Eräs sukulaispoika joka nyt jotain alle kolmekymppinen tai ehkä jo 30v kiinnostaa.
Epäilen vahvasti että hän on Gay tai bi.
Itse olen kohta kuusikymppinen ja bi.
En oikein saa tähän sukulaispojuun sellaista kontaktia että pääsisin pidempään hänen kanssaan olemaan kaksi ja juttelemaan.
Suoraan viesteillä vaikea kysellä yms.
Jos pääsisin hänen luovtai hän minun luo ja saataisiin viettää ilta pari kahdestaan ja saunoa niin se olisi oivallinen hetki yrittää saada hänet puuhailemaan jotain kivaa.
Haluaisin suihkuun hänen kanssaan ja suihkun raikkaana ensin ottaisin suihin ja antaisin maistaa myös omaa kalua ja sellaisen esileikin jälkeen haluaisin työntyä takaapäin peppuun, aah varmaan pyöreä ja timmi peppu..mutta tämä on toistaiseksi vain fantasia.
Seksiä sukulaispojan kanssa
Anonyymi-ap
1
666
Vastaukset 1
- Anonyymi
Huhhuh kyllä kuulostas kiimaselta setiltä
T nuori neitsytpeppu 🙈
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94908Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31824- 66703
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476