Jis johtajaia on liikaa ei mikään balmistu
Mktä hyvää sotejohatjamoaan saanut aikaiseksi 🪨🪨🪨🤡🤡✂️✂️✂️🧕🧕🧕👲🥷👲🥷🧕🧕
Mitä hyvää kokoomus on. kaskaan saanutta aikaiseksi suomen kansalle
Kukaan ei yiedä ei edes kokomus
Muhammed Ali Khan
Äänestänmmksk
Sairaaloita suljetaan kun pitäisi poistaa turhia jihtajan virkoja
7
107
Vastaukset
- Anonyymi
👺👺👺👺
Kaikki osallistuvat säästötalkoisiin - paitsi tietenkin hallitus
Ei pysty kansalainen ymmärtämään elämästä vieraantuneiden poliitikkojen aivoituksia. Pistää ajoittain ihan v****tamaan. Viime kuukaudet on saatu aamusta iltaan kuulla, kuinka ihan kaikkien täytyy säästää ja ihan kaikesta. Näin varmasti on, mutta onko hallituksen pakko näyttää kansalle keskisormea ja osoittaa oma erityisasemansa hieromalla p**kaa rahvaan naamaan. Esimerkki:
Pääministeri Orpo on haastattelun mukaan saanut lomailla rauhassa, kun tänä kesänä ei ole ollut mitään katastrofia, joka olisi sen estänyt. Kun loma päättyy, hän käy heti raatamaan. Eli siis lähtee valtion piikkiin työajallaan Pariisiin seuraamaan olympialaisia. Eikä ole ainoa ministeri, joka näin tekee. Ei jumalauta! Normaali-ihminen tekee tällaiset matkat juuri lomallaan - siis omaan piikkiinsä omalla ajallaan.
Näkyminen on toki maalle tärkeää, mutta eikö kovapalkkaisilla ministereillä näinä aikoina todellakaan ole muuta tekemistä työajallaan? Valituksen määrästä voisi päätellä muuta. Sitä paitsi Pariisissa on jo presidentti Stubb, jonka tehtäviin tuollainen näkyminen paremmin istuu. Hän myös osaa sen paremmin kuin yksikään nykyisen hallituksen ministeri.
Tiedän, että valtion budjetin mittaluokassa nämä ovat pieniä kuluja, mutta niin ovat monet säästökohteetkin - ne joista on "aivan pakko" säästää, vaikka niin kipeää tekee. Hallitus voisi edes esittää osallistuvansa säästötalkoisiin kansan rinnalla, mutta se nähtävästi pilaisi vallan sokaiseman äärilaitaporvarin imagon. Pikku apulaisille (KD ja RKP) tietenkin sopii kaikki, kunhan ministeripaikat säilyvät. Että sellaista arvopolitiikkaa.🪨🪨🪨🤡🤡✂️✂️✂️🧕🧕🧕👲🥷👲🥷🧕🧕
Mitä hyvää kokoomus on. kaskaan saanutta aikaiseksi suomen kansalle
Kukaan ei yiedä ei edes kokomus
Muhammed Ali Khan
Äänestä SDP - Anonyymi
Ali kirjoittelee itsekseen 🤡
- Anonyymi
Se on demari.
- Anonyymi
Älä sinä vmmainen tule väittämään että minä asun palstalla. Olet täys sekopaa koko lehma.
- Anonyymi
Tsot.... Nimittely ja sättiminen ei hyödytä mitään, roskaatte vain palstan loanheitolla. Väännetään juttua aiheesta, ilman asiattomuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsot.... Nimittely ja sättiminen ei hyödytä mitään, roskaatte vain palstan loanheitolla. Väännetään juttua aiheesta, ilman asiattomuuksia.
En ymmärrä, mitä tarkoitat.
En ole haukkunut ketään.
Olet alisuorittaja lukemisessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, mitä tarkoitat.
En ole haukkunut ketään.
Olet alisuorittaja lukemisessa.Totta, et väitä, että kukaan asuisi palstalla.
Et väitä kenenkään olevan vammainen.
Et väitä, että kukaan olisi eläin.
Sen sijaan nimimerkki Ali Khan taitaa olla toista maata, jos, kuten oletettavaa on, hän on haukkumistekstin takana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918