Missä on koneleidi

Anonyymi-ap

Minne hävisi koneleidi?

Eräs tunnettu tähti vertasi kuinka suosio on kuin akan nokka.
Kun akka kääntää nokkansa niin suosio oli siinä, turha on räpistellä ovi pysyy kiinni.
Nyt on voimaannuttavaa lukea huupposkien ja hellujen silmittömän ihastuksen vallassa kirjoitettuja kommentteja.

Miehestä tuntuu todella hyvältä huristella ylpeänä Juojärven ympäri rakastuneiden ellujen lähettämiä päkitsejä ja "saa lukea videolla kissikortteja" hakemaan.

Entä sitten ellujen nokka kääntyy, vääntyykö naama?

23

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko maailmassa typerämpää asukkia kuin viisikymppinen mies ja nainen?

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen vajaa kuoleman enkeli lienet? Kusikaan ei enää kestä kuin tenassa sulla.


    • Anonyymi

      Taas on yritys parempaan tienaamiseen, leeti jonkun aikaa piilossa, että kiima nousisi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Riston kaupalla tiesivät, että saunavitejo johti kattiloiden jakoon.

    • Anonyymi

      Ymmärtääkseni ei halua olla julkisuudessa, ja en ihmettele yhtään vaikka olisi nostanut kytkintä. En tiedä että onko sitten tietoinen tuota Konemanin kuvaamasta videosta saunasta, voin veikata ettei kovin iloinen varmasti tuosta ole...

      • Anonyymi

        Kyllä tuollaista vartaloa kelpaa esitellä.


      • Anonyymi

        Se oli mestarilta virhe liikku ostaa koko tynnyrisauna. Nyt saa Simon kanssa kylpeä kahdestaan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli mestarilta virhe liikku ostaa koko tynnyrisauna. Nyt saa Simon kanssa kylpeä kahdestaan rauhassa.

        Heijastuuko kohta jättimela kiukahan vesisäiliöstä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuollaista vartaloa kelpaa esitellä.

        Olen eri mieltä ei olisi kannattanut teepussit makkarat ja pöheikkö totuus paljastui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä ei olisi kannattanut teepussit makkarat ja pöheikkö totuus paljastui

        Kaikki ei voi olla sun kaltainen transu.


    • Anonyymi

      Hieno sauna,kelpaa saunoa.

    • Anonyymi

      Nolasi itsensä ja naisensa, sen minkä kerran menettää ei koskaan palaa.

      Vain väninä jää ja vaimenee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaunis nainen,kyllä näkyy video kiinnostava..💋

      • Anonyymi

        Terhakat oli maitoautomaatit ja oikea beaver.


      • Anonyymi

        Maailma on täynnä kauniita naisia jotka eivät ala levittelemään alastonkuviaan nettiin.

        Jos nainen tienaa rahaa vapaa-ehtoisesti alastomalla tai vähäpukeisella vartalollaan, nauttii itse kuvistaan ja katsojatkin nauttivat niin sellaisessa toiminnassa ei ole pahaa sanaa sanottavana.

        Semmoinen ihminen tietää mitä haluaa ja mitä tekee.
        Ja se halu tehdä ja näyttää näkyy niissä kuvissa, sellainen nainen voimaannuttaa katsojankin.

        Puolialaston lammikossa rupevä ukon kellukka on ällö


    • Anonyymi

      Kyllä ihmisten pitää joka paikasta valittaa kaunis nainen ystävällinen ja avulias.😍

      • Anonyymi

        Kaikkeen suostuvainen?


    • Anonyymi

      Jos se änisee niiku mahviavideolla niin kyllä akat lähtee. Lähtis kyllä Simokii jos vaan älyväis.

      • Anonyymi

        Simon on pakko roikkua tosinuijana mukana.


    • Anonyymi

      Jos simo kylpis tynnörisaunalla,saattaisi vesisäiliön kyljestä heijastua sen luokan molo jotta naispuoliset seuraajat vetelisivät vesikelkalla tahi maitokärryillä talosta taloon ,lemmentuokioitten merkeissä.

    • Anonyymi

      "Kyllä ihmisten pitää joka paikasta valittaa kaunis nainen ystävällinen ja avulias.😍"


      Valittaa mistä? Vaikka näyttäisi persesilmänsä rinkulan niin aivan oma asiansa se olisi.

      Mutta kyllä näistä asioista pitää pystyä keskustelemaan.
      Meillä ihmisillä kun on taipumus ettei meille mikään riitä vaan kaikkea lisää, roinaa ja seksiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe