Kyllä huijattiin Suomi NATOon ja provosoitiin sairaaseen sotauhoon

Anonyymi-ap

Kuka tästä hyötyy, eipä ainakaan Suomen tavan kansa?

NYT tulee aloittaa aktiivinen vetäytyminen sotarintamista ja pitää palata puolueettomuuteen, ei se voi mennä niin että nyt olevinaan kun ollaan Natossa ettäkö nyt sitten pitäisi vaan laittaa pökköä pesään ja bensaa liekkeihin, lisätä vaan vihaa ja pommia koneeseen...??!

EI, VAAN NYT SITÄ RAUHAN DIPLOMATIAA Suomen päättäjät, ONKO TEILLÄ KYKYÄ SIIHEN???!!!

25

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumma juttu rys...sä sotii Euroopassa valloitussotaansa itsenäisen suvereenin Ukrainan alueilla ja täällä tiltut mankuu rauhallisessa vauraassa Suomessa diplomatian taitoja ...miten voi olla tiltun maailmankuva kuin korkkiruuvi.

      Menisi vaikka kävelylle selvittämään päätänsä tai hakisi ammattiapua

      • Anonyymi

        Juu ja Huijareita olivat ;

        SDP:n ja ÄäriVasemmiston ja MyrkynVihreät ja VasemmistoKEPU !

        - Paavo "Mooses" Lipponen oli PääArkkitehti ( SutkiPutkiPaavo )

        - - - SutkiPutkiPaavo oli Ryssän KaasuPutken Vetäjänä ja SAI RAHAA Putinilta !


      • Anonyymi

        Mene kävelylle - tämä meidän Nato-sekoilu on tyhmintä mitä tässä maassa on tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kävelylle - tämä meidän Nato-sekoilu on tyhmintä mitä tässä maassa on tehty.

        Kyllä, edes EU ei ole ihan niin tyhmä ratkaisu mitä Suomen natotus oli.

        Mutta en kyllä fanita EU:takaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, edes EU ei ole ihan niin tyhmä ratkaisu mitä Suomen natotus oli.

        Mutta en kyllä fanita EU:takaan.

        EU:sta oli sentään kansanäänestys


    • Anonyymi

      Toistaiseksi, kun Suomi on näin täysin alistettu ulkoiseen johtoon, ei asialle ole mitään tehtävistä.
      Suuri enemmistö on tietämätöntä ja välinpitämätöntä ja heille syötetään valtamediasta jatkuvasti valheellista propagandaa.
      Sellaiset yksilöt jotka on koettu uhkaavana tiedotusmonopolille on tehokkaasti vaiennettu. Joten Suomea on viety kuin älytöntä ja tahdotonta lammasta toteuttamaan jonkun muun tavoitetta.
      Ja siinä meille on osunut maantieteellisestä sijainnista johtuen pirullinen osa ja siinä Suomella sinänsä ei ole mitään arvoa.

      • Anonyymi

        Itsenäinen suvereeni Suomi ei ole Natoon liittymisen jälkeen saanut venäjältä ainoatakaan lausuntoa jossa Suomen pitäisi kuulua venäjän etupiiriin vasallivaltioksi jonka ulko ja turvallisuuspolitiikka hoidetaan Kremlin ehdoilla ...kumma juttu 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsenäinen suvereeni Suomi ei ole Natoon liittymisen jälkeen saanut venäjältä ainoatakaan lausuntoa jossa Suomen pitäisi kuulua venäjän etupiiriin vasallivaltioksi jonka ulko ja turvallisuuspolitiikka hoidetaan Kremlin ehdoilla ...kumma juttu 😁

        Osaakohan kukaan arvata miksi venäläisiä ja maassamme asuvia tiltuja vituttaa suunnattomasti Suomen Natojäsenyys ? 😁 Kun taas suomalaisia läntisten ystävien kanssa Natojäsenyys lämmittää mukavasti ollaan kuin yhtä perhettä niin skandeissa kuin laajemminkin läntisten ystävien kanssa ja nautimme turvallisesta hyvinvoinnista . 😉

        maan petturi luopioTiltujen ja heidän venäläisten toverien vitututus on aika huvittava ilmiö enkä voi kiistää ettenkö usein naura heidän katkeruudelleen täällä 😁


      • Juuri näin tässä nyt kävi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsenäinen suvereeni Suomi ei ole Natoon liittymisen jälkeen saanut venäjältä ainoatakaan lausuntoa jossa Suomen pitäisi kuulua venäjän etupiiriin vasallivaltioksi jonka ulko ja turvallisuuspolitiikka hoidetaan Kremlin ehdoilla ...kumma juttu 😁

        Tulevat perskohtaiset kertomaan sen meille


      • Anonyymi
        kaskisaar kirjoitti:

        Tulevat perskohtaiset kertomaan sen meille

        Taitaapa jäädä tulematta nyt, kun Suomi on turvannut olemassaolonsa niin hyvin kuin se vain on mahdollista. Natoa parempaa vaihtoehtoa ei vaan ole. Siitä on niin vakuuttavaa näyttöä.


      • Anonyymi
        kaskisaar kirjoitti:

        Tulevat perskohtaiset kertomaan sen meille

        "Tulevat perskohtaiset kertomaan sen meille"

        Eiköös se putleri jouduta pidättämään heti ku tulee kolostaan sivistyksen pariin joten tuskin tulee 🤥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsenäinen suvereeni Suomi ei ole Natoon liittymisen jälkeen saanut venäjältä ainoatakaan lausuntoa jossa Suomen pitäisi kuulua venäjän etupiiriin vasallivaltioksi jonka ulko ja turvallisuuspolitiikka hoidetaan Kremlin ehdoilla ...kumma juttu 😁

        Kuten ei ollut ainoatakaan lausuntoa ennen Natoon liittymistäkään. Ainoa joka tuota Vebäjön Suomen valloitushalua hoki oli Suomen päättäjät Niinistö mukaanlukien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaakohan kukaan arvata miksi venäläisiä ja maassamme asuvia tiltuja vituttaa suunnattomasti Suomen Natojäsenyys ? 😁 Kun taas suomalaisia läntisten ystävien kanssa Natojäsenyys lämmittää mukavasti ollaan kuin yhtä perhettä niin skandeissa kuin laajemminkin läntisten ystävien kanssa ja nautimme turvallisesta hyvinvoinnista . 😉

        maan petturi luopioTiltujen ja heidän venäläisten toverien vitututus on aika huvittava ilmiö enkä voi kiistää ettenkö usein naura heidän katkeruudelleen täällä 😁

        Naura kun vielä voit. Lähitulevaisuudessa pääset Natojoukkojesi eturiviin Venäjää vastaan ja me nauramme sitten sinulle. Saat todellakin mitä ansaitset kuten myös muut sotaintoilijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapa jäädä tulematta nyt, kun Suomi on turvannut olemassaolonsa niin hyvin kuin se vain on mahdollista. Natoa parempaa vaihtoehtoa ei vaan ole. Siitä on niin vakuuttavaa näyttöä.

        Suomelle koittaa laihat ajat Natossa.
        Raha riittää vain armeijalle ja tuleviin sotiin USAn edun puolesta.

        Elintasomme laskee, teollisuutemme kilpailukyky laskee, työttömyys lisääntyy, palveluja leikataan ja Suomesta tehdään pahoinvointi-Suomi.
        Kauhukabinetti yhdessä Stupidon kanssa saavat Suomen Kansan halveksunnan osakseen.


    • Anonyymi

      Kuka provosoi, Venäjä provosoi.
      Ei meillä oo mittään hättää Suomen ja Venäjän välit on edelleenkin hyvät.

      • Anonyymi

        Jaa mistä lähtien Suomen ja Venäjän välit on edelleen hyvät?

        Ai kun Suomi aseistaa Ukrainaa että voivat tappaa venäläisiä ilman rajoitteita?

        Kertooko tuo niistä "hyvistä väleistä" ?

        Entä kertooko Suomen pystyttämät aidat itärajalle näistä samoista erinomaisista väleistä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mistä lähtien Suomen ja Venäjän välit on edelleen hyvät?

