Kun avasin heinäkuussa tilin niin luulin että kaikki on ok. Sain puhelimeen koodeja mutta yksi koodi puuttui. Kysyin parin viikon sisään että m illoin se kolmas koodi tulee ja sanottiin että piakkoin piakkoin. Yli kuukauden odottelin, välillä olin matkoilla. Ei mitään koodeja. soitin taas ja pyysin ja sanoivat taas että pian ja ellei tule ottakaa yhteyttä. Jouduin taas ottamaan yhteyttä ja tällä kertaa minun piti kirjautua sisään keskusteluun toisen pankin luvuilla ja sitten alkoi tenttaus: mitä koodia tarkoitat? (ihan niinkuin heillä ei lue mitä kirjoitettiin edellisellä kerralla.) Mikä on puhelinnumeronne (ihan niinkuin se ei heillä näkyisi) kun kerroin että sain kyllä tekstiviestinä 8 numeroisen koodin tässä kuukausi sitten niin sanoi että: Ei sitä sillä tavalla lähetetä! sanoi nyt kumminkin lähettävänsä kymmen koodin puhelimeen. Loput sitten kirjeessä. Koodia sain odotella pitkän aikaa puhelimeen. Tässä välissä tein päätöksen että en haluakaan olla Nordean asiakas enää koskaan! Jos olisin ollut tarpeessa toista pankkia niin olisin ollut kusessa. Halusin nyt vain vaihtaa. Nyt yksi pankki lupasi että koodit tulevat parin päivän sisällä ja tiliä voi käyttää sitten heti. Joten sinne.
asiakkaan pompottaminen
Anonyymi-ap
0
165
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599