laukkaa lujaa, raskas rikollisuus lisääntyy nuorten ja maahanmuuttajien toimesta.
Hämeenlinnan lähiöt on nykyään kuin basaareja. Huumeita ja muuta alkoholia vaihtaa omistajaa.Keskusta on piritori, jossa hampaansa ja elämänsä menettäneet nippa nappa vielä hengissä olevat etovat luurangot kärkkyvät seuraavaa annosta. sivu- ja poikittaiskaduilla, sekä porttikongeissa näkyy huppupäisiä kyräilijöitä, eli kyyhöttäjiä, jotka ovat aineista täysin sekaisin.
Silti kaupungin ylin johto kehtaa julistaa kaiken narkkaamisen ja vallitsevan raa'an väkivallan keskellä, että hämeenlinna on turvallinen.No varmaankin eläkeläisten mielestä... no ei ole ollut enää aikoihin!
Hämeenlinnassa viina ja huumekauppa
34
558
Vastaukset
- Anonyymi
Huomannut samaa. Hallituksen leikkaukset ja nykyelämän kalleus ja armottomuus sysää nuoria huonoon seuraan ja narkkaamaan. Reska on kohta varmaan kuin joku Kensington Avenue täynnä zombeja.
- Anonyymi
Hallituksen leikkaukset ei ole millään tavoin vaikuttaneet huumeiden käytön lisääntymiseen. Leikkaukset on hädin tuskin edes tulleet voimaan.
Köyhillä ei ole varaa huumeisiin, rikkaat ja rikolliset huumeita käyttää, ja tää on faktaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen leikkaukset ei ole millään tavoin vaikuttaneet huumeiden käytön lisääntymiseen. Leikkaukset on hädin tuskin edes tulleet voimaan.
Köyhillä ei ole varaa huumeisiin, rikkaat ja rikolliset huumeita käyttää, ja tää on faktaa.Et usko itsekään suoltamaasi paskaa. Hallituksen leikkaukset ovat syypää nuorten pahaan oloon kun kannattavia töitä ei enää saa vedetään kamaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et usko itsekään suoltamaasi paskaa. Hallituksen leikkaukset ovat syypää nuorten pahaan oloon kun kannattavia töitä ei enää saa vedetään kamaa.
Itse sain demarien jäsenkirjalla mukavan, hyvin palkatun ja leppoisan työn julkiselta sektorilta. Ei paljon haittaa leikkaukset, ja narkkejakin näkyy vain kiikareilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et usko itsekään suoltamaasi paskaa. Hallituksen leikkaukset ovat syypää nuorten pahaan oloon kun kannattavia töitä ei enää saa vedetään kamaa.
Jos noin väität, niin millä rahoilla luulet noitten nuorten huumeita ostavan, sossun rashoillako?Etkö tiedä, että huumeet on kalliita. Jos pystyvät huumeita ostamaan, niin ei kannata valittaa leikkauksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sain demarien jäsenkirjalla mukavan, hyvin palkatun ja leppoisan työn julkiselta sektorilta. Ei paljon haittaa leikkaukset, ja narkkejakin näkyy vain kiikareilla.
Niin selvä provo että naurattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin selvä provo että naurattaa.
Tuskin on, tunnen itsekin paljon porukkaa virastoista. Viettävät leppoisaa elämää siellä, vähän kuin aikuisten päivähoidossa. Tarvitsee tuntea vaan joku isompi dirikka, joka järjestää eläkeviran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin väität, niin millä rahoilla luulet noitten nuorten huumeita ostavan, sossun rashoillako?Etkö tiedä, että huumeet on kalliita. Jos pystyvät huumeita ostamaan, niin ei kannata valittaa leikkauksista.
Huumeita ostetaan varastamalla tavaraa ja jakamalla sitä. Et vissiin ole huomannut että monet narkomaanit ovat köyhiä mutta silti he vaan käyttävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeita ostetaan varastamalla tavaraa ja jakamalla sitä. Et vissiin ole huomannut että monet narkomaanit ovat köyhiä mutta silti he vaan käyttävät.
Näin on, mutta miksi syytät huumeiden käytöstä hallitusta?
Jos rahaa on käyttää huumeisiin, niin turha on valittaa, että menee huonosti, ihan oma valinta mitenkä elämänsä elää. - Anonyymi
PETOSJYTKY. . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PETOSJYTKY. . . .
Vassari se taas käy kuumana🤭.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ns. töissä Linnan Kehityksessä, jos olet, niin olen kyllä hiukan jo kateellinenkin, koska sinä et joudu koskaan sairaslomalle ainakaan työuupumuksesta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin on, tunnen itsekin paljon porukkaa virastoista. Viettävät leppoisaa elämää siellä, vähän kuin aikuisten päivähoidossa. Tarvitsee tuntea vaan joku isompi dirikka, joka järjestää eläkeviran
Juurikin noin ja itse olen yrittänyt jo samaa kuviota kun olen vähän yli 40 vuotias eikä työnteko kiinnosta pätkääkään mutta hyvä palkka kylläkin. Golfin peluunkin aloitin kaksi vuotta sitten ja yritän edelleen verkostoitua golf-klubeilla lähes kaikkien kanssa saadakseni leppoisan eläkeviran. Vielä minäkin tuossa hommassa kyllä onnistun.
- Anonyymi
Tarkkaa on avaaja kopioinut vanhan kirjoituksen. Tarkoitus on todellakin pilkata maahanmuuttajia kuin ne olisi viinan virtaamassa Suomessa keksineet päihteiden liikakäytön. Koeta avaaja kirjoittaa ensi kerralla jotain omaa ja pyydä kaverin apuu.
- Anonyymi
Haistvassaripaskas
- Anonyymi
Unohdit huume koirat, joiden kuvitellaan saatavan olla vapaana. Yleensä nämä sekopäiset rakit ryntäävät ihmisten päälle, aivan luonnottomasti, sitä ne aineet teettävät.
Huumekoirilla tarkoitetaan kuitenkin poliisin huumausainekoiria jotka voivat olla työtehtävissään vapaina. - Anonyymi
Torilla makaa sammunut mies mutta näyttää varsin suomalaiselta. Pitääkö huolestua vai taputtaa?
- Anonyymi
Oliko ihan perussuomalainen?
- Anonyymi
Sitä se teettää, kun kunnanisät antoivat pöhinäpäissään naamioida keskustan lajille sopivaksi elinympäristöksi...lisää spraymaalia vaan, narkkeja ostoskärryjä työntämään ja tuulilasia pesemään liikennevaloihin, Jeesus tulee plakaatit käsiin ja kävelykadulle..
- Anonyymi
Oletko muka joku Jeesus.
- Anonyymi
Olet katsellut liikaa amerikkalaisia elokuvia ja seonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet katsellut liikaa amerikkalaisia elokuvia ja seonnut.
Jeesus on seonnut aammen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on seonnut aammen
Oli kyllä sekaisin kuin jakoi köyhille ruokaa eikä vaan käskenyt töihin.
- Anonyymi
lÖytyykö muka enää taloyhtiötä, josta ei olisi pyöriä pöllitty. Ei löydy.
- Anonyymi
Meidän taloyhtiö mutta meillä onkin maine ettei täältä ei kannata tulla pöllimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän taloyhtiö mutta meillä onkin maine ettei täältä ei kannata tulla pöllimään.
ei teidän rollaattorivarasto ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei teidän rollaattorivarasto ketään kiinnosta.
Älä ees yritä hakea meiltä.
- Anonyymi
Minä asun samassa talossa. Mitään ei viedä, muuten viedään kulta hampaat suusta kostoksi!
- Anonyymi
Olitko Tarmon nyrkkeilymestari vuonna -60?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko Tarmon nyrkkeilymestari vuonna -60?
-58
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-58
Sillekin vuodelle olen tavannut jo 3 mestaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillekin vuodelle olen tavannut jo 3 mestaria.
Varsin hyvin kun meitä on 5 ja kaikki yhä elossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivontien viimeiset teräsmaksat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keskustan Favela-kortteli on kokonaisuudessaan todella edustava ja autenttinen kokonaisuus virtsan ja ihmispaskan hajun suhteen, lisää Favela-uskottavuutta lisää vielä hoipertelvat narkit ja lukuisat käytetyt ruiskut ja neulat ykköskorttelin kaduilla ja entisen Sokoksen ja Centrumin ns. sisäpihalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633983Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493040Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312981Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882064Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101166- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde29994- 58972
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954