FS Managerit huijaus soittaja

Anonyymi-ap

Miten pääsen eroon heistä? Soittaa epämiellyttävä mies kokoajan ja tyrkyttää palveluja vaikka en niitä tarvitse!

73

3838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fs Managerit oy huijaus soittelee koko ajan. Ei pääse eroon soittajasta.

• Anonyymi

älkää yrittäjät vaan antako tälle firmalle mitään valtakirjaa jota yrittävät teiltä kalastella!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älkää yrittäjät vaan antako tälle firmalle mitään valtakirjaa jota yrittävät teiltä kalastella!!!

me hölmöt annettiin niille valtakirja perua sopimuksia ,peruivat kyllä turhia sopimuksia,mut samalla myös pari meille erittäin tärkeää sopparia eivätkä kanna kuulemma siitä mitään vastuuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

me hölmöt annettiin niille valtakirja perua sopimuksia ,peruivat kyllä turhia sopimuksia,mut samalla myös pari meille erittäin tärkeää sopparia eivätkä kanna kuulemma siitä mitään vastuuta

ei kannata ottaa tuota palvelua vaan perua sopparinsa itse jos tarvii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo,näiltä jos tilaa palvelun niin soitot lisääntyy ja tulee enemmän selviteltäviä juttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai annoin rajoitetun valtakirjan heille toimenpidettä varten ja pääsin eroon huijarihakemistojen laskuista. Olen tyytyväinen. Suosittelen kotimaista ja turvallista palvelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä se ollutkaan niin yksinkertaista kuin luulin, luotin alan ammattilaiseen ja olen tyytyväinen ,että pääsin kaiken maailman haaskahakemistoista eroon ja sain myös suoramarkkinointikiellon, jotta kaikenkarvaiset hakemistomyyjät eivät soittele minulle enää ja jos soittaa , niin luuri kiinni. Niillä hakemistoilla ei kukaan tee mitään. Kukaan ei niitä käytä ja ne ovat ihan vanhanaikaisen näköisiä, kuin jostain 60-luvulta. Nyt on vuosi 2025, huhuu: maa kutsuu! Viranomaiset ovat hakemistoista varoittaneet yrittäjiä, samoin Suomen Yrittäjät, hyvä niin, että varoitusinfo kulkee ja Managerit Oy auttavat kyllä näissä ongelmissa.

• Anonyymi

Hienosti kirjoittelette anonyymisti haukkuen toisten liiketoimintaa. Ettei olisi oma lehmä ojassa. Itse sain todella paljon apua ko firmalta scanrian ja lex perinnän huijauslaskuissa joita yrittivät minun yritykseltäni periä aikanaan. Itselläni ei oma aika riitä reklamoimaan kymmeniä laskuja kuuukaudessa. Kuulin managereista tuttavaltani joka oli myös saanut heiltä apua ja kokeilen enkä pettynyt. 100% takuu palvelulle joka luki sopimuksessa niin en ymmärrä miten se ei voisi toimi. -Bro St Finland Oy

• Anonyymi

kai se voi joillakin toimia,mutta suurin osa yrittäjistä ei tunnu olevan tyytyväisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kai se voi joillakin toimia,mutta suurin osa yrittäjistä ei tunnu olevan tyytyväisiä

me maksettiin n.350e heidän palvelusta kun osasi myyjä puhua. huomattiin jälkeenpäin,et olivat irtisanoneet yhden sopimuksen(200,80e)eli 150e hävittiin

• Anonyymi

minusta ei kannata ostaa mitään puhelimessa,ei tätäkään!!!

• Anonyymi

eikai sitä kehtaa omalla nimellä ilmoittautua helposti kusetettavaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikai sitä kehtaa omalla nimellä ilmoittautua helposti kusetettavaksi

Ja jotkut outoja kirjoittavat saattavat olla itse niitä vanhanaikaisten hakemistojen myyjiä, niin ärhäkkäitä ovat kommentit, samoin on joitain muitakin irtisanomispalveluja, mutta ne eivät ole pelittäneet, niin minulle suositeltiin tätä ja nyt voin suositella tätä eteenpäin muillekin yrittäjille, joiden kiusana ovat nuo vanhanaikaiset hakemistot!

• Anonyymi

Irtisanomiset lähti ainoostaan numero ja hakemistopalveluihin kun heiltä palvelun otin. Samperin scanria ja numerokeskus laittoivat joka toinen kuukausi jotain laskua ja nyt saan reklamointiavun managereilta. Mukava asiakaspalvelu ja säästänyt rahaa jo päältä tonnin. - JM-Leasing

• Anonyymi

kaikki puhelimessa myytävät palvelut eivät ole turhia,mutta kannattaa pyytää harkintaikaa eikä tehdä päätöstä heti,silloin ei tarvitse perua mitään eikä myöskään maksaa mistään heräteostoksista.

• Anonyymi

eivät millään usko kun sanoo ei kiitos!!!

• Anonyymi

heidän myyntitapa todella epärehellinen.vissiin aika pieni pulju kun sama jänkkäävä ukko soittaa parin viikon välein.en suosittele jos heillä ei ole oikeita faktoja esittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heidän myyntitapa todella epärehellinen.vissiin aika pieni pulju kun sama jänkkäävä ukko soittaa parin viikon välein.en suosittele jos heillä ei ole oikeita faktoja esittää.

ei missään nimessä kannata maksaa tästä mitään,itse soitin suoraan esim.scanrialle ja pyysin ettei enää mulle soitettais.Lupasivat laittaa jollekin soittokieltolistalleen,eikä ole tullut puheluakaan sen jälkeen.Hoisin vaan jo aiemmin tilaamani laskun (120e)pois,sitä eivät peruneet kun kuunneltiin nauhoite puhelusta.Eikä ole tullut laskujakaan sieltä enää vuoteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei missään nimessä kannata maksaa tästä mitään,itse soitin suoraan esim.scanrialle ja pyysin ettei enää mulle soitettais.Lupasivat laittaa jollekin soittokieltolistalleen,eikä ole tullut puheluakaan sen jälkeen.Hoisin vaan jo aiemmin tilaamani laskun (120e)pois,sitä eivät peruneet kun kuunneltiin nauhoite puhelusta.Eikä ole tullut laskujakaan sieltä enää vuoteen

yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse

mulle tuli puhelu fs managereilta ja pyysin et soittakaa tunnin päästä niin ostan teidän palvelun.Ideana oli nauhoittaa puhelu,mutta ilmeiseti arvasivat suunnitelman eikä tullut sitä puhelua. ovelia kettuja ovat perhanat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulle tuli puhelu fs managereilta ja pyysin et soittakaa tunnin päästä niin ostan teidän palvelun.Ideana oli nauhoittaa puhelu,mutta ilmeiseti arvasivat suunnitelman eikä tullut sitä puhelua. ovelia kettuja ovat perhanat

Se managerit on täysiä huijareita,tunnen yhden niiden entisen työntekijän ja kertonut aika hurjia tarinoita luottamuksellisesti,koska osallistui rikolliseen toimintaan myös itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se managerit on täysiä huijareita,tunnen yhden niiden entisen työntekijän ja kertonut aika hurjia tarinoita luottamuksellisesti,koska osallistui rikolliseen toimintaan myös itse

Uskomatonta et tämmöinen palvelu menee kaupaksi päättäjille vielä nykyaikana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mennyt tuo huuhaa ainakaan meille kaupaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mennyt tuo huuhaa ainakaan meille kaupaksi

Täyttä ilmaa myyvät ja pahimmillaan esiintyvät lakimiehenä,todellisuudessa tänä päivänä ovat hyvin perinteinen puhelinmyyntiyritys ,joka hakee jatkuvasti uusia myyjiä rinkiinsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ollut tyytyväinen, että pääsin hakemistolaskuista eroon, ne olivat minulle kuin pyramidihuijaus. Uskomatonta touhua noilla hakemistoilla, eihän niitä kukaan käytä. Ehkäpä joskus vuosikymmeniä sitten olleet suosittuja, eivät enää. Ei kukaan tee niillä mitään. Nyt rauha niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tein vertailuja, niin päädyin Managereihin, koska kuulin kavereilta ,että on joitain muitakin irtisanomispalveluita, joilla on ollut huono käytös ja palvelut eivät ole pelittäneet. Huh! Valitsin parhaan. Markkinajohtaja kuulemma. Minun yhteyshenkilö Managereilla oli erittäin selkeäsanainen nuori mies. Kaikki pelittänyt, kuten kerrottiin. Heillä on pitkä ja luotettava kokemus ja sen huomasi kaikessa ja mikä tärkeintä, nyt se hakemistoriesa, laskut ja perintälaskut ovat pois. Nythän voi lähteä vaikka virvelöimään. Rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäjät ovat kertoneet uskomattomia juttuja hakemistomyyjien tempuista ja aiheettomista perintälaskuista, eipä ihme, että
        niitä sanotaan yrittäjäpiireissä huijarihakemistoiksi, onneksi löytyi tämä Managereiden palvelu, voin unohtaa koko moisen sirkuksen ja keskittyä leipätöihini. Hyvä sana kiertää, yrittäjät suosittelevat toimivaa palvelua muillekin toki! P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä ilmaa myyvät ja pahimmillaan esiintyvät lakimiehenä,todellisuudessa tänä päivänä ovat hyvin perinteinen puhelinmyyntiyritys ,joka hakee jatkuvasti uusia myyjiä rinkiinsä

Meille ei soittanut mikään lakimiehenä esittäytyvä vaan reipas nuori nainen, joka selkeästi kertoi: Kuka soittaa, mistä soittaa ja millä asialla, pyysin vielä
        tarjouksen ja pyysin soittoa seuraavana päivänä, kun olin reissun päällä ja niinhän me tehtiin sitten sopimus. Tuo soittaja kertoi, että lakimies on yhteistyössä mukana asiassa, luonnollisesti! Joillakin on näköjään mennyt ne puurot ja vellit sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ollut tyytyväinen, että pääsin hakemistolaskuista eroon, ne olivat minulle kuin pyramidihuijaus. Uskomatonta touhua noilla hakemistoilla, eihän niitä kukaan käytä. Ehkäpä joskus vuosikymmeniä sitten olleet suosittuja, eivät enää. Ei kukaan tee niillä mitään. Nyt rauha niistä.

Kukaan normaali asiakas ei kirjoita tällaisia palautteita suomi24 palstalle, miettikääpä nyt että menisitkö antamaan jollekin tällaiselle yritykselle palautteen tänne?
        Kyseisen pulju käy tänne kirjoittelemassa näitä kokemuksia vastineeksi negatiiviseen palautteeseen.
        Mihin tämä maailma on mennyt, missä moraali?
        Esiinnytään pelastajana huijareilta huijaamalla... ihan käsittämätöntä.

• Anonyymi

> yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat
      > sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse

Aikaisemmat Android-puhelinversiot sallivat puhelun nauhoittamisen. Nyt se on tehty tietoturvallisuuteen vedoten hitsin hankalaksi, eikä tarjolla oikein ole toimivia ohjelmia.

Itse nauhoitan tarpeelliset puhelut niin, että laitan puhelimesta kaiuttimen päälle. Sitten toinen, vanha puhelin viereen nauhoittamaan.

Saa todella hyvän äänenlaadun talteen. Toki ei ole ihan ongelmaton sählätä kahden puhelimen kanssa vaikak ulkosalla.

• Anonyymi

kiitos vinkistä.meille soittavat ensi viikolla uudestaan,viidennen kerran tänä vuonna!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos vinkistä.meille soittavat ensi viikolla uudestaan,viidennen kerran tänä vuonna!!!!!

mullakin on vinkki.fs managereille nopeasti luuri korvaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mullakin on vinkki.fs managereille nopeasti luuri korvaan.

tai sit voi kiistää heidän laskun valheelliseen myyntitapaan vedoten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai sit voi kiistää heidän laskun valheelliseen myyntitapaan vedoten

joku keksinyt nerokkaan idean!estävät puhelinmyyntiä agressiivisella puhelinmyynnillä,hah!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joku keksinyt nerokkaan idean!estävät puhelinmyyntiä agressiivisella puhelinmyynnillä,hah!!

just tuli heiltä lasku,pyysin tarjouksen ja sopimusehdot?tä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

just tuli heiltä lasku,pyysin tarjouksen ja sopimusehdot?tä?

aivan hirveetä vedätystä yrittäjille,muka yrittäjien asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aivan hirveetä vedätystä yrittäjille,muka yrittäjien asialla.

fs managerien lasku edessä,tulipa kusetettu olo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meille maksoi managerit rahat takaisin viime vuonna kun oltiin viemässä asiaa eteenpäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meille maksoi managerit rahat takaisin viime vuonna kun oltiin viemässä asiaa eteenpäin

On yritetty perua sf managereiden lasku, mutta eivät vastaa puheluihin eikä sähköposteihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On yritetty perua sf managereiden lasku, mutta eivät vastaa puheluihin eikä sähköposteihin

meijän firmaan soitti pitkään tosi huijarin oloinen mies managereiltä,mutta nyt alkuvuodesta soittaja oli uusi ja fiksumpi,ei valehdellut niin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meijän firmaan soitti pitkään tosi huijarin oloinen mies managereiltä,mutta nyt alkuvuodesta soittaja oli uusi ja fiksumpi,ei valehdellut niin paljon.

kiitos kommenteista.Olin jo hölmö ostamassa heidän palvelun kokeeksi.sit tajusin ettei meillä oikeasti ole mitään peruttavaa vaikka muuta väittivät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos kommenteista.Olin jo hölmö ostamassa heidän palvelun kokeeksi.sit tajusin ettei meillä oikeasti ole mitään peruttavaa vaikka muuta väittivät

Pyytäkääpä,et heidän "lakimies"soittaa teidän yrityksen oikealle lakimiehelle ja kertoo asiansa.Sitä puhelua saatte odottaa,meidän yrityksen juristi on odottanut sitä yli kaksi vuotta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyytäkääpä,et heidän "lakimies"soittaa teidän yrityksen oikealle lakimiehelle ja kertoo asiansa.Sitä puhelua saatte odottaa,meidän yrityksen juristi on odottanut sitä yli kaksi vuotta!

kyllä yrittäjän harkintakyky pettää,jos fs managerien valtakirjahommiin lähtee mukaan!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä yrittäjän harkintakyky pettää,jos fs managerien valtakirjahommiin lähtee mukaan!!!

tuo olis varmaan ihan ok palvelu,jos myisivät sitä täysin rehellisesti ilman pelottelua.Tänä päiväna ei enää yrittäjä tarvite mitään ylimääräistä stressiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ilmainen asiakaspalvelu siellä käytössä ikuisesti ja aina on nopeasti vastattu meileihin ja puhelimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kokenut saamaani palvelua noin ollenkaan, hyvä homma , että nyt eivät turhat hakemistomyyjät enää rimputtele ja valehtele. En minä
        tarvitse moisia hakemistonäkyvyyksiä, Fonectan Finderia käytän, en moisia hakemistoja, joiden nimiä en edes muista. Aiheettomat laskut kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saamani palvelu on yrittäjien asialla, on erilaisia toimijoita ja joskus menevät toimijat sekaisin, kun jotkut palveluiden tuottajat kertovat asiansa niin sekavasti ,kuin jotkut vanhan ajan imurikauppiaat, jotka tulivat väkisin imuroimaan koteihin aikoinaan.
        Minä sain tarvittavan infon kertalaakista ja meillä ollaan tyytyväisiä. Täpäkkä palvelu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuo olis varmaan ihan ok palvelu,jos myisivät sitä täysin rehellisesti ilman pelottelua.Tänä päiväna ei enää yrittäjä tarvite mitään ylimääräistä stressiä

Mua ei Managerit peloitellut, mulla oli tiedossa , mitä ne hakemistolaskut olivat aiheuttaneet, enemmän mua ärsyttivät ne samalla nuotilla puhuvat myyjät ja
        laskut, joita en mä ollut tilannut. Nyt ohi on!

• Anonyymi

Kuinka te yrittäjät ole noin helvetin keltanokkia. Pitää olla paatunut, että noiden kanssa pärjää. Eivät soittele toisten.

• Anonyymi

Noi fs managerien soitot ärsyttää just siks,että oon pitkän linjan yrittäjä ja ymmärrän heti et yrittävät vedättää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noi fs managerien soitot ärsyttää just siks,että oon pitkän linjan yrittäjä ja ymmärrän heti et yrittävät vedättää

hyvin ovat aivopesseet omat myyjänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvin ovat aivopesseet omat myyjänsä

Me oltiin yhteydessä omaan yrittäjärjestöön ja heidän kautta saatiin peruttua managerien lähettämä lasku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me oltiin yhteydessä omaan yrittäjärjestöön ja heidän kautta saatiin peruttua managerien lähettämä lasku.

Kallis ja turha ”palvelu”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle heidän puhelu oli tervetullut. Palvelu on pelittänyt. Arvostan myös kotimaista firmaa. Suosittelen yrittäjille!

• Anonyymi

Lueskelin tätä ketjua. Minä olen erittäin tyytyväinen ollut palveluun. Managerithan on vakavarainen ja pitkäaikainen kotimainen firma ja palvelu on pelittänyt, kuten myös yrittäjäystävilläni loistavasti. Suomessahan pyörii hakemistohuijauksia, nyt ei tarvitse niistä enää huolta kantaa. Huijarihakemistoja on yrittäjien kiusana yli 200 kpl ja heillä niitä emoyhtiöitä, jotka pyörittävät koko palettia on kymmeniä. Suosittelen Managereiden yrittäjäystävällistä palvelua. Uskomattomia mielipiteitä on täällä ketjussa, hieman käryää... Mikä syynä kelläkin moisia suoltaa? Outoa. Minä suosittelen lämpimästi palvelua. Lisään vielä; Managereilla on todella ystävällinen asiakaspalvelu, jos on jotain kysyttävää hakemistolaskuista.

• Anonyymi

Itte maksan mielelläni siitä että ei tarvi tapella idioottien kanssa. Palvelu on auttanut säästänyt aikaa todella paljon jatkuvasti saan laskuja ja he reklamoivat ne pois!! Tänä vuonna tullut jo 10 laskua pääasiassa scanrialta ja lex perinnästä !!! Ikuisesti kiitollinen. Tsemppiä kaikille ja älkää uskoko hakemistomyyjien juttuja !!! Se vielä että käytin myös toista irtisanomispalvelua aiemmin joku keskus oli sen nimessä ja ei kyllä sitten asiakaspalvelu auttanut mitenkään vaan itse piti asiat tehrä vaikka oli paljon kalliimpikin kuin tämä manakereiden apu!!!

• Anonyymi

Joo, yrittäjät puhuvat paljon näistäkin keskenään, suosittelevat tiettyjä palveluja toisilleen jne. Se on hyvä asia. Olikohan se Kaleva-lehdessä ,kun on tuore juttu näistä kuvioista. Hyvä ,kun näistä puhutaan. Huijarihakemistoja on ollut jo niin monta vuotta.
        Se on kyllä hyvä asia, että sain suositteluja tähän tilanteeseen ja nyt voin suositella eteenpäin tätä esim. yrittäjien yhteistapaamisissa, kun on kaikkia tapahtumia tulossa taas.
        Se ihmetyttää vieläkin, että noin vanhanaikaisen näköiset hakemistot voivat aiheuttaa harmaita hiuksia yrittäjien kiireen keskelle.

• Anonyymi

Kävin paikan päällä tekemässä sopimuksen olivat kohteliaita koko porukka, kahvit ja pullat tarjottiin ja aivan rehellisen oloinen herrasmies vastassa. Suotta mustamaalatte heitä! Lupasin kirjottaa tämän kun ihmettelin aluksi kirjotuksia täällä mutta kävin paikan päällä ja huijarit tunnistaa kyllä kaukaa, nämä eivät sellaisia ole. Tämä yritys hyvällä asialla.. ps aivan ihana toimisto koirakin oli paikalla ja selvisi että lapsemme harrastavat samassa joukkueessa. Kiitos vielä.

• Anonyymi

On näköjään manakerit ite kirjottanu kehuja itestään mutta kuka se kissan häntää nostaa jos ei se ite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On näköjään manakerit ite kirjottanu kehuja itestään mutta kuka se kissan häntää nostaa jos ei se ite.

todella huvittavaa porukkaa!!!!!näkee tosiaan heti,et itse kirjoittamia juttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

todella huvittavaa porukkaa!!!!!näkee tosiaan heti,et itse kirjoittamia juttuja

eikä heidän palvelu todellakaan pelitä niinkuin väittävät.ei millään tavalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikä heidän palvelu todellakaan pelitä niinkuin väittävät.ei millään tavalla

fs managerit on tämän päivän suurin huijaus

• Anonyymi

Sain paperit kirjallisena ja oli 7vrk peruutusaika. Mun mielestä ihan rehdin oloinen palvelu.

• Anonyymi

Eli muistakaa yrittäjät perua 7 vrk kuluessa

• Anonyymi

Itse käyvät täällä kehumassa omaa palveluaan.
      Älkää vaan menkö näihin kusetuksiin mukaan menee vain rahat hukkaan. Palvelun voi onneksi aina perua

• Anonyymi

Fs managerin tarina tosiaan lähestyy loppuaan,taitaa tulla heille pienenä yllätyksenä mitä on tekeillä toiminnan lopettamiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fs managerin tarina tosiaan lähestyy loppuaan,taitaa tulla heille pienenä yllätyksenä mitä on tekeillä toiminnan lopettamiseksi

no tuo on kyl hyvä uutinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama koskee paria yrityshaku firmaakin ;)

• Anonyymi

punasta nappia vaan niin loppuu jossain vaiheessa tai esto

• Anonyymi

täysin samaa mieltä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täysin samaa mieltä!!!

itse vahingossa tilasin palvelun mut onneks tajusin perua.peruminen onnistui kyllä helposti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse vahingossa tilasin palvelun mut onneks tajusin perua.peruminen onnistui kyllä helposti

fs managerit on ihan tavallinen puhelinmyyntifirma,ei siinä ole mitään ihmeellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

fs managerit on ihan tavallinen puhelinmyyntifirma,ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Aika suurella varmuudella vaihtavat taas nimeä lähiaikoina,kun yrittäjät eivät enää osta palvelua

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3125
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2125
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1359
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1348
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1314
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1311
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1283
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1242
    Aihe