https://www.is.fi/viihde/art-2000010701954.html
Tärkeä ja oikeudenmukainen kysymys, kun Donalt Trumpia on yritetty jo kahdesti.
Elon Musk: Miksi kukaan ei ole yrittänyt ampua Joe Bitenia tai Kamala Harrisia?
17
285
Vastaukset
- Anonyymi
Trumpin haukkuminen on vain sitä parempaa vihapuhetta?🤔🤨🙄
- Anonyymi
Onneksi donnie vaari pääsee kohta turvaan vanhainkotiin joen kanssa.
- Anonyymi
Tämä viimeinen "ampuminen" oli selvä Trumpin kampanjatoimiston epätoivoinen tilaustyö. Juustonaksu kerää jo säälipisteitä.
- Anonyymi
Ampuja on saatu kiinni. Eikä ollut rebublikaanien kannattaja... Olit siis väärässä, taas...
- Anonyymi
Tämä on taatua trumppismia keksit ihan itse tekiä kyllä tiedetään että ei pitänyt trumista.
- Anonyymi
Outo "sattuma" että time lehti julkaisi vain päiviä aikaisemmin. Kuvan Trumpista golfautossaan " Ongelmissa"....
- Anonyymi
Kyllä, mutta se on showta.
Valheita, ja siinä pelataan niin demokraattien kuin republikaanien äänestäjiä, se on kansankiihottamista.
Kyllähän CIA tai ns. "deep state" pystyisi Trumpin päästämään päiviltä jos todella se olisi se mitä hakevat.
Kuvitteleeko joku että CIA on menettänyt kyvyn tehdä salamurhia, ettäkö he tosissaan tarvitsevat sen tekemiseen jotain häröukkoja puskissa?
- Anonyymi
"Elon Musk julkaisi törkeän twiitin Joe Bidenista ja Kamala Harrisista – näin hän selittää
Tesla-miljardöörin ”vitsailu” herätti myös salaisen palvelun huomion."
Musk taitaa hieman yllyttää. Kivääriyhdistyksen asehulluja on USA täynnä, jotka myös Trumpin salamurhayritysten takana. Trumpin ampuminen lienee näistä salkkareista historiaan jäävämpää.- Anonyymi
Musk vaan opettaa punikeille oikeita asioita.
-"Viimeisimmän" demokraattisen presidenttiehdokkaan salamurhayrityksestä lienee 52 vuotta, kun George Wallace joutui luodeista pyörätuoliin 1972.
- Anonyymi
Tuo on jo väkivaltaan yllyttämistä! Ei koskaan Teslaa eikä X:ää.
Vimeinen "ampuminen" oli tämän juustonaksun oma tilaustyö vaalikampanjan pelastamiseksi. - Anonyymi
Vöööeeh hellaan lettas sentään, että oikeen "TÖÖÖRKEEN" Twiitin kehtasi julkaista kullun nuppu Bidenista ja Kamalasta, diiii-ih!!
Byyyäääh byhyyyyh, että kun minä nyt niin pahoitin mieleni, pääääevä on pilallla! Myööööh yhyyyyhyy hyyyyyyyhh!
='D KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄ! - Anonyymi
Katsokaapa miten meidän valtamediaa kyrsii tuo Elon Musk, kun meni ostamaan Twitterin, muutti nimen X ja posti sieltä kaiken vihervassareiden sensuurin! Luulisi että nykyinen nimi mainitaan X (ja vanha suluissa)
"Hän pohti Twitterissä (nyk. X), miten ”kukaan ei edes yritä ampua” Yhdysvaltain presidenttiä Joe Bidenia tai demokraattien ehdokasta Kamala Harrisia"
Tiedoksi myös Mikrobitti ja Tivi, en tilaa teidän lehtiä juuri näistä samoista syistä, olette poliittisesti liian puolueellisia. - Anonyymi
se on ihan vain "ajattelua" ja kuten musk itse sanoi, jotkut jutut eri asia työporukas sanoa kuin tehdä vaikka x-julkaisuna
miksi? no tajuaa kai jokainen ettei noilla niin sekavaa ole mitä rumputtajalla
kellää oo mitää ajatustakaan ampua niitä - Anonyymi
Maailma rakastaa omaansa. Kolmas kerta sitten.
- Anonyymi
Trumpin sakki yrittikin jo kaapata vallan Washingtonissa miehittämällä väkivalloin hallintorakennuksia.
- Anonyymi
Johtusko ihan siitä, että Biden ja Harris eivät ole tuollaisia rääväsuita, naisvihaajia, uhoojia, abortinvastustajia, sortajia, rikollisia ja valehtijoita, kuin Trump? Kuka tervejärkinen ihminen voi edes pitää tuollaisesta ihmisen kuvatuksesta, kuin mitä Trump on? Ei tuollainen mitä Trump on, voi olla kansaa ydistävä presidentti eikä hänen kanssa voi edes ajaa kansan kannalta tärkeitä asioita. Trump kuvittelee Putinin tapaan olevansa koko maapallon valtias.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592