Mielestäni hallitus on tavalla sodassa Köyhiä vadtasn

Anonyymi-ap

Hallitus tekee kaikkensa heikentääkdern Köyhien kansalaisten ademas


Köyhä siis ei miljonääri kuten dimä

21

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on taas suoraan Moskovan trolliopiston luennoilta! Mitä köyhät ansaitsevat niin he saavat sitä käyttää kuten muutkin ja valtio vain ottaa siitä oman vero-osuutensa!

      • Anonyymi

        Mites se muka jostain luennolta olis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites se muka jostain luennolta olis?

        Harvalla noin tyhmiä ajatuksia syntyy omasta päästä, siihen tarvitaan joku joka aikoo hyötyä ja se taas painostaa niitä ideoitaan muiden päihin, esim. Moskovassakin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Harvalla noin tyhmiä ajatuksia syntyy omasta päästä, siihen tarvitaan joku joka aikoo hyötyä ja se taas painostaa niitä ideoitaan muiden päihin, esim. Moskovassakin!

        No etkös sinä itse juuri edusta kokoomuskommareita sieltä Moskovasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No etkös sinä itse juuri edusta kokoomuskommareita sieltä Moskovasta?

        En senkään vertaa kuin sinä!


    • Anonyymi

      Persuhallituksen jutut on täysin uskomattomia. M u k a lastenlapsiemme
      hyvinvoinnin eteen persuhallitus nyt kaikkensa.
      Mikä valhe ! Saako nauraa ?
      Lastenlapsemme tulevat olemaan k*sessa Purran tekemien velkojen takia.

      • Anonyymi

        Tulevat sukupolvet tulee kiroamaan talilkasvoisen Purran ja nyhverö Orpon.hallitus viritelmän.Sehän on kyllä todellisuudessa etelärannan hallitus pääpukarina on Räkämies.


      • Lähempänä totuutta lienee se, että Orpon hallitus joutuu ottamaan velkaa sosialistihallituksen mokien vuoksi. On korkoja miljardeittain, sote nielee aina vaan enemmän miljardeja jne. Noista pitää selvitä vaikka tuottavaa yritystoimintaa ja sen toiminta edellytyksiä on laiminlyöty jo vuosikymmeniä!


    • Anonyymi

      Sodassa ? Se on hyökännyt heikompiaan vastaan, joilla ei ole mitään
      puolustautumismahdollisuuksia.

    • Anonyymi

      Kokoomus etsii konfliktia ja lähettää köyhät Syvärille sotaan.

      • Anonyymi

        kokkelit haluaa tiputtaa vanhukset kylmälle betonilattialle :D


    • Anonyymi

      Tehkää köyhät kuten Sanna. nostakaa osinkoja.verovapaasti.!

      • Anonyymi

        Kehotan köyhiä olemaan maksamatta verojaan.Nehän kuitenkin kierrätetään roistojen kautta ulkomaille.Samoin myytään kansallis omaisuuttamme,nekin rahat ketkuloitaan veroparadiiseihin.


    • Anonyymi

      Kommentoimatta kummemmin, "kidjoituvireitä", leö perdutroli taad asialla?

    • Anonyymi

      Petteri PARADOKSI ON UHKA DEMOKRATIALLE

    • Anonyymi

      Jussi Halla-ahon,puhi joku aika sitten,että perussuomalaiset on kaikista puolueista Nurmen juuri tasoisin puolue,kuinka hän häpeää tuota paskaa vielä puhua.Todellisuutessa persepuolue on kautta aikojen,työväestöä,palkansaajia,eläkeläisiä ja sairaita köyhiä eniten ryöstänyt ja kiduttanut puolue.Tosin Persut on aina mennyt eduskuntaan valheen voimalla.Siten halventa teet koko eduskunnan olemassa olon.

      • Anonyymi

        Onneksi saadaan tämän hallituksen jälkeen siunailla perskokkare hallituksen tekemisiä virheitä. Kuinkas ne aina itse sanovatkaan. Niin mutta kun se edellinen hallitus


    • Anonyymi

      Jopa Orpolaisen kaltainen nahjus kykenee voittamaan tämän sodan.

    • Anonyymi

      2025-2026 voi olla varsin mielenkiintoista aikaa kun kansa alkaa viimein todella heräämään sinimustaan todellisuuteen.

      Päästään ihmettelemään mediassa kuinka Suomikin keski-Eurooppalaistuu kun polttopullot lentelevät ja kylelleen käännetyt autot palavat kaduilla soihtuina...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muutama miljardööri syntynyt siinä sivussa ja jotkut entisetkin tienanneet "vähän"

      :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe