Et kai sä oo kokonaan

Anonyymi-ap

Lähtenyt sieltä tai ainakaan täältä? 😥😥💔

30

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko tämä Jarille? Jarille kirjoittava käyttää tuota rumaa sydäntä ja vaikuttaa yhtä tyhmältä kuin sinä.

      • Anonyymi

        Ja mikähän se sinun ikäsi on kun käyttäydyt kuin teini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän se sinun ikäsi on kun käyttäydyt kuin teini.

        Oiskohan tämä nimien ja nimikirjainten mies kyseessä, oi vanhurskas


    • Anonyymi

      Ai lähde sieltä? En vielä tiedä mikä on hyväksi minulle?

      • Anonyymi

        En voi sanoa kuin että rakastan sinua ja sydämeni särkyy jos lähdet mutta oma on päätöksesi 😥🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa kuin että rakastan sinua ja sydämeni särkyy jos lähdet mutta oma on päätöksesi 😥🥺

        Niin mikä on paras. Repiä sydän irti ja odottaa että aika parantaa sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa kuin että rakastan sinua ja sydämeni särkyy jos lähdet mutta oma on päätöksesi 😥🥺

        Särjen samalla omani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa kuin että rakastan sinua ja sydämeni särkyy jos lähdet mutta oma on päätöksesi 😥🥺

        Olisin halunnut että annat mahdollisuuden kahden kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Särjen samalla omani.

        Särjet naamalla nimesi?


    • Anonyymi

      Ok öitä unia💖

      • Anonyymi

        Kauniita unia 🥰


    • Anonyymi

      Täällä ollaan vielä vuosia. Ota tai jätä.

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei olla! Haluan tavata ja puhua ja sopia asioista, jotta päästään tilanteessa eteenpäin!


    • Anonyymi

      Kyllä minut edelleen aika ajoin tavoittaa sieltä sun täältä. Että jos tuntee tarvetta hyvittää jotain.

    • Anonyymi

      Teki hyvää pitkästä aikaa potkin teitä ja elämäänne oikein kunnolla, suuntasin niihin kunnon raivoa ja paskaa, karman mukaan :) töihinkin :)

      ps. en oo lähdössä, teistä osa onneksi kuolee pian ja tästä so happy. ja loput ottaa kunnolla turpaansa, taitaa mennä koko elämät :)

      ja hyvä valuu pois... sekin minkä vuoksi hakkasitte ja tuhositte :) vedin täysin kaiken mitä tunsin suuntasin elämäänne. aina kun saan tietää teille tulevan jotain tuhoan sen :) oli mitä vaan, ryhdytään kostamaan :) tavoite on saada hakattua teiltä työtä ja rahaa pois, potkin niitä kohti ja tuoden niihin sysimustaa :) mutta myös muuhun elämää, tuntuu hyvälle, uskomattoman hyvälle :)

      • Anonyymi

        Ätmi balboa reenaillu


    • Anonyymi

      mustasin myös tiettyjä paikkoja missä käytte, asutte ja olette :) tuntui tosi hyvälle, eniten hakkasin teihin sitä mitä ootte vienyt ja tuhonyt. uskomattomat hyvä tunne :) toivottavasti osuu ja uppoo. kippari potkin sinuakin päähän, eniten riemmaannuin kuitekin tietyistä naisista, tuli melkein hurmio ja parista äijästä. Vittu mikä fiilis!

      • Anonyymi

        Tartuit mies ihan tussiin, haistelitko myös?


    • Anonyymi

      Sielä vielä ollaan! Tuu ens viikol kattoo, lupaan ettet pety :)

      • Anonyymi

        Jumalau*a!!!Tekö per*eleet jäitte tänne asumaan???


    • Anonyymi

      Kai tiedätte että nämä ilmoitetaan aina virkavallalle?
      Paras etsiä muita kanavia jos ette halua kuulusteluun.

      • Anonyymi

        No sehän on hyvä tietää, että keskustelu voi johtaa kuulusteluun, eli pientä vahingoniloa ajatuksesta kuumottavasta stressaantuneesta kansalaisesta vaatimassa ihmisiä kuulusteluun eikä tässä vsrmaan vielä kaikki


    • Anonyymi

      En ole. Olen olemassa täällä ja siellä. En vaan pääse nyt ihmisten ilmoille minusta riippumattomasta syystä kuin vasta huomenna. Kaikki hyvin, älä huoli. Kyllä me nähdään piankin 😉

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Moikka beibe! Mä niin vieläkin odotan, että istut mun naaman päälle? Taidan oottaa vielä huomennakin.

    • Anonyymi

      Hei,en ole lähtenyt minnekään..Tahtoisin sinua.Tulethan pan….. minua pian

    • Anonyymi

      Mitä sillä on merkitystä...

      • Anonyymi

        sulla on merkitystä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulla on merkitystä ❤️

        Olisipa mulla merkitystä🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa mulla merkitystä🥹

        Kaikilla on mutta T naisella eniten minulle 🥰🤗


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe