kuin ns. projekti ei olisi koskaan saanut aloittaa. Oli tärkeää pärjätä omillaan, koska sellaista kokemusta ei vielä ollut. Projekti oli kaiken elämää suuresti huonontavan alku. Siksi olisi oikeus ja kohtuus saada korvauksia, koska se mahdollisuus vietiin! En halua tutustua keneenkään ennen kuin tämä asia huomioidaan!
Mitään sellaista
5
191
Vastaukset
- Anonyymi
Yli kymmenen vuoden ajan kaikki on tuntunut rangaistukselta koska se tärkein vietiin, saada tehdä töitä vakituisessa itsellä hyvin tärkeässä työpaikassa viidentoista vuoden ajan ja ehkä kauemminkin. Sen jälkeen tapahtunut jokapäiväinen työrauhan menetys vei melkein hengen!
- Anonyymi
Olisi pitänyt kysyä lupa projektin aloittamiseen, sitä en olisi koskaan hyväksynyt. Ei ollut tarvetta löytää ketään elämäänsä, tarve oli vain pärjätä omillaan!!
- Anonyymi
Suurin suru ja tuska johtuu siitä, että joutuu kärsimään psyykkisen, fyysisen ja taloudellisen tilanteen huononemisesta sellaisesta syystä, koska kukaan ei koskaan kysynyt mitä minä elämältäni haluan! Ei sellainen ole millään tavalla oikeudenmukaista toimintaa, että muut luulevat tietävänsä paremmin kuin henkilö itse, mitä hän pitää tärkeinä asioina omassa elämässää. Käsi ylös kuinka moni samaa mieltä, ihan varmasti suurin osa ihmisistä ajattelee samalla tavalla!
- Anonyymi
Toitko esiin omat näkemyksesi projektiin liittyen? Jos ympäröivä sosiaalinen piiri on vastenmielinen niin siitä kannattaa irtaantua max. 2 kk:n jälkeen. Pitäkööt tunkkinsa. Se on oma rajani missä pitäydyn. Mulla ei oo oman alan hommia. Jotenkin ylipäätään se mitä täällä tulisi havitella on jotenkin eriävää omiin mieltymyksiini nähden.
- Anonyymi
No pitäiskö sunki gubbe kokeilla jo uutta prosektia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261151