FS Managerit huijaus soittaja

Anonyymi-ap

Miten pääsen eroon heistä? Soittaa epämiellyttävä mies kokoajan ja tyrkyttää palveluja vaikka en niitä tarvitse!

36

2387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fs Managerit oy huijaus soittelee koko ajan. Ei pääse eroon soittajasta.

• Anonyymi

älkää yrittäjät vaan antako tälle firmalle mitään valtakirjaa jota yrittävät teiltä kalastella!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älkää yrittäjät vaan antako tälle firmalle mitään valtakirjaa jota yrittävät teiltä kalastella!!!

me hölmöt annettiin niille valtakirja perua sopimuksia ,peruivat kyllä turhia sopimuksia,mut samalla myös pari meille erittäin tärkeää sopparia eivätkä kanna kuulemma siitä mitään vastuuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

me hölmöt annettiin niille valtakirja perua sopimuksia ,peruivat kyllä turhia sopimuksia,mut samalla myös pari meille erittäin tärkeää sopparia eivätkä kanna kuulemma siitä mitään vastuuta

ei kannata ottaa tuota palvelua vaan perua sopparinsa itse jos tarvii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei kannata ottaa tuota palvelua vaan perua sopparinsa itse jos tarvii

joo,näiltä jos tilaa palvelun niin soitot lisääntyy ja tulee enemmän selviteltäviä juttuja

• Anonyymi

Hienosti kirjoittelette anonyymisti haukkuen toisten liiketoimintaa. Ettei olisi oma lehmä ojassa. Itse sain todella paljon apua ko firmalta scanrian ja lex perinnän huijauslaskuissa joita yrittivät minun yritykseltäni periä aikanaan. Itselläni ei oma aika riitä reklamoimaan kymmeniä laskuja kuuukaudessa. Kuulin managereista tuttavaltani joka oli myös saanut heiltä apua ja kokeilen enkä pettynyt. 100% takuu palvelulle joka luki sopimuksessa niin en ymmärrä miten se ei voisi toimi. -Bro St Finland Oy

• Anonyymi

kai se voi joillakin toimia,mutta suurin osa yrittäjistä ei tunnu olevan tyytyväisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kai se voi joillakin toimia,mutta suurin osa yrittäjistä ei tunnu olevan tyytyväisiä

me maksettiin n.350e heidän palvelusta kun osasi myyjä puhua. huomattiin jälkeenpäin,et olivat irtisanoneet yhden sopimuksen(200,80e)eli 150e hävittiin

• Anonyymi

minusta ei kannata ostaa mitään puhelimessa,ei tätäkään!!!

• Anonyymi

eikai sitä kehtaa omalla nimellä ilmoittautua helposti kusetettavaksi

• Anonyymi

Irtisanomiset lähti ainoostaan numero ja hakemistopalveluihin kun heiltä palvelun otin. Samperin scanria ja numerokeskus laittoivat joka toinen kuukausi jotain laskua ja nyt saan reklamointiavun managereilta. Mukava asiakaspalvelu ja säästänyt rahaa jo päältä tonnin. - JM-Leasing

• Anonyymi

kaikki puhelimessa myytävät palvelut eivät ole turhia,mutta kannattaa pyytää harkintaikaa eikä tehdä päätöstä heti,silloin ei tarvitse perua mitään eikä myöskään maksaa mistään heräteostoksista.

• Anonyymi

eivät millään usko kun sanoo ei kiitos!!!

• Anonyymi

heidän myyntitapa todella epärehellinen.vissiin aika pieni pulju kun sama jänkkäävä ukko soittaa parin viikon välein.en suosittele jos heillä ei ole oikeita faktoja esittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heidän myyntitapa todella epärehellinen.vissiin aika pieni pulju kun sama jänkkäävä ukko soittaa parin viikon välein.en suosittele jos heillä ei ole oikeita faktoja esittää.

ei missään nimessä kannata maksaa tästä mitään,itse soitin suoraan esim.scanrialle ja pyysin ettei enää mulle soitettais.Lupasivat laittaa jollekin soittokieltolistalleen,eikä ole tullut puheluakaan sen jälkeen.Hoisin vaan jo aiemmin tilaamani laskun (120e)pois,sitä eivät peruneet kun kuunneltiin nauhoite puhelusta.Eikä ole tullut laskujakaan sieltä enää vuoteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei missään nimessä kannata maksaa tästä mitään,itse soitin suoraan esim.scanrialle ja pyysin ettei enää mulle soitettais.Lupasivat laittaa jollekin soittokieltolistalleen,eikä ole tullut puheluakaan sen jälkeen.Hoisin vaan jo aiemmin tilaamani laskun (120e)pois,sitä eivät peruneet kun kuunneltiin nauhoite puhelusta.Eikä ole tullut laskujakaan sieltä enää vuoteen

yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse

mulle tuli puhelu fs managereilta ja pyysin et soittakaa tunnin päästä niin ostan teidän palvelun.Ideana oli nauhoittaa puhelu,mutta ilmeiseti arvasivat suunnitelman eikä tullut sitä puhelua. ovelia kettuja ovat perhanat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulle tuli puhelu fs managereilta ja pyysin et soittakaa tunnin päästä niin ostan teidän palvelun.Ideana oli nauhoittaa puhelu,mutta ilmeiseti arvasivat suunnitelman eikä tullut sitä puhelua. ovelia kettuja ovat perhanat

Se managerit on täysiä huijareita,tunnen yhden niiden entisen työntekijän ja kertonut aika hurjia tarinoita luottamuksellisesti,koska osallistui rikolliseen toimintaan myös itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se managerit on täysiä huijareita,tunnen yhden niiden entisen työntekijän ja kertonut aika hurjia tarinoita luottamuksellisesti,koska osallistui rikolliseen toimintaan myös itse

Uskomatonta et tämmöinen palvelu menee kaupaksi päättäjille vielä nykyaikana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomatonta et tämmöinen palvelu menee kaupaksi päättäjille vielä nykyaikana

ei mennyt tuo huuhaa ainakaan meille kaupaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mennyt tuo huuhaa ainakaan meille kaupaksi

Täyttä ilmaa myyvät ja pahimmillaan esiintyvät lakimiehenä,todellisuudessa tänä päivänä ovat hyvin perinteinen puhelinmyyntiyritys ,joka hakee jatkuvasti uusia myyjiä rinkiinsä

• Anonyymi

> yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat
      > sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse

Aikaisemmat Android-puhelinversiot sallivat puhelun nauhoittamisen. Nyt se on tehty tietoturvallisuuteen vedoten hitsin hankalaksi, eikä tarjolla oikein ole toimivia ohjelmia.

Itse nauhoitan tarpeelliset puhelut niin, että laitan puhelimesta kaiuttimen päälle. Sitten toinen, vanha puhelin viereen nauhoittamaan.

Saa todella hyvän äänenlaadun talteen. Toki ei ole ihan ongelmaton sählätä kahden puhelimen kanssa vaikak ulkosalla.

• Anonyymi

kiitos vinkistä.meille soittavat ensi viikolla uudestaan,viidennen kerran tänä vuonna!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos vinkistä.meille soittavat ensi viikolla uudestaan,viidennen kerran tänä vuonna!!!!!

mullakin on vinkki.fs managereille nopeasti luuri korvaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mullakin on vinkki.fs managereille nopeasti luuri korvaan.

tai sit voi kiistää heidän laskun valheelliseen myyntitapaan vedoten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai sit voi kiistää heidän laskun valheelliseen myyntitapaan vedoten

joku keksinyt nerokkaan idean!estävät puhelinmyyntiä agressiivisella puhelinmyynnillä,hah!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joku keksinyt nerokkaan idean!estävät puhelinmyyntiä agressiivisella puhelinmyynnillä,hah!!

just tuli heiltä lasku,pyysin tarjouksen ja sopimusehdot?tä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

just tuli heiltä lasku,pyysin tarjouksen ja sopimusehdot?tä?

aivan hirveetä vedätystä yrittäjille,muka yrittäjien asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aivan hirveetä vedätystä yrittäjille,muka yrittäjien asialla.

fs managerien lasku edessä,tulipa kusetettu olo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

fs managerien lasku edessä,tulipa kusetettu olo!

meille maksoi managerit rahat takaisin viime vuonna kun oltiin viemässä asiaa eteenpäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meille maksoi managerit rahat takaisin viime vuonna kun oltiin viemässä asiaa eteenpäin

On yritetty perua sf managereiden lasku, mutta eivät vastaa puheluihin eikä sähköposteihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On yritetty perua sf managereiden lasku, mutta eivät vastaa puheluihin eikä sähköposteihin

meijän firmaan soitti pitkään tosi huijarin oloinen mies managereiltä,mutta nyt alkuvuodesta soittaja oli uusi ja fiksumpi,ei valehdellut niin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meijän firmaan soitti pitkään tosi huijarin oloinen mies managereiltä,mutta nyt alkuvuodesta soittaja oli uusi ja fiksumpi,ei valehdellut niin paljon.

kiitos kommenteista.Olin jo hölmö ostamassa heidän palvelun kokeeksi.sit tajusin ettei meillä oikeasti ole mitään peruttavaa vaikka muuta väittivät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos kommenteista.Olin jo hölmö ostamassa heidän palvelun kokeeksi.sit tajusin ettei meillä oikeasti ole mitään peruttavaa vaikka muuta väittivät

Pyytäkääpä,et heidän "lakimies"soittaa teidän yrityksen oikealle lakimiehelle ja kertoo asiansa.Sitä puhelua saatte odottaa,meidän yrityksen juristi on odottanut sitä yli kaksi vuotta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyytäkääpä,et heidän "lakimies"soittaa teidän yrityksen oikealle lakimiehelle ja kertoo asiansa.Sitä puhelua saatte odottaa,meidän yrityksen juristi on odottanut sitä yli kaksi vuotta!

kyllä yrittäjän harkintakyky pettää,jos fs managerien valtakirjahommiin lähtee mukaan!!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä yrittäjän harkintakyky pettää,jos fs managerien valtakirjahommiin lähtee mukaan!!!

tuo olis varmaan ihan ok palvelu,jos myisivät sitä täysin rehellisesti ilman pelottelua.Tänä päiväna ei enää yrittäjä tarvite mitään ylimääräistä stressiä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5447
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5178
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4198
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2020
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1872
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe