Miten pääsen eroon heistä? Soittaa epämiellyttävä mies kokoajan ja tyrkyttää palveluja vaikka en niitä tarvitse!
FS Managerit huijaus soittaja
18
1651
Vastaukset
- Anonyymi
Fs Managerit oy huijaus soittelee koko ajan. Ei pääse eroon soittajasta.
- Anonyymi
älkää yrittäjät vaan antako tälle firmalle mitään valtakirjaa jota yrittävät teiltä kalastella!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älkää yrittäjät vaan antako tälle firmalle mitään valtakirjaa jota yrittävät teiltä kalastella!!!
me hölmöt annettiin niille valtakirja perua sopimuksia ,peruivat kyllä turhia sopimuksia,mut samalla myös pari meille erittäin tärkeää sopparia eivätkä kanna kuulemma siitä mitään vastuuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
me hölmöt annettiin niille valtakirja perua sopimuksia ,peruivat kyllä turhia sopimuksia,mut samalla myös pari meille erittäin tärkeää sopparia eivätkä kanna kuulemma siitä mitään vastuuta
ei kannata ottaa tuota palvelua vaan perua sopparinsa itse jos tarvii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kannata ottaa tuota palvelua vaan perua sopparinsa itse jos tarvii
joo,näiltä jos tilaa palvelun niin soitot lisääntyy ja tulee enemmän selviteltäviä juttuja
- Anonyymi
Hienosti kirjoittelette anonyymisti haukkuen toisten liiketoimintaa. Ettei olisi oma lehmä ojassa. Itse sain todella paljon apua ko firmalta scanrian ja lex perinnän huijauslaskuissa joita yrittivät minun yritykseltäni periä aikanaan. Itselläni ei oma aika riitä reklamoimaan kymmeniä laskuja kuuukaudessa. Kuulin managereista tuttavaltani joka oli myös saanut heiltä apua ja kokeilen enkä pettynyt. 100% takuu palvelulle joka luki sopimuksessa niin en ymmärrä miten se ei voisi toimi. -Bro St Finland Oy
- Anonyymi
kai se voi joillakin toimia,mutta suurin osa yrittäjistä ei tunnu olevan tyytyväisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kai se voi joillakin toimia,mutta suurin osa yrittäjistä ei tunnu olevan tyytyväisiä
me maksettiin n.350e heidän palvelusta kun osasi myyjä puhua. huomattiin jälkeenpäin,et olivat irtisanoneet yhden sopimuksen(200,80e)eli 150e hävittiin
- Anonyymi
minusta ei kannata ostaa mitään puhelimessa,ei tätäkään!!!
- Anonyymi
Irtisanomiset lähti ainoostaan numero ja hakemistopalveluihin kun heiltä palvelun otin. Samperin scanria ja numerokeskus laittoivat joka toinen kuukausi jotain laskua ja nyt saan reklamointiavun managereilta. Mukava asiakaspalvelu ja säästänyt rahaa jo päältä tonnin. - JM-Leasing
- Anonyymi
kaikki puhelimessa myytävät palvelut eivät ole turhia,mutta kannattaa pyytää harkintaikaa eikä tehdä päätöstä heti,silloin ei tarvitse perua mitään eikä myöskään maksaa mistään heräteostoksista.
- Anonyymi
eivät millään usko kun sanoo ei kiitos!!!
- Anonyymi
heidän myyntitapa todella epärehellinen.vissiin aika pieni pulju kun sama jänkkäävä ukko soittaa parin viikon välein.en suosittele jos heillä ei ole oikeita faktoja esittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heidän myyntitapa todella epärehellinen.vissiin aika pieni pulju kun sama jänkkäävä ukko soittaa parin viikon välein.en suosittele jos heillä ei ole oikeita faktoja esittää.
ei missään nimessä kannata maksaa tästä mitään,itse soitin suoraan esim.scanrialle ja pyysin ettei enää mulle soitettais.Lupasivat laittaa jollekin soittokieltolistalleen,eikä ole tullut puheluakaan sen jälkeen.Hoisin vaan jo aiemmin tilaamani laskun (120e)pois,sitä eivät peruneet kun kuunneltiin nauhoite puhelusta.Eikä ole tullut laskujakaan sieltä enää vuoteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei missään nimessä kannata maksaa tästä mitään,itse soitin suoraan esim.scanrialle ja pyysin ettei enää mulle soitettais.Lupasivat laittaa jollekin soittokieltolistalleen,eikä ole tullut puheluakaan sen jälkeen.Hoisin vaan jo aiemmin tilaamani laskun (120e)pois,sitä eivät peruneet kun kuunneltiin nauhoite puhelusta.Eikä ole tullut laskujakaan sieltä enää vuoteen
yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse
mulle tuli puhelu fs managereilta ja pyysin et soittakaa tunnin päästä niin ostan teidän palvelun.Ideana oli nauhoittaa puhelu,mutta ilmeiseti arvasivat suunnitelman eikä tullut sitä puhelua. ovelia kettuja ovat perhanat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulle tuli puhelu fs managereilta ja pyysin et soittakaa tunnin päästä niin ostan teidän palvelun.Ideana oli nauhoittaa puhelu,mutta ilmeiseti arvasivat suunnitelman eikä tullut sitä puhelua. ovelia kettuja ovat perhanat
Se managerit on täysiä huijareita,tunnen yhden niiden entisen työntekijän ja kertonut aika hurjia tarinoita luottamuksellisesti,koska osallistui rikolliseen toimintaan myös itse
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se managerit on täysiä huijareita,tunnen yhden niiden entisen työntekijän ja kertonut aika hurjia tarinoita luottamuksellisesti,koska osallistui rikolliseen toimintaan myös itse
Uskomatonta et tämmöinen palvelu menee kaupaksi päättäjille vielä nykyaikana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131