Ootko nainen ottanut silarit?

Anonyymi-ap

Olit melkoinen lauta ennen, vähän kuin mies mutta nainen kuitenkin. Näin susta kuvan.

18

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vähän kun mies😂 dissaa ny pikkusen vielä vtun pelle

    • Anonyymi

      En ole ottanut. Rinnat on muotoiltu omista lähtökohdista. 🧡

    • Anonyymi

      Transu tekotissit

      • Anonyymi

        suht kuultu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suht kuultu.

        Naiselta aloitus .


    • Anonyymi

      Nyt kun miettii niin on muuten hieman transun näköinen. Tämä ihan hyvällä, ei pahalla.

    • Anonyymi

      Naisen rinnat kasvavat ikää tullessa jopa kuppikoon vuodessa.
      Ikää on joten on lopultakin mukava kun on ihan mukavasti muhevat.
      En ikinä ottaisi tuollaisia riskejä mitä leikeltyihin liittyy.. tervetuloa tarkastamaan lähemmin🤭

      • Anonyymi

        Tätä mä oon miettinyt, et jos on tosi isot tissit, niin eikö niitä voi leikata pieniksi ilman mitään täytteitä? Pääsisi ainakin niskasäryistä.


      • Anonyymi

        Se raskaus homoni ja ja hyvä estrogeeni taso kasvattaa tissit... Ja geenitki vaikuttaa .. Kyllä rimtavilla naisilla rintava sukukin ...
        Jos taas oot urheilia,pienirintainen isoperse tai hormonihäiriönen Tissit ei kasva kun silikonilla.
        Ja toi lauta ja kaikki byllyssä reisissä on perinnöllinen
        Siinä missä isot tissitki on .

        T Vielä lähempänä 40v pienirintainen nainen
        Jonka suku on täynnä pientä rintaa ja isoa byllyä ...
        Mulle ainoo vaihtoehto olis ne silarit
        Mutta eipä talous kestä ....


    • Anonyymi

      Vuosia sitten. Myöhemmin vielä suuremmat. Terveisin hoikka, söpö ja pitkä transtypy.

    • Anonyymi

      Hormoni kuuri tekee ihmeitä.

      • Anonyymi

        Miehelle.


    • Anonyymi

      En ikinä tekisi niin. Tuskin tämä minulle on, mutta rintaliiveillä voi muuttaa rintojen ulkonäön.

      Yleensä pidän ohuita joissa ei ole kaaritukia ja joissa rinnat näyttävät pieniltä ja ovat luonnollisessa asennossa, kuin rintoja ei olisikaan, näyttää puseron alta.

      Jos vaihteeksi laittaa kaarituelliset tai jopa topatut, voi melkein kuin muuttua eri henkilöksi, ihmiseksi jolla on rinnat. Mukavaa vaihtelua itselle, en mieti sinua. Et liity rintoihini, tai lähes olemattomiin sellaisiin.

      • Anonyymi

        En arvostele kenenkään rintoja nettipalstalla, enkä kyllä muutoinkaan.. Ainakaan siis tuolleen kritisoiden 😘


    • Anonyymi

      Joo, siis käytän push up-rintaliivejä. Eihän ne mitään ylöspäin nosta, kun ei oo mitä nostaa, mutta tulee pikkusen muotoa rintarangan päälle. En ole silikoneja vielä ottanu.

    • Anonyymi

      Jos vähön esim laihtuu niin ne keskikokoista olevat rinnat esim saattaa näkyä esillä paremmin?vaikka ne olis suurinpiirtein samat rinnat. Joillakuilla kun ei rinnat oikeen pienene.En itse oikeen ymmärrä miksei ne rinnat mulla pienene,mutta kai se liittyy ruokaani et siitä tulee joitain aineita jotka pitää rintojen rasvaa yllä..Liekö joku hiilari eli leivät,riisit,pastat,(ehkä.kenties kinkkuleikkeleetki?no ei kai ne niin kuitenkaan?) pitää.sitten rintojen kokoa yllä,mut kai noitaki vähön mielellään pitöis kuitenki syödä?..Ei oikein pelkällä salaatillakaan niin elä?.No kahvimaidon otan mielellään rasvattomana myös,juuston mahd.vähä rasvaista yms..Että ottaa päähän koko rinnat saisivat häipyä.pois täysin ..Mutta niin joku sanoi että ikä niitä rintoja .vaan kasvattaa niin kai se naishormonin vähentymä( täs kohtaa ikää) niitä.sitten kasvattaa vaan?(luulisi senkin asian sen takia menevän täysin toisin päin mutta eipä sitten mee niin)

    • Anonyymi

      Kun on reippaasti alipainoinen niin tuskin silloin mitään rintoja on.

    • Anonyymi

      Tässä iässä vielä silarit ottaisin. Hyvä kun jaksan rintsikat joskus laittaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe