Miten täällä se autopilotti

Anonyymi-ap

vai mikä se on nimeltään pystyy piilottaa aloituksia ja tuomaan sit ykskaks niitä esille? Ja minkä takia se on sit ohjelmoitu siihen?

6

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielestäni kommentoin eilen kokkolalaisen aloitusta. Funny enough, en löytänyt myöhemmin kommenttiani eikä keskustelusta oltu bännätty yhtään kommenttia. En siis tiedä minne kommenttini katosi. Somet ovat sellaisia virtuaalisia paikkoja että esim. jonkun tietyn käyttäjän julkaisut shadowbännätään. Itsehän kirjoittelen vain muumina. Eiköhän tietokonenörteillä ja tekoälyn algoritmeilla ole kuitenkin käytössään IP:t mikäli he/ne haluavat aiheuttaa hallaa yhdelle jos toiselle somen käyttäjälle. Hetkinen, sehän selittäisi sen miksi fb-julkaisujani ei juuri kukaan kommentoinut 😅.

      On muistettava se että kuten avgn:n idean alkuperäinen isä eli M. Matei joskus striimissään totesi niin some toimii siten että saat päähäsi idean ja jaat sen somessa, kuvitellen kerääväsi suosiota ja tykkäyksiä mahtavista ideoistasi. Todellisuudessa ketään ei kiinnosta eikä kukaan pidä sinua hauskana. Kukaan ei kommentoi. Olen itse täysin samaa mieltä. Näin tää maailma pyörii, eli useimmiten ylösalaisin. Puhun tässä siis yleisesti enkä juuri vain sinusta. Se oli jokin super mario hack-striimi jossa saattoi olla muidenkin pelien pelaamista. Oikeastaan lähes mahdotonta backtrackata takaisin sen videon ja idean äärelle kun ne striimitkin voivat kestää tunteja.

    • Anonyymi

      Siellä toi olla joku algortimi, että jos viestissä on sana x ja y ja välimerkit puuttuu, niin pois. Tai mitä vaan. Jos viestissä on sanat z ja q peräkkin niin pois. Koodari voi koodata ihan mitä vaan. Rajana on taivas rannaton...

    • Anonyymi

      Ei se autopilotti piilota ja tuo esille. Se on jonkinlainen virhe ohjelmassa. Autopilotti deletoi.

      • Anonyymi

        Kun mä kysyin siitä, että minne hävisi se yksi aloitus, niin tuli vastaus, että vastaanko siihen, jos se tuodaan esille. Sitten se tuli esille. No ei se ole ehkä mikään tärkeä asia niinku ei ollut sekään aloitus, mitä kysyin, kun luulin sen olevan mulle. Ei se kai ollutkaan. Aloittaja


    • Anonyymi

      Pistä aloituksesi google hakuun ja katso mitä löytyy...Ja montako vastaavaa ketjua löytyy

    • Anonyymi

      Täällä on myös sellainen ilmiö että lähetetyn viestin edelle ilmaantuu useita minuutteja myöhemmin aiemmin lähetettyjä (?) viestejä. Niitä ei siis alun perin ole ketjussa. Katsot jonkin ajan päästä ketjua uudelleen, niin tietyn viestin yläpuolelle on ilmestynyt lisää viestejä.

      Sellaistakin sattuu, että ketjusta tulee useita kertoja peräkkäin ”pahus, viestiä ei löydy” -ilmoitus, mutta kohta se kuitenkin on taas listalla luettavissa. Eli se tosiaan poistetaan vähäksi aikaa ja sitten palautetaan.

      Jne. Eihän nämä tähän lopu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe