Häntä?????
Odotatko vielä
63
1216
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan
- Anonyymi
Minusta elo ei ole pelaamista. sydämellä ajattelen heitä, jotka koen itselleni potentiaalisiksi ja annan mahdollisuuden. En ole tyrkky, enkä halua olla toista manipuloimassa pelaten mm. tekemällä mustasukkaiseksi tai osoittamalla pahoittavani mielen, kun toinen ei osoita riittävästi kiinnostusta minua kohtaan?
Hyvät asiat tulee luokse, jos on malttia, eikä pelaa itseään ulos jollain toisen mielen pahoittavalla tavalla? Voi myös jäädä ilman sitä hyvää, mitä suhde voi parhaimmillaan tuoda mukanaan? Hyvää kannattaa odottaa.
Erehtyäkin voi toisen hyvyydestä, siksi maltti on minusta hyvä asia, koska niillä huonoilla kumppaneilla harvemmin on malttia omassa käyttäytymisessä ja maltti karsii heidät pois ajan myötä. Näin haluan itse uskoa.
- Anonyymi
No f- way.
- Anonyymi
Tavallaan pidän parvekkeen ovea auki hänelle.
- Anonyymi
odotan..🫦
- Anonyymi
Tietysti. Mikään ei ole edes vielä alkanut.
- Anonyymi
Odotan.
En kuitenkaan usko, että hän odottaa minua. Enkä haluaisi vaatiakaan sellaista. Haluan, että hän on onnellinen. - Anonyymi
Naista odottanut jo pitkään. En halua ahdistella, hän ahdistuu vielä.
- Anonyymi
Minkälaista naista jaksatte odottaa pitkään? Mikä tekee heistä niin erityisiä ja odottamisen arvoisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaista naista jaksatte odottaa pitkään? Mikä tekee heistä niin erityisiä ja odottamisen arvoisia?
En oikeastaan ymmärrä mitä tarkoittaa tuo odottaminen. Mutta sellaista jonka tietää olevan kohdalla vain kerran elämässä. Toista samanlaista ei ole eikä tule, ikinä. Sellaista jota kohtaan ei ole ikinä tuntenut tietynlaisia tunteita. /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeastaan ymmärrä mitä tarkoittaa tuo odottaminen. Mutta sellaista jonka tietää olevan kohdalla vain kerran elämässä. Toista samanlaista ei ole eikä tule, ikinä. Sellaista jota kohtaan ei ole ikinä tuntenut tietynlaisia tunteita. /sivusta
Kauniisti sanottu. 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään odottamista tosiaan ole, jos yhtä rakastaa. Miksi silloin olisi jonkun toisen kanssa vain pelkän seuran vuoksi. Minä en siihen pysty. Mutta olenkin erilainen, mitä useimmat. Joskus ennen ajattelin sen olevan taakka, en enää. Hänessä on sitä samaa.
- sivummalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään odottamista tosiaan ole, jos yhtä rakastaa. Miksi silloin olisi jonkun toisen kanssa vain pelkän seuran vuoksi. Minä en siihen pysty. Mutta olenkin erilainen, mitä useimmat. Joskus ennen ajattelin sen olevan taakka, en enää. Hänessä on sitä samaa.
- sivummaltaOletko mies vai nainen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- sivummaltaHyvin kirjoitettu. Aivan samoin ajattelen.
K-nainen vielä sivummalta - Anonyymi
Voi ahdistuksen ahdistus,öööh
- Anonyymi
Tietysti odotan. Kaikkihan on vasta alussa. Kysy tuota 10 vuoden päästä uudestaan.
- Anonyymi
Kyllä mulla stockings
- Anonyymi
Kyllä! ❤️ tämä on A-naiselta komeimmalle miehelle
- Anonyymi
Odotan/odotin, mutta turhaan.
- Anonyymi
rikkoo mun sukkikset vielä
- Anonyymi
Jos hävyttömän pienet denierit, niin se on kuin paljasta reittä sivelis
- Anonyymi
En ole vielä edes odottanut ketään!
Onko tämä jollekin jonka puoliso on jossain kaukana? - Anonyymi
S naiselle on paikka varmaan maailman tappiin,ei tunnu unohtuvan.
- Anonyymi
Montako kirjainta on naisen sukunimessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kirjainta on naisen sukunimessä?
Nykyisessä enemmän,os.vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Sama sukunimi edelleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kompa❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Sama sukunimi edelleen!
Kahdeksanko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksanko
Meillä on yhtämonta,ei kahdeksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on yhtämonta,ei kahdeksaa.
777
- Anonyymi
Olishan se kiva joskus nähdä.
- Anonyymi
Mä näen, sinä kuulet
- Anonyymi
Miksi odottaa ihmistä joka ei oo edes kiinnostunut ja hänellä kumppani, sydämenvalittunsa ja toinen puolikas. Eli en, siinä ei olisi minkäänlaista järkeä. Ei kukaan niin tyhmä ole.
- Anonyymi
Odotan sitä miestä vielä. Järkevää vai ei, en tiedä. En tiedä mitä toisella mielessä.
- Anonyymi
Tottakai odotan. Hänhän sanoi tulevansa.
- Anonyymi
Kai edelleen odotan, on vain niin..päässyt sydämeen sisälle. Ja paljon samaa hyvässä ja pahassa. On näistä keskusteltukin yhdessä.-mieheltä
- Anonyymi
Olen tottunut häneen, mutta en tiedä mitä hän minusta ajattelee ja mitä hän pohtii tulevaisuuteen liittyen.
- Anonyymi
Aina vaan ja ikuisesti.
- Anonyymi
Saa hän mennä jos niin kokee, mutta silloin olikin täysin väärä
- Anonyymi
En todellakaan!
- Anonyymi
Kyllä..
- Anonyymi
No , en.... Koska meistä ei tule totta!
- Anonyymi
Haluaisin itse tehdä jotain mutta huomaan olevani liian pelokas. Mieheltä sivulliselta.
- Anonyymi
Joskus "arat" miehet on parhaita ja kyllä arastakin saadaan jossain vaiheessa rohkea. Siinä vaiheessa, kun oppii tuntemaan niin ujouskin lähtee!
- Anonyymi
ikävä 💔
- Anonyymi
odotan, tulen odottamaan vuosia Lottaa... huutamaan hänen nimeään talven pimeydessä kun katuja vaellan tietämättömyydessä..
Rakastan L - Anonyymi
joskus pidin ovea auki ja vähän toivon on mutta tilanteet muuttui ja en enää, enkä haluakaan oikeastaan.
- Anonyymi
Sama. Pitäköön tunkkinsa
- Anonyymi
😿😿💔
- Anonyymi
nyt toivon että sinäkin jättäisit rauhaan.
- Anonyymi
Jaa niin ketä häntä
https://youtube.com/shorts/-Ho99a1kmKQ?si=smw6KpPWNKpdwSKD- Anonyymi
Jos elämässä jää odottamaan saa odottaa lopun ikäänsä joten miksi vaivautua
https://youtube.com/shorts/OISHh37QHYA?si=r4PZxSwDU4IEbi5k
- Anonyymi
En odota. Meni ja kuoleentui. Ehkä hyväksi kaikille osapuolille.
- Anonyymi
En odota aktiivisesti. Suhtaudun kuitenkin avoimesti jos hän joskus lähestyy.
- Anonyymi
Pienesti, epävarmasti mutta kuitenkin.
- Anonyymi
ässä mielessä pysssyy
- Anonyymi
Pitäisikö odottaa ei ole tunteita en tunne sääliä en yhtään mitään
- Anonyymi
Never.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215809Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303194- 1621764
- 691406
- 1041314
- 611186
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,12997Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas363901Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes115879- 77852