Spermattu nainen nam.

Mä 57v mies 02al. Mulla on useita kimppakiva kokemusta kertyny ja ollu yleensä vaan 1n ja 2m, muutaman kerran ollu 1n ja 3m. On ollu myös huonojakin kokemuksia tietty mukana kun muka halukas mies halunnu kimppaa mut ei ole pystynytkään tai sit valehteli kalunsa koon. Mut yleensä ollu upeita kokemuksia. Mua kiihottanu kun naisella on kasvot ja rinnat spermassa kun nussin sen päällä. Mites muilla on?

13

1456

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kans kokemuksia hyviä ja huonoja, huonoimmat mies miettinyt loppuun saakka miten vieras nussii vaimoo ja nauttii aidosti.
      Mustasukkaisuus vie kiiman avio mieheltä jolloin seisokki toimi. Paiviikkoa sitten yksi parhaista panoista, rouva hoitsu ja mies yrittäjä, pantiin kahdestaan vaimoa kunnolla.
      Huuto oli kova kun rouva nautti, onneksi omakoti talo parilla. T. M 37v

• Anonyymi

Vain unelmissas eunukki

• Anonyymi

Tuutko spermaamaan mun muijan ? Muija on 150cm pitkä, painaa 120kg eli läskiä ja lätinää on.

• Anonyymi00020

Hyi saatana porsas

• Anonyymi

Jep. Hyvin spermattu nainen alla naitava alla on upee ja liukas. Suudella spermasta suuta ja nuolla tissejä.

• Anonyymi00021

Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki

• Anonyymi00014

Spermaus rouvalle onnistuu kyllä, jos tarvetta.

Mtku

• Anonyymi00024

Mun fantasia ois olla 2 miehen kaa ja silleen,että sais lastit kasvoille ja rinnoille,mut tuskin koskaan uskallan sitä toteuttaa.

• Anonyymi00015

Nuorena miehenä usein spermasin naisen,kun piti vetää kulli ulos,ettei tulis lapsia.
      Siihen aikaan sitä spermaa riittikin.
      Muistan yhden tytön jota nussin Tukholmassa.
      Upeat isot tissit.
      Ja 5 kerran jälkeen täysin sperman peitossa,tosi kiihottava näky ,kun tyttö väsyneenä ,mutta onnellisena hieroi niitä

Joten tulihan se kuudeskin mälli niille

Karl von Kuk

• Anonyymi00019

Oliko kirjootusvirheetä ?
        Hrraanjessussentää

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Oliko kirjootusvirheetä ?
        Hrraanjessussentää

Spedellä paloi käämit buaahaa

• Anonyymi00018

Mökki kivaa kaks pariskuntaa tytöilijä nä korvausta vastaan mukana.naiset puki ja meikkas siniset pikkarit,rintsikat,musta toppi viininpunainen pitsihihoilla mekko.Punertava peruukki kokopitkä essu kiristysnayha takana siinä tyttöilijän asu päivällä .kynnet tummampunaiset huulet sama .Pihalle essu pois pitkä musta nahkatakki päälle polvenpituinen keltainen toppaliivi .kauppa reissu naiset kolmestaan.jatkuu

• Anonyymi00023

Mee sirkukseen friikki

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      408
      3035
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2362
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      2009
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      141
      1600
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1233
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      272
      1030
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1022
    10. 40
      884
    Aihe