Joka asuu Kalajoella
Mitä mieltä olet jokapaikan höylästä
18
1550
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Kävikö höyläämässä, mitä tykkäsit?
- Anonyymi
5 vai 6 kutterinen höylä höyläätkö metritaksalla?
- Anonyymi
Ei tienaa tällä
- Anonyymi
Taksa liian halpa.
- Anonyymi
Liekkö istuu linnassa nyt, hankala höylätä?
- Anonyymi
On siellä käsihöylä
- Anonyymi
Kyllä kelpaa höylätä, koko kylän
- Anonyymi
Tätä tehty iät ajat, olisko höylä kulunut?
- Anonyymi
Anna paremmat tuntomerkit, ketä tarkoitat?
- Anonyymi
Tänään juodaan skumppaa ja biletetään, huomenna tarjoillaan kirkkokahvit.
- Anonyymi
Vähän nyt vaikeeta tietää ketä tarkoittanet mutta voitko edes hiukkasen täsmentää? täällä asuu niin monenmoista hattupäätä ja tarinankertojaa ettei yht äkkiä voi päätellä tuon datan määrästä kuka lienee kyseessä,mutta onko hän köyhä vaiko rikas mies vaiko nainen tyttö vaiko poika vaiko muun sukupuolinen? vaiko liittyykö asia kenties avaruuden olioihin? Minulle se ja sama millaista olkihattua ja tarinankertojaa tulee vastaan ja höpisee mitä juttuja tahansa kaikki sekopäät menee juttuineen en tuomitse silleen ketään.olen kaikille tasa-arvoinen myös demareille ja vihreille ja keskustalaisille
- Anonyymi
rakastan sua Tommi, oma timpurini.....
oot niiiiiin kätevä käsistäsi....
-Mervisi :)- Anonyymi
No tuotanoin en ole tommi mutta olen kieltämättä aika kätevä kylläkin käsistäni aika monet naiset sen ovat sanoneet:) mutta kiitos sinulle Mervi kuitenkin ja erittäin hyvää joulunajan odotusta ja kaikkea hyvää ihan kaikille
- Anonyymi
Ottaako Mervi myös kakkoseen? Omistaako hyvät v**ut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako Mervi myös kakkoseen? Omistaako hyvät v**ut?
Tästä kyseisestä mervistä en kylläkään tiedä mutta eräästä toisesta kyllä eli tällä toisella mervillä on kyllä muodot timmisä,mutta kun niitä naisia on tässä kertyny niin enää aikas vaikea ellei mahdotonta sanoa kuka on ollut se best? mutta willi weikkaus on kuitenki anna-riina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä kyseisestä mervistä en kylläkään tiedä mutta eräästä toisesta kyllä eli tällä toisella mervillä on kyllä muodot timmisä,mutta kun niitä naisia on tässä kertyny niin enää aikas vaikea ellei mahdotonta sanoa kuka on ollut se best? mutta willi weikkaus on kuitenki anna-riina
Anna, Anna. Siinä on kiva nimi tytöllä.
- Anonyymi
Taidan tietää ketä tarkoitat......
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2242142- 1191451
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj201223En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041071
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875