkö Martinan mies itseään? Ei, ja on yksityishenkilö mutta silti ollaan kimpussa. Samoin Martinan lasten kimpussa ollaan. Martinan äidin kimpussa ollaan vaikka ei todellakaan ole missään julkisuudessa esillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyrkyttääkö Martinan mies itseään? Ei, ja on yksityishenkilö mutta silti ollaan kimpussa. Samoin Martinan lasten kimpussa ollaan. Martinan äidin kimpussa ollaan vaikka ei todellakaan ole missään julkisuudessa esillä.
Seiska on ottanut juorulehdessä räävittäväksi Martinan lisäksi yhden lapsista eli Stefun lapsen. Muut saavat olla Seiskaltakin rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiska on ottanut juorulehdessä räävittäväksi Martinan lisäksi yhden lapsista eli Stefun lapsen. Muut saavat olla Seiskaltakin rauhassa.
Esko tykittää jatkuvasti toisesta lapsesta instaansa mutta Seiska ei tuo Eskon lasta juorulehteen räävittäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ole kuin nuorimman tyttären ratsastusura ja siihen panostaa täydellä....hm ?
Tituleeraa itseään entiseksi kilpaurheilijaksi 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei päätä eikä häntää noissa sun jutuissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valitat Seiskan jutuista tän palstan kommentoijille? En minä ainakaan pysty auttamaan sua noissa suurissa ongelmissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huume kettusen pedri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huume kettusen pedri
kävikö kettu marttiinan kolossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kävikö kettu marttiinan kolossa.
Taitaa olla moni kettu kurkkinut 🥴
- Anonyymi00208
Anonyymi kirjoitti:
Edu Kettunen on lentokapteeni.
- Anonyymi00209
Oletko siis CP - vammainen. Kyllä voit päästä, jos et pääse peruskouluun, on vammaisille kyllä omat koulutusta vastaava laitos.
- Anonyymi00257
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valitat Seiskan jutuista tän palstan kommentoijille? En minä ainakaan pysty auttamaan sua noissa suurissa ongelmissasi.
Enkä minä. Eikä varmaan moni muukaan jaksa taistella tuulimyllyjä vastaan. Toivoton tapaus tuo vouhake.
- Anonyymi00271
Konttausasennossa kaikki unelmat käyvät toteen....🤭
- Anonyymi00272
Anonyymi kirjoitti:
Minnan Levin hehku on jäätynyt poron kusema.
- Anonyymi00273
Anonyymi kirjoitti:
Voihan Edu olla " kuuluisa ", mutta ei hän mikään rahamies ole. Vielä eläkeiässä joutuu kiertämään kiekoilla rahaa haalimassa .....hm
- Anonyymi00292
Anonyymi kirjoitti:
Esko tykittää jatkuvasti toisesta lapsesta instaansa mutta Seiska ei tuo Eskon lasta juorulehteen räävittäväksi.
Olihan tämä vanhin tytär otsikoissa Öky hotellissa ( joka on jo konkursissa ) rippijuhlissaan, jonka ilmeisesti kustansi kuvioista häipynyt ex aussi.
Ei ole äityli paljon postaillut vanheman tytön tekemisistä tuon juhlan jälkeen.
- Anonyymi
Ihmettelen kanssa.
- Anonyymi
Seuraavaksi varmaan ostaa Riihimäen?
- Anonyymi
Mistä puhelinliittymästä sinä täällä kirjoitit?
- Anonyymi
Lopettakaa jo yrityksestä jauhamiset ja ottakaa ensin selvää yrityksistä. YRITYS EI OLE PROTESTOLISTALLA. EIKÄ OLE VELKOJA. VEROVELKAREKISTERISSÄ EI OLE MAKSAMATTOMIA VEROJA .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa jo yrityksestä jauhamiset ja ottakaa ensin selvää yrityksistä. YRITYS EI OLE PROTESTOLISTALLA. EIKÄ OLE VELKOJA. VEROVELKAREKISTERISSÄ EI OLE MAKSAMATTOMIA VEROJA .
..protestolistlla....😳
Jos ei ole velkoja niin onko sitten tuloja edes 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..protestolistlla....😳
Jos ei ole velkoja niin onko sitten tuloja edes 😂..."tuloja edes" ....onko sanajärjestys vähän vieras asia?🙄
- Anonyymi00205
Anonyymi kirjoitti:
Oletko käynyt kyyläämässä nuo yritystystiedot? Mikä on protestolista?
Kirjoita nyt hyvä ihminen edes termit oikein! - Anonyymi00206
Anonyymi kirjoitti:
Mistä puhelinliittymästä sinä täällä kirjoitit?
Telia.
- Anonyymi00274
Anonyymi00205 kirjoitti:
Oletko käynyt kyyläämässä nuo yritystystiedot? Mikä on protestolista?
Kirjoita nyt hyvä ihminen edes termit oikein!Aitolehti Capital on " red flag " listalla 😳
- Anonyymi
on australiassa
- Anonyymi00204
Aloitus on tehty Ylimutkan vääristelevän ja valheellisen jutun johdosta. Ylimutka väitti että firma jonka nimiin mökki ostettiin olisi ollut kokonaan aussin mutta ei ollut vaan puoliksi molempien.
- Anonyymi00210
Pitkäjänteisyys kyllä palkittiin, kun metsästys tuotti oikean rahoittajan Levin kaupoille😁. Kiinteistö ”mun” ja ”mun” ansiosta. Aika maailmantähtimäinen tulkinta todellisuudesta.
- Anonyymi00212
Aivan. Ois jotain oikeeta kehuttavaa kun pystyis samaan kuin esim Hussi, joka teki aidosti hintavat kaupat tässä hiljattain. Hussin iässä Martinalla oli kehuttavana ”mun Hanko ja mun hevoset”🤣.Öykkäri tyyliin omii kaiken itelleen ja omiksi saavutuksikseen.
- Anonyymi00213
On se Martina aikamoinen, osti Levin! Ja joutuu myös myymään Levin, ei jää edes tunturia.
- Anonyymi00214
Kauan ei kestänyt onni yksityishenkilön kanssa , samoin kävi levin Öky mökille . Kaikki meni ja jäljelle jäi vain muistot ahkeruudella ja sinnikkyydellä hankitusta " mun Levin " mökistä.
Missähän " yksityishenkilö/ kaksoisliekki " pitää majaa tänä päivänä eli jäikö Suomeen vai lähtikö takaisin aussilandiaan 🧐
Mitähän Minna/Martinalle jäi tästäkään keissistä käteen muuta kuin myynnissä oleva kihlasormus ? - Anonyymi00215
Anonyymi00214 kirjoitti:
Kauan ei kestänyt onni yksityishenkilön kanssa , samoin kävi levin Öky mökille . Kaikki meni ja jäljelle jäi vain muistot ahkeruudella ja sinnikkyydellä hankitusta " mun Levin " mökistä.
Missähän " yksityishenkilö/ kaksoisliekki " pitää majaa tänä päivänä eli jäikö Suomeen vai lähtikö takaisin aussilandiaan 🧐
Mitähän Minna/Martinalle jäi tästäkään keissistä käteen muuta kuin myynnissä oleva kihlasormus ?Kivat kuvat ökykihlajaisista Malediivien mereltä!
- Anonyymi00216
Anonyymi00214 kirjoitti:
Mitähän Minna/Martinalle jäi tästäkään keissistä käteen muuta kuin myynnissä oleva kihlasormus ?Geissi ei ole alkuunkaan loppuunkäsitelty, velkojat ei tyydy vain Martinan omakehun höystämiin tarinoihin menestyksestä. Tuloksia on tultava, niillä katetaan kulut ja velat ei turhalta öykkäröinnillä.
Nyt realisoitavana kihlasormus ja lomasunto,
kohta jo hevoisia myydään! - Anonyymi00217
Anonyymi00216 kirjoitti:
Geissi ei ole alkuunkaan loppuunkäsitelty, velkojat ei tyydy vain Martinan omakehun höystämiin tarinoihin menestyksestä. Tuloksia on tultava, niillä katetaan kulut ja velat ei turhalta öykkäröinnillä.
kohta jo hevoisia myydään!Vieläkö Sofia Belórf baaritiskillä ja vessoissa kontalaan pyllistelee? Oli ainakin 2017 harrastanut sitä, seiskalehden toimittajan kirjoituksen perusteella.
- Anonyymi00218
Anonyymi00216 kirjoitti:
Geissi ei ole alkuunkaan loppuunkäsitelty, velkojat ei tyydy vain Martinan omakehun höystämiin tarinoihin menestyksestä. Tuloksia on tultava, niillä katetaan kulut ja velat ei turhalta öykkäröinnillä.
kohta jo hevoisia myydään!Aussi siivotaan elämästä ja hyvä niin. Hevoisten kanssa ei ole aussilla mitään tekemistä.
- Anonyymi00219
Anonyymi00217 kirjoitti:
Vieläkö Sofia Belórf baaritiskillä ja vessoissa kontalaan pyllistelee? Oli ainakin 2017 harrastanut sitä, seiskalehden toimittajan kirjoituksen perusteella.
Sofia ainakin Englannissa viihdytti miehiä ja naisille oli maksettu viihdyttämisestä. Miehet olivat juosseet alasti hotellihuoneessa ja pöydillä oli ollut huumeita. Paikallisessa lehdessä Englannissa oli ollut kirjoitus tästä asiasta. Löytyy myöskin netistä juttua tästä asiasta.
- Anonyymi00220
Anonyymi00219 kirjoitti:
Sofia ainakin Englannissa viihdytti miehiä ja naisille oli maksettu viihdyttämisestä. Miehet olivat juosseet alasti hotellihuoneessa ja pöydillä oli ollut huumeita. Paikallisessa lehdessä Englannissa oli ollut kirjoitus tästä asiasta. Löytyy myöskin netistä juttua tästä asiasta.
Jahas. Hyvä kun ketjuun tulee mausteita ja totuuksia tästä Dubaissa olevasta julkisuuden tyrkyistä. Vieläkö vanha avioliitossa oleva mies elättää Sofiaa ?
- Anonyymi00221
Anonyymi00218 kirjoitti:
Aussi siivotaan elämästä ja hyvä niin. Hevoisten kanssa ei ole aussilla mitään tekemistä.
On siivottu jo pitkän aikaa sitten. Nyt ainoastaan on mökin myynti edessä. Kumpikaan ei halunnut ostaa itselleen mökkiä. Omistus on 50 - 50. Rahat jakoon, kun on saatu mökki kaupaksi.
- Anonyymi00222
Anonyymi00221 kirjoitti:
On siivottu jo pitkän aikaa sitten. Nyt ainoastaan on mökin myynti edessä. Kumpikaan ei halunnut ostaa itselleen mökkiä. Omistus on 50 - 50. Rahat jakoon, kun on saatu mökki kaupaksi.
Kyllä muutes hevoinen oli hankittu Palacicapitalin (=AitolehtiCapital) nimiin eli firma rahoitti oston.
Sitähän ei tiedetä jos M on lunastanut sen itselleen, niin kuin joku täällä uhoilee n 133000€:n vuosituloilla äkkiä ostetasnkin tommonen ratsu 😉 - Anonyymi00223
Anonyymi00221 kirjoitti:
Kumpikaan ei halunnut ostaa = kumpikaan ei kyennyt yksin lunastamaan kiinteistöä. Eikä muuten pystyneet pitämään yhdessäkään, yritys roimasti miinuksella. Red flag.
- Anonyymi00224
Anonyymi00221 kirjoitti:
Rahat jakoon? Mitä jää velkojen jälkeen?
- Anonyymi00225
Anonyymi00224 kirjoitti:
Mitä vi-ttua muuten sinulle kuuluu toisten raha asiat ?????
- Anonyymi00226
Anonyymi00224 kirjoitti:
Liikevaihto, €
20 000
Liikevaihdon muutos, %
0 %
Liiketulos, €
−75 000
Tilikauden tulos, €
−75 000
Käyttökate, %
−191,5 %
Liikevoitto, %
−373,6 %
Henkilöstö
-
Liikevaihtoa per henkilö, €
- - Anonyymi00227
Anonyymi00226 kirjoitti:
Liikevaihto, €
20 000
Liikevaihdon muutos, %
0 %
Liiketulos, €
−75 000
Tilikauden tulos, €
−75 000
Käyttökate, %
−191,5 %
Liikevoitto, %
−373,6 %
Henkilöstö
-
-Tuosta asiakastiedon rekisteritiedoista voi jokainen päätellä ettei mahtisummia jää velkojen jälkeen jaettavaksi. Ei Msrtalle, ei kengurulle, velkojat vie kaiken irtisaadun.
- Anonyymi00228
Anonyymi00227 kirjoitti:
Tuosta asiakastiedon rekisteritiedoista voi jokainen päätellä ettei mahtisummia jää velkojen jälkeen jaettavaksi. Ei Msrtalle, ei kengurulle, velkojat vie kaiken irtisaadun.
Jää tuohta ja kunnolla. Onneksi et satu tietämään oikeita summia 🤢.
- Anonyymi00229
Anonyymi00221 kirjoitti:
Mitä vi-ttua muuten sinulle kuuluu toisten raha asiat???
- Anonyymi00230
Anonyymi00221 kirjoitti:
Mitä v*ttua sinulle muuten kuuluu toisten raha asiat????
- Anonyymi00231
Anonyymi00230 kirjoitti:
No nää v..un vihkoon menneet budinekset kiinnostaa monia, voi olla edes vahingoniloinen kun tääkin homma kusi kintuille!
- Anonyymi00232
Anonyymi00229 kirjoitti:
Mitä vi-ttua muuten sinulle kuuluu toisten raha asiat???
Ai nyt ei saisi puhua? Kysyn, että mitä v....ua sulle kuuluu kenenkään raha-asiat? Mitä vahdit 😀
- Anonyymi00233
Anonyymi00228 kirjoitti:
Ei jää mitään. Oletko joku lapsenmielinen, joka luulee, että Martina on jotenkin taikonut rahat tohon mökkiin?
- Anonyymi00234
Anonyymi00224 kirjoitti:
Ei mitään. Pahimmassa tapauksessa jää vielä velkaa.
- Anonyymi00235
Anonyymi00233 kirjoitti:
Ei jää mitään. Oletko joku lapsenmielinen, joka luulee, että Martina on jotenkin taikonut rahat tohon mökkiin?
Kyllä se luulee, kuvittelee että noin vain tililtään maksoi osuutensa ja kenguru loput.
Totuus sattuu ja alkaa kommentoijien syyttely.
Ja kysymys mitä kuuluu muiden tulot ja omaisuudet, Suomessa ihan laki vaatii ilmoittamaan asiakasrekisteriin tilinpäätöstiedot, kukin voi käydä tsekkaamassa. - Anonyymi00237
Anonyymi00216 kirjoitti:
kohta jo hevoisia myydään!Ei kai Martta ole edes hevosia omistanut vähään aikaan kaikki on myyty, tytär ilmeisesti ratsastaa leasing hevosella.
- Anonyymi00238
Anonyymi00228 kirjoitti:
Kikki yrityksen asiat ovat julkisia ! Kyllä ne summat ovat ihan oikeita 😆
- Anonyymi00239
Anonyymi00238 kirjoitti:
Kikki yrityksen asiat ovat julkisia ! Kyllä ne summat ovat ihan oikeita 😆
kikki.. kaisa.. kikki ..kaisa....😝😝
- Anonyymi00240
Anonyymi00226 kirjoitti:
Liikevaihto, €
20 000
Liikevaihdon muutos, %
0 %
Liiketulos, €
−75 000
Tilikauden tulos, €
−75 000
Käyttökate, %
−191,5 %
Liikevoitto, %
−373,6 %
Henkilöstö
-
-Näitä lukuja on jokaisen vainoajan siis syytä kadehtia?😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00241
Anonyymi00237 kirjoitti:
Ei kai Martta ole edes hevosia omistanut vähään aikaan kaikki on myyty, tytär ilmeisesti ratsastaa leasing hevosella.
Martalla on kaikki liisattua: Kämppä, miehet, hevoiset, autot jne jne. Onkohan ne silarit edes omat🤔
- Anonyymi00242
Anonyymi00241 kirjoitti:
Martalla on kaikki liisattua: Kämppä, miehet, hevoiset, autot jne jne. Onkohan ne silarit edes omat🤔
Seiska maksoi. Videot löytyy vielä Turkin matkalta.
- Anonyymi00243
Anonyymi00230 kirjoitti:
Kun kaupat reilu vuos sitte someen huudettiin maailman suurena saavutuksena, ei nyt ihme jos kommentteja satelee. Vai onko se sun mielestä ihme?
- Anonyymi00244
Anonyymi00242 kirjoitti:
Seiska maksoi. Videot löytyy vielä Turkin matkalta.
Eli tissikaupoistakin on tehty oikein videot.No eipä tarvii ihmetellä miks tää martta on oikee kokosuomen pelle .
- Anonyymi00245
Anonyymi00231 kirjoitti:
No nää v..un vihkoon menneet budinekset kiinnostaa monia, voi olla edes vahingoniloinen kun tääkin homma kusi kintuille!
Kyllä. Sitä se on kun amatööri kuvittelee olevansa bisnesnero ja tyyliin naispuolinen Roope Ankka. Rytinällä tuli alas (vähän reilussa vuodessa!) tämäkin vuosien sinnikkyyden tulos, kuin myös vuosituhannen rakkaustarina 🔥🔥
- Anonyymi00246
Anonyymi00245 kirjoitti:
Kyllä. Sitä se on kun amatööri kuvittelee olevansa bisnesnero ja tyyliin naispuolinen Roope Ankka. Rytinällä tuli alas (vähän reilussa vuodessa!) tämäkin vuosien sinnikkyyden tulos, kuin myös vuosituhannen rakkaustarina 🔥🔥
Juu ja entäs tää: ”Tulee ihan mielettömät ja tosi meidän näköiset häät, Aitolehti kirjoittaa”
Todellakin morsiamen näköset häät tuli. Ei minkään näköset🤣 - Anonyymi00247
Anonyymi00245 kirjoitti:
Näinhän siinä kävi ja vaikka olen empaattinen persoona, nyt kyllä tunnen aidosti vahingoniloa! Noi bisnessekoilut on parasta viihdettä. Harmi vaan että saattaa velkojille jäädä saatavia milläs tyhjätasku mitään korvaa.
- Anonyymi00248
Anonyymi00247 kirjoitti:
Näinhän siinä kävi ja vaikka olen empaattinen persoona, nyt kyllä tunnen aidosti vahingoniloa! Noi bisnessekoilut on parasta viihdettä. Harmi vaan että saattaa velkojille jäädä saatavia milläs tyhjätasku mitään korvaa.
Onhan Martina ollut yrittäjänä vuosikaudet ja pystynyt elättämään itsensä.
- Anonyymi00249
Anonyymi00247 kirjoitti:
Miinusmerkkinen bisnes, myyntiin päätynyt mökki ja täysi hiljaisuus somessa. Onneksi Hyroxissa ei kysytä tilinpäätöstä, vaan ainoastaan paljonko kelkkaa jaksaa työntää , palloa heittää tai juosta ympyrää.Kun tuloslaskelma ei vakuuta, rauta sentään kolisee, ja palvojille se riittää näyttämään menestykseltä💪
- Anonyymi00250
Anonyymi00248 kirjoitti:
Vähän meni/jäi ulosottoon 2016 asti. Mutta sen jälkeen kyllä elättänyt. Mutta onko siinä jotain ihmeellistä, että elättää itsensä? On sitten yrittäjä tai palkansaaja?
- Anonyymi00251
Anonyymi00248 kirjoitti:
Tilanteet on muuttunut, M myynyt samoja ohjelmia koko uransa ajan. Mitäs uudista kuten muutkin, noi 21 pvä haasteet on vanhanaikaisia.
Muutenki imago kärsinyt jatkuvista sekoilusta ja huonosta maineesta. - Anonyymi00255
Anonyymi00251 kirjoitti:
Tilanteet on muuttunut, M myynyt samoja ohjelmia koko uransa ajan. Mitäs uudista kuten muutkin, noi 21 pvä haasteet on vanhanaikaisia.
Muutenki imago kärsinyt jatkuvista sekoilusta ja huonosta maineesta.Pelkkä some-näkyvyys ei enää riitä. Nostalgia kantaa hetken, mutta 43-vuotiaana bisnestä ei enää rakenneta sillä, että oli joskus tunnettu. Markkinat on täynnä oikeasti koulutettuja valmentajia, joilla on tuloksia asiakkaiden kautta, ei pelkkiä omia treenikuvia.
- Anonyymi00259
Anonyymi00221 kirjoitti:
Mitään eivät omistaneet, jaettavaksi jää vain velan maksu pankille😂
- Anonyymi00275
Anonyymi00216 kirjoitti:
kohta jo hevoisia myydään!Eiköhän ne " konit " ole myyty jo aikoja sitten !
- Anonyymi00276
Anonyymi00221 kirjoitti:
Oliko mökki ostettu ihan" in cash " 😩
- Anonyymi00277
Anonyymi00222 kirjoitti:
Kyllä muutes hevoinen oli hankittu Palacicapitalin (=AitolehtiCapital) nimiin eli firma rahoitti oston.
Sitähän ei tiedetä jos M on lunastanut sen itselleen, niin kuin joku täällä uhoilee n 133000€:n vuosituloilla äkkiä ostetasnkin tommonen ratsu 😉Totta, kunhan nyt Minna/Martina pystyy edes asuntonsa vuokran maksamaan , noilla tuloilla ei mitään ratsuhevosia ostella.
- Anonyymi00278
Anonyymi00241 kirjoitti:
Huulitäytteitä ei ilmeisesti voi liisata 💋
- Anonyymi00280
Anonyymi00244 kirjoitti:
Eli tissikaupoistakin on tehty oikein videot.No eipä tarvii ihmetellä miks tää martta on oikee kokosuomen pelle .
Samaisella Turkin silikonien hakureissun videosta selviää Martan huikea englannin kielen taito 😆
- Anonyymi00281
Anonyymi00249 kirjoitti:
Miinusmerkkinen bisnes, myyntiin päätynyt mökki ja täysi hiljaisuus somessa. Onneksi Hyroxissa ei kysytä tilinpäätöstä, vaan ainoastaan paljonko kelkkaa jaksaa työntää , palloa heittää tai juosta ympyrää.Kun tuloslaskelma ei vakuuta, rauta sentään kolisee, ja palvojille se riittää näyttämään menestykseltä💪
Hyvin päätelty 👍🏻
Ei muuta kun traktorin rengasta työntämään, siinä ei paljon bisness älyä tarvita 😂 - Anonyymi00282
Anonyymi00251 kirjoitti:
Muutenki imago kärsinyt jatkuvista sekoilusta ja huonosta maineesta.Ehkä nyt lesoilija on hiljaa jonkun aikaa. Katsotaan nyt miten mökin myynti edistyy vai sakkaako ??
- Anonyymi00284
Anonyymi00255 kirjoitti:
Pelkkä some-näkyvyys ei enää riitä. Nostalgia kantaa hetken, mutta 43-vuotiaana bisnestä ei enää rakenneta sillä, että oli joskus tunnettu. Markkinat on täynnä oikeasti koulutettuja valmentajia, joilla on tuloksia asiakkaiden kautta, ei pelkkiä omia treenikuvia.
Totta 👍🏻
.Ei niitä miehiä ole enää tyrkyllä, , kun ei edes hevospiireistäkään tunnettu rahamies ollut kiinnostunut. Ei mene hyvin Aitolehdykällä.
Esko odottaa uskollisesti ja onhan Eskolla " arvokas " lenkkarikokoelma " ...😂😂 - Anonyymi00294
Anonyymi00246 kirjoitti:
Juu ja entäs tää: ”Tulee ihan mielettömät ja tosi meidän näköiset häät, Aitolehti kirjoittaa”
Todellakin morsiamen näköset häät tuli. Ei minkään näköset🤣YES my friends yes.......😂😂
- Anonyymi00314
Anonyymi00248 kirjoitti:
Niin kauan meni Martan yrityksellä hyvin kun oli tv produkteja, mutta nyt niitä ei enää ole. Viimeinen Master Chef oli jo riman alitus Martan osalta. Ei hän sovellu tv esiintymisiin, epävarma käytös ja puhe säälittävää.
Sinne vaan tankoa ja traktorin pyörää työntämään ....😂
- Anonyymi00252
Jos mittari on vain ”on ollut yrittäjä”, niin rima on kyllä lattian tasolla. Talousluvut on se osa, jota ei voi selitellä.
- Anonyymi00253
Paitsi Martta uskovaisille! Täällä on huudettu että viime tilikaudelta tienasi 133000e mutta ei huomioida että yli 100000e oli omista firmoista itselleen maksamaa palkkaa. Tästä syystä firmat kyntää konkurssin partaalla, hädissään yrittää nyt unelmien täyttymys mökin puolikasta myydä.
- Anonyymi00254
Anonyymi00253 kirjoitti:
Paitsi Martta uskovaisille! Täällä on huudettu että viime tilikaudelta tienasi 133000e mutta ei huomioida että yli 100000e oli omista firmoista itselleen maksamaa palkkaa. Tästä syystä firmat kyntää konkurssin partaalla, hädissään yrittää nyt unelmien täyttymys mökin puolikasta myydä.
Näinhän se menee juu👍🏻. Tekohengitys ei poista perimmäisiä syitä. Yli varojensa eläminen ei oo järkevää kenellekään.
- Anonyymi00256
Anonyymi00253 kirjoitti:
Entinen julkkisstatus ei oo elinikäinen ammattipätevyys, varsinkaan alalla jossa vaaditaan jatkuvaa kehittymistä . Nykyään ihmiset arvostaa erityisen korkealle valmentajan laaja-alaista osaamista mm. fysiologiasta, kuormituksesta, palautumisesta, hormonitoiminnasta, iästä ja sukupuolieroista. Vuorovaikutustaitoja unohtamatta.
2020-luvulla valmennus on asiantuntijatyötä, ei huomionhakua. - Anonyymi00258
Anonyymi00254 kirjoitti:
Näinhän se menee juu👍🏻. Tekohengitys ei poista perimmäisiä syitä. Yli varojensa eläminen ei oo järkevää kenellekään.
M on pilannut jo maineensa suuruudenhullulla elämäntavallaan, miksi ei voi tyytyä lähemmäs normaali ihmisten tasoa. Leuhkintaa, pröystäilyä, itsensä ylentämistä! Olisko lapsuudesta jääny katkeruus parempia perheitä kohtaan, alemmuudentunto ajaa ylilyönteihin.
- Anonyymi00260
Anonyymi00258 kirjoitti:
M on pilannut jo maineensa suuruudenhullulla elämäntavallaan, miksi ei voi tyytyä lähemmäs normaali ihmisten tasoa. Leuhkintaa, pröystäilyä, itsensä ylentämistä! Olisko lapsuudesta jääny katkeruus parempia perheitä kohtaan, alemmuudentunto ajaa ylilyönteihin.
Sieltä se lapsuudesta kumpuaa. Paljon näyttöä ulospäin, vähän vakautta sisällä.
- Anonyymi00261
Anonyymi00258 kirjoitti:
Varmaan, kun Munkkiniemessä asui jopa von-sukua ja rikkaita.
- Anonyymi00262
Anonyymi00261 kirjoitti:
Varmaan, kun Munkkiniemessä asui jopa von-sukua ja rikkaita.
Pyrkii keinoilla millä hyvänsä olemaan osa sitä luksusta mistä on varmaan ikänsä haaveillu. Haurasta minäkuvaansa yrittää vahvistaa ulkoisilla puitteilla jotta sais hyväksyntää ja arvostusta muiden silmissä.On muuten varmasti ihan hemmetin yksinäinen ihminen tämä Martina.
- Anonyymi00263
Anonyymi00262 kirjoitti:
Pyrkii keinoilla millä hyvänsä olemaan osa sitä luksusta mistä on varmaan ikänsä haaveillu. Haurasta minäkuvaansa yrittää vahvistaa ulkoisilla puitteilla jotta sais hyväksyntää ja arvostusta muiden silmissä.On muuten varmasti ihan hemmetin yksinäinen ihminen tämä Martina.
Minä en näe M:n toiminnassa mitään herkkää tai haurasta, pelkästään röyhkeää pyrkyryyttä.
Yksinäisyys totta, karkottanut ihmiset ympäriltään omahyväisyydellään ja kieroudellaan. Aina tilaisuuden osuessa valmis puukottamaan selkään ja käyttämään omaksi edukseen.
Nykytilanne karsee, on luovuttava ökystä jolla patsastellut julkisuudessa mutta ei tää yllätyksenä tullut. - Anonyymi00264
Anonyymi00263 kirjoitti:
Minä en näe M:n toiminnassa mitään herkkää tai haurasta, pelkästään röyhkeää pyrkyryyttä.
Yksinäisyys totta, karkottanut ihmiset ympäriltään omahyväisyydellään ja kieroudellaan. Aina tilaisuuden osuessa valmis puukottamaan selkään ja käyttämään omaksi edukseen.
Nykytilanne karsee, on luovuttava ökystä jolla patsastellut julkisuudessa mutta ei tää yllätyksenä tullut.Vuokralla asuva lähiön/ yksinhuoltajaäidin kasvatti , joka ei paljon koulun penkkiä ole kuluttanut ja sen huomaa jo ensimmäisestä lauseesta kun suunsa avaa. Julkinen esiintyminen on säälittävää katsottavaa, epävarmuus näkyy omituisena pään heilutuksena ja erittäin huonona puheen tuottamisena.
- Anonyymi00266
Anonyymi00263 kirjoitti:
Nykytilanne karsee, on luovuttava ökystä jolla patsastellut julkisuudessa mutta ei tää yllätyksenä tullut.Hauras minäkuva ilmenee juurikin ylisuurena itsekorostuksena: esim. omia saavutuksia, tuloja, ihmissuhteita ja ulkonäköä korostetaan näyttävästi. Mukaan vielä nää ikuiset rakkaudet, isot suunnitelmat ja menestystarinat, jotka ei kanna pitkälle.
- Anonyymi00267
Anonyymi00266 kirjoitti:
Hauras minäkuva ilmenee juurikin ylisuurena itsekorostuksena: esim. omia saavutuksia, tuloja, ihmissuhteita ja ulkonäköä korostetaan näyttävästi. Mukaan vielä nää ikuiset rakkaudet, isot suunnitelmat ja menestystarinat, jotka ei kanna pitkälle.
Eiks narsisti oo tommonen?
- Anonyymi00268
Anonyymi00266 kirjoitti:
Hauras minäkuva ilmenee juurikin ylisuurena itsekorostuksena: esim. omia saavutuksia, tuloja, ihmissuhteita ja ulkonäköä korostetaan näyttävästi. Mukaan vielä nää ikuiset rakkaudet, isot suunnitelmat ja menestystarinat, jotka ei kanna pitkälle.
Luonnehdinta osuu täydellisesti henkilöön josta tämä aloitus on tehty.
Ihmettelen miten noinkin rikkinäinen ihminen ei käy terapiassa, velloo sekavassa mielentilassaan. Sekavuus ilmenee pakonomaisena itsensä paremmaksi esittämisenä. Ollaan luettu että kaikki mihin on alkanut, tuottaa vähintäin kultamunia, jos joku juttu ei onnistu on aina muiden syy. - Anonyymi00269
Anonyymi00268 kirjoitti:
Ihmettelen miten noinkin rikkinäinen ihminen ei käy terapiassa, velloo sekavassa mielentilassaan. Sekavuus ilmenee pakonomaisena itsensä paremmaksi esittämisenä. Ollaan luettu että kaikki mihin on alkanut, tuottaa vähintäin kultamunia, jos joku juttu ei onnistu on aina muiden syy.Kyllä sinunkin pitäisi käydä terapiassa. 🙄
- Anonyymi00270
Anonyymi00268 kirjoitti:
Ihmettelen miten noinkin rikkinäinen ihminen ei käy terapiassa, velloo sekavassa mielentilassaan. Sekavuus ilmenee pakonomaisena itsensä paremmaksi esittämisenä. Ollaan luettu että kaikki mihin on alkanut, tuottaa vähintäin kultamunia, jos joku juttu ei onnistu on aina muiden syy.Varmaan niin syvällä persoonassa ne mielen haasteet ettei terapia auta.
- Anonyymi00279
Anonyymi00270 kirjoitti:
Varmaan niin syvällä persoonassa ne mielen haasteet ettei terapia auta.
Laittaa miettimään että kenen ex täällä Martinaa mustamaalaa. Joku todella ilkeä ihminen on luonteeltaan tämä henkilö.
- Anonyymi00283
Anonyymi00279 kirjoitti:
Laittaa miettimään että kenen ex täällä Martinaa mustamaalaa. Joku todella ilkeä ihminen on luonteeltaan tämä henkilö.
Taasko jokin laittoi sinut miettimään🤣ja sitten sinulle tulee käsitys🤣
- Anonyymi00285
Anonyymi00260 kirjoitti:
Sieltä se lapsuudesta kumpuaa. Paljon näyttöä ulospäin, vähän vakautta sisällä.
Olisi edes aikoinaan opiskellut, mutta ei tainnut äly riittää kun peruskoulun ala-asteen oppimäärään.
- Anonyymi00286
Anonyymi00279 kirjoitti:
Mieti sitä tämäkin joulu!
- Anonyymi00287
Anonyymi00285 kirjoitti:
Olisi edes aikoinaan opiskellut, mutta ei tainnut äly riittää kun peruskoulun ala-asteen oppimäärään.
Vieläkin voi opiskella, Martina on vielä nuori nainen. Joku luova työ, kampaaja, kosmetologi, vaatesuunnittelu (jopa oma merkki), sisustussuunnittelu, koirahieronta/trimmaus. Onhan niitä.
- Anonyymi00288
Anonyymi00285 kirjoitti:
Sinulla on kyllä vajaat tiedot peruskoulusta kun kuvittelet että peruskoulun voi päättää ala-asteeseen. Ei kai nyt ole niin että sinulle on jostain syystä näin tapahtunut koska eihän tuota hokemistasi muuten voi ymmärtää. Sinulla on ilmeiseti tullut sitten vapautus koulusta heti ala-asteen jälkeen mutta mikä siihen syy?
- Anonyymi00289
Anonyymi00288 kirjoitti:
Sinulla on kyllä vajaat tiedot peruskoulusta kun kuvittelet että peruskoulun voi päättää ala-asteeseen. Ei kai nyt ole niin että sinulle on jostain syystä näin tapahtunut koska eihän tuota hokemistasi muuten voi ymmärtää. Sinulla on ilmeiseti tullut sitten vapautus koulusta heti ala-asteen jälkeen mutta mikä siihen syy?
Jos sen perhe on elänyt kiertolaisen elämää niin sitten käsittäisi nuo puheensa.
- Anonyymi00290
Anonyymi00286 kirjoitti:
Mieti sitä tämäkin joulu!
Veikkaan että se on sen exä josta ei täällä vainoaja ikinä kirjoita sanaakaan tai sitten joku Eskon lukuisista existä.
- Anonyymi00293
Anonyymi00287 kirjoitti:
Vieläkin voi opiskella, Martina on vielä nuori nainen. Joku luova työ, kampaaja, kosmetologi, vaatesuunnittelu (jopa oma merkki), sisustussuunnittelu, koirahieronta/trimmaus. Onhan niitä.
Mielenhallinnan/tunteidensäätelyn kokemusasiantuntija.
- Anonyymi00295
Anonyymi00290 kirjoitti:
Veikkaan että se on sen exä josta ei täällä vainoaja ikinä kirjoita sanaakaan tai sitten joku Eskon lukuisista existä.
Eskon " lukuisat exät " .......😂😂😂😭
Päivän paras vitsi 🤩 - Anonyymi00296
Anonyymi00290 kirjoitti:
Minä lottoa, että se se on. Tai sitten joku muu. Mutta kyllä se Joku on, voi olla Eräskin.
- Anonyymi00300
Anonyymi00288 kirjoitti:
Täällä nää seniorit ei hallitse tuota nykyistä koulutusjärjestelmää.
- Anonyymi00316
Anonyymi00287 kirjoitti:
Juu, kirjekursseja on joka lähtöön, mutta eri asia on jaksaako Martina lukea ensimmäistäkään riviä loppuun ja ymmärtääkö edes kysymystä. 😩
- Anonyymi00317
Anonyymi00300 kirjoitti:
Täällä nää seniorit ei hallitse tuota nykyistä koulutusjärjestelmää.
Lukiosta eteenpäin on todellista koulutusta 🧐
- Anonyymi00321
Anonyymi00295 kirjoitti:
Eskon " lukuisat exät " .......😂😂😂😭
Päivän paras vitsi 🤩Kuka nyt edes kehtais myöntää olleensa Esko eunukin exä😆
- Anonyymi00330
Anonyymi00267 kirjoitti:
Eiks narsisti oo tommonen?
Jos oikein oppikirjaesimerkin aiheesta haluat, niin lue Martinan elämäkerta😃
- Anonyymi00415
Anonyymi00268 kirjoitti:
Ihmettelen miten noinkin rikkinäinen ihminen ei käy terapiassa, velloo sekavassa mielentilassaan. Sekavuus ilmenee pakonomaisena itsensä paremmaksi esittämisenä. Ollaan luettu että kaikki mihin on alkanut, tuottaa vähintäin kultamunia, jos joku juttu ei onnistu on aina muiden syy.En usko että pystyisi käymään ihan oikeasti terapiassa. Muistaakseni sillon kun erosi steppulista, niin sanoi käyneensä terapiassa. Mut luulen että silloin keskittyi vaan nopeasti paskoista fiiliksista eroon ja baanalle. Oikea terapia pureutuu syvälle sisimpään ja vaatii itsereflektointia, johon martta ei kykene. Se tarkoittaisi myös luhistumista.
- Anonyymi00291
Hei älkää laittako energiaanne ja kommentoiko näihin Martinaa koskeviin solvausviesteihin. Antakaa muutaman harrastaa tuota yksinpuhelua, jos se heidän pahaa oloa helpottaa.🤕
- Anonyymi00298
Toisesta ketjusta tulee selville että olivat masinoineet "I hate Martina" yhdistystä koska tummaihoinen voitti Miss Helsinki kisat vuonna 2017 ja että pitää boikotoida kaikkia Miss Helsinki -kisaa sponsoroivia. Tekiköhän myös adressin kuten oli tehneet että Martina pitää poistaa BB-talosta koska muiden mahdollisuudet voittaa pienenee.
- Anonyymi00299
Anonyymi00298 kirjoitti:
Toisesta ketjusta tulee selville että olivat masinoineet "I hate Martina" yhdistystä koska tummaihoinen voitti Miss Helsinki kisat vuonna 2017 ja että pitää boikotoida kaikkia Miss Helsinki -kisaa sponsoroivia. Tekiköhän myös adressin kuten oli tehneet että Martina pitää poistaa BB-talosta koska muiden mahdollisuudet voittaa pienenee.
Tuo on outoa koska tuomaristo valitsee voittajan ja siellä oli haukuttu pataluhaksi tietenkin tuomaristossa olleet Shirleyn ja Lolan eli rastistit liikenteessä kuten tänä päivänäkin.
- Anonyymi00301
Vaikeetahan se faktojen kumoaminen on🤣
- Anonyymi00302
Anonyymi00298 kirjoitti:
Mitäs Martina on eläissään voittanut? Jonkun uimahyppykisan, jota Palvoja hekumoi vuodesta toiseen. Ja rasvamissikisan.
- Anonyymi00303
Anonyymi00298 kirjoitti:
Vihaan Martinaa ja myös sinua.
- Anonyymi00304
Anonyymi00302 kirjoitti:
Mitäs Martina on eläissään voittanut? Jonkun uimahyppykisan, jota Palvoja hekumoi vuodesta toiseen. Ja rasvamissikisan.
Voittiko se teidän suosikki siellä BB-talossa silloin eli Kadi Kaljula?
- Anonyymi00305
Anonyymi00303 kirjoitti:
Martinan haterin vakikommentti täällä eli ne on kuin onkin perustaneet sen yhdistyksen.
- Anonyymi00306
Anonyymi00303 kirjoitti:
Juu, vihaa ihan rauhassa. 😂
- Anonyymi00307
Anonyymi00304 kirjoitti:
Voittiko se teidän suosikki siellä BB-talossa silloin eli Kadi Kaljula?
KVG
Kuka tuollaista enää muistaa? - Anonyymi00308
Kiitos vaan vinkistä, tää vaan innostaa entistä enemmän kaivelemaan Martan salattuja mokailuja ja postaamaan uudelleen näkyville.
Nyt ajankohtaista kihlasormuksen ja munLevin kauppojen seuraaminen ja jouluökyilyt. - Anonyymi00309
Anonyymi00308 kirjoitti:
Kiitos vaan vinkistä, tää vaan innostaa entistä enemmän kaivelemaan Martan salattuja mokailuja ja postaamaan uudelleen näkyville.
Nyt ajankohtaista kihlasormuksen ja munLevin kauppojen seuraaminen ja jouluökyilyt.Jahas! Mitäs mokailua se on jos myy tarpeettomia juttuja ja niistä saa rahaa. Ja mitkä ihmeen jouluökyilyt? Esko muuten taitaa mennä Espanjaan niin ette näe paljon mitään Martinan joulusta. Eskohan niitä aina kuvasi teidän vainoajien irvailtavaksi. Joskus joulun jälkeen katsonut että millaisia kommentteja tullut joulun aikaan niin yksi (1) henkilö ollut asialla Martinan ja perheensä joulunvieton kimpussa. Ja tyhmille että sen näkee siis päiväyksestä ja kellonajoista myöhemminkin, ellette sellaista tajua.
- Anonyymi00313
Anonyymi00308 kirjoitti:
Nyt ajankohtaista kihlasormuksen ja munLevin kauppojen seuraaminen ja jouluökyilyt.Taidat olla jonkun miehen pirullinen exä, eiks niin?
- Anonyymi00315
Anonyymi00309 kirjoitti:
Jahas! Mitäs mokailua se on jos myy tarpeettomia juttuja ja niistä saa rahaa. Ja mitkä ihmeen jouluökyilyt? Esko muuten taitaa mennä Espanjaan niin ette näe paljon mitään Martinan joulusta. Eskohan niitä aina kuvasi teidän vainoajien irvailtavaksi. Joskus joulun jälkeen katsonut että millaisia kommentteja tullut joulun aikaan niin yksi (1) henkilö ollut asialla Martinan ja perheensä joulunvieton kimpussa. Ja tyhmille että sen näkee siis päiväyksestä ja kellonajoista myöhemminkin, ellette sellaista tajua.
Oot sä melkonen näkijä jos päiväyksestä ja kello ajasta näet kuka kirjoitti jotakin. Et taida itsekään uskoa satuhisi.
Ai että munLevi tarpeeton, sehän tykkää lomailla Levillä. Nytkin oli saanut ilmaismökin vaikka *omakin* olis ollu vapaa miksi ei mennyt siihen?
Vuosiakausien unelma toteutui reilu vuosi sitten mutt nyt onkin pakko luopua kun ei rahat riitä ylläpitämään eikä etenkään velkoja maksamaan. Tais olla melkonen tuulimuna tää hankinta.
Ja muutes Martta pitä salaiseetenas että tytär ratsastaa vuokrahevosrella koska *omat katosi*! - Anonyymi00318
Anonyymi00308 kirjoitti:
Nyt ajankohtaista kihlasormuksen ja munLevin kauppojen seuraaminen ja jouluökyilyt.Kiva nähdä missä Minna/Martina ökyilee joulua " perheensä kanssa. 😆
- Anonyymi00319
Anonyymi00309 kirjoitti:
Jahas! Mitäs mokailua se on jos myy tarpeettomia juttuja ja niistä saa rahaa. Ja mitkä ihmeen jouluökyilyt? Esko muuten taitaa mennä Espanjaan niin ette näe paljon mitään Martinan joulusta. Eskohan niitä aina kuvasi teidän vainoajien irvailtavaksi. Joskus joulun jälkeen katsonut että millaisia kommentteja tullut joulun aikaan niin yksi (1) henkilö ollut asialla Martinan ja perheensä joulunvieton kimpussa. Ja tyhmille että sen näkee siis päiväyksestä ja kellonajoista myöhemminkin, ellette sellaista tajua.
No mutta kyllä Martinan pitää vähintään Marbellaan mennä ja siellä Öky hotellin joululounaalle, joissa " oisterit " tuodaan pöytään. Eikö Esko nyt huoli avecina Marttaa jouluksi ?? Täytyyhän perinne pitää voimissaan eli perhe koossa !
- Anonyymi00320
Anonyymi00313 kirjoitti:
Taidat olla jonkun miehen pirullinen exä, eiks niin?
Ei voi olla kenenkään exä edes koska ei ole koskaan itselleen kumppania saanutkaan eikä todellakaan ole mikään ihme. Ei ole perhettä ja siksi elää Martinan elämää ja haluaisi olla yksi perheenjäsen siinä.
- Anonyymi00322
Anonyymi00318 kirjoitti:
Kiva nähdä missä Minna/Martina ökyilee joulua " perheensä kanssa. 😆
Aivan asianomaiseenko kalahti kun piti poistattaa?
- Anonyymi00323
Anonyymi00322 kirjoitti:
Aivan asianomaiseenko kalahti kun piti poistattaa?
Siis Martinan pahimpaan vainoajaan kalahti.
- Anonyymi00324
Anonyymi00319 kirjoitti:
No mutta kyllä Martinan pitää vähintään Marbellaan mennä ja siellä Öky hotellin joululounaalle, joissa " oisterit " tuodaan pöytään. Eikö Esko nyt huoli avecina Marttaa jouluksi ?? Täytyyhän perinne pitää voimissaan eli perhe koossa !
Taasko joku pissis elää Martsun joulua ja suunnittelee hänen elämää etukäteen.😄
Kyllä vanha rouva vaan jaksaa kiinnostaa . - Anonyymi00325
Anonyymi00320 kirjoitti:
Ei voi olla kenenkään exä edes koska ei ole koskaan itselleen kumppania saanutkaan eikä todellakaan ole mikään ihme. Ei ole perhettä ja siksi elää Martinan elämää ja haluaisi olla yksi perheenjäsen siinä.
En tiedä kotelo kommentoijaa tarkoitat mutt vastaan omasta puolestani.
Mulla on mies, molemmat töissä ja 2 yhteistä lasta. Meillä on yhteisiä harrastuksia, kaikilla myös omia.
Miksi sun on vaikea hyväksyä että jonkun elämä p seesteistä eikä koko aikainen kssos päällä kuten idolillasi. - Anonyymi00326
Anonyymi00308 kirjoitti:
Nyt ajankohtaista kihlasormuksen ja munLevin kauppojen seuraaminen ja jouluökyilyt.Valmennusfirman tilinpäätöstä ei oo tullu.
Bisnesnero ei oo toimittanut tarvittavia tietoja Patentti- ja rekisterihallitukselle. Hyvin tosiaan hoitaa asiansa! - Anonyymi00327
Anonyymi00318 kirjoitti:
Kiva nähdä missä Minna/Martina ökyilee joulua " perheensä kanssa. 😆
Syödäänkö Martinan joulupöydässä oystereita kaksoisliekkien lepatuksessa🙈
- Anonyymi00328
Anonyymi00326 kirjoitti:
Valmennusfirman tilinpäätöstä ei oo tullu.
Bisnesnero ei oo toimittanut tarvittavia tietoja Patentti- ja rekisterihallitukselle. Hyvin tosiaan hoitaa asiansa!😅😅😅 Ei oo todellista!
- Anonyymi00329
Anonyymi00328 kirjoitti:
😅😅😅 Ei oo todellista!
Se on sitä marttiinan todellisuutta
- Anonyymi00331
Anonyymi00326 kirjoitti:
Valmennusfirman tilinpäätöstä ei oo tullu.
Bisnesnero ei oo toimittanut tarvittavia tietoja Patentti- ja rekisterihallitukselle. Hyvin tosiaan hoitaa asiansa!No se on sitte sakkoja tullu siitäki ja kovemmat seuraamukset tulos jos ei laita asioitaan kuntoo.näyttää neitin asiat menevän ku kanan lento
- Anonyymi00332
Anonyymi00327 kirjoitti:
Ei ole nyt maksajaa eli kaksoisliekki häippäsi, joten taitaa jäädä " oysterit " syömättä.
- Anonyymi00333
Anonyymi00325 kirjoitti:
En tiedä kotelo kommentoijaa tarkoitat mutt vastaan omasta puolestani.
Mulla on mies, molemmat töissä ja 2 yhteistä lasta. Meillä on yhteisiä harrastuksia, kaikilla myös omia.
Miksi sun on vaikea hyväksyä että jonkun elämä p seesteistä eikä koko aikainen kssos päällä kuten idolillasi.Sitä "kotelo" kommentoijaa tarkoitettiin joka kirjoitti että "tämä vain innostaa entistä enemmän kaivelemaan Martan mokailuja jne." Säälin siis perhettäsi että niillä on tuollainen äiti kuin sinä.
- Anonyymi00334
Anonyymi00333 kirjoitti:
Sitä "kotelo" kommentoijaa tarkoitettiin joka kirjoitti että "tämä vain innostaa entistä enemmän kaivelemaan Martan mokailuja jne." Säälin siis perhettäsi että niillä on tuollainen äiti kuin sinä.
Ja vielä näyttää siltä että olisi päihteissä kirjoitellutkin?
- Anonyymi00335
Anonyymi00333 kirjoitti:
Sitä "kotelo" kommentoijaa tarkoitettiin joka kirjoitti että "tämä vain innostaa entistä enemmän kaivelemaan Martan mokailuja jne." Säälin siis perhettäsi että niillä on tuollainen äiti kuin sinä.
"Pullomeri" kirjoittaa Martinan instassa että "Martti" ja tämä toinen täällä että "Martta" tai "Mara".
- Anonyymi00336
Anonyymi00335 kirjoitti:
"Pullomeri" kirjoittaa Martinan instassa että "Martti" ja tämä toinen täällä että "Martta" tai "Mara".
Hans von ei taida enää Martinan instassa kysessä häistä ja on nyt rauhoittunut ainakin sen suhteen?
- Anonyymi00337
Anonyymi00333 kirjoitti:
Sääli kuuluu niille, joille narsistinen show menee vielä täydestä😉
- Anonyymi00338
Anonyymi00336 kirjoitti:
Hans von ei taida enää Martinan instassa kysessä häistä ja on nyt rauhoittunut ainakin sen suhteen?
Tenho ja Kimmo haukkui erään median somessa todella pahasti.
- Anonyymi00339
Anonyymi00338 kirjoitti:
Tenho ja Kimmo haukkui erään median somessa todella pahasti.
Ei Erjakaan mitenkään kivasti kommentoinut.
- Anonyymi00340
Anonyymi00337 kirjoitti:
Sääli kuuluu niille, joille narsistinen show menee vielä täydestä😉
Jossain vaiheessa kateus menee jo sairauden puolelle ja pelkään että sinun kohdalla se on tapahtunut.
- Anonyymi00341
Anonyymi00332 kirjoitti:
Ei ole nyt maksajaa eli kaksoisliekki häippäsi, joten taitaa jäädä " oysterit " syömättä.
Kummasti Martina on syönyt oistereita lähes viikottain.
- Anonyymi00342
Anonyymi00341 kirjoitti:
Se ei tajua että jotkut naiset käyvät töissä ja maksavat itse oisterinsa koska idolinsa on vain miesten rahoilla syövä Sofia. Kun maksaja oli poissa niin Sofia söi purkkihernekeittoa ja vieläkin kun tämä uusin maksaja on poissa niin Sofia tilaa woltista ja syö sängyllä. Heti kun maksaja tulee taas jalkavaimonsa eli Sofian luo niin Sofia pääsee hienoon ravintolaan.
- Anonyymi00343
Anonyymi00341 kirjoitti:
Niin paljon syöny että näyttää oysterilta itsekin.
- Anonyymi00344
Anonyymi00340 kirjoitti:
Jossain vaiheessa kateus menee jo sairauden puolelle ja pelkään että sinun kohdalla se on tapahtunut.
Kriittinen ajattelu ei oo koskaan ollu palvojakulttuurin ydinosaamista. Yhtä yksinkertaista porukkaa kuin palvonnan kohde.
- Anonyymi00345
Anonyymi00342 kirjoitti:
Se ei tajua että jotkut naiset käyvät töissä ja maksavat itse oisterinsa koska idolinsa on vain miesten rahoilla syövä Sofia. Kun maksaja oli poissa niin Sofia söi purkkihernekeittoa ja vieläkin kun tämä uusin maksaja on poissa niin Sofia tilaa woltista ja syö sängyllä. Heti kun maksaja tulee taas jalkavaimonsa eli Sofian luo niin Sofia pääsee hienoon ravintolaan.
Hieno nainen ei mene ravintolaan yksin, korkeintaan salaattibaariin. Rilliäijä on sentään miljonääri, ei mikään räkätakkinen kenguru!
- Anonyymi00346
Anonyymi00333 kirjoitti:
Martan mokailut puheena, otanpa esimerkin!
On illallisella tosi hienossa ravintolassa, asu kuin reberbahnin lyhtyjen alta. Ruokailun aikana alkaa kuulua järkyttävä möreä hohotus, sitten möykkää yes my friends yes yes!
Koko sali kääntyy katsomaan kuka on noin moukka. - Anonyymi00347
Anonyymi00341 kirjoitti:
Ne on ostereita, ei oistereita eikä oystereita! On se nyt kumma ettei tuotakaan osata kirjoittaa oikein. Mutta kommentoida pitää muiden syömiset.
- Anonyymi00348
Anonyymi00345 kirjoitti:
Hieno nainen ei mene ravintolaan yksin, korkeintaan salaattibaariin. Rilliäijä on sentään miljonääri, ei mikään räkätakkinen kenguru!
Rilliäijä oli käyttänyt isoisänsä perustaman firman rahoja huumeisiin ja maksullisiin naisiin.
- Anonyymi00349
Anonyymi00347 kirjoitti:
Ne on ostereita, ei oistereita eikä oystereita! On se nyt kumma ettei tuotakaan osata kirjoittaa oikein. Mutta kommentoida pitää muiden syömiset.
Oyster on merenelävä ja lausutaan oister ja siksi usein käytetään oistereita. Muuten Esko kertoi että kun hän opetteli Suomen kieltä niin vaadittiin että ei saa puhua murretta ja pitää puhua virheetöntä kirjakieltä. Ei ole todellista että täälläkin on yksi joka vaatii samaa.
- Anonyymi00350
Anonyymi00348 kirjoitti:
Rilliäijä oli käyttänyt isoisänsä perustaman firman rahoja huumeisiin ja maksullisiin naisiin.
Eli täydellisesti sopiva mies Sofialle.
- Anonyymi00351
Anonyymi00343 kirjoitti:
Niin paljon syöny että näyttää oysterilta itsekin.
Kyllä siinä huulet kummasti turpoavat kun oystereita syö 😆
- Anonyymi00352
Anonyymi00347 kirjoitti:
Martta itse kirjoittanut oistereita 😂
- Anonyymi00353
Anonyymi00349 kirjoitti:
Oyster on merenelävä ja lausutaan oister ja siksi usein käytetään oistereita. Muuten Esko kertoi että kun hän opetteli Suomen kieltä niin vaadittiin että ei saa puhua murretta ja pitää puhua virheetöntä kirjakieltä. Ei ole todellista että täälläkin on yksi joka vaatii samaa.
Kesällä Esko tuon asian kertoi ja tulee aina mieleen kun täällä tuo "äidinkielenopettaja" jaksaa noista kirjoitustyyleistä hokea ja Martinaa haukkua.
- Anonyymi00354
Anonyymi00341 kirjoitti:
Olisko tyyli sellanen että kutsuu jonkun businessmeating, tilaa kaikkee kallista ja maksun hetkellä joutuu ilmoittamaan ettei ole rahaa. Seuralaisen pn pakko maksaa ettei tule mainehaittaa.
- Anonyymi00358
Anonyymi00354 kirjoitti:
Olisko tyyli sellanen että kutsuu jonkun businessmeating, tilaa kaikkee kallista ja maksun hetkellä joutuu ilmoittamaan ettei ole rahaa. Seuralaisen pn pakko maksaa ettei tule mainehaittaa.
Niinku sellanen naispuolinen Auervaara.
- Anonyymi00359
Anonyymi00350 kirjoitti:
Eli täydellisesti sopiva mies Sofialle.
Eli täydellisesti sopiva kadehtimisen kohde palvojille.
- Anonyymi00360
Anonyymi00298 kirjoitti:
Sulla varmaan lukee sun paidassa, takissa ja kenties jopa alushousuissa ”I Love Martina”.
- Anonyymi00362
Anonyymi00360 kirjoitti:
Sulla varmaan lukee sun paidassa, takissa ja kenties jopa alushousuissa ”I Love Martina”.
Kyllä ja🐛
- Anonyymi00364
Anonyymi00360 kirjoitti:
🙄🙄🙄
- Anonyymi00365
Anonyymi00358 kirjoitti:
Niinku sellanen naispuolinen Auervaara.
Just se, mä luulen että kansainvälinen varakkaiden deittipalsta on pyrkyreiden mekka. Valheilla ilmeisesti pääsee mukaan koska Martinhan ei millään kriteereillä täytä menestyvän/varakkaan, ei edes keskiluokkaisen yrittäjän tasoa.
En ymmärrä miksi nykyään ihannoidaan ihmisiä jotka tuhlaa kaiken tulevan, mitään ei sais jäädä säästöön. Itse olen nuoresta alkaen tehnyt sijoituksia/talletuksia, 4- kymppisenä puolen miljoonan potti kasassa. Ja tarkoittaa omia omituksia, ei velkapääomalla tilapäisesti nimiin saatuja. - Anonyymi00366
Anonyymi00365 kirjoitti:
Just se, mä luulen että kansainvälinen varakkaiden deittipalsta on pyrkyreiden mekka. Valheilla ilmeisesti pääsee mukaan koska Martinhan ei millään kriteereillä täytä menestyvän/varakkaan, ei edes keskiluokkaisen yrittäjän tasoa.
En ymmärrä miksi nykyään ihannoidaan ihmisiä jotka tuhlaa kaiken tulevan, mitään ei sais jäädä säästöön. Itse olen nuoresta alkaen tehnyt sijoituksia/talletuksia, 4- kymppisenä puolen miljoonan potti kasassa. Ja tarkoittaa omia omituksia, ei velkapääomalla tilapäisesti nimiin saatuja.Ja kuitenkin olet noin tyhmä. 🤔
- Anonyymi00367
Anonyymi00365 kirjoitti:
En ymmärrä miksi nykyään ihannoidaan ihmisiä jotka tuhlaa kaiken tulevan, mitään ei sais jäädä säästöön. Itse olen nuoresta alkaen tehnyt sijoituksia/talletuksia, 4- kymppisenä puolen miljoonan potti kasassa. Ja tarkoittaa omia omituksia, ei velkapääomalla tilapäisesti nimiin saatuja.Hyvä kirjoitus! Täällä ei tosin kannata kirjoittaa mitään, jos elämässä on onnistunut. Joskus kirjoitin, että kouluttauduin 23-vuotiaaksi ja on tällä hetkellä hyvä työ, vastaus oli, että "sää missään töissä oo, Kelan tuilla elät".
- Anonyymi00368
Anonyymi00367 kirjoitti:
Hyvä kirjoitus! Täällä ei tosin kannata kirjoittaa mitään, jos elämässä on onnistunut. Joskus kirjoitin, että kouluttauduin 23-vuotiaaksi ja on tällä hetkellä hyvä työ, vastaus oli, että "sää missään töissä oo, Kelan tuilla elät".
Miksi puolen miljoonan sijoituksia omistava ja myös pitkään kouluttautunut asuu oksennuspalstoilla haukkumassa Martinaa? Kas siinä kysymys johon saanemme kohta vastauksenkin.
- Anonyymi00369
Anonyymi00368 kirjoitti:
Miksi puolen miljoonan sijoituksia omistava ja myös pitkään kouluttautunut asuu oksennuspalstoilla haukkumassa Martinaa? Kas siinä kysymys johon saanemme kohta vastauksenkin.
Koska Martinalla on jotain mitä meillä ei ole ja siksi kadehdimme häntä aivan satasella ja yritämme lytätä eri oksennuspalstoilla, you know? Me osaamme myös englantia, you know?
- Anonyymi00370
Anonyymi00368 kirjoitti:
Miten sijoitukset liittyy siihen, että käy tätä hupipalstaa lukemassa? Kyllä se sijoitukset siellä tuottaa vaikka täällä köy lukemassa. Kas tässä vastaus, tosin minulla ei ole sijoituksia, mutta ikioma maksettu koti on.
- Anonyymi00371
Anonyymi00370 kirjoitti:
Miten sijoitukset liittyy siihen, että käy tätä hupipalstaa lukemassa? Kyllä se sijoitukset siellä tuottaa vaikka täällä köy lukemassa. Kas tässä vastaus, tosin minulla ei ole sijoituksia, mutta ikioma maksettu koti on.
Ei sillä edes ole mitään sijoituksia.😂😂😂
- Anonyymi00372
Anonyymi00370 kirjoitti:
Sijoituksillaan rehentelevä on käynyt vähän yli puolenyön jälkeen täällä haukkumassa Martinaa törkeästi, ei siis pelkästään lukemassa. Ja erittäin tuttu tyyli eli ei ole ensimmäistä kertaa asialla.
- Anonyymi00373
Anonyymi00372 kirjoitti:
Sijoituksillaan rehentelevä on käynyt vähän yli puolenyön jälkeen täällä haukkumassa Martinaa törkeästi, ei siis pelkästään lukemassa. Ja erittäin tuttu tyyli eli ei ole ensimmäistä kertaa asialla.
Miksi ei keskity niihin omiin sijoituksiinsa ja omaisuuteen ketkä täällä rehentelee. Martinan asiat kun ei heille kuulu millään tavalla eikä vaikuta heidän sijoituksiinsa eikä omaisuuteensa.
- Anonyymi00374
Anonyymi00373 kirjoitti:
Miksi ei keskity niihin omiin sijoituksiinsa ja omaisuuteen ketkä täällä rehentelee. Martinan asiat kun ei heille kuulu millään tavalla eikä vaikuta heidän sijoituksiinsa eikä omaisuuteensa.
Martina järjestää taas ikimuistoisen joulun läheisilleen kuten aina on tehnyt. Antaa kateellisten kadehtia niitä joilla on elämää ja siihen sisältöä.
- Anonyymi00375
Anonyymi00372 kirjoitti:
Kellonaikaa ja ”tyyliä” analysoidaan kuin rikostutkinnassa, mut samalla nielaistaan täysin kritiikittä se some-varakkuus, jota esitellään filtterein ja lainarahalla. Ilmeisesti mielikuvitusmiljoonat kelpaavat, mutta eriävä mielipide ei.
- Anonyymi00376
Anonyymi00373 kirjoitti:
Kun varallisuudella rakennetaan brändiä, se lakkaa olemasta yksityisasia. Silloin siitä puhutaan: hyvässä ja pahassa.
- Anonyymi00377
Anonyymi00374 kirjoitti:
Martina järjestää taas ikimuistoisen joulun läheisilleen kuten aina on tehnyt. Antaa kateellisten kadehtia niitä joilla on elämää ja siihen sisältöä.
Ihanaa, jos joulu on oikeasti merkityksellinen. Yleensä ne kaikkein tärkeimmät hetket vaan tapahtuu, eikä niitä tarvitse erikseen vakuutella muille.
- Anonyymi00378
Anonyymi00376 kirjoitti:
Kun varallisuudella rakennetaan brändiä, se lakkaa olemasta yksityisasia. Silloin siitä puhutaan: hyvässä ja pahassa.
Sellaisia henkilöitä on pilvin pimein. Annetaan pari tunnettua esimerkkiä eli Tykkä, Nanna, Hussi, Erna, Aiello, Jutta, Sieppi, ym. ym. Miehiä voisi myös mainita, esim Niko Saarinen ja Mentula ym. ym.
Mutku Martina. - Anonyymi00379
Anonyymi00376 kirjoitti:
Sofia Belorf rakentaa jonkun miehen varallisuudella brändiä jota sitten esittelee bling bling sarjassa kateellisille suomalaisille.
- Anonyymi00380
Anonyymi00375 kirjoitti:
Kellonaikaa ja ”tyyliä” analysoidaan kuin rikostutkinnassa, mut samalla nielaistaan täysin kritiikittä se some-varakkuus, jota esitellään filtterein ja lainarahalla. Ilmeisesti mielikuvitusmiljoonat kelpaavat, mutta eriävä mielipide ei.
Joko lopetit sen hokemisen uhristasi että nimikään ei ole se minkä väittää?
- Anonyymi00381
Anonyymi00376 kirjoitti:
Sä kyllä elät todella niukasti joka selvästi sun jutuista ja katkeruudesta näkee. Eikös tää Sofia sua yhtään jeesaa kun on päässyt nyt vihreelle oksalle?
- Anonyymi00382
Anonyymi00379 kirjoitti:
Sofia Belorf rakentaa jonkun miehen varallisuudella brändiä jota sitten esittelee bling bling sarjassa kateellisille suomalaisille.
Miksi Sofian elättäjä on perustanut firman jonka toimitusjohtajaksi on merkitty Sophia J Belorf. Miksi ei käyttänyt Sofian virallista nimeä? Onko sellainen firma edes lainvoimainen?
- Anonyymi00383
Anonyymi00382 kirjoitti:
Miksi Sofian elättäjä on perustanut firman jonka toimitusjohtajaksi on merkitty Sophia J Belorf. Miksi ei käyttänyt Sofian virallista nimeä? Onko sellainen firma edes lainvoimainen?
Seiska on jostain syystä vaiennut täysin tuosta(kin) asiasta Sofian kohdalla. Olisiko syy se että Sofian bling bling -sarjan tuottaa Allerin tuontantoyhtiö ja myös Seiska kuuluu Alleriin?
- Anonyymi00384
Anonyymi00381 kirjoitti:
Sä kyllä elät todella niukasti joka selvästi sun jutuista ja katkeruudesta näkee. Eikös tää Sofia sua yhtään jeesaa kun on päässyt nyt vihreelle oksalle?
Onko se vielä katkera siitä että Stefu lopetti Sofian elättämisen? Ja tietenkin syyttää siitäkin Martinaa.
- Anonyymi00385
Anonyymi00374 kirjoitti:
Mahtaako talous kestää muuta kuin riisipuuron ja kynttilät. Luksusjoulua on varmaan kiva leikkiä, mut arki kyllä kertoo , mihin oikeesti on varaa.
Taitaa luksus jäädä ig-kuvien tasolle😁 - Anonyymi00386
Anonyymi00378 kirjoitti:
Sellaisia henkilöitä on pilvin pimein. Annetaan pari tunnettua esimerkkiä eli Tykkä, Nanna, Hussi, Erna, Aiello, Jutta, Sieppi, ym. ym. Miehiä voisi myös mainita, esim Niko Saarinen ja Mentula ym. ym.
Mutku Martina.Vaikka koko Instagram marssitettaisiin tähän, ketju on silti Martinasta. Aihe ei vaihdu luettelemalla nimiä.
- Anonyymi00387
Anonyymi00379 kirjoitti:
Ketju Martinasta → keskustelu Sofiasta. Tyypillinen huomion siirto, kun itse aiheesta tulee tukalaa😂
- Anonyymi00389
Anonyymi00381 kirjoitti:
Sofian ”vihreä oksa’” ei liity tähän ketjuun mitenkään, mut kiitos huolenpidosta, pärjään loistavasti kyllä ilman julkkis-esimerkkejä.
- Anonyymi00390
Anonyymi00383 kirjoitti:
Seiska on jostain syystä vaiennut täysin tuosta(kin) asiasta Sofian kohdalla. Olisiko syy se että Sofian bling bling -sarjan tuottaa Allerin tuontantoyhtiö ja myös Seiska kuuluu Alleriin?
Sofian tukijakseen nimeämä Soila ilmeisesti tuottaa tämänkin bling blingin kuten tuotti Katiska-dokumentin, jossa Sofia oli mukana ja sitten Sofian salaisuudet. Komulainen varmaan sitten seuraavaksi järjestää taas Sofian kanssa podcastin jossa Sofia saa haukkua kaikki miesten exät.
- Anonyymi00391
Anonyymi00386 kirjoitti:
Vaikka koko Instagram marssitettaisiin tähän, ketju on silti Martinasta. Aihe ei vaihdu luettelemalla nimiä.
Täällä ei ole ketjuja noista muista koska heillä ei ole sinunlaistasi vainoajaa mutta tuossa esimerkkejä ja tosiaankaan, vain yksi on otettu uhriksi eli Martina.
- Anonyymi00392
Anonyymi00387 kirjoitti:
Ketju Martinasta → keskustelu Sofiasta. Tyypillinen huomion siirto, kun itse aiheesta tulee tukalaa😂
Martinan vainoajan ja Sofian fanaattisen fanin tekemä haukkumaketju niin siksi Sofia tulee aina esiin. Sofian takiahan Martinan vainoaja toimii. Voi olla että Sofia maksaa jopa sille?
- Anonyymi00393
Aika villi sivupolku jälleen kerran, mutta ketju on edelleen Martinasta , ei Karitoista tai Stefusta. Takaisin asiaan, kiitos.
- Anonyymi00394
Anonyymi00392 kirjoitti:
Martinan vainoajan ja Sofian fanaattisen fanin tekemä haukkumaketju niin siksi Sofia tulee aina esiin. Sofian takiahan Martinan vainoaja toimii. Voi olla että Sofia maksaa jopa sille?
Sofia kuulkaas pyörittää Soilat ja Komulaiset pikkusormensa ympärille ja sillä tavalla saanut alustan haukkua Martinaa. Nyt varmaan tässä uudessa Soilan tuottamassa sarjassa haukkuu nykyisen elättäjän vaimoa.
- Anonyymi00395
Anonyymi00394 kirjoitti:
Sofia kuulkaas pyörittää Soilat ja Komulaiset pikkusormensa ympärille ja sillä tavalla saanut alustan haukkua Martinaa. Nyt varmaan tässä uudessa Soilan tuottamassa sarjassa haukkuu nykyisen elättäjän vaimoa.
Näyttäis siltä, että sun navigaattori ei oo koskaan löytäny oikeeta ketjua.
- Anonyymi00396
Anonyymi00393 kirjoitti:
Aika villi sivupolku jälleen kerran, mutta ketju on edelleen Martinasta , ei Karitoista tai Stefusta. Takaisin asiaan, kiitos.
Tänne oli tehty aloitus tuoreesta lehtijutusta kun Karitan mies oli haukkunut Karitaa ja nyt se on jo poistunut täältä. Mutta lukekaa Seiskasta ja Iltalehdestä, siellä ne ainakin oli. Ei ole tapana tehdä aloituksia mutta siihen olisi voinut kommentoida mutta tännekö saa jäädä vain Martinaa koskevat ketjut?
- Anonyymi00397
Anonyymi00396 kirjoitti:
Tänne oli tehty aloitus tuoreesta lehtijutusta kun Karitan mies oli haukkunut Karitaa ja nyt se on jo poistunut täältä. Mutta lukekaa Seiskasta ja Iltalehdestä, siellä ne ainakin oli. Ei ole tapana tehdä aloituksia mutta siihen olisi voinut kommentoida mutta tännekö saa jäädä vain Martinaa koskevat ketjut?
Täällä ei saa myöskään mainita Maritnan pahimman ja tälle eniten hallaa aiheuttaneen Bergin nimeä eikä tekemisiä. Heti poistuu. Martinan vainoaja saa kuitenkin kirjoitella yksipuolisesti tapahtumista mutta Bergin osuutta asiaan ja mistä kaikki alkoi ja Berg itse aloitti, ei saa kertoa.
- Anonyymi00398
Anonyymi00392 kirjoitti:
Okei, eli muka rahaa kommentoimisesta? 😂
Sun logiikka on niin hatara, että sen täytyy olla pelkkä mielikuvituksen salaliitto. Ihan huikeeta, miten täysjärkisenä (?) itsensä pitävä ihminen voi sepittää noin mielettömiä juttuja. - Anonyymi00399
Anonyymi00397 kirjoitti:
Täällä ei saa myöskään mainita Maritnan pahimman ja tälle eniten hallaa aiheuttaneen Bergin nimeä eikä tekemisiä. Heti poistuu. Martinan vainoaja saa kuitenkin kirjoitella yksipuolisesti tapahtumista mutta Bergin osuutta asiaan ja mistä kaikki alkoi ja Berg itse aloitti, ei saa kertoa.
Muistutuksena: tää ketju pyörii ainoastaan Martinan edesottamusten, elämänmokien ja säälittävän luksuselämän ympärillä , huonosti menestyvistä bisneksistä ja suurieleisestä someshow’sta. Kaikki muu on turhaa eksymistä aiheesta.
- Anonyymi00400
Anonyymi00389 kirjoitti:
Sofian ”vihreä oksa’” ei liity tähän ketjuun mitenkään, mut kiitos huolenpidosta, pärjään loistavasti kyllä ilman julkkis-esimerkkejä.
Et muuten todella pärjää🤣
- Anonyymi00401
Anonyymi00347 kirjoitti:
Täällä nyt matkitaan Martinan itsensä kirjoittamaa " oisteria " , tottakai kaikki fiksut tietävät, että on suomeksi osteri, mutta Martinan kotikieli onkin " natiivi enkku " ja kirjoitus sen mukaista 😂
- Anonyymi00402
Anonyymi00365 kirjoitti:
En ymmärrä miksi nykyään ihannoidaan ihmisiä jotka tuhlaa kaiken tulevan, mitään ei sais jäädä säästöön. Itse olen nuoresta alkaen tehnyt sijoituksia/talletuksia, 4- kymppisenä puolen miljoonan potti kasassa. Ja tarkoittaa omia omituksia, ei velkapääomalla tilapäisesti nimiin saatuja.👍🏻
Martina on pelkkä " puhallus " 🙈 - Anonyymi00403
Anonyymi00371 kirjoitti:
Ei sillä edes ole mitään sijoituksia.😂😂😂
Martinan sijoitukset....😂😂😂
- Anonyymi00404
Anonyymi00385 kirjoitti:
Mahtaako talous kestää muuta kuin riisipuuron ja kynttilät. Luksusjoulua on varmaan kiva leikkiä, mut arki kyllä kertoo , mihin oikeesti on varaa.
Taitaa luksus jäädä ig-kuvien tasolle😁👍🏻 Martinan luksus jää juuri ig-kuvien tasolle sillä ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi00405
Anonyymi00381 kirjoitti:
Mun elämä ei ole niukkaa, vaan järkevään taloussuunnitteluun ja kovaan koulutukseen perustuvaa , ei hetken mielijohteesta johdettuja some-show’ta, miinusbisneksiä ja huudettua luksusta. Onko tämä tosiasia sun vaikea kestää☺️
- Anonyymi00406
Anonyymi00394 kirjoitti:
Niinhän Martinakin haukkui Aussin vaimoa veemäiseksi.
- Anonyymi00407
Anonyymi00405 kirjoitti:
Mun elämä ei ole niukkaa, vaan järkevään taloussuunnitteluun ja kovaan koulutukseen perustuvaa , ei hetken mielijohteesta johdettuja some-show’ta, miinusbisneksiä ja huudettua luksusta. Onko tämä tosiasia sun vaikea kestää☺️
Kova koulutus ja roikkuminen jonkun ihmisen elämässä ja kimpussa tällaisella palstalla on kyllä yhtälö, joka ei valitettavasti ole ihan luotettava.🤭
- Anonyymi00409
Anonyymi00407 kirjoitti:
Kova koulutus ja roikkuminen jonkun ihmisen elämässä ja kimpussa tällaisella palstalla on kyllä yhtälö, joka ei valitettavasti ole ihan luotettava.🤭
Palstalle pääsee ihan kuka tahansa, ei kysytä koulutusta tai elämänkoulun papereita. Eli ei tarvita edes roikkumista kenenkään kimpussa saadakseen äänen kuuluviin 😉Jos tää ”luotettava yhtälö” olisi oikea matemaattinen tehtävä, epäilen että palvojan äly jäisi sen kanssa täysin jumiin
- Anonyymi00414
Anonyymi00380 kirjoitti:
Joko lopetit sen hokemisen uhristasi että nimikään ei ole se minkä väittää?
Eihän sen nimi alunperin olekaan se mitä nykyään käyttää, ei siihen mitää hokemista tartte. Siinä kuvotuksessa kun mikään ei oo aitoa.Ei myöskään teot eikä puheet.
- Anonyymi00416
Anonyymi00327 kirjoitti:
Liekki on sammunut jo aikoja sitten !
- Anonyymi00417
Anonyymi00416 kirjoitti:
Eikö uutta ”forever unforgettable” rakkautta olekaan kierroksessa?
- Anonyymi00418
Anonyymi00414 kirjoitti:
Eihän sen nimi alunperin olekaan se mitä nykyään käyttää, ei siihen mitää hokemista tartte. Siinä kuvotuksessa kun mikään ei oo aitoa.Ei myöskään teot eikä puheet.
Minna Kortelampi 😂
- Anonyymi00419
Anonyymi00416 kirjoitti:
Liekit sammuneet rakkauksissa ja bisneksissä.
- Anonyymi00420
Anonyymi00419 kirjoitti:
Liekit sammuneet rakkauksissa ja bisneksissä.
Aivan, viranomaisvalvonta jo käynnissä😳
- Anonyymi00408
martina oli kesällä Porin Suomi-areenalla puhumassa velkojen hallinnasta ja neuvomassa budjetointia ja vastuunkantoa velkaantumisen välttämiseksi. Samaan aikaan oma bisnes ei edes saa tilinpäätöksiä kaupparekisteriin ajallaan. Sokea yrittää taluttaa rampaa 😁
Missä kohtaa tässä on uskottavuutta?- Anonyymi00410
👍🏻
- Anonyymi00412
tota martina neitiä kuunellesa ei tiä puhuko sen pää vai perse.tyhjää tyhjän päällä.
- Anonyymi00413
Anonyymi00412 kirjoitti:
tota martina neitiä kuunellesa ei tiä puhuko sen pää vai perse.tyhjää tyhjän päällä.
Aika tyhjä pää taitaa sinullakin olla. 🙄
- Anonyymi00411
Joopa, jos on jonku lomaosakkeen ostanut niin ei todellakaan Leviä :D :D
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887