Meneekö uusköyhällä kokoomuslaisella näin huonosti, ettei ole varaa ostaa enää suomalaista vaatetta?

Anonyymi-ap

"Helsinkiläistä huippu­muoti­merkkiä haetaan konkurssiin"

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010706633.html

"Helsinkiläistä muotimerkki Nomen Nesciota haetaan konkurssiin, ilmenee maksukyvyttömyysrekisteristä.

Hakemus on jätetty keskiviikkona Helsingin käräjäoikeuteen. Yritystä hakee konkurssiin verottaja.

Nomen Nescio on tunnettu mustista, ajattomista ja sukupuolineutraaleista vaatteistaan."

Tästä syystäkö Kokoomus nyt leikkaa köyhiltä ja antaa uusköyhille kokoomuslaisille käänteisenä Robin Hood-puolueena?

25

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurettavaa!

• Anonyymi

Vai on suomalaisen yrityksen konkurssi sinun mielestäsi naurettava asia.

• Anonyymi kirjoitti:

Koko aloitus oli naurettava, en edes usko tuon yrityksen kaupanneen suomalaisia vaatteita. Saattaa olla niinkin jotta se heidän linjansa josta mainittiin: "Nomen Nescio on tunnettu mustista, ajattomista ja sukupuolineutraaleista vaatteistaan." ei aivan osu normaalin suomalaisen vaatetustarpeisiin! Enemmistön meistä kun arvioin olevan vielä normaalin kirjoissa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Koko aloitus oli naurettava, en edes usko tuon yrityksen kaupanneen suomalaisia vaatteita. Saattaa olla niinkin jotta se heidän linjansa josta mainittiin: "Nomen Nescio on tunnettu mustista, ajattomista ja sukupuolineutraaleista vaatteistaan." ei aivan osu normaalin suomalaisen vaatetustarpeisiin! Enemmistön meistä kun arvioin olevan vielä normaalin kirjoissa!

Sinun uskosiko on relevantti mittari asian suhteen?`Sinä siis luulet etkä tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisten yritysten epärealistiset tavoitteet koittaa rahastaa kansaa luxustuotteilla ja palveluilla on naurettavuuden huippu. Kansalla ei ole rahaa, turisteja ei ole, eikä niitä kiinnosta. Hyvä kun menevät konkkaan. Suomalainen bisnesmaailma uskoo että kokoomus pelastaa

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun uskosiko on relevantti mittari asian suhteen?`Sinä siis luulet etkä tiedä.

Kun katselet porukkaa kadulla ja laskeskelet monellako on noita niin totuus selviää!

Jo pelkkä "sukupuolineutraali" kertoo minimaalisesta suosiosta kansan suhteen vaikka se jossain porukassa voisikin menestyä mutta kansa on eri asia!

• Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisten yritysten epärealistiset tavoitteet koittaa rahastaa kansaa luxustuotteilla ja palveluilla on naurettavuuden huippu. Kansalla ei ole rahaa, turisteja ei ole, eikä niitä kiinnosta. Hyvä kun menevät konkkaan. Suomalainen bisnesmaailma uskoo että kokoomus pelastaa

Mihin luxukseen mahdat viitata tuossa? Kerro ihmeessä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mihin luxukseen mahdat viitata tuossa? Kerro ihmeessä!

Kaikki marginaaliryhmille tarkoitetut tuotteet ja palvelut ylihinnoitellaan (ns luxushintoihin). Kuvitellaan että juuri jokin marginaaliryhmä olisi valmis maksamaan ylihintoja. Tietysti on myös markkinoitavia ns luxustuotteita. Harvoin marginaaliryhmät elättävät näitä firmoja. Tämänkin firman hinnoittelua voi mennä ainakin vielä katsomaan heidän verkkosivuiltaan. Huh Huh!!

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki marginaaliryhmille tarkoitetut tuotteet ja palvelut ylihinnoitellaan (ns luxushintoihin). Kuvitellaan että juuri jokin marginaaliryhmä olisi valmis maksamaan ylihintoja. Tietysti on myös markkinoitavia ns luxustuotteita. Harvoin marginaaliryhmät elättävät näitä firmoja. Tämänkin firman hinnoittelua voi mennä ainakin vielä katsomaan heidän verkkosivuiltaan. Huh Huh!!

Mitä tuotteita? Mille marginaaliryhmille? En nähtävästi kulu marginaaliryhmiin, joten minulla ei ole aavistustakaan siitä, mitä haluat sanoa ilman parempaa perehdytystä omaan ajatteluusi tässä asiassa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mitä tuotteita? Mille marginaaliryhmille? En nähtävästi kulu marginaaliryhmiin, joten minulla ei ole aavistustakaan siitä, mitä haluat sanoa ilman parempaa perehdytystä omaan ajatteluusi tässä asiassa!

Heikkoa ymmärrystä edelleen....

• Anonyymi kirjoitti:

Heikkoa ymmärrystä edelleen....

Kun mainostat näin: "Kaikki marginaaliryhmille tarkoitetut tuotteet ja palvelut ylihinnoitellaan (ns luxushintoihin). Kuvitellaan että juuri jokin marginaaliryhmä olisi valmis maksamaan ylihintoja. " Olet myös velvollinen selvittämään kysyttäessä mihin viittaat, koska minulle tuo on hebreaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki kulje vaipoissa ja teryleeneissä, kuten itse teet.

• Anonyymi kirjoitti:

Eivät kaikki kulje vaipoissa ja teryleeneissä, kuten itse teet.

Eivät kaikki myöskään laske moista verbaali ulostetta mihin sinä taas syyllistyt!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Eivät kaikki myöskään laske moista verbaali ulostetta mihin sinä taas syyllistyt!

Puhu vaan itsestäsi sivistymätön.

• Anonyymi kirjoitti:

Puhu vaan itsestäsi sivistymätön.

Mitähän sinäkin sivistyksellä ymmärrät?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mitähän sinäkin sivistyksellä ymmärrät?

Vain sivistymätön kyselee tuollaista.

• Anonyymi kirjoitti:

Vain sivistymätön kyselee tuollaista.

Et siis ymmärrä sillä mitään eli olet sivistymätön!

Enpä edes ihmettele sillä onhan se sitä Lyyli tyyliä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et siis ymmärrä sillä mitään eli olet sivistymätön!

Enpä edes ihmettele sillä onhan se sitä Lyyli tyyliä!

Kyllä minä tiedän, millainen on kouluttautunut sivistynyt henkilö, mutta sinä et selvästikään tiedä, koska et koskaan ole edustanut sellaista viiteryhmää. Kansakoulupudokkaana ja impivaaralaisen ajattelusi harhaanjohtaneena.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tiedän, millainen on kouluttautunut sivistynyt henkilö, mutta sinä et selvästikään tiedä, koska et koskaan ole edustanut sellaista viiteryhmää. Kansakoulupudokkaana ja impivaaralaisen ajattelusi harhaanjohtaneena.

Koulu lisää tietoa, ainakin joillekin mutta sivistys pitää hankkia omatoimisesti ja siksi se lienee nytkin monelta kadoksissa! Ainakaan minun kouluaikanani ei ollut oppiainetta nimeltä Sivistys!

Mistähän koulusta olen pudonnut? kerro ihmeessä kun itse olen moisen vallan unohtanut!

Jo tuon koulupudokkaan esittäminen ilman todisteita, kertoo sinun sivistyksesi olevan jossain kivikauden tienoilla!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Koulu lisää tietoa, ainakin joillekin mutta sivistys pitää hankkia omatoimisesti ja siksi se lienee nytkin monelta kadoksissa! Ainakaan minun kouluaikanani ei ollut oppiainetta nimeltä Sivistys!

Mistähän koulusta olen pudonnut? kerro ihmeessä kun itse olen moisen vallan unohtanut!

Jo tuon koulupudokkaan esittäminen ilman todisteita, kertoo sinun sivistyksesi olevan jossain kivikauden tienoilla!

Ai että olet sellaisessa käsityksessä, että "sivistys" olisi kouluaine? Mitäs muuta luolamies luulee?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai että olet sellaisessa käsityksessä, että "sivistys" olisi kouluaine? Mitäs muuta luolamies luulee?

On sinun näköjään vaikeaa ymmärtää lukemaasi! "Ainakaan minun kouluaikanani ei ollut oppiainetta nimeltä Sivistys"!

Viimeinen lauseeni tosin selventää sinun sivistyksesi tason mutta ethän sinä ymmärrä, kun et ole sivistynyt!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

On sinun näköjään vaikeaa ymmärtää lukemaasi! "Ainakaan minun kouluaikanani ei ollut oppiainetta nimeltä Sivistys"!

Viimeinen lauseeni tosin selventää sinun sivistyksesi tason mutta ethän sinä ymmärrä, kun et ole sivistynyt!

Kannattaako pelkällä kansakoulu-oppimäärälläsi alkaa nokittelelmaan sivistyneempiäsi?

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako pelkällä kansakoulu-oppimäärälläsi alkaa nokittelelmaan sivistyneempiäsi?

Sinä nyt et tiedä koulutustani mutta voit aavistella kun mietit sen mitä töitä olen tehnyt päätöinäni ja se selviää kun luet näitä kommentteja taaksepäin muutaman vuoden! Kyllä se sieltä löytyy!

Kansakoulua tosin kävin 4 ensimmäistä vuottani kouluissa koska se oli silloin yleinen tapa ja mahdollisuus! Se koulu on tosin vieläkin tuossa nurkan takana!

• Anonyymi

On perustettavava valtio-omisteisia pukutehtaita V.E.B. Nomen Nescioita

• Anonyymi

Temu luksus muoti on edullisempaa ja rievut voi polttaa kamiinassa käytön jälkeen.🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      80
      3659
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2434
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      85
      2060
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1597
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1441
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1429
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1384
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1347
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1095
    Aihe