Miks ne käyttää noita Chat booteja, nehän ei osaa vastaa mihinkään, sitten kun tulee teksti otan yhteyttä kolleegaan niin chat jähmettyy. Onko toisissa pankeissa paremmin , vastaako ne kysymyksiin jos haluu uuden tilin j n e ?
Nordea CHAT Botit
3
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama kaikissa paikoissa, niin pankeisssa kuin nettifirmoissa ylipäätään. Ei niiltä mitään vastausta saa.
- Anonyymi
Onko "Nordea CHAT Botit" pörssiyhtiö, koska tämä Pörssi-palstalla?
- Anonyymi
Chatbotit eivät ymmärrä mitään eivätkä osaa koskaan auttaa missään. Ihan rutiiniasioissahan ei tarvitse edes kysellä, joten aina kun jotain kysyy, niin asia ei ole rutiiniasia. On ärsyttävää, että asiakaspalveluun pääsemiseksi on ensin taisteltava itsensä läpi robotista. Jokaiselle firmalle olisi valtava meriitti nykyään, jos panisi lihavin kirjaimin puhelinnumeron näkyville, jonne soittamalla vastaisi toisella hälytyksellä ihminen, joka yhdistäisi puhelun tai auttaisi itse saman tien. Ei mitään valikkoja tyyliin, jos asiasi koskee sitä tai tätä, niidenkään välillä ei usein pysty arvaamaan mitä pitäisi valita.
Sitä paitsi tätä kirjoittaessani ei toimi edes se chat. Nordean verkkopalvelut ovat tällä viikolla toimineet vai satunnaisesti silloin tällöin. Johto pitäisi panna vaihtoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887