Miksi otit minut

Anonyymi-ap

Kohteeksesi? Vai kuinka paljon niitä on?

24

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos koet että olet joku kohde, et sitten tunne minua senkään vertaa. Ikävää.

    • Anonyymi

      Kohteeksi? Mistä tälläisen käsityksen olet saanut? Kuulostaa paksulta tarinoinnilta. Toki sinuun rakastuin vahingossa. Selittääkö tämä sen "kohde" asian?

      • Anonyymi

        Minä halusin joskus auttaa, ja autoin vähän liikaakiin, kestin sen ja vähensin sitä. Koko homma loppui siihen että siitä tehtiin joillekin elämän tapa ja halusivat aina lisää ja lisää, se ei ollut enää apua mistä kiitettiin, siitä tuli niiden oikeus ja halusivat aina lisää ja useammalle. Minusta ja elämästäni tehtiin kaupanteko väline, jokainen otti koska uskoi että ymmärrän ja annan anteeksi, ja lopulta olin heidän mielestään säälittävä koska halusivat syödä lisää, joistakin olin kiero ja kylmä koska en taipunut heidän suunnitelmiin. Apua tarvitsee joskus jokainen mutta sen oltava myös herätyskello, voiko jotain muuttaa, onko tämä hetkellistä ja pakollista sairauden vuoksi. voinko parantua tai onko elämää muutettava ja löydettävä uusia juttuja. Joskus minulle oli tärkeää auttaa mm läheisiä mutta se pilattiin, osittain siksi että heille haluttiin enemmän ja minulle vähemmän, osittain siksi että kauneuteni ärsytti. Minusta tehtiin ylimielinen paska, säälittävä uhri ja elämäni tuhottiin täysin.


      • Anonyymi

        Vaikka yritän käyttää järkeä että et ole oikeasti mitään tuntenut niin tiedän että kaikki on ollut totta 😔 ja se silti sattuu niin paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä halusin joskus auttaa, ja autoin vähän liikaakiin, kestin sen ja vähensin sitä. Koko homma loppui siihen että siitä tehtiin joillekin elämän tapa ja halusivat aina lisää ja lisää, se ei ollut enää apua mistä kiitettiin, siitä tuli niiden oikeus ja halusivat aina lisää ja useammalle. Minusta ja elämästäni tehtiin kaupanteko väline, jokainen otti koska uskoi että ymmärrän ja annan anteeksi, ja lopulta olin heidän mielestään säälittävä koska halusivat syödä lisää, joistakin olin kiero ja kylmä koska en taipunut heidän suunnitelmiin. Apua tarvitsee joskus jokainen mutta sen oltava myös herätyskello, voiko jotain muuttaa, onko tämä hetkellistä ja pakollista sairauden vuoksi. voinko parantua tai onko elämää muutettava ja löydettävä uusia juttuja. Joskus minulle oli tärkeää auttaa mm läheisiä mutta se pilattiin, osittain siksi että heille haluttiin enemmän ja minulle vähemmän, osittain siksi että kauneuteni ärsytti. Minusta tehtiin ylimielinen paska, säälittävä uhri ja elämäni tuhottiin täysin.

        Onnellisuus ja tyytyväisyys tulkittiin ylpeydeksi ja muita halventavaksi, vakaa ja vahva ote elämään ylimielisyydeksi, nuoruuden toiveet ja sinisilmäisyys pieni ujous taas naiviksi ja tyhmäksi. Lopulta ihminen on julkisesti sitä mitä muut päättävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka yritän käyttää järkeä että et ole oikeasti mitään tuntenut niin tiedän että kaikki on ollut totta 😔 ja se silti sattuu niin paljon

        Sama juttu. 🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellisuus ja tyytyväisyys tulkittiin ylpeydeksi ja muita halventavaksi, vakaa ja vahva ote elämään ylimielisyydeksi, nuoruuden toiveet ja sinisilmäisyys pieni ujous taas naiviksi ja tyhmäksi. Lopulta ihminen on julkisesti sitä mitä muut päättävät.

        Suomea kateellisempia on vain slaavit, täällähän on oikeasti kamalaa jos joku menestyy tai elää hyvin. Kaikkien pitäisi olla vähän masentuneita, sairaita, tuntea angstia ja uhrata vuoron perään. Tässä maassa ei deittailla ilman huonoa mainetta, ei erota tai rakastuta, ei olla samaan aikaan onnellisia ja hyvätuloisia, ei tehdä asioita ilman että muut tykkää tai heille annetaan lohdutuksesi jotain jos eivät itse menesty. Täällähän kukaan ei saa elää rauhassa, ei ole paikkaa missä ei olisi juoruajia ja epäilijöitä ja paheksujia. Kaikki joilla on kaikkea onnesta. työstä ja hyvistä teoista, on jotakin varastanut tai kuolee pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä halusin joskus auttaa, ja autoin vähän liikaakiin, kestin sen ja vähensin sitä. Koko homma loppui siihen että siitä tehtiin joillekin elämän tapa ja halusivat aina lisää ja lisää, se ei ollut enää apua mistä kiitettiin, siitä tuli niiden oikeus ja halusivat aina lisää ja useammalle. Minusta ja elämästäni tehtiin kaupanteko väline, jokainen otti koska uskoi että ymmärrän ja annan anteeksi, ja lopulta olin heidän mielestään säälittävä koska halusivat syödä lisää, joistakin olin kiero ja kylmä koska en taipunut heidän suunnitelmiin. Apua tarvitsee joskus jokainen mutta sen oltava myös herätyskello, voiko jotain muuttaa, onko tämä hetkellistä ja pakollista sairauden vuoksi. voinko parantua tai onko elämää muutettava ja löydettävä uusia juttuja. Joskus minulle oli tärkeää auttaa mm läheisiä mutta se pilattiin, osittain siksi että heille haluttiin enemmän ja minulle vähemmän, osittain siksi että kauneuteni ärsytti. Minusta tehtiin ylimielinen paska, säälittävä uhri ja elämäni tuhottiin täysin.

        Ikävä kuulla tuo mitä olet kokenut heidän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomea kateellisempia on vain slaavit, täällähän on oikeasti kamalaa jos joku menestyy tai elää hyvin. Kaikkien pitäisi olla vähän masentuneita, sairaita, tuntea angstia ja uhrata vuoron perään. Tässä maassa ei deittailla ilman huonoa mainetta, ei erota tai rakastuta, ei olla samaan aikaan onnellisia ja hyvätuloisia, ei tehdä asioita ilman että muut tykkää tai heille annetaan lohdutuksesi jotain jos eivät itse menesty. Täällähän kukaan ei saa elää rauhassa, ei ole paikkaa missä ei olisi juoruajia ja epäilijöitä ja paheksujia. Kaikki joilla on kaikkea onnesta. työstä ja hyvistä teoista, on jotakin varastanut tai kuolee pian.

        ja tätä käytetään väärin kuten kaikkea, koska osalla on juuri noin. Ja toisilla ei. Osa saa itse koska on oikeassa paikassa oikeaan aikaan, osaa kuunnella itseään ja löytää omat juttunsa ja valitsee puolison oikein ja satsaa parisuhteeseen ja perheeseen, työhönkin. Sukuun ja ystäviin, jotenkin löytää tasapainon ja loistaa elämän iloa.

        ja sitten on joukko jotka haluaa tätä, pyrkii tähän, ja haluaa kaikille tätä. ja jotkut onnistuu ja jotkut epäonnistuu.

        Vapaa tahto, oma tie, rakkaus ja itsensä hyväksyminen ja kehittyminen, Rehellisyys itseä ja muita kohtaan. Kohteliaasti. Voidaanko jo lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. 🥲

        Yritän lähteä pois. En pysty nähdä sinua. Tunnen liikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tätä käytetään väärin kuten kaikkea, koska osalla on juuri noin. Ja toisilla ei. Osa saa itse koska on oikeassa paikassa oikeaan aikaan, osaa kuunnella itseään ja löytää omat juttunsa ja valitsee puolison oikein ja satsaa parisuhteeseen ja perheeseen, työhönkin. Sukuun ja ystäviin, jotenkin löytää tasapainon ja loistaa elämän iloa.

        ja sitten on joukko jotka haluaa tätä, pyrkii tähän, ja haluaa kaikille tätä. ja jotkut onnistuu ja jotkut epäonnistuu.

        Vapaa tahto, oma tie, rakkaus ja itsensä hyväksyminen ja kehittyminen, Rehellisyys itseä ja muita kohtaan. Kohteliaasti. Voidaanko jo lopettaa.

        Sitten on ihmisiä jotka haluaa välttämättä johonkin mihin et halua. Tai haluat jotain mitä muut ei halua.

        Vain sinä tiedät, vain sinä päätät, ja vain sinä elät elämääsi, ja luot sen, päätös on tehdä se yksin, yhdessä, tai valikoitujen ihmisten parissa.

        Uskon siihen että ihmisiä pitää rakastaa, vaikka he ovat eläimiä, tekevät kaikkensa että heitä ei rakastettaisi, tekevät virheitä. Mutta kun tähdet osuu kohdilleen, meissä on paljon hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän lähteä pois. En pysty nähdä sinua. Tunnen liikaa

        Haluaisin sinun tulevan luokseni. Halatakseen sinua. Mutta kahdestaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin sinun tulevan luokseni. Halatakseen sinua. Mutta kahdestaan...

        Niin varmaan. Valehtele lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan. Valehtele lisää

        En valehtele...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valehtele...

        Sitähän sinä teet. Elämäsi on pelkkää valhetta


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No onko nyt mies niitä joulutonttuja taas näkyny?


    • Anonyymi

      Erikoista miten henkilöt jotka eivät mielestään ole ottaneet ketään kohteekseen kuitenkin omivat tämän aloituksen. Luulisi että jos ei ole ottanut ketään kohteekseen ei aloitus silloin ole hänelle suunnattu,

      • Anonyymi

        Kaikki ymmärtää että aloittaja on huomionhakuinen ja sekava. Tuskin on kenenkään kohde, joten ihan oikeat ihmiset vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ymmärtää että aloittaja on huomionhakuinen ja sekava. Tuskin on kenenkään kohde, joten ihan oikeat ihmiset vastaa.

        Tai ehkä aloitus on vain jatkoa trollausten jatkumossa


    • Anonyymi

      Rakastuin sinuun, mieheen. En mitenkään ottanut kohteeksi vaan rakastuin. Sinun syy kun olit niin ihana.

      • Anonyymi

        Juuri näin,hyvää yötä rakas nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin,hyvää yötä rakas nainen.

        Hyvää yötä rakas mies, en saa nukuttua.


    • Anonyymi

      Naisia on useita. 3-5 kierroksessa, loput varalla, yhteensä kymmenen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe