Ufotutkija Jozsef Strausz

Anonyymi-ap

TV 1 Perjantai 20.9. 21.05
pe 24.9. klo 21.30 Perjantai-dokkari: Ufojen koskettamat.
Tuo dokkari tulee myös aiemmin YLE areenaan pe 20.9. klo 0.01

10

1189

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämähän on kai kuuluisan Johann Straussin veli joka sävelsi mm. Kesäillan valssin.

• Anonyymi

Ohjelman esittelyteksti:
      "Avaruusolioilla on tukikohtia Maassa, uskoo ufotutkija Jozsef Strausz. Aurinkokunnastamme ei löydy muita olentoja, sanoo astrobiologi Aleksi Elovaara. Mikä selittää ufokohtaamiset? Perjantai-dokkari: Ufojen koskettamat".

Ei tuosta oikein kunnon keskustelua voine syntyä jos nuo kaksi vain keskustelevat kun näkemykset ovat noinkin kaukana toisistaan. 1970-1990-luvulla oli mukana useitakin ufoja tutkivia ja ufoista kiinnostuneita TV-keskusteluissa ja skeptikotkin olivat aika varovaisia ja nyt sitten jo "tiedetään", että aurinkokunnastamme ei löydy muita olentoja .

• Anonyymi

Vastaus UFO:n löytyy Raamatusta Ef. 6: 12.

• Anonyymi

Vastaus Raamattuun löytyy UFO:sta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus Raamattuun löytyy UFO:sta!

Ja raamattu löytyy ulkohuussista.

• Anonyymi

Säälittävää. Taitaa pelottaa että elämää on mualla ja oma usko on vain hatara selitys.

Tuo luku on moneen kertaam käyty läpi, käännösvirheitä eikä silläkään ole mitääb merkitystä universumin kannalta mitä yhdessä satukirjassa lukee.

• Anonyymi

Joszef Strausz totesi, että vaatii asiaan syventymistä, jotta voi jotain ufo-aiheesta ymmärtää ja aina voi mennä vielä syvemmällekin. Ohjelman lopuksi hän sitten sanoi, että kehittyneemmät sivilisaatiot eivät asu planeettojen pinnoilla, vaan sisällä. Ihan suositeltava ohjelmakokonaisuus, vaikka toinen haastateltava olikin asenteellinen ja ufoasiantuntemusta vailla.

• Anonyymi

Eipä ihme että jotkut pipertelijät vastustavat kaivosteollisuutta. Sieltähän voi tulla esille vaikka minkälaisia olioita joita luonnonsuojelijatkaan eivät pysty suojelemaan. Siinä onkin sitten ihmettelemistä heillä kun maan sisuksista alkaa yhä enenevissä määrin ilmestyä peräaukottomia muumeja jotka uudessa hurmiossaan syövät kaiken vihreän mitä kasvaa maan pinnalla .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ihme että jotkut pipertelijät vastustavat kaivosteollisuutta. Sieltähän voi tulla esille vaikka minkälaisia olioita joita luonnonsuojelijatkaan eivät pysty suojelemaan. Siinä onkin sitten ihmettelemistä heillä kun maan sisuksista alkaa yhä enenevissä määrin ilmestyä peräaukottomia muumeja jotka uudessa hurmiossaan syövät kaiken vihreän mitä kasvaa maan pinnalla .

Makolan kaivoksesta on liikkunut ainakin jotain huhuja. Liekö todenperäisyyttä tarinoissa, vai ei, mutta joku paikallinen kirjoittaa näin; "Minä olen Nivalasta kotoisin ja muistan kun iso-isäni kertoi, että Makolan kaivos suljettiin siellä tapahtuneiden "onnettomuuksien" vuoksi. Pari ihmistä taisi jopa kadota tunneliin, eikä heitä koskaan löydetty".

https://keskustelu.suomi24.fi/t/2819911/makola

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makolan kaivoksesta on liikkunut ainakin jotain huhuja. Liekö todenperäisyyttä tarinoissa, vai ei, mutta joku paikallinen kirjoittaa näin; "Minä olen Nivalasta kotoisin ja muistan kun iso-isäni kertoi, että Makolan kaivos suljettiin siellä tapahtuneiden "onnettomuuksien" vuoksi. Pari ihmistä taisi jopa kadota tunneliin, eikä heitä koskaan löydetty".

https://keskustelu.suomi24.fi/t/2819911/makola

Makolan kaivos suljettiin 1950-luvulla, koska avolouhoksen nikkelimalmi loppui... eikä alienejakaan löytynyt korvaajiksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      52
      1266
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      86
      976
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      907
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      854
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      833
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      762
    7. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      44
      718
    8. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      24
      709
    9. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      707
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      25
      657
    11. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      122
      645
    12. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      602
    13. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      43
      596
    14. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      565
    15. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      83
      528
    16. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      520
    17. 39
      495
    18. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      124
      490
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      487
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      487
    Aihe