Oletko sinä mies

Anonyymi-ap

Sotkeentunut johonkin nettisuhteeseen täällä? Etkö enää ole kiinnostunut minusta irl-naisesta ollenkaan? Nyt vasta tajusin mitä täällä tapahtuu.

23

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitä täällä tapahtuu?

      • Anonyymi

        Joillain palstalaisilla on ollut jonkinlainen nettisuhde, keskustelua ja tutustumista, eikä se ole edennyt. Toinen on suuttunut kun toinen jakaa hänen puheitaan täällä ja toinen on suuttunut kun hänet hylättiin.

        Ykskaks kaikki langanpäät ikäänkuin sopivat yhteen. Joku nainen kirjoitellut pitkään, että rakastaa toista vaikka eivät ole koskaan tavanneet. Paljon ollut myös mustasukkaisuutta. Käsketty että nainen ei saa ottaa yhteyttä mieheen. Onko ne sen miehen irl-kaivatulle siltä nettinaiselta?

        Sitten oli viikkotolkulla sitä että kohta nähdään, kohta nähdään jee jee jee. Nyt on kyselyjä että näytinkö edes nätiltä sun muuta. Ei ole treffit mennyt toivotusti ja nyt tuli bänks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain palstalaisilla on ollut jonkinlainen nettisuhde, keskustelua ja tutustumista, eikä se ole edennyt. Toinen on suuttunut kun toinen jakaa hänen puheitaan täällä ja toinen on suuttunut kun hänet hylättiin.

        Ykskaks kaikki langanpäät ikäänkuin sopivat yhteen. Joku nainen kirjoitellut pitkään, että rakastaa toista vaikka eivät ole koskaan tavanneet. Paljon ollut myös mustasukkaisuutta. Käsketty että nainen ei saa ottaa yhteyttä mieheen. Onko ne sen miehen irl-kaivatulle siltä nettinaiselta?

        Sitten oli viikkotolkulla sitä että kohta nähdään, kohta nähdään jee jee jee. Nyt on kyselyjä että näytinkö edes nätiltä sun muuta. Ei ole treffit mennyt toivotusti ja nyt tuli bänks.

        No jos kuvaus osuu niin voi kai tuollainen olla mahdollista. Toisaalta palsta vääristää, jutut ja tilanteet voi olla jotain ihan muuta ja koskea toisia ihmisiä.


      • Anonyymi

        Saman naisena esiintyvän sedän tarinoinnit rullaa tajunnanvirtana, mene töihin


      • Anonyymi

        Ihmiset kuvittelevat jatkuvasti kaivatut sivuille ja jopa erovat tai lopettavat suhteitaan kun
        palstaa luetaan ainoana totuutena kuin raamattua.
        Eikä selvitetä asioita ruutujen ulkopuolella niik kuuluisi. suoraa henkilöitä itseltään ..
        Vaan eletään sivustolla
        Harhoissa ja luulen kaikenlaista
        Harhvat tajuavat poistua sivustolta silloin ku pitää.
        Tää semmoinen riivattu mesta....
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset kuvittelevat jatkuvasti kaivatut sivuille ja jopa erovat tai lopettavat suhteitaan kun
        palstaa luetaan ainoana totuutena kuin raamattua.
        Eikä selvitetä asioita ruutujen ulkopuolella niik kuuluisi. suoraa henkilöitä itseltään ..
        Vaan eletään sivustolla
        Harhoissa ja luulen kaikenlaista
        Harhvat tajuavat poistua sivustolta silloin ku pitää.
        Tää semmoinen riivattu mesta....
        Sivusta

        Joo mutta osa näistä tapaa toisiaan. Tuntemattomat. Siinä ei ole mitään harhaa. Ei ne kuvittele tutuikseen toista.


    • Anonyymi

      Et ole siis netti NAINEN mutta luet näitä NETISSÄ NAINEN😂😆 hauska

      • Anonyymi

        Oli kyllä mies todella haufka tämä aloituksesi, olet oikea pikkukallevitsien kuningas


    • Anonyymi

      Huh, hetkenaikaa luulin, että kysyt olenko sotkeentunut johonkin rikolliseen alamaailman hämärä hommiin. 😂

      • Anonyymi

        Ei sellaiseen mutta joku on sotkeenut psykoon. Ei ole tervettä enää nuo aloitukset täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaiseen mutta joku on sotkeenut psykoon. Ei ole tervettä enää nuo aloitukset täällä.

        Muista nyt jankuttaa sen työparisi kanssa koko päivä näistä miehen aloituksista


    • Anonyymi

      Nettisuhde vs. irl-suhde? Ei oo hyvällä mallilla irl oleva suhde, jos nettisuhdekin on se parempi vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Siinäpä sinulle obsessiiviselle taas pohdittavaa, että minkä laatuinen on trollaavan miehen suhde. Jatka samaan malliin


      • Anonyymi

        Ei ole mitään irl suhdetta. Älä vääristele. Kyseessä on ihastus vasta.
        Nettisuhde tarkoittaa sitä. että tavataan anonyymina jossain tällaisella paikassa, ehkä chatissa vaihdetaan sähköpostia tai numeroa ja aletaan tutustua toiseen sillä tapaa tapaamatta kasvotusten. Onhan noita. Itsellänikin ollut vuosien varrella kavereita netissä, mutta ei suhdetta.


    • Anonyymi

      Kenestä sinusta? Nämä sinun jutut on kuin lakanoita tuuleen heittelis!

      • Anonyymi

        Hän tietää joka siinä suhteessa on ollut onko mies ja onko ollut irl jotain jonkun kanssa. En minä tiedä onko se hän vai joku muu. Säälittää vähän oli kuka tahansa kun se "nettiystävä" sekosi.


    • Anonyymi

      luota.

      • Anonyymi

        Saatan luottaakin aikanaan.


    • Anonyymi

      Kyllä mä näen ja tajuan, kunnei vaan irl tällasta höpise. Voi taivas, jos veikkaan oikein. Luotan, sivusta🙄

      • Anonyymi

        Tottakai sä luotat. Minulla on vain aina "työasioita"


      • Anonyymi

        En vastannut sinulle, se on sivullinen. En vastaisi tuollaiselle huomiohorolle.


    • Anonyymi

      En harrasta netti suhteita, suolee seuraan silloin tällöin(ajan kuluksi). Facea x tms muita ei ole eikä tule, sama koskee deitti sovelluksia.

      • Anonyymi

        Kuulostat järkevältä mieheltä. Olisitpa hän.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe