Hei! Olen seksistä pitävä nainen ja en ole etsimässä parisuhdetta saati perheen isää. Olen jo pidempään ollut "riippuvainen" seksistä ja oon ollut https://seksiriippuvaiset.fi sivuston vakiojäsen pitkään. Mutta ota yhteyttä, ei väliä ootko varattu kunhan osaat harrastaa hyvää ja turvallista seksiä. Ja olithan terve!
Seksiaddikti etsii seuraa
9
1702
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olisi 25v mies!
Yksin tai naisen kansaa voidaan harrasta kimppaa.
Kik joulu2023 - Anonyymi
Puhelinseksiä? T. Seksiaddikti mies
- Anonyymi
Pohjoiskarjalassa ois samaa sairautta sairastavav 49v mies
- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa
- Anonyymi
Suosittelen etsiin samanlaista seuraa ni voitte vertailla mitä tauteja on jo ollu ja mitä vie pitää hankkia riippuvuus johtuu usein siitä ettei saa edes tyydytystä saatika nautintoa nautinnosta ei aiheudu riippuvuutta ennen kuin vasta sitte jos mikään muu ei tunnu miltään
- Anonyymi
Mistä päin oot?
- Anonyymi
Et o kohdannu miestä joka osaisi oikeasti sut tyydyttää addiktio se kai on siksi naisella ettei saa siitä sellaista tyydytystä kuin haluaisi hyvä seksi voi kai aiheuttaa riippuvuuden sitä en ymmärrä ettäkö joku olisi riippuvainen huonosta seksistä mutta tyytyy kenties huonoon seksiin kun ei ole muutakaan tarjolla mu miehille ihan yleisneuvona turha seurustella seksiriippuvaisen kanssa jos ei tätä osaa tyydyttää mies kai sillai koskaan tyydystä saakaan siksi seksiriippuvainen mies pettä jokatapauksessa jos ei nainen jonka kanssa on ole saatavilla aina just silloin kun hän itse haluaa ja suurella tödennäköisyydellä kyllästyy joko yhteen ja samaan reikään tai yhteen samaan naiseen melko pian riippuu kumpana pitää ihmistä jonka kanssa on
- Anonyymi
Siksi aloittajan on parasta pysyä sinusta erossa, koska sinä et ainakaan osaa tyydyttää ketään. Ainoa kumppanisi 20 vuotta sitten antoi sinulle kenkää kun et ollut oppinut edes kirjoittamaan kuten aikuiset. Mene vertailemaan niitä känsiä käsissäsi mitä vuosien runkkailusta on sinulle aiheutunut.
- Anonyymi
Olithan terve? Joo olin.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676