Millaista palvelua saa Joensuun sossussa?

Anonyymi-ap

Uteliaana kysyn onhan alueella paljon sosiaalitukea ja sosiaalipalveluja tarvitsevia.

Onko kohtelu ollut millaista?

Jaksatteko oikaisuttaa virheitä?

Onko saamanne tuki tarkoituksenmukaista tai riittävää?

Mikä on pielessä sosiaalipuolella?

34

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Välitystilien hoito ei eräillä ole hallussa ja kuoroon liittyy agressiivisen ja v työotteen omaava esimies jonka näkemys on että on mielestään aina oikeassa. Kyykyttää asiakkaita oikea raivopäinen sika.
      Ei ole asiakkaan puolella ainakaan.

• Anonyymi

Minun sanastooni ei kuulu sanat sossu ja kela.
      Menkää töihin pummit, kun tuota asiantuntemusta tuntuu olevan niin käyttäkää se johonkin hyödylliseen.

• Anonyymi

Itäsuomessa kesän 2023 lopussa noin 10 000 työtöntä ja noin 500 työpaikkaa.

Alahhan lampsimaan kilometritehtaalle niin minä tulen ja teen ne sinun työt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itäsuomessa kesän 2023 lopussa noin 10 000 työtöntä ja noin 500 työpaikkaa.

Alahhan lampsimaan kilometritehtaalle niin minä tulen ja teen ne sinun työt.

Miksi on vielä 500 työpaikkaa auki jos on noin paljon työttömiä?
        Tilanne olisi ymmärrettävämpi jos työpaikkoja olisi 0 ja työttömiä 9500.
        Nyt haisee työnvälttelyltä...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi on vielä 500 työpaikkaa auki jos on noin paljon työttömiä?
        Tilanne olisi ymmärrettävämpi jos työpaikkoja olisi 0 ja työttömiä 9500.
        Nyt haisee työnvälttelyltä...

Etsi korkein kohta ja tee meille palvelus..

• Anonyymi

JOENSUUSSA EI OLE PULIPENKKEJÄ EIKÄ KUNTOUTTAVAN TYÖN TOIMINTAA ON VAIN PUMMEJA YMPÄRI TORIA. LIEKSASSA UPEITA TYÖTÄVIEROKSUVIA TYÖTTÖMIÄ HEILLÄ VAKIO LINJA JOKA PÄIVÄ SOSSU, KELA, MUSKOTTI, ALKO, SATAMAN PULIPENKIT.

• Anonyymi

Lieksassa on myös uuninpakot uuninpankolla röhjöttävine aikamiespoikineen. Sekin saa muut kateellisiksi Lieksalle!
        Naurattaa tuo: "Onko saamanne tuki tarkoituksenmukaista tai riittävää?" Voi helevetinperkeleensaatana sentään! Se onkin poikein hyvä kysymys kun vastaajina on Kelan ja sosiaalihuollon elättivarikset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksassa on myös uuninpakot uuninpankolla röhjöttävine aikamiespoikineen. Sekin saa muut kateellisiksi Lieksalle!
        Naurattaa tuo: "Onko saamanne tuki tarkoituksenmukaista tai riittävää?" Voi helevetinperkeleensaatana sentään! Se onkin poikein hyvä kysymys kun vastaajina on Kelan ja sosiaalihuollon elättivarikset!

Korjaan: Lieksassa on myös uuninpankot..jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainoharhan iskiessä on olemassa mielenterveyspalveluita.
        Olen aloittaja nainen yli 50 v kyllä äänestin vuosia PS mutta oikeuspuolen opinnoista huolimatta olen köyhä ja vähävarainen.Jälkipolvi on korkeakoulutettua veronmaksajaa vaikka köyhyydessä kasvoivatkin.
        Vanhempani olivat duunareita ja juoppoja lapsenlapsilla oli ilo kasvaa sellaisten ihmisten vaikutuspiirissä.
        Koko elämäni olen kuullut kaltaistesi päänaukomista sama epäasiallinen virsi on soinut läpi elämäni.Silti olen ponnistellut menettänyt terveyteni ja saanut jälkikasvustani jotain mitä juopot vanhempani eivät olleet jotain muuta mitä sinä joka olet vanhempieni kaltainen mitätön ja surkea rutkuttaja et ole aikaan saanut.

Kaltaisiasi pekkoja ja reiskoja jotka öyhöttää ja vinkuu olevansa muka yhteiskunnan suurimpia veronmaksajia tuottamatta mitään muuta kuin kaljamahoja ja tyhjiä olut tölkkejä ympärilleen on miljoona tusinassa. Aivan oikein miljoona tusinassa.

• Anonyymi

Sopivasti itkien, valitellen ja kauhutarinoita kertoen pääsee pitkälle. On terapiaa, maksusitoumuksia sinne sun tänne, yhteistyö Kelan kanssa kuin vettä vaan. Ammattilaiset osaa vedätyksen.

• Anonyymi

Perustuslaki on kaiken lainsäädännön ja julkisen vallan käytön perusta. Perustuslaista löytyvät suomalaisen kansanvallan keskeisimmät pelisäännöt, arvot ja periaatteet.
        Perustuslaki on Suomen tärkein laki. Mikään muu laki ei saa olla sen kanssa ristiriidassa. Perustuslailla säädetään esimerkiksi Suomessa asuvien perusoikeuksista ja siitä, miten Suomen valtio toimii.

18 §
        Oikeus työhön ja elinkeinovapaus
        Jokaisella on oikeus lain mukaan hankkia toimeentulonsa valitsemallaan työllä, ammatilla tai elinkeinolla. Julkisen vallan on huolehdittava työvoiman suojelusta.

Julkisen vallan on edistettävä työllisyyttä ja pyrittävä turvaamaan jokaiselle oikeus työhön. Oikeudesta työllistävään koulutukseen säädetään lailla.
        Ketään ei saa ilman lakiin perustuvaa syytä erottaa työstä.

19 §
        Oikeus sosiaaliturvaan
        Jokaisella, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon.

Lailla taataan jokaiselle oikeus perustoimeentulon turvaan työttömyyden, sairauden, työkyvyttömyyden ja vanhuuden aikana sekä lapsen syntymän ja huoltajan menetyksen perusteella.

Julkisen vallan on turvattava, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään, jokaiselle riittävät sosiaali- ja terveyspalvelut ja edistettävä väestön terveyttä. Julkisen vallan on myös tuettava perheen ja muiden lapsen huolenpidosta vastaavien mahdollisuuksia turvata lapsen hyvinvointi ja yksilöllinen kasvu.

Julkisen vallan tehtävänä on edistää jokaisen oikeutta asuntoon ja tukea asumisen omatoimista järjestämistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustuslaki on kaiken lainsäädännön ja julkisen vallan käytön perusta. Perustuslaista löytyvät suomalaisen kansanvallan keskeisimmät pelisäännöt, arvot ja periaatteet.
        Perustuslaki on Suomen tärkein laki. Mikään muu laki ei saa olla sen kanssa ristiriidassa. Perustuslailla säädetään esimerkiksi Suomessa asuvien perusoikeuksista ja siitä, miten Suomen valtio toimii.

18 §
        Oikeus työhön ja elinkeinovapaus
        Jokaisella on oikeus lain mukaan hankkia toimeentulonsa valitsemallaan työllä, ammatilla tai elinkeinolla. Julkisen vallan on huolehdittava työvoiman suojelusta.

Julkisen vallan on edistettävä työllisyyttä ja pyrittävä turvaamaan jokaiselle oikeus työhön. Oikeudesta työllistävään koulutukseen säädetään lailla.
        Ketään ei saa ilman lakiin perustuvaa syytä erottaa työstä.

19 §
        Oikeus sosiaaliturvaan
        Jokaisella, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon.

Lailla taataan jokaiselle oikeus perustoimeentulon turvaan työttömyyden, sairauden, työkyvyttömyyden ja vanhuuden aikana sekä lapsen syntymän ja huoltajan menetyksen perusteella.

Julkisen vallan on turvattava, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään, jokaiselle riittävät sosiaali- ja terveyspalvelut ja edistettävä väestön terveyttä. Julkisen vallan on myös tuettava perheen ja muiden lapsen huolenpidosta vastaavien mahdollisuuksia turvata lapsen hyvinvointi ja yksilöllinen kasvu.

Julkisen vallan tehtävänä on edistää jokaisen oikeutta asuntoon ja tukea asumisen omatoimista järjestämistä

Pätevyyskortit,ennen kuin pääsee töihin,sitä laki ei kerro.

• Anonyymi

Son niin jotta ne tarinat saattaapi olla aivan tosia.
        Tarinoilla voit saada yrittää apua mutta toimeentulotuen saanti perustuu lainsäädäntöön ei tarinoihin.

Henkilöstöjohtajat, talouspäälliköt,viranomaiset ja varakkaampi väki kuten duunaritkin tulevat kokemaan vanhuuden ja raihnaisuuden. Katsotaan miten sitten suu nappasee saahan se lunkku laulaa mutta siinäpä röhjötätte vaipoissa ja huutelette huoneen tyhjyyteen.

On eräs tosi tarina kuinka eräs kaupungin päättäjä vanheni ja joutui hoivaan turvautumaan...oli todennut ettei ollut virassaan ymmärtänyt mitä teki kun säästi sotepuolelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Son niin jotta ne tarinat saattaapi olla aivan tosia.
        Tarinoilla voit saada yrittää apua mutta toimeentulotuen saanti perustuu lainsäädäntöön ei tarinoihin.

Henkilöstöjohtajat, talouspäälliköt,viranomaiset ja varakkaampi väki kuten duunaritkin tulevat kokemaan vanhuuden ja raihnaisuuden. Katsotaan miten sitten suu nappasee saahan se lunkku laulaa mutta siinäpä röhjötätte vaipoissa ja huutelette huoneen tyhjyyteen.

On eräs tosi tarina kuinka eräs kaupungin päättäjä vanheni ja joutui hoivaan turvautumaan...oli todennut ettei ollut virassaan ymmärtänyt mitä teki kun säästi sotepuolelta.

Jokaisen olis hyvä varautua vanhuuteen laittamalla sukan varteen. Mistäpä laitat jos kaikki menee kaljan ja tupakkaan, rämäkotteroilla rällätään ympäri kyliä eikä työnteko edes kiinnosta.

• Anonyymi

Rahaa tuli hyvin hyvät puhelahjat nuolemalla

• Anonyymi

Töihin rötväleet.

• Anonyymi

Nooh sulla varmaan on sitä työtä tarjolla eikö niin?

Ainakin kovasti yrität trollailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nooh sulla varmaan on sitä työtä tarjolla eikö niin?

Ainakin kovasti yrität trollailla.

Minä olen itseni kouluttanut ja työni etsinyt, tekisit sinäkin niin, etkä loisisi toisten kustannuksella. Työttömyyden syy näkyy peilistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen itseni kouluttanut ja työni etsinyt, tekisit sinäkin niin, etkä loisisi toisten kustannuksella. Työttömyyden syy näkyy peilistä.

Olisi huvittavaa tietää minkä koulutuksen ja mikä työpaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi huvittavaa tietää minkä koulutuksen ja mikä työpaikka.

Sinuna olisi kiinnostuneempi omasta koulutuksestani ja työllisyydestäni.
        Vai meneekö aika muita kadehtiessa ja kytätessä?
        Katso peiliin, työttömyytesi syy näkyy sieltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuna olisi kiinnostuneempi omasta koulutuksestani ja työllisyydestäni.
        Vai meneekö aika muita kadehtiessa ja kytätessä?
        Katso peiliin, työttömyytesi syy näkyy sieltä!

Minulla on 2 ammattia ja korkeakoulu koulutus.

Mitäs sulla on vinkuja? Tässä kysyttiin mistä sinä pelkkä suunsoittaja olet mukamas töissä ollut et missään.

• Anonyymi

Vuokran maksavat sähkön tyytyväinen olen.

• Anonyymi

Maksavat Jenni Haukisen ja Sale Niinistön vuokrankin, kuulenma vuokra 3500 egee kk

• Anonyymi

Minulle annettiin tämmöistä:

-musta pitkä limusiini oven eteen ja punainen matto sossun ovelle
      -rajaton Kela Gold Card-kortti
      -kassillinen laatuviskejä ja -konjakkeja
      -minihameinen vosu kainaloon
      -Kimmelin yläkerrasta sviitti viikoksi

• Anonyymi

No onpa köyhää, on virkailijalla ollut varmaan kuukautiset kun on ollut noin niuholla päällä...

• Anonyymi

Joo mä näinkin sut komppaan tätä.tää on helvetin mukava täpä elää.
        Mullakin on aina kakskyt donaa messissä kela tukia mä voin duunaa kato mitä mä haluun.

Kateelliset ulisee vaan kun eivät osaa lypsää. Maksakaa vaan veroja et mun hanat juoksee ja myl on aikaa makoilla.

• Anonyymi

Kaupungin hallinnossa on vikaa no toki jokunen sossun tyyppikin on varsin ikävässä maineessa.

• Anonyymi

On kurjan kurjat kunniassa,
      raharuhtinaat nuo röyhkeät;
      ei koskaan tee ne itse työtä,
      vaan ne työtä ryöstävät.
      Varat kansan hankkimat on menneet
      kaikki konnain kukkaroon.
      Pois kansa velkansa jo vaatii, –
      nyt ryöstösaalis tuotakoon!

Lait pettää, hallitukset sortaa,
      verot köyhälistön verta juo
      ja köyhän ihmisoikeuskin
      on vain tyhjä lause tuo!
      Pois jo kansat holhouksen alta!
      Veljeyden sääntö on:
      kellä velvotusta, sillä valtaa
      ja oikeutta olkohonl

Työn-orjat! Sorron yöstä nouskaa! –
      maan äärin kuuluu kutsumus.
      Nyt ryskyin murtuu pakkovalta,
      tää on viime ponnistus.
      Pohja vanhan järjestyksen horjuu.
      Orjajoukko taistohon!
      Alas lyökää koko vanha mailma,
      ja valta teidän silloin on!

• Anonyymi

'Alas lyökää koko vanha mailma,
        ja valta teidän silloin on!'

Ja mitähän ne reppanat sitten sillä vallalla tekisivät?
        Tyhjentäisivät valtion kassan ja sitten kuolisivat nälkään...

• Anonyymi

Mikä on sossu?Onko se vätkylöiden joku tukikohta vai perseenpyyhintä paikka.

• Anonyymi

Fatta.

• Anonyymi

Jottei unohtuisi muun hölynpölyn sekaan.

• Anonyymi

Nosto

• Anonyymi

Talousjohtajan kokoomuslaista linjapolitiikkaa saa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      27
      6090
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3814
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      64
      3651
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      234
      3009
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2777
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2715
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2560
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2440
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      2038
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      125
      1819
    Aihe