🥰📰☕ lapsena iskä levitti sanomalehden lattialle. Hän luki sitä siinä oikeinpäin ja minä istuin häntä vastapäätä lattialla ja luin lehteä väärinpäin sitä mukaa kun opin lukemaan ennen kouluikää. Haluaisin joskus vielä lukea kaipauksen lehteä aamiaispöydässä väärinpäin.
Pienet toisen aiheuttamat äänet saisivat olon tuntumaan kodikkaaksi. Etenkin nyt kun ne tassujen aamurapinat puuttuvat. 🐾
ileik asnahat äkim ännääk
8
167
Vastaukset
Mä teen tuota joskus, jos näen jossain jonkun testin ylösalaisin, niin alan tavaamaan sitä ja koitan ymmärtää mitä siinä lukee. Keskittymistä se monesti vaatii ja usein mun huomio siirtyykin sitten muualle.
Jollain pitkälla bussi- tai junareissulla tuo on kiva ajanviettotapa jos joutuu yksin reissaamaan niinkuin minä.
- Anonyymi
Errorcode 521 really you silver boi?
"Error 521: Web server is down"? Ettei tulisi väärinkäsityksiä, niin ilmoitan vieläkin olevani nainen, vaikka tuo yksi epämiellyttävä henkilö väittää muuta. En aio vaihtaa identiteettiäni, jonka olen syntymässä saanut.
Se on nyt sitten mentävä saunaan, sillä aurinko🌞laskee jo 19:37. Yritin katsella lehtikuvista📰 näkyisikö tuttuja suklaata rohmuamassa 🍫 En nähnyt:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010705917.html
Hyvää Yötä lukijoille ja etenkin hänelle sinne jonnekin 🌝!- Anonyymi
Oli se naapurinmummollakin lehti väärinpäin kun laivankuvaa katseli. On siellä ollut taas ilmat kun valtamerialuskin väärinpäin.
Tästä on sensuroitu saippuakauppias. Se on tosiaankin helppo lukea kummin päin tahansa.
- Anonyymi
:D Minä harrastin samaa äitini kanssa, menin aina keittiön pöydän ääreen toiselle puolelle pöytää, ja luin väörinpäin lehteä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366