Ehetyshoitoon ja perussuomalaiset?

Menisivätköhän perussuomalaisten seksuaaliselta suuntautumiselta poikkeavat kansanedustajat eheytyshoitoon, kun perussuomalaiset tukevat kyseistä menetelmää?

Ihmettelen mitä nämä ihmiset tekevät tuossa puolueessa, jotka eivät hyväksy heitä sellaisinaan kuin he ovat. Siitähän eheystyshoidossa on kysymys.

13

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeistopopulistien kaksoisstandardi. Kuvittele Sebastian Tynkkynen tai Joakim Vigelius pitämässä puhetta eheytyshoitojen välttämättömyydestä. Olisi kuin vastaanottaisi käteensä väärennettyä rahaa.

    • Anonyymi

      Kiehtova ajatus että perussuomalaiset voisivat eheytyä aitosuomalaisiksi tai kantasuomalaisiksi.

      • Anonyymi

        Kiehtova ajatus että sinä ap voisit olla 5 minuuttia pois vuorokauden aikana s24 palstoilta persujen perään itkemästä 🤭


      • Anonyymi

        Siinä sitä onkin työmaata saada kitkettyä venäjämielisyys persuista pois.

        "Suomeen tarvitaan Venäjän ja Unkarin kaltaista kansallismielistä johtotyyliä, ei näitä bensan hintaa korottavia ja Voguen kuvauksissa juoksevia kassaneitejä."

        -Mauri Peltokangas, SS/PS-

        https://x.com/PasiPennanen/status/1789932756635381929


    • Anonyymi

      Kerro sinimusta homojen kivittäjä milloin persut ovat eheytyshoitoja tukeneet? Lakiesityksen kaatuessa ihan muihin syihin kuin siihen, että persut olisivat eheytyshoitojen kannattajia.

    • Anonyymi

      Joutuisi kaikki Persut menemään eheytykseen.

      • Anonyymi

        Minulle riittäisi kun sinä ap saisit vihdoin ja viimein apua mielenterveysongelmiisi persupakkomielteinesi. Joilla ei ole niiden kanssa mitään tekemistä sinun huutaessa aikaisemmin 24/7 kepujen perään kunnes Soini alkoi myymään prsettään. Sinun alkaessa vainoamaan Hallapersuja kun Soini maailmasi romahdutti hajottamalla palvomasi persut ettei menetä salkkuaan.


    • Anonyymi

      Persuhomot ovat "eheytyneet" heteroudesta vai miten?
      Lennellään matoilla kera Maukan ja Riikkulin.

      • Anonyymi

        Homous on persujen uusi normaali. Ei kosketa lesboutta tai muuta seksuaalivähemmistögenreä. Vain homous on hyväksytty. Voinemme siis hyvällä syyllä kutsua tätä PS:n Ernst Röhm-osastoksi.


      • Anonyymi

        Luehan edeltävä kommentti uusiksi ja käytä päätäsi edes kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luehan edeltävä kommentti uusiksi ja käytä päätäsi edes kerran.

        Anonyymi
        19.09.2024 21:01

        Anonyymi kirjoitti:
        Homous on persujen uusi normaali. Ei kosketa lesboutta tai muuta seksuaalivähemmistögenreä. Vain homous on hyväksytty. Voinemme siis hyvällä syyllä kutsua tätä PS:n Ernst Röhm-osastoksi.

        Lue lisää
        Niin kamalia ne Halla persut ovat etteivät kivitä homoja tai polje naisten ihmisoikeuksia kuten te Soi nistit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        19.09.2024 21:01

        Anonyymi kirjoitti:
        Homous on persujen uusi normaali. Ei kosketa lesboutta tai muuta seksuaalivähemmistögenreä. Vain homous on hyväksytty. Voinemme siis hyvällä syyllä kutsua tätä PS:n Ernst Röhm-osastoksi.

        Lue lisää
        Niin kamalia ne Halla persut ovat etteivät kivitä homoja tai polje naisten ihmisoikeuksia kuten te Soi nistit.

        Tatuoi vielä otsaasi sana SOINISTI ap kun poistat taas viestit joissa teidät Soinistit mainitaan millä teet kaikille enemmän kuin selväksi kuinka vttuile persuille ylläpidon suojissa palstan luotsi on Soinia palvova sinimusta.


    • Minusta kyllä pitäisi elää niin kuin opettaa.

      Eli perussuomalaisten kansanedustajat eheytyshoitoon, ja katsotaan sitten tuloksia. Eihän muilta voi vaatia sellaista, mihin ei itse osallistu, eihän?

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe