Jasminin ja sen miehen uusi koti

Anonyymi-ap

Molemmilla uusi työ ja nyt uusi koti. Ei tainnut noitten niille ongelmia hakeneiden ihmisten yritykset onnistua. On saaneet asiat taas rullaamaan.

44

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana asia kun positiivisia uutisia ja niitä pitäisi olla kyllä täälläkin enemmän ♥️.

    • Anonyymi

      Ovatko johtajina jossain järjellisessä työpaikassa?

    • Anonyymi

      Puhelinmyyjiä ja vielä koeajalla, ei kannattaisi paljon hehkutella. Ja tämä ”uusi koti” taisi olla pakon sanelema muutto, kun edellinen kämppä ”rullasi” alta, kun olivat työttöminä, tai oli pakko muuttaa halvempaan? Halpaa krääsää ja räsymattoja, niillä on Jassukka sisustanut, ja ylpeänä kuvannut instaan, on kyllä ihan kuin Deko-lehdessä!

      • Anonyymi

        Et siis tiedä miten asiat ovat ja miksi muuttivat? Miksi kirjoitat noita kuvitelmiasi?
        Vuokrafirman asukkaan on helppo vaihtaa mieluisampaa asuntoon, sen kun vain odottaa sitä sopivaa.
        Muuta sinäkin niin ei tarvitse kiukutella!
        Puhelinmyyjä olet itsekin vaikka muuta esität.


      • Anonyymi

        Sinulla on musta sielu ja kylmyys melkein tuntuu sinun kommenteista. Yritä löytää onnea itselesi ja hae jostain apua omaan pahanolon tilanteeseen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis tiedä miten asiat ovat ja miksi muuttivat? Miksi kirjoitat noita kuvitelmiasi?
        Vuokrafirman asukkaan on helppo vaihtaa mieluisampaa asuntoon, sen kun vain odottaa sitä sopivaa.
        Muuta sinäkin niin ei tarvitse kiukutella!
        Puhelinmyyjä olet itsekin vaikka muuta esität.

        12:12 Kuka hemmetti vuokralla asuu ja vielä noin pienessä kopperossa?
        Enkä minä mikään puhelinmyyjä ole, en sinne päinkään, tollo! Iki päivänä en puhelinmyyjäksi ryhtyisi, mieluummin olin vaikka ilman töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:12 Kuka hemmetti vuokralla asuu ja vielä noin pienessä kopperossa?
        Enkä minä mikään puhelinmyyjä ole, en sinne päinkään, tollo! Iki päivänä en puhelinmyyjäksi ryhtyisi, mieluummin olin vaikka ilman töitä.

        Mistä näet minkä kokoinen asunto heillä on? Instassa ainoastaan toistaiseksi kuvia keittöstä, ja Jasminista peilin edessä jossain toisen huoneen nurkassa.
        Kerro jos tiedät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näet minkä kokoinen asunto heillä on? Instassa ainoastaan toistaiseksi kuvia keittöstä, ja Jasminista peilin edessä jossain toisen huoneen nurkassa.
        Kerro jos tiedät!

        keittiö kuva on edellisestä vuokrakämpästä.

        Joko on stalkattu, minne muuttivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keittiö kuva on edellisestä vuokrakämpästä.

        Joko on stalkattu, minne muuttivat?

        Oulussa stalkkeri kuumana yrittää löytää Jasminin ja miehensä uuden asuinpaikan!
        Hän haluaa päästä haukkumaan talonkin, ja ympäristön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulussa stalkkeri kuumana yrittää löytää Jasminin ja miehensä uuden asuinpaikan!
        Hän haluaa päästä haukkumaan talonkin, ja ympäristön.

        Joku hullu näkee jo stalkkereitakin, ei hemmetti, mutta ihminen voi olla sekaisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keittiö kuva on edellisestä vuokrakämpästä.

        Joko on stalkattu, minne muuttivat?

        Uudesta on, eri väriset pinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulussa stalkkeri kuumana yrittää löytää Jasminin ja miehensä uuden asuinpaikan!
        Hän haluaa päästä haukkumaan talonkin, ja ympäristön.

        Toivottavasti nuo ei edes kiusalla ilmoita sitä niin parillakin ihmisellä menee hermo kun ei paikanna heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti nuo ei edes kiusalla ilmoita sitä niin parillakin ihmisellä menee hermo kun ei paikanna heitä.

        Oikeasti ei ketään kiinnosta, missä nämä kaksi asuu. ITse tänne koittavat saada mystistä kuvaa luotua. Tuttua hommaa jo vuosien takaa. Stalkkereita keksivät. Ihan kun olisivat suuria julkkiksia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti ei ketään kiinnosta, missä nämä kaksi asuu. ITse tänne koittavat saada mystistä kuvaa luotua. Tuttua hommaa jo vuosien takaa. Stalkkereita keksivät. Ihan kun olisivat suuria julkkiksia :D

        Joo varmaan. Kaikki tietää mitä kiusaa nuo muutama hullu koittaneet tehdä tätä paria kohtaan koko ajan. Sä varmaan oot yksi heistä kun reagoit tähän heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on musta sielu ja kylmyys melkein tuntuu sinun kommenteista. Yritä löytää onnea itselesi ja hae jostain apua omaan pahanolon tilanteeseen .

        Moi Jasmin


    • Anonyymi

      Käykö paappa vielä vintillä paaluttamassa?

      • Anonyymi

        Toisille tulee onnellisuus pienistä asioista ja eivät kaipaa mitään luksusta ympärilleen ❤️.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisille tulee onnellisuus pienistä asioista ja eivät kaipaa mitään luksusta ympärilleen ❤️.

        Näinhän Jasmin kirjoittikin että tärkeintä on Marko Vxhxkangas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän Jasmin kirjoittikin että tärkeintä on Marko Vxhxkangas!

        Kysyin kuka on Marko Vxhxkangas? Miksi ihmeessä sen piti poistaa, ei kyllä ole sääntöjen vastaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisille tulee onnellisuus pienistä asioista ja eivät kaipaa mitään luksusta ympärilleen ❤️.

        Kyllä paappa antaa jättimailaa, eikä mitään pientä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän Jasmin kirjoittikin että tärkeintä on Marko Vxhxkangas!

        Siis Vähäkangas. On myös Jasun sukunimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin kuka on Marko Vxhxkangas? Miksi ihmeessä sen piti poistaa, ei kyllä ole sääntöjen vastaista!

        Jasmin puoliso,, siksi niillä on sama sukunimi.


      • Anonyymi

        Kenen vintillä? Jos liittyy siihen brittiin niin sehän on kuollut uutisten mukaan joten hyvä aave touhuamassa väärässä paikassa.


    • Anonyymi

      Edellisessä asunnossa oli surkean pieni parveke ja näkymät naapuritaloista. Siksihän Jasmin istui lattiatyynyillä ottamassa ikkunan raosta aurinkoa.

      Mutta miten käy nyt ns. kuntosalin, kun muuttivat. Siinäpä minulla miettimistä :)

      • Anonyymi

        Hyvä kun on löytäneet hyvän asunnon jos aiempi ei ollu tarpeeksi kiva. Kiva boho ja siisti tyyli kodissa.


    • Anonyymi

      Luuletko että nuo ilmoittaa nyk asuinalueen mihinkään niitä seuraavien hullujen takia. Kivasti on rouva sisustanut ja mun silmää miellyttää tuo tyyli.

      • Anonyymi

        Eivät varmasti ilmoita, mutta Oulussa kyllä juoruilevat kyttääjät hyvin äkkiä löytävät heidät. Oulu ei mikään metropoli ole, maalaiskaupunki pohjoisessa suomessa, jossa tapahtumat vähissä. Tylsistyneitä ihmisiä.
        Siksi muiden ihmisten kyttääminen on niin kovin suosittu harrastus, ja heille vauhdikkaiden elämisen käänteiden keksiminen.
        Niitä sitten totena torvetaan muille kuten täällä palstallakin hyvin on tullut ilmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät varmasti ilmoita, mutta Oulussa kyllä juoruilevat kyttääjät hyvin äkkiä löytävät heidät. Oulu ei mikään metropoli ole, maalaiskaupunki pohjoisessa suomessa, jossa tapahtumat vähissä. Tylsistyneitä ihmisiä.
        Siksi muiden ihmisten kyttääminen on niin kovin suosittu harrastus, ja heille vauhdikkaiden elämisen käänteiden keksiminen.
        Niitä sitten totena torvetaan muille kuten täällä palstallakin hyvin on tullut ilmi.

        Onnea vaan uuteen kotiin! Eiköhän nuokin voi nyt jättää jo rauhaan? Molemmat ovat jo saaneet sontaa niskaansa ihan tarpeeksi vuosien varrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea vaan uuteen kotiin! Eiköhän nuokin voi nyt jättää jo rauhaan? Molemmat ovat jo saaneet sontaa niskaansa ihan tarpeeksi vuosien varrella.

        Ei nuo jotkut voi jättää niitä ikinä rauhaan ennen kun niistä aika jättää. Oon kuullut noita juttuja moneen kertaan huudeltavan ja mun työn takia joudun niitä pakosta kuulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuo jotkut voi jättää niitä ikinä rauhaan ennen kun niistä aika jättää. Oon kuullut noita juttuja moneen kertaan huudeltavan ja mun työn takia joudun niitä pakosta kuulemaan.

        Seiskakin ilmoitti jo uutisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuo jotkut voi jättää niitä ikinä rauhaan ennen kun niistä aika jättää. Oon kuullut noita juttuja moneen kertaan huudeltavan ja mun työn takia joudun niitä pakosta kuulemaan.

        Ai entiseltä niitten työpaikalta oot?


    • Anonyymi

      Saavat varmastikin olla rauhassa, ellei Jassu ala liikaa paljastella milloin mitäkin.
      En usko, että oululaiset kyttäävät muita ihmisiä yhtään sen enempää kuin vaikka salolaiset tai kotkalaiset tai ketkään muutkaan.

    • Anonyymi

      Jasminhan se itse paljasti julkisesti heidän riidat ja yksityiset tekstiviestit julkaisi nettiin. Marko vastasi samalla mitalla ja kertoi Jasminin riehuneen ja joutuneen putkaan. Kyllä tuo parivaljakko pistelee rytisten menemään tasaisin väliajoin, ja siinä välissä esittävät kirkossa käyvää, kuntoilevaa ja kultturellia pariskuntaa. Ei ole enää näkynyt kirkossa poseerauskuvia? Jäikö kirjaharrastus ja taidenäyttelyt? No eipä siellä tarvinnutkaan käydä kuin kerran, että saa kuvat someen.

      • Anonyymi

        Tiedätkö sellaisen asian että asioista voi oppia ja päästä yli?


      • Anonyymi

        Jos joku uhkais mun henkee niin varmana kertoisin siitä. Jos jotain tapahtuu niin tietää mihin sormi osoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sellaisen asian että asioista voi oppia ja päästä yli?

        Kun lukee Jasminin edesottamuksia vuosikymmenten takaa, niin ei voi muuta todeta, kuin että ei ole oppinut yhtään mitään. Yli on mennyt ainoastaan ihmissuhteista, ukkoa ukon perään, pakko roikkua aina jossakin miehessä ja tuoda julkisuuteen kaikki asiansa. Nököhampainen aasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lukee Jasminin edesottamuksia vuosikymmenten takaa, niin ei voi muuta todeta, kuin että ei ole oppinut yhtään mitään. Yli on mennyt ainoastaan ihmissuhteista, ukkoa ukon perään, pakko roikkua aina jossakin miehessä ja tuoda julkisuuteen kaikki asiansa. Nököhampainen aasi.

        Jassukka on vähän rassukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lukee Jasminin edesottamuksia vuosikymmenten takaa, niin ei voi muuta todeta, kuin että ei ole oppinut yhtään mitään. Yli on mennyt ainoastaan ihmissuhteista, ukkoa ukon perään, pakko roikkua aina jossakin miehessä ja tuoda julkisuuteen kaikki asiansa. Nököhampainen aasi.

        Oletko aina itse tehnyt täydelliset valinnat parisuhteissasi ja elämässäsi? Miksi kutsut netissä anonyyminä toista ihmistä nököhampaiseksi aasiksi? Ei ole kovin fiksua sinulta itseltäsi. Ylipäänsä tuo kommentti kertoo kyllä enemmän omasta älykkyydestäsi, kuin sen kohteen josta puhut.


    • Anonyymi

      Iho hirveässä kunnossa. Täynnä pigmenttiläikkiä...

      • Anonyymi

        Onko sun iho sitten täydellinen kun on varaa arvostella?


    • Anonyymi

      Mä tiedän mikä kämppä toi on! Katsoin itse samaa, kun se oli vielä vapaana! Mut ähäkutti en kerro…kerroskin näyttää olevan sama! Puista huomasin..

      • Anonyymi

        Niin varmasti... tuota vuokrakämppäähän just katsoit ja sattumalta löysit tän ketjun,
        ... Ihan läpinäkyvää Vähäkankaiden toimintaa, että saisi huomiota lisää turhanpäiväisistä juorulehdistä. Ehkä sillä tavalla saa pari askia tupakkaa taas ostettua ja aikuisten mehuja.


    • Anonyymi

      Miten tämä kukonlaulun aikaan herännyt on noin nokkelan havainnon tehnyt ikkunasta näkyvistä puista. Taitaa olla Miss Marple tai vastaava :)

    • Anonyymi

      Vähäkankiset tarvitsevat nyt rauhaa ja yksityisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe