Eräs sukulaispoika joka nyt jotain alle kolmekymppinen tai ehkä jo 30v kiinnostaa.
Epäilen vahvasti että hän on Gay tai bi.
Itse olen kohta kuusikymppinen ja bi.
En oikein saa tähän sukulaispojuun sellaista kontaktia että pääsisin pidempään hänen kanssaan olemaan kaksi ja juttelemaan.
Suoraan viesteillä vaikea kysellä yms.
Jos pääsisin hänen luovtai hän minun luo ja saataisiin viettää ilta pari kahdestaan ja saunoa niin se olisi oivallinen hetki yrittää saada hänet puuhailemaan jotain kivaa.
Haluaisin suihkuun hänen kanssaan ja suihkun raikkaana ensin ottaisin suihin ja antaisin maistaa myös omaa kalua ja sellaisen esileikin jälkeen haluaisin työntyä takaapäin peppuun, aah varmaan pyöreä ja timmi peppu..mutta tämä on toistaiseksi vain fantasia.
Seksiä sukulaispojan kanssa
Anonyymi-ap
1
660
Vastaukset
- Anonyymi
Huhhuh kyllä kuulostas kiimaselta setiltä
T nuori neitsytpeppu 🙈
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632