Salon tori on autio.

Anonyymi-ap

Miksi ne hienot isot betoniset kukkalaatikot on viety kadunvartaan Maeiankadulle - jonne ne eivätkään mitenkään kuulu - ne pitää tuoda Torille ruhmittäin ja siihen penkkejä vanhuksille.
Suosittelen päättjien lähtemään katselmukseen,,,,,muihin kaupunkeihin.

7

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muilla toreilla on usein "istumakeitaita" jossa vanhatin voivat lepuuttaa jaklojansa, mutta ei salossa Torilla yhtää ainoaa penkkiä ole.
      Rahatkaa ne Mariankaduvarrella olevat kukkalaatikot torille ja niistä ryhmittäin voi vaikka mitä tehdä.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä , mitä helvettiä ne hienot laatikot siellä tekevät.
      Nyt kannattaa Salon maisemaarkkitehti panna levolle ja hakea uusi.

      Missään ei ole niin saatanan kalsea ja autio tori kun salossa, tehkää nyt jotain, perkele.

    • Anonyymi

      Salon tori on kuin 1800 luvun armeijan hevosten kenttäharjoutuspaikka, ei yhtää puuta tai penkkiä.
      Varmaan nyt hyväjälkaiset muoret ovat suunnitelleet: ei me penkkejä tänne tarvita-

    • Anonyymi

      Nyt tosiaan voisi mennä katsomaan muuaalta mallia, vai mistä johtuu tietämättömyys?
      Oletan, että jos autiostamme toristamme tehdään viihtyisä vihreä tori - päättäjät pelkäävät , että siellä alkaa olla sitten jopa ihmisiä.

      Missään ei tosiaan ole enää kaupungin keskustassa "eläintoreja 1800 luvulta" - SATANANNTALIAIVOT.

      • Anonyymi

        Niinpä jos torimme olisi VIHREÄ keidas penkkeinensä, siellä jopa oisi IHMISIÄ ja sehän olisi kauheaa jos vanhukset vain siellä vetelihtisivät sauvoinensa lintuja syötellen.
        Parempi on niin, että antaa tuulen tuivertaa asfalttikentälläi - vaikos pitääkö Kaupunkimme arkktehtisuunittelija vaihtaa, jos sellainen on.
        Menkää nyt tosiaan katselemaan toisten kaupunkien toreja - ei missään ole enää ns; 1800 luvun ratsuväen autioita paraatikenttiä, vaan ne ovat tehty ihmisille.


    • Anonyymi

      Salon tori loppuu kun k-ketju tekee Ollikkalan pellolle 2000 auton parkkipaikan.

    • Anonyymi

      Kannattaa mennä katsomaan liitoskuntien keskustoja!Hoitamattomia ja asukas viihtyvyyteen ei panostettu lainkaan.
      Veronmaksajia samalla tavalla kuin Salon ydinkeskustassakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe