Olin kait noin 10v kun hieroin eka kertoja sillo viel pientä munaa ni ja teinkin sitä sitte usein kun tuntu nii hyvältä vaikka ei tullu mitään. Sitte olin vähän alle 13v ja munakin jo vähä kasvanut ja seisten runkkailin omassa huoneessa kun se sitte tapahtu. Tuli outo hyvä tunne ja sitte eka spermat tuli jotka lens ainaki yli metrin ja multa meni oikee jalat alta. Vähä oikeesti säikähdin kun kotona tai koulussa ei näistä asioista sillo puhuttu. Tein sitten illalla uudestaan ja taas tuli kivasti spermaa. Nyt oon alta 60v.
Eka spermat.
10
773
Vastaukset
- Anonyymi00002
Samalla tavalla alkoi spermaine elämäni
- Anonyymi00005
Porsas röh röh
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Porsas röh röh
Tuo porsas se jaksaa tyrkyttää itteensä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuo porsas se jaksaa tyrkyttää itteensä.
Porsas röh röh
- Anonyymi00003
Nytkin kulli kovana, kun muistelen ensimmäisiä kertoja, säikähti ensimmäistä sperman tuloa.
- Anonyymi00006
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅🤣
- Anonyymi00011
Sää mää ja bää on urpo vajakki buaahaa
- Anonyymi00004
Spedellä taas lääkitys persiillään buaahaa
- Anonyymi00009
No voi voi sua spede vieläkin sulla sama ongelma. Mitäs et ole vaatinut sen korjaamista.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
No voi voi sua spede vieläkin sulla sama ongelma. Mitäs et ole vaatinut sen korjaamista.
Sää mää ja bää se tunkee nokkansa joka aukkoon buaahaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029