Jos olisi niin

Anonyymi-ap

että joku haluaisi parisuhteen kanssani, niin minä se en voi olla koska, en halua enää sellaista fyysistä läheisyyttä johon kuuluu alastomuus.

11

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten ei kannata haaveilla parisuhteesta.
      Parisuhteeseen kuuluu alussa seksi ja alastomuus. Rakastunut ihminen haluaa sitä.

• Anonyymi

En ole haaveillutkaan.

• Anonyymi

Alastomuuden pitäisi olla luonnollinen asia. Häpeään sitoutunut ihminen ei koe sitä luonnollisena.

• Anonyymi

En minä häpeä itseäni,mutta minulla ei ole enää mitään tarvetta harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Olen vanhempi nainen ja halut ovat loppuneet jo vuosia sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä häpeä itseäni,mutta minulla ei ole enää mitään tarvetta harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Olen vanhempi nainen ja halut ovat loppuneet jo vuosia sitten.

Puhuit tuossa aloituksessa alastomuudesta, et seksistä. Alastomuus ei aina liity seksiin, saunassa muun muassa ollaan alasti. Ja se ei mielestäni ole mitenkään eroottinen paikka, vaan pesupaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vanha sinä olet? Olen myös nainen ja ehkä sinua vanhempi ja haluja on.
        Halut palaa kun ihastut tai jopa rakastut. Ne vaatii sen oikean ihmisen tai jonkin muun kimmokkeen. Eikä se ole edes iästä kiinni. Minulla on ollut haluttomia kausia nuorempana. Haluttomuuteen on monia syitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuit tuossa aloituksessa alastomuudesta, et seksistä. Alastomuus ei aina liity seksiin, saunassa muun muassa ollaan alasti. Ja se ei mielestäni ole mitenkään eroottinen paikka, vaan pesupaikka.

Alaston fyysisen läheisyys on lähes aina yhtä kuin seksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vanha sinä olet? Olen myös nainen ja ehkä sinua vanhempi ja haluja on.
        Halut palaa kun ihastut tai jopa rakastut. Ne vaatii sen oikean ihmisen tai jonkin muun kimmokkeen. Eikä se ole edes iästä kiinni. Minulla on ollut haluttomia kausia nuorempana. Haluttomuuteen on monia syitä.

En ole samanlainen kuin sinä, me naiset olemme erilaisia! Koen että minussa on paljon sellaisia piirteitä, jotka kuuluvat autismin kirjon ryhmään.

• Anonyymi

Kirjoitat joka päivä näitä samoja tänne yksin. Jotenkin luulen että sinä et ole muutenkaan normaali.

• Anonyymi

Muuten olen, mutta minussa on paljon sellaista, jonka vuoksi koen kuuluvani autismin kirjon ryhmään.

• Anonyymi

Anna hänen kirjoittaa, ei ole sulta pois. Autistit ovat yhtä arvokkaita ihmisiä kuin kaikki muutkin ja jos tämä on hyvä kanava purkaa tuntojaan, niin miksikäs ei. Ja mikä on muuten normaali, miten määrittelet sen??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2774
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      870
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      869
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      299
      854
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      95
      846
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      729
    Aihe