Nyt pitää tehä laki sen takia, ettei vaan tulisi seuraumuuksia yrityksille, saati johtajille.
Yritysten johtajat eivät osaa edes lomakkeitaansa täyttää!
13
181
Vastaukset
- Anonyymi
Satonen: toimitaan pikana
Mihin tällä viittaat oikeassa maailmassa?
- Anonyymi
Sinun saamattomuutesi aina tietenkin.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun saamattomuutesi aina tietenkin.
Miten tuo sitten viittaa oikeaan maailmaan?
Mihin viittaat saamattomuudellani? Voisit hieman sitäkin perustella!- Anonyymi
Jankuti jankuti.........jankutus jatkuu
Anonyymi kirjoitti:
Jankuti jankuti.........jankutus jatkuu
Kun kysytään asioista jotka itse olet esiin tuonut niin oliosi fiksua vastata kysymyksiin jotta asiat selviäisivät. Sinähän jankutat kun minä olen vain kysynyt!
Kun vastaat asiaa selventäen niin voidaan siirtyä uuteen mutta ei jos et kykene vastaamaan, etkä edes kerro jotta olet pelkkä verbaalin ulostuksen tuottaja, etkä edes itse tiedä mitä ja miksi kirjoitat!!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miten tuo sitten viittaa oikeaan maailmaan?
Mihin viittaat saamattomuudellani? Voisit hieman sitäkin perustella!Me kaikki duunarit jotka maksamme veromme ja kaikki muutkin lakisääteiset maksut tuloistamme tänne Suomeen esimerkiksi elätämme kaikki sinun kaltaisesi täysin saamattomat tollot.
Anonyymi kirjoitti:
Me kaikki duunarit jotka maksamme veromme ja kaikki muutkin lakisääteiset maksut tuloistamme tänne Suomeen esimerkiksi elätämme kaikki sinun kaltaisesi täysin saamattomat tollot.
Te maksatte veronne yritysten rahoittamana!
Minä maksan aikalailla veroja kun viime vuodeltakin sain liikaa maksettua takaisin yli 2000 euroa, joten siinäkin kohtaa olet pahasti väärässä, jotta sinä minua elättäisit. Voipi olla toisinpäin!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Te maksatte veronne yritysten rahoittamana!
Minä maksan aikalailla veroja kun viime vuodeltakin sain liikaa maksettua takaisin yli 2000 euroa, joten siinäkin kohtaa olet pahasti väärässä, jotta sinä minua elättäisit. Voipi olla toisinpäin!Miksi valehtelet?
Kyllä minä ihan aina olen joutuuut veroni maksamaan ihan itse. Ei mikään yritys ole koskaan minun verojani maksanut yhtään mitenkään. Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Kyllä minä ihan aina olen joutuuut veroni maksamaan ihan itse. Ei mikään yritys ole koskaan minun verojani maksanut yhtään mitenkään.Mistä saat rahat veronmaksuun jos yritys ei sitä veroa rahoita? Taitaa nykyisin jopa maksaa verosi ja sinä saat vain sen mitä jää jäljelle! Ellet siis ole yrittäjä joka joutuu itse tekemään tiliä verottajalle.
- Anonyymi
No huh huh...
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/lakimuutos-tulee-pikana-sanoo-tyoministeri-satonen-yrityksia-pudonnut-kaupparekisterista/1bd4c2c7-4dc1-4ec9-a0eb-774730225eb6
Tottakai pitää pyydetyt tiedot toimittaa viranomaisille, kyllä siitä on seurauksia.
No ei sitten, jos on yritys... Silloin pikaisesti muutetaan vaikka lakeja - Anonyymi
"Lainsäädännössä eräät tiedot on katsottu erityisen merkityksellisiksi siten, että niiden ilmoittamisen laiminlyöntiin liittyy viime kädessä mahdollisuus rekisteriviranomaisen toimesta määrätä tietyt yritysmuodot selvitystilaan tai poistettavaksi kaupparekisteristä."
Kaikkia kansalaisia koskee viranomaisille ym. täytettävät lomakkeet ja tiedot. Ei niitä voi jättää vain ilmoittamatta! - Anonyymi
Miksi kenenkään muunkaan tarvitsisi mitään tietoja viranomaisille antaa?
Kun ei sitten tarvitsekaan, kyllä valtion rahoilla ne asiat hyvin selvitetään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387