"Krimillä ja Suomessa alkoivat samaan aikaan erikoiset toimet – sotilasasiantuntijan kylmäävä havainto Venäjän puuhista
Asiantuntijoiden mukaan venäläisten viattomiltakin vaikuttavissa kiinteistöissä Suomessa piilee vaarallinen riski", kertoo Ilta-Sanomat.
Kommentti:
Siitä riskistä jotkut puhuivat julkisuudessa jo 10 - 20 vuotta sitten, mutta niin vain kiinteistöjä vuodesta toiseen venäläisille myytiin, valtio jopa strategisilta paikoilta. Motiiveina muun muassa rahanahneus, tyhmyys ja sinisilmäisyys. Kiuruvedellä yhtä tyhmiä kiinteistönomistajia tuskin on.
KIURUVEDELLÄ TUSKIN YHTÄ TYHMIÄ ON...
Anonyymi-ap
2
251
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kiuruvedellä on Luk Oil Teboil. Venäläisten omistama ja vaarallien venäläisten desanttien kokoontumispaikka.
- Anonyymi
Ei ole venäläisten omistama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493