Pasi Rautiaisen rahat eivät vieläkään ole riittäneet parturiin, eivätkä kenkiin. Näyttää hupaisalta, kun mies istuu pöydän ääressä puku päällä ja solmio kaulassa pukeutuneena kuin herrasmies.
Jalassa hänellä on kuitenkin tennarit, ei mitään puvun kanssa käytettäviä kenkiä! 🤣🤣🤣🤣🤣
Pasi Rautiainen ja tennarit
Anonyymi-ap
1
336
Vastaukset
- Anonyymi
Katselen juuri MTV:n urheilukanavalta futismatsia Monaco - Barcelona. Minulle tuntemattomalla kommentaattorilla on päällään erittäin hyvin istuva tyylikäs puku solmioineen ja taskunenäliinoineen, mutta jalassa hänelläkin on valkoiset tennistossut.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miten mies kehtaa olla televisiokameroiden edessä kaiken kansan katsottavana? Hänellä on harmaat hiukset, joten ei hän mikään teini-ihme ole. Maailma on muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848