Mä 57v mies 02al. Mulla on useita kimppakiva kokemusta kertyny ja ollu yleensä vaan 1n ja 2m, muutaman kerran ollu 1n ja 3m. On ollu myös huonojakin kokemuksia tietty mukana kun muka halukas mies halunnu kimppaa mut ei ole pystynytkään tai sit valehteli kalunsa koon. Mut yleensä ollu upeita kokemuksia. Mua kiihottanu kun naisella on kasvot ja rinnat spermassa kun nussin sen päällä. Mites muilla on?
Spermattu nainen nam.
13
1456
Vastaukset
- Anonyymi
Kans kokemuksia hyviä ja huonoja, huonoimmat mies miettinyt loppuun saakka miten vieras nussii vaimoo ja nauttii aidosti.
Mustasukkaisuus vie kiiman avio mieheltä jolloin seisokki toimi. Paiviikkoa sitten yksi parhaista panoista, rouva hoitsu ja mies yrittäjä, pantiin kahdestaan vaimoa kunnolla.
Huuto oli kova kun rouva nautti, onneksi omakoti talo parilla. T. M 37v- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Tuutko spermaamaan mun muijan ? Muija on 150cm pitkä, painaa 120kg eli läskiä ja lätinää on.
- Anonyymi00020
Hyi saatana porsas
- Anonyymi
Jep. Hyvin spermattu nainen alla naitava alla on upee ja liukas. Suudella spermasta suuta ja nuolla tissejä.
- Anonyymi00021
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi00014
Spermaus rouvalle onnistuu kyllä, jos tarvetta.
Mtku- Anonyymi00024
Mun fantasia ois olla 2 miehen kaa ja silleen,että sais lastit kasvoille ja rinnoille,mut tuskin koskaan uskallan sitä toteuttaa.
- Anonyymi00015
Nuorena miehenä usein spermasin naisen,kun piti vetää kulli ulos,ettei tulis lapsia.
Siihen aikaan sitä spermaa riittikin.
Muistan yhden tytön jota nussin Tukholmassa.
Upeat isot tissit.
Ja 5 kerran jälkeen täysin sperman peitossa,tosi kiihottava näky ,kun tyttö väsyneenä ,mutta onnellisena hieroi niitä
Joten tulihan se kuudeskin mälli niille
Karl von Kuk- Anonyymi00019
Oliko kirjootusvirheetä ?
Hrraanjessussentää - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oliko kirjootusvirheetä ?
HrraanjessussentääSpedellä paloi käämit buaahaa
- Anonyymi00018
Mökki kivaa kaks pariskuntaa tytöilijä nä korvausta vastaan mukana.naiset puki ja meikkas siniset pikkarit,rintsikat,musta toppi viininpunainen pitsihihoilla mekko.Punertava peruukki kokopitkä essu kiristysnayha takana siinä tyttöilijän asu päivällä .kynnet tummampunaiset huulet sama .Pihalle essu pois pitkä musta nahkatakki päälle polvenpituinen keltainen toppaliivi .kauppa reissu naiset kolmestaan.jatkuu
- Anonyymi00023
Mee sirkukseen friikki
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4083035SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682362Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj782009Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1411600
- 711233
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2721030Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121022- 40884