ileik asnahat äkim ännääk

🥰📰☕ lapsena iskä levitti sanomalehden lattialle. Hän luki sitä siinä oikeinpäin ja minä istuin häntä vastapäätä lattialla ja luin lehteä väärinpäin sitä mukaa kun opin lukemaan ennen kouluikää. Haluaisin joskus vielä lukea kaipauksen lehteä aamiaispöydässä väärinpäin.

Pienet toisen aiheuttamat äänet saisivat olon tuntumaan kodikkaaksi. Etenkin nyt kun ne tassujen aamurapinat puuttuvat. 🐾
6208
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Mä teen tuota joskus, jos näen jossain jonkun testin ylösalaisin, niin alan tavaamaan sitä ja koitan ymmärtää mitä siinä lukee. Keskittymistä se monesti vaatii ja usein mun huomio siirtyykin sitten muualle.

Äänestä
  • Aloittaja

Jollain pitkälla bussi- tai junareissulla tuo on kiva ajanviettotapa jos joutuu yksin reissaamaan niinkuin minä.

Äänestä

Aloittaja

Se on nyt sitten mentävä saunaan, sillä aurinko🌞laskee jo 19:37. Yritin katsella lehtikuvista📰 näkyisikö tuttuja suklaata rohmuamassa 🍫 En nähnyt:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010705917.html

Hyvää Yötä lukijoille ja etenkin hänelle sinne jonnekin 🌝!

Äänestä

Oli se naapurinmummollakin lehti väärinpäin kun laivankuvaa katseli. On siellä ollut taas ilmat kun valtamerialuskin väärinpäin.

Äänestä
Aloittaja

Tästä on sensuroitu saippuakauppias. Se on tosiaankin helppo lukea kummin päin tahansa.

Äänestä

:D Minä harrastin samaa äitini kanssa, menin aina keittiön pöydän ääreen toiselle puolelle pöytää, ja luin väörinpäin lehteä

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥰📰☕ lapsena iskä levitti sanomalehden lattialle. Hän luki sitä siinä oikeinpäin ja minä istuin häntä vastapäätä lattialla ja luin lehteä väärinpäin sitä mukaa kun opin lukemaan ennen kouluikää. Haluaisin joskus vielä lukea kaipauksen lehteä aamiaispöydässä väärinpäin.

Pienet toisen aiheuttamat äänet saisivat olon tuntumaan kodikkaaksi. Etenkin nyt kun ne tassujen aamurapinat puuttuvat. 🐾

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu