Windowsin sekoilu W10 loputtua meinaa tulla taloyhtiöille järjettömän kalliiksi!
W11 ei tue laitekantaa joka on talotekniikkaa. Lisäksi PC koneet ei tue.
Kolmanneksi ohjelmaistot ei tue. Lisäksi työkuluihin on mennyt odottamattoman kauvan, jopa kuukausien palkkoja.
Nyt siiten moni kysyy onko tässä mitään järkeä.
Windows on tuho ja mennyt raha!
Windowsista tuli taloyhtiöille tuskaa
31
275
Vastaukset
- Anonyymi
Purra ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ – ✀ –
Manit boys...
🤮🤮🤮🤮🤮
Windowsissa ei toimi mikään!
On tää windowsmailma mennyt hankalaksi!...
💩 Moi, Mie oon windows...- Anonyymi
M$ ja Maksakaa, maksakaa.....
- Anonyymi
Maksaminen ei ratkaise ongelmaa ollenkaan!
- Anonyymi
Windowsissa ei mikään toimi!
Saksa kielsi Microsoftin pilvipalvelun käytön kouluissa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaminen ei ratkaise ongelmaa ollenkaan!
Seppo teki tepposen: poistin windowsin
Ja asensi tilalle toimivan Linux mintin. - Anonyymi
Kyllä minua taas niin vitutti HP roina!
Miä kartan hp koneita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M$ ja Maksakaa, maksakaa.....
KALLIIKSI TULEE WINKURA!
- Anonyymi
Nyt Poistokiima päällä.
Nyt on paniikin tunnelmaa. Hakkeriryhmä kertoo vieneensä 30 miljoonan käyttäjän Microsoft-tunnukset. - Anonyymi
Aivain surkeuspaskaa on windows
saa viellä niin koneet kuin käyttäjät hörähtelemään lisäksi aiheuttaa dementiaa!!! - Anonyymi
Heh!
💩💩💩💩💩💩💩💩 💩
UKRAINA HÄVIÄÄ SODAN! - Anonyymi
SURKEUTTA JA TUSKAA! Winkulla ääni rätisee, röhisee, sirisee ja ääni on kuin peltipurkissa. Sitten se latenssi!
Peleissä kuvan sumennus ja selatessa lomittuneet fontit, tehoa vaadittaessa 4 ytimen ongelma. - Anonyymi
Windows, Huomisen bugit jo tänään
W10 aiheuttamat ultratoimimattomuudet voivat aiheuttaa myös tämän kaltaisia ongelmia ihmisille, kuten esim......†.....pelkää ristiä.....†
Windows-päivitykset ovat viime aikoina kunnostautuneet toden teolla tietokoneiden jumittamisen suhteen. Valitettavasti jakelussa on taas yksi ”jumipäivitys”.
w10 on ällötävintä mitä tiedän
Voi, jumalauta tuota Microsoft-NSA-paskaa, johon vielä ihmiset maksaa itsensä kipeiksi. Tulen hulluksi tämän saatanan vakoilutavaritsan kanssa. Joka kirjain hidastelee juuri nytkin, koska se tallentuu hiivatin moneen väärään paikkaan, saatana.
Jos näillä roisto it-tuottajilla ei kerta kaikkiaan ole mitään kokemusta privaatti-elämästä maapallolla, vaan kaikki jaetaan sun saatanan moneen väärään, väärille ihmisille näkvyiin tallennuspaikkoihin, niin muuttakoon täältä marsiin. Näistä kommunisti windows-järjestelmistä ei kenenkään pitäisi ikinä maksaa killinkiäkään. Meidän yksityisoikeudellinen omistus, immateriaalioikeudet, kaikki saatana työnantajan ja näiden roistojen saataville jonnekin heidän koneilleen pilvi-palveluun.
Tuottakaa nyt jotkut oikeaa it-ohjelmistoa ja koneita ilman Microsofia tai pilvipalveluita, yleensä ilman win 10:ä. Tää on viimeinen pyyntö, tässä tulee aivan kahelisi, kun skitso kommunistijakelu on luvatonta ja ylimiestä röyhkeyttä käyttäjiä kohtaan. Selitys joku palvelu, kun me itse teemme niille kaiken, kansiot, tallennusnimet, päiväjärjestykset, indeksoinnit yms.
Halusin nimenomaan laittaa tiedot tänne, että te avoimesti puhujat tajuaisitte helpommin skeidan. Vain jenkki on näin röyhkeä. On mielivaltaista pakolla vaihdattaa koneisiin jopa ilmaiseksi Win 10, joka syvintä paskaa maailmassa. Poliisille suoraan kaikki, mitä