Joka asuu Kalajoella
Vastaukset 18
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Kävikö höyläämässä, mitä tykkäsit?
- Anonyymi
5 vai 6 kutterinen höylä höyläätkö metritaksalla?
- Anonyymi
Ei tienaa tällä
- Anonyymi
Taksa liian halpa.
- Anonyymi
Liekkö istuu linnassa nyt, hankala höylätä?
- Anonyymi
On siellä käsihöylä
- Anonyymi
Kyllä kelpaa höylätä, koko kylän
- Anonyymi
Tätä tehty iät ajat, olisko höylä kulunut?
- Anonyymi
Anna paremmat tuntomerkit, ketä tarkoitat?
- Anonyymi
Tänään juodaan skumppaa ja biletetään, huomenna tarjoillaan kirkkokahvit.
- Anonyymi
Vähän nyt vaikeeta tietää ketä tarkoittanet mutta voitko edes hiukkasen täsmentää? täällä asuu niin monenmoista hattupäätä ja tarinankertojaa ettei yht äkkiä voi päätellä tuon datan määrästä kuka lienee kyseessä,mutta onko hän köyhä vaiko rikas mies vaiko nainen tyttö vaiko poika vaiko muun sukupuolinen? vaiko liittyykö asia kenties avaruuden olioihin? Minulle se ja sama millaista olkihattua ja tarinankertojaa tulee vastaan ja höpisee mitä juttuja tahansa kaikki sekopäät menee juttuineen en tuomitse silleen ketään.olen kaikille tasa-arvoinen myös demareille ja vihreille ja keskustalaisille
- Anonyymi
rakastan sua Tommi, oma timpurini.....
oot niiiiiin kätevä käsistäsi....
-Mervisi :)- Anonyymi
No tuotanoin en ole tommi mutta olen kieltämättä aika kätevä kylläkin käsistäni aika monet naiset sen ovat sanoneet:) mutta kiitos sinulle Mervi kuitenkin ja erittäin hyvää joulunajan odotusta ja kaikkea hyvää ihan kaikille
- Anonyymi
Ottaako Mervi myös kakkoseen? Omistaako hyvät v**ut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako Mervi myös kakkoseen? Omistaako hyvät v**ut?
Tästä kyseisestä mervistä en kylläkään tiedä mutta eräästä toisesta kyllä eli tällä toisella mervillä on kyllä muodot timmisä,mutta kun niitä naisia on tässä kertyny niin enää aikas vaikea ellei mahdotonta sanoa kuka on ollut se best? mutta willi weikkaus on kuitenki anna-riina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä kyseisestä mervistä en kylläkään tiedä mutta eräästä toisesta kyllä eli tällä toisella mervillä on kyllä muodot timmisä,mutta kun niitä naisia on tässä kertyny niin enää aikas vaikea ellei mahdotonta sanoa kuka on ollut se best? mutta willi weikkaus on kuitenki anna-riina
Anna, Anna. Siinä on kiva nimi tytöllä.
- Anonyymi
Taidan tietää ketä tarkoitat......
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568