        Ai kun Suomi aseistaa Ukrainaa että voivat tappaa venäläisiä ilman rajoitteita?

        Kertooko tuo niistä "hyvistä väleistä" ?

        Entä kertooko Suomen pystyttämät aidat itärajalle näistä samoista erinomaisista väleistä??

        "Entä kertooko Suomen pystyttämät aidat itärajalle näistä samoista erinomaisista väleistä??"

        Ei, vaan ne kertoo Venäjän OMASTA vihamielisestä toiminnasta! Se alkoi tahallaan roudata pakolaisia itärajalle ja Suomi sulki SIKSI rajat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Entä kertooko Suomen pystyttämät aidat itärajalle näistä samoista erinomaisista väleistä??"

        Ei, vaan ne kertoo Venäjän OMASTA vihamielisestä toiminnasta! Se alkoi tahallaan roudata pakolaisia itärajalle ja Suomi sulki SIKSI rajat!

        Miksiköhän alkoivat roudata niitä rajalle?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mistä lähtien Suomen ja Venäjän välit on edelleen hyvät?

        Ai kun Suomi aseistaa Ukrainaa että voivat tappaa venäläisiä ilman rajoitteita?

        Kertooko tuo niistä "hyvistä väleistä" ?

        Entä kertooko Suomen pystyttämät aidat itärajalle näistä samoista erinomaisista väleistä??

        Suomihan auttaa Ukrainaa puolustautumaan ja säilymään olemassa. Kyllä siihen on vahvat moraaliset perusteet jo Suomen lähihistoriaa vasten katsottaessa.

        Venäjähän se aloitti hyökkäyssotansa ja voi tietenkin lopettaa koska tahansa niin halutessaan, jos joskus Venäjä alkaisi arvostaa rauhaa. Ei kai kukaan, edes sinä, ole niin naiivi, että luulee hyökkäyssodasta selviävänsä ilman uhreja.

        Jos Venäjä haluaisi ’hyviä välejä’, niin eikun lopettaa hyökläyssotansa. Siitä alkaisi rauhanneuvottelut ja hyvien välien rakentaminen Suomenkin kanssa olisi mahdollista.

        Aitojen pystytys kuvaa sitä realismia suhteissa, johon Venäjä ne on ajanut.

        Suomi ei ole tuhonnut suhteita Venäjään, vaan sen teki Venäjä. Moneen kertaan myös Suomesta kyllä tehtiin selväksi ennen helmikuuta 2022, mitä seuraa, jos Venäjä laajentaa sotaansa hyökkäyssodaksi koko Ukrainan tuhoamiseksi. Suomen nk nato-optio oli varmasti tiedossa Venäjällä ja mitä se tarkoitti ja siitä myös muistutettiin.


      • Anonyymi

        "Älykääpiö. "

        Älä viitsi höpöttää tyhmiä koko Suomen kansa seurasi FSB:n masinoimien laittomien ihmisten masinoimista rajoillemme viime syksynä ja vaati Suomen hallinnolta rajojen välitöntä sulkemista joka sitten tapahtuikin .

        Tiltu tekee itsestään idioottia näillä älyttömillä teksteillään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Älykääpiö. "

        Älä viitsi höpöttää tyhmiä koko Suomen kansa seurasi FSB:n masinoimien laittomien ihmisten masinoimista rajoillemme viime syksynä ja vaati Suomen hallinnolta rajojen välitöntä sulkemista joka sitten tapahtuikin .

        Tiltu tekee itsestään idioottia näillä älyttömillä teksteillään

        Älä jauha paskaa.
        Voiko olla noin pihalla, ei voi. mutta luokatonta trollausta.

        Median ansiota on, että aivopestyjen päät ovat täysin kykenemättömiä näkemään totuutta.


    • Anonyymi

      On se hauskaa nähdä miten putinatsitrolli kiehuu omissa liemissään. Uppoaa syvemmälle järjen jättömaan hetteeseen joka liikkeellä.
      Sitä saa mitä pilaa. Häpeä on venäläisille ikuinen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe