Katri-Helena ja Tommi Liimatainen menossa avioliittoon!

Anonyymi-ap

32

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tainnut Katrille jäädä keikoista jotain "sukanvarteen " kun Liimatainen roikkuu vielä nurkissa.

      • Anonyymi

        Ihan hieno juttu. Varmasti on järki jo yläpäässä, ja ovat huomanneet, että yhdessä on hyvä olla. Onnea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hieno juttu. Varmasti on järki jo yläpäässä, ja ovat huomanneet, että yhdessä on hyvä olla. Onnea!

        Eipä juuri kiinnosta, mitä Liimis touhuaa...


    • Anonyymi

      Missään ei ole edes vihjailtu siihen suuntaan että olisivat menossa naimisiin. Avoliittoon ovat muuttaneet. Eli taas Seiskan vääristeleviä juttuja. Ja sama vääristelevä otsikko oli Hirviniemen puolistosta että jonkun vieraan miehen kanssa olisi ollut. Hörkkö ja Helin eivät saaneet eroa Hirviniemen ja Sonjan välille vaikka yritys oli kova. Nyt pitää sitten edes laittaa otsikoita joista tulisi heidän tahtomansa käsitys.

      • Anonyymi

        Seiska on melkein yhtä säälittävä "media" kuin heidän suosikkityttönsä Belorffi, Ketola ja Helin.


      • Anonyymi

        rakkaa tuo julkisuus kun aina pitää olla lehti juttu,


    • Anonyymi

      Ihan sama. Ei kiinnosta tuollaiset tyypit yhtään.

    • Anonyymi

      Katri Helena kertoi kirjassaan, että kun hän rakastui Tommiin, niin hän rakastui kynsiään myöden. 💖
      Rakkaus sen kuin jatkuu. Onnittelut!

    • Anonyymi

      Niin olen 74vuotta oma poika samanikäinen kuin Liimatta! Ei vaan oikein🤔!

    • Anonyymi

      Vieläkö pyörräyttävät iltatähden. Vai oisko se jo yöntähti.

    • Anonyymi

      tyhmän näköinen mies ja ylen syönyt taitaa elättää katri helenan tuloilla itsensä ! muutenkin mollivoittonen tyyppi !

      • Anonyymi

        Jaa, sinäkö pystyt kuvasta päättelemään toisten älykkyyden? Ylensyönyt? No ei ole vaan ihan vanttera äijä, eikä luuviulu. Mollivoittoinen? Mistäs tiedät?


    • Anonyymi

      Tommi ryhtyy isännäksi Katri Helenan maatilalla. On ns. kotivävy.

    • Anonyymi

      Eli Katri adoptoi Tommin.

      • Anonyymi

        Eiks Katri ole ollut jo ainakin 3 kertaa avioliitossa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks Katri ole ollut jo ainakin 3 kertaa avioliitossa ?

        Aviomiehiä Matti Turunen, Kalaoja, Panu Rajala, oliko kihloissa Matti Paalosmaan kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aviomiehiä Matti Turunen, Kalaoja, Panu Rajala, oliko kihloissa Matti Paalosmaan kanssa?

        Lisätään vielä Danny!


    • Anonyymi

      Onnea, rakkaus on parasta.

    • Anonyymi

      Onnea,Katri olet upea rohkea nainen.

      • Anonyymi

        kyllä täytyykin olla rohkea ,kun rupeaa tuollaisen por...n kanssa olemaan ! miehessä ei ole mitään samanlaisia paskiaisia löytyy joka kylästä epäsiistin näköinen pöhelö!


    • Anonyymi

      Sopivat toisilleen. Tommosta on parisuhteeseen. On tekoja, ei lässytystä.

    • Anonyymi

      Hyvin on Katri Helena huolehtinut Tommista.

      • Anonyymi

        Näyttää syöttöporsaalta. (anteeksi syöttöporsaat).
        Ihan saman ikäisiltä näyttävät.


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon....nuoriparille..

      • Anonyymi

        On oikein nuori pari ja miksi 80 vuotias mummo vielä tarvitee miehen ?


    • Anonyymi

      Hei. Onhan sillä iso D llä myös se nuori nainen
      ..samanikäisiä

    • Anonyymi

      Viisikymppinen viriili nuori mies, tarvitsee varmaan seksielämää vielä paljon, mutta mitä tarvitsee kahdeksankymppinen nainen, kun elimistö alkaa olla jo siihen käyttöikänsä päässä. Rakkaus ja kiintymys on ihmeellistä, mutta itse tarvitsisin vain omaishoitajan ja talonmiehen. Kaikki ei ole samanlaisia, iso Deelläkin, on hoivaapulainen aivan eri maailmasta kuin autettavansa, onnea vaan tuleville vuosille, ja koitoksille,.

    • Anonyymi

      Mikäs siinä jos hoitosuhde on sovittu molemmin puolin, mutta että rakkaus, se ei kuvioon sovi.

    • Anonyymi

      Lehtimiehet ovat varmasti valppaana ensi vuoden elokuussa.
      Häät ovat varmasti suuri mediatapahtuma.

    • Anonyymi

      Tommi oli sutjakka ja komea mies seurustelun alkuaikoina.
      Naiset tahtovat joskus akottua ja miehet ukottua. Eli eivät enää kiinnitä itseensä paljon huomiota. Ei ole enää tarveta hurmata toista ulkomuodollaan. Se on joskus paha asia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe