Pelkään yhteydenottoa

Anonyymi-ap

Kerään rohkeutta ja yritän valmistautua reaktioosi. Luulen että suutut ja olet kauhuissasi. Tai ehkä tunnen rakkausaallot jo kaukaa. Mitä itse veikkaat?

37

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähän riippuu onko kyseessä mies vai nainen? No minulle voi kirjoittaa enkä suutu helpolla.

      Naiselta

      • Anonyymi

        Naiselle

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle

        ap

        No tuskin olen naisesi, mutta ota häneen yhteyttä ihmeessä. Anna hänen kauhistua, yllättyä tai vaikkapa rakastua. Älä hukkaa elämääsi niin kuin minä. Sitten tiedät miten hän reagoi ja saat selvyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin olen naisesi, mutta ota häneen yhteyttä ihmeessä. Anna hänen kauhistua, yllättyä tai vaikkapa rakastua. Älä hukkaa elämääsi niin kuin minä. Sitten tiedät miten hän reagoi ja saat selvyyden.

        Otan kyllä.

        Ehka hukkaaminen osoittautuu vielä onneksi ja toiveesi toteutuvat.
        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin olen naisesi, mutta ota häneen yhteyttä ihmeessä. Anna hänen kauhistua, yllättyä tai vaikkapa rakastua. Älä hukkaa elämääsi niin kuin minä. Sitten tiedät miten hän reagoi ja saat selvyyden.

        Käytät mies todella hoopoa kieltä näissä monologeissa, en varmaan ole tuo naisesi miehesi. Et varmasti mitään noista ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät mies todella hoopoa kieltä näissä monologeissa, en varmaan ole tuo naisesi miehesi. Et varmasti mitään noista ns

        No voi. Meillä on tässä nyt dilemma. Minä pidän sinun kirjoituksia hoopoina. Toki me voidaan yleisöltä kysyä kumpi on se hoopo. Jotenkin sellainen fiilis ettei kovin moni tykkää sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi. Meillä on tässä nyt dilemma. Minä pidän sinun kirjoituksia hoopoina. Toki me voidaan yleisöltä kysyä kumpi on se hoopo. Jotenkin sellainen fiilis ettei kovin moni tykkää sinusta.

        Juu harmi homma kyllä


    • Anonyymi

      en usko että hän ottaisi minuun koskaan yhteyttä irl...en vaan luota keneenkään.. mutta jos tuo tapahtuisi niin sydän jättäisi lyönnin välistä

    • Anonyymi

      Mitä haluat tehdä? Kertoa että rakastat?

      • Anonyymi

        🌛⭐🌞
        ap


    • Anonyymi

      Riippuu miten käyttäydyt. Syytätkö mua vai oletko kenties itse jostain pahoillasi? Olen lempeä mutta en ovimatto.

      • Anonyymi

        Miksi tuollaista draamaa? Eikö voisi olla ihan neutraali kohtaaminen eikä joko syyttämistä tai anteeksipyytelyä?


      • Anonyymi

        En syytä sinua mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuollaista draamaa? Eikö voisi olla ihan neutraali kohtaaminen eikä joko syyttämistä tai anteeksipyytelyä?

        Oletko ihan täysissä sielun tai ruumiin voimissa? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syytä sinua mistään.

        Hyvä. Ollut tarpeeksi rankkaa muutenkin.


    • Anonyymi

      Älä ajattele toisen reaktiota vaan sitä mitä itse ajattelet ja näppäile se puhelimellasi sanamuotoon ja lähetä.

      • Anonyymi

        Helpompi lähestymistapa on lähettää moi, mitä kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi lähestymistapa on lähettää moi, mitä kuuluu?

        Niin, siihen voi vastata sitten halutessaan :
        -Hyvää, mitäs sulle?
        - Hyvää.

        End of Story.

        Kannattaa lähestyessään ehkä kysyä jotain muuta tai ainakin miettiä jatkokysymys. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siihen voi vastata sitten halutessaan :
        -Hyvää, mitäs sulle?
        - Hyvää.

        End of Story.

        Kannattaa lähestyessään ehkä kysyä jotain muuta tai ainakin miettiä jatkokysymys. 😁

        Helppo siihen on jatkaa esim. Voidaanko hetki jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo siihen on jatkaa esim. Voidaanko hetki jutella.

        Tämä toimii jos oikeesti on jotain asiaa. Mutta että alkaisi kysyä toiselta, että onko sulla hetki aikaa ja sitten puhuisi jostain säästä tms. niin onhan se nyt kummallista.

        Mä olen kyllä nolannut itseni muutaman kerran aiemminkin tällaisella ja pitävät varmaan mua outona, niin toisaalta ei tunnu enää missään. Toisaalta taas, jos en ois em. tehnyt, voisin tehdä sen nyt, koska sit voisin vaan uskotella itselleni, että oon oikeassa ajatusteni kanssa. Nyt en enää sitä voi uskotella. Vaikeata elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siihen voi vastata sitten halutessaan :
        -Hyvää, mitäs sulle?
        - Hyvää.

        End of Story.

        Kannattaa lähestyessään ehkä kysyä jotain muuta tai ainakin miettiä jatkokysymys. 😁

        Kyllä nuo jutut jatkuu usein pidempäänkin,jos aikuisista on kyse,eikä ihan teineistä.


    • Anonyymi

      Olen odottanut sitä tässä jo monta viikkoa. Mun rohkeus ei riitä enkä tiedä edes miten ottaisin yhteyttä,mutta ota sä yhteyttä muhun niin vastaan varmasti ❤️

      • Anonyymi

        Mut entä jos mäkään en tiedä miten ottaa yhteyttä? 🥺


    • Anonyymi

      Turhaan pelkäät reaktiota ja en nyt vähättele toisen pelkoa näin sanoakseni mutta useimmiten pelko on vain este jonka yli on hypättävä.

    • Anonyymi

      Älä pelkää. Kerran täällä eletään, kai. Ota rohkeasti yhteyttä niin tiedät mitä tapahtuu. Jos minuun ottaisi ihastunut mies yhteyttä, niin se jäisi ikuisesti mieleen sydämeeni. Olisipa tunteet molemminpuolisia tai ei.

      • Anonyymi

        Keneen pitäisi ottaa yhteyttä?


    • Anonyymi

      En ole yhtään pelottava. Kun itse laitoin sulle joskus viestiä niin tunskin kauhua sillä hetkellä kun olin lähettänyt. Vaikka et ole yhtään pelottava. Olet ihana ja minä olen ikävästä sekaisin. Suhtautuisin erittäin postiivisesti, jos hän muistaisi edes että olen olemassa, sekin olisi jo jotain. En omi aloitusta, halusin vaan vastata hänelle miehelle nyt näin.

      • Anonyymi

        Tottakai minä muistan olemassaolosi. Rakastuin, silloin unohtaminen on mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai minä muistan olemassaolosi. Rakastuin, silloin unohtaminen on mahdotonta.

        Tiedän että rakastunut ei voi unohtaa. Olen kokemusasiantuntija häneen rakastumisessa.


    • Anonyymi

      Älä pelkää tai anna yhdelle viestille liikaa valtaa. Lähetä se ja murehdi sitten jos on tarvetta ja sitä tarvetta tuskin tulee.

      • Anonyymi

        Tuo on erittäin hyvä ajatus. sivusta


    • Anonyymi

      Oletko joskus ollut yhteydessä aikaisemmin?

      • Anonyymi

        En yksityisellä tavalla.
        ap


    • Anonyymi

      En tunne sinua siinä reaktioni

      • Anonyymi

        Oletpa romanttinen 🥶

        ap


    • Anonyymi

      Olisitpa hän. Saattaisit kyllä perääntyä, mikään ei ole kuin ennen. Aika tekee tehtävänsä. Mutta ystäviä ei ole koskaan liikaa, jos muuhun en enää kelpaa. / oletettavasti sivusta haaveillen

      • Anonyymi

        Tämä parasta!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe