Miks ne käyttää noita Chat booteja, nehän ei osaa vastaa mihinkään, sitten kun tulee teksti otan yhteyttä kolleegaan niin chat jähmettyy. Onko toisissa pankeissa paremmin , vastaako ne kysymyksiin jos haluu uuden tilin j n e ?
Nordea CHAT Botit
3
266
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama kaikissa paikoissa, niin pankeisssa kuin nettifirmoissa ylipäätään. Ei niiltä mitään vastausta saa.
- Anonyymi
Onko "Nordea CHAT Botit" pörssiyhtiö, koska tämä Pörssi-palstalla?
- Anonyymi
Chatbotit eivät ymmärrä mitään eivätkä osaa koskaan auttaa missään. Ihan rutiiniasioissahan ei tarvitse edes kysellä, joten aina kun jotain kysyy, niin asia ei ole rutiiniasia. On ärsyttävää, että asiakaspalveluun pääsemiseksi on ensin taisteltava itsensä läpi robotista. Jokaiselle firmalle olisi valtava meriitti nykyään, jos panisi lihavin kirjaimin puhelinnumeron näkyville, jonne soittamalla vastaisi toisella hälytyksellä ihminen, joka yhdistäisi puhelun tai auttaisi itse saman tien. Ei mitään valikkoja tyyliin, jos asiasi koskee sitä tai tätä, niidenkään välillä ei usein pysty arvaamaan mitä pitäisi valita.
Sitä paitsi tätä kirjoittaessani ei toimi edes se chat. Nordean verkkopalvelut ovat tällä viikolla toimineet vai satunnaisesti silloin tällöin. Johto pitäisi panna vaihtoon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 41658
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473