Menetti asunnon injektion takia

Anonyymi-ap

Tuntemani ihminen menetti asunnon injektion takia. On yksi asunnoton lisää. Missä nyt voidaan injektio antaa, kun ei ole osoitetta..

30

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa asunnottomuuteen olla johtanut muitakin syitä kuin joku injektio.
      Mitä edes tarkoitit, että joutui injektion takia asunnottomaksi ?
      Ja joskus ihminen joutuu itse hakemaan injektionsa terveydenhuollosta, kyllä ne niitä pistää sielläkin, terveysasemilla, avohoidossa.

      • Anonyymi

        Psykiatriassa kodittomuus on mielisairaus.


    • Anonyymi

      Kyllä on kaukaa haettu syy asunnon menettämiseen. Paitsi jos kyseessä on huumeiden käyttö injektioina, mutta silloin injektioista aiheutuu muutakin harmia ja elämän hallinnan ongelmia.

      Diabeetikot injektoivat itse itseensä insuliinia joka päivä, eikä ole tiedossa, että tämän takia menetetään asuntoja.

      • Anonyymi

        Ei ole kaukaa haettu. Kun ei injektiosta muuten pääse eroon, on jätettävä täällä asinto, ja muutettava ulkomaille. Jos ei onnistu saamaan a, on menettänyt sen injektion takia.


      • Anonyymi

        Pelkkä injektio ei aiheuta asunnottomuutta.
        On luultavasti ollut ongelmia asumisen kanssa, häiriköintiä, vuokrat maksamatta, tms.
        Sairaus itsessään ei vie asuntoa ihmiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kaukaa haettu. Kun ei injektiosta muuten pääse eroon, on jätettävä täällä asinto, ja muutettava ulkomaille. Jos ei onnistu saamaan a, on menettänyt sen injektion takia.

        Miks et jo muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä injektio ei aiheuta asunnottomuutta.
        On luultavasti ollut ongelmia asumisen kanssa, häiriköintiä, vuokrat maksamatta, tms.
        Sairaus itsessään ei vie asuntoa ihmiseltä.

        Ja mitäs objektiivista näyttöä minkään mielisairauden olemassaolosta olikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kaukaa haettu. Kun ei injektiosta muuten pääse eroon, on jätettävä täällä asinto, ja muutettava ulkomaille. Jos ei onnistu saamaan a, on menettänyt sen injektion takia.

        Se asunnon jättäminen ja ulkomaille muutto on oma valinta. Omista valinnoista vastataan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäs objektiivista näyttöä minkään mielisairauden olemassaolosta olikaan?

        Esimerkiksi sinun kommenttisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäs objektiivista näyttöä minkään mielisairauden olemassaolosta olikaan?

        Älä nyt tähänkin sitä objektiivisuuttasi tunge, nyt oli puhetta asunnottomuudesta ja injektiosta, ei suoranaisesti mistään sairaudesta.
        Osaatko muita lauseita kuin tuota yhtä ja samaa " onko mitään objektiivista...." , tai sitten toistat vain " kielikuvaa " ?
        Mikä oikeasti on ongelmasi, kerrotko, niin ehkä voisimme ymmärtää paremmin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt tähänkin sitä objektiivisuuttasi tunge, nyt oli puhetta asunnottomuudesta ja injektiosta, ei suoranaisesti mistään sairaudesta.
        Osaatko muita lauseita kuin tuota yhtä ja samaa " onko mitään objektiivista...." , tai sitten toistat vain " kielikuvaa " ?
        Mikä oikeasti on ongelmasi, kerrotko, niin ehkä voisimme ymmärtää paremmin ?

        Kyse oli tästä:
        "Sairaus itsessään ei vie asuntoa ihmiseltä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi sinun kommenttisi.

        Tässä taas nähdään, että väärä käytös on mielisairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se asunnon jättäminen ja ulkomaille muutto on oma valinta. Omista valinnoista vastataan itse.

        Kunnmuutavmahdollisuutta välttää injektioita ei ole, niin silloin oma valinta voi osua ulkomaille muuttoon välttäääkseen injektiot, niin kuin tässä tapauksessa on käynyt. Injektiot ovat sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnmuutavmahdollisuutta välttää injektioita ei ole, niin silloin oma valinta voi osua ulkomaille muuttoon välttäääkseen injektiot, niin kuin tässä tapauksessa on käynyt. Injektiot ovat sairasta.

        Vähemmän huomionhakua ja enemmän sitä muuttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kaukaa haettu. Kun ei injektiosta muuten pääse eroon, on jätettävä täällä asinto, ja muutettava ulkomaille. Jos ei onnistu saamaan a, on menettänyt sen injektion takia.

        On se sen verran kaukaa haettua, että jos itse muuttaa asunnosta pois niin se ei ole asunnon menettämistä.

        Jos on niin sairas, ettei pysty huolehtimaan itsestään, maksuistaan, kotirauhasta, tai muuten vaan asunnostaan, ja saa häädön, niin se on asunnon menettämistä.

        tarkkuutta taas näihin ajautshimmeleihin hyvät ihmiset.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän huomionhakua ja enemmän sitä muuttamista.

        Sain juuri kuulla, että on saanut asunnon ulkomailla. Se kävi nopeasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain juuri kuulla, että on saanut asunnon ulkomailla. Se kävi nopeasti.

        Siis lähtikö tuosta vain ulkomaille ilman asuntoa ?
        Järkevä ihminen selvittää asuntoasiansa ennen ulkomaille lähtöään, pitäähän siellä paikka olla minne mennä asumaan.


    • Anonyymi

      Eikö se muuttanukkaan ulkomaille? Vai vaihtuuko se aina samalla tavalla, kun mun sukat?

      • Anonyymi

        Muutti ulkomaille. On asunut jo viikon ulkomailla. Miksi ihmeessä ihmisiä jahdataan, jotka eivät halua käyttää aineita? Asuntoa on vakea löytää ulkomailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutti ulkomaille. On asunut jo viikon ulkomailla. Miksi ihmeessä ihmisiä jahdataan, jotka eivät halua käyttää aineita? Asuntoa on vakea löytää ulkomailta.

        Onhan ne lähtöselvitykset tehtävä, ennen kuin muuttaa. Ei sitä voi samantien ampaista liikkeelle, kun sen päätöksen tekee. Senkin näsäviisas.


      • Anonyymi

        Taidat olla katkera omasta hoidostasi, etkä uskalla lähteä ulkomaille, niin kuin jotkut muut, vaikka mieli teksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutti ulkomaille. On asunut jo viikon ulkomailla. Miksi ihmeessä ihmisiä jahdataan, jotka eivät halua käyttää aineita? Asuntoa on vakea löytää ulkomailta.

        Sama se on hoidon kanssa, jos sattuu ulkomailla sairastumaan ilman niitä lääkkeitä, vaikea löytää apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne lähtöselvitykset tehtävä, ennen kuin muuttaa. Ei sitä voi samantien ampaista liikkeelle, kun sen päätöksen tekee. Senkin näsäviisas.

        Helposti voi jos on hippusen maniaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti voi jos on hippusen maniaa.

        Jaa että maanisessa vaiheessa reissuun, justiinsa joo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se on hoidon kanssa, jos sattuu ulkomailla sairastumaan ilman niitä lääkkeitä, vaikea löytää apua.

        Sairas tai ei. Neuroleptit eivät kelpaa lääkkeiksi, eivät kotimaassa eivätkä ulkomailla. Joten apua tuskin tulee hakemaan, koska syötetään neuroleptejä. On ilman apua mieluummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas tai ei. Neuroleptit eivät kelpaa lääkkeiksi, eivät kotimaassa eivätkä ulkomailla. Joten apua tuskin tulee hakemaan, koska syötetään neuroleptejä. On ilman apua mieluummin.

        On vain niin, että aina sitä apua ei tarvitse edes itse hakea.
        On tilanteita, että muut ihmiset auttavat sairaan avun piiriin, jos ei sairas ihminen itse ymmärrä mahdollista vaikeaa tilannettaan.
        Täällä Suomessakin näkee kaduilla jonkin verran ihmisiä, jotka kyllä olisivat avun tarpeessa, mutta he eivät jostain syystä ole avun piiriin hakeutuneet, joutuneet, tai kukaan ei ole sinne toimittanut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutti ulkomaille. On asunut jo viikon ulkomailla. Miksi ihmeessä ihmisiä jahdataan, jotka eivät halua käyttää aineita? Asuntoa on vakea löytää ulkomailta.

        Kuulin juuri, että on löytänyt asunnon ulkomailla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain niin, että aina sitä apua ei tarvitse edes itse hakea.
        On tilanteita, että muut ihmiset auttavat sairaan avun piiriin, jos ei sairas ihminen itse ymmärrä mahdollista vaikeaa tilannettaan.
        Täällä Suomessakin näkee kaduilla jonkin verran ihmisiä, jotka kyllä olisivat avun tarpeessa, mutta he eivät jostain syystä ole avun piiriin hakeutuneet, joutuneet, tai kukaan ei ole sinne toimittanut.

        Mistään mielisairaudesta ei ole olemassa mitään objektiivista näyttöä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe