Miten pääsen eroon heistä? Soittaa epämiellyttävä mies kokoajan ja tyrkyttää palveluja vaikka en niitä tarvitse!
FS Managerit huijaus soittaja
36
2387
Vastaukset
- Anonyymi
Fs Managerit oy huijaus soittelee koko ajan. Ei pääse eroon soittajasta.
- Anonyymi
älkää yrittäjät vaan antako tälle firmalle mitään valtakirjaa jota yrittävät teiltä kalastella!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älkää yrittäjät vaan antako tälle firmalle mitään valtakirjaa jota yrittävät teiltä kalastella!!!
me hölmöt annettiin niille valtakirja perua sopimuksia ,peruivat kyllä turhia sopimuksia,mut samalla myös pari meille erittäin tärkeää sopparia eivätkä kanna kuulemma siitä mitään vastuuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
me hölmöt annettiin niille valtakirja perua sopimuksia ,peruivat kyllä turhia sopimuksia,mut samalla myös pari meille erittäin tärkeää sopparia eivätkä kanna kuulemma siitä mitään vastuuta
ei kannata ottaa tuota palvelua vaan perua sopparinsa itse jos tarvii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kannata ottaa tuota palvelua vaan perua sopparinsa itse jos tarvii
joo,näiltä jos tilaa palvelun niin soitot lisääntyy ja tulee enemmän selviteltäviä juttuja
- Anonyymi
Hienosti kirjoittelette anonyymisti haukkuen toisten liiketoimintaa. Ettei olisi oma lehmä ojassa. Itse sain todella paljon apua ko firmalta scanrian ja lex perinnän huijauslaskuissa joita yrittivät minun yritykseltäni periä aikanaan. Itselläni ei oma aika riitä reklamoimaan kymmeniä laskuja kuuukaudessa. Kuulin managereista tuttavaltani joka oli myös saanut heiltä apua ja kokeilen enkä pettynyt. 100% takuu palvelulle joka luki sopimuksessa niin en ymmärrä miten se ei voisi toimi. -Bro St Finland Oy
- Anonyymi
kai se voi joillakin toimia,mutta suurin osa yrittäjistä ei tunnu olevan tyytyväisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kai se voi joillakin toimia,mutta suurin osa yrittäjistä ei tunnu olevan tyytyväisiä
me maksettiin n.350e heidän palvelusta kun osasi myyjä puhua. huomattiin jälkeenpäin,et olivat irtisanoneet yhden sopimuksen(200,80e)eli 150e hävittiin
- Anonyymi
minusta ei kannata ostaa mitään puhelimessa,ei tätäkään!!!
- Anonyymi
eikai sitä kehtaa omalla nimellä ilmoittautua helposti kusetettavaksi
- Anonyymi
Irtisanomiset lähti ainoostaan numero ja hakemistopalveluihin kun heiltä palvelun otin. Samperin scanria ja numerokeskus laittoivat joka toinen kuukausi jotain laskua ja nyt saan reklamointiavun managereilta. Mukava asiakaspalvelu ja säästänyt rahaa jo päältä tonnin. - JM-Leasing
- Anonyymi
kaikki puhelimessa myytävät palvelut eivät ole turhia,mutta kannattaa pyytää harkintaikaa eikä tehdä päätöstä heti,silloin ei tarvitse perua mitään eikä myöskään maksaa mistään heräteostoksista.
- Anonyymi
eivät millään usko kun sanoo ei kiitos!!!
- Anonyymi
heidän myyntitapa todella epärehellinen.vissiin aika pieni pulju kun sama jänkkäävä ukko soittaa parin viikon välein.en suosittele jos heillä ei ole oikeita faktoja esittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heidän myyntitapa todella epärehellinen.vissiin aika pieni pulju kun sama jänkkäävä ukko soittaa parin viikon välein.en suosittele jos heillä ei ole oikeita faktoja esittää.
ei missään nimessä kannata maksaa tästä mitään,itse soitin suoraan esim.scanrialle ja pyysin ettei enää mulle soitettais.Lupasivat laittaa jollekin soittokieltolistalleen,eikä ole tullut puheluakaan sen jälkeen.Hoisin vaan jo aiemmin tilaamani laskun (120e)pois,sitä eivät peruneet kun kuunneltiin nauhoite puhelusta.Eikä ole tullut laskujakaan sieltä enää vuoteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei missään nimessä kannata maksaa tästä mitään,itse soitin suoraan esim.scanrialle ja pyysin ettei enää mulle soitettais.Lupasivat laittaa jollekin soittokieltolistalleen,eikä ole tullut puheluakaan sen jälkeen.Hoisin vaan jo aiemmin tilaamani laskun (120e)pois,sitä eivät peruneet kun kuunneltiin nauhoite puhelusta.Eikä ole tullut laskujakaan sieltä enää vuoteen
yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse
mulle tuli puhelu fs managereilta ja pyysin et soittakaa tunnin päästä niin ostan teidän palvelun.Ideana oli nauhoittaa puhelu,mutta ilmeiseti arvasivat suunnitelman eikä tullut sitä puhelua. ovelia kettuja ovat perhanat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulle tuli puhelu fs managereilta ja pyysin et soittakaa tunnin päästä niin ostan teidän palvelun.Ideana oli nauhoittaa puhelu,mutta ilmeiseti arvasivat suunnitelman eikä tullut sitä puhelua. ovelia kettuja ovat perhanat
Se managerit on täysiä huijareita,tunnen yhden niiden entisen työntekijän ja kertonut aika hurjia tarinoita luottamuksellisesti,koska osallistui rikolliseen toimintaan myös itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se managerit on täysiä huijareita,tunnen yhden niiden entisen työntekijän ja kertonut aika hurjia tarinoita luottamuksellisesti,koska osallistui rikolliseen toimintaan myös itse
Uskomatonta et tämmöinen palvelu menee kaupaksi päättäjille vielä nykyaikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta et tämmöinen palvelu menee kaupaksi päättäjille vielä nykyaikana
ei mennyt tuo huuhaa ainakaan meille kaupaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mennyt tuo huuhaa ainakaan meille kaupaksi
Täyttä ilmaa myyvät ja pahimmillaan esiintyvät lakimiehenä,todellisuudessa tänä päivänä ovat hyvin perinteinen puhelinmyyntiyritys ,joka hakee jatkuvasti uusia myyjiä rinkiinsä
- Anonyymi
> yrittäkää joku nauhoittaa heiltä tuleva puhelu niin kaikki kuulevat
> sen jälkeen mistä huijauksesta on kyse
Aikaisemmat Android-puhelinversiot sallivat puhelun nauhoittamisen. Nyt se on tehty tietoturvallisuuteen vedoten hitsin hankalaksi, eikä tarjolla oikein ole toimivia ohjelmia.
Itse nauhoitan tarpeelliset puhelut niin, että laitan puhelimesta kaiuttimen päälle. Sitten toinen, vanha puhelin viereen nauhoittamaan.
Saa todella hyvän äänenlaadun talteen. Toki ei ole ihan ongelmaton sählätä kahden puhelimen kanssa vaikak ulkosalla.- Anonyymi
kiitos vinkistä.meille soittavat ensi viikolla uudestaan,viidennen kerran tänä vuonna!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos vinkistä.meille soittavat ensi viikolla uudestaan,viidennen kerran tänä vuonna!!!!!
mullakin on vinkki.fs managereille nopeasti luuri korvaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mullakin on vinkki.fs managereille nopeasti luuri korvaan.
tai sit voi kiistää heidän laskun valheelliseen myyntitapaan vedoten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sit voi kiistää heidän laskun valheelliseen myyntitapaan vedoten
joku keksinyt nerokkaan idean!estävät puhelinmyyntiä agressiivisella puhelinmyynnillä,hah!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku keksinyt nerokkaan idean!estävät puhelinmyyntiä agressiivisella puhelinmyynnillä,hah!!
just tuli heiltä lasku,pyysin tarjouksen ja sopimusehdot?tä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just tuli heiltä lasku,pyysin tarjouksen ja sopimusehdot?tä?
aivan hirveetä vedätystä yrittäjille,muka yrittäjien asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan hirveetä vedätystä yrittäjille,muka yrittäjien asialla.
fs managerien lasku edessä,tulipa kusetettu olo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fs managerien lasku edessä,tulipa kusetettu olo!
meille maksoi managerit rahat takaisin viime vuonna kun oltiin viemässä asiaa eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meille maksoi managerit rahat takaisin viime vuonna kun oltiin viemässä asiaa eteenpäin
On yritetty perua sf managereiden lasku, mutta eivät vastaa puheluihin eikä sähköposteihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On yritetty perua sf managereiden lasku, mutta eivät vastaa puheluihin eikä sähköposteihin
meijän firmaan soitti pitkään tosi huijarin oloinen mies managereiltä,mutta nyt alkuvuodesta soittaja oli uusi ja fiksumpi,ei valehdellut niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meijän firmaan soitti pitkään tosi huijarin oloinen mies managereiltä,mutta nyt alkuvuodesta soittaja oli uusi ja fiksumpi,ei valehdellut niin paljon.
kiitos kommenteista.Olin jo hölmö ostamassa heidän palvelun kokeeksi.sit tajusin ettei meillä oikeasti ole mitään peruttavaa vaikka muuta väittivät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos kommenteista.Olin jo hölmö ostamassa heidän palvelun kokeeksi.sit tajusin ettei meillä oikeasti ole mitään peruttavaa vaikka muuta väittivät
Pyytäkääpä,et heidän "lakimies"soittaa teidän yrityksen oikealle lakimiehelle ja kertoo asiansa.Sitä puhelua saatte odottaa,meidän yrityksen juristi on odottanut sitä yli kaksi vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyytäkääpä,et heidän "lakimies"soittaa teidän yrityksen oikealle lakimiehelle ja kertoo asiansa.Sitä puhelua saatte odottaa,meidän yrityksen juristi on odottanut sitä yli kaksi vuotta!
kyllä yrittäjän harkintakyky pettää,jos fs managerien valtakirjahommiin lähtee mukaan!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kyllä yrittäjän harkintakyky pettää,jos fs managerien valtakirjahommiin lähtee mukaan!!!
tuo olis varmaan ihan ok palvelu,jos myisivät sitä täysin rehellisesti ilman pelottelua.Tänä päiväna ei enää yrittäjä tarvite mitään ylimääräistä stressiä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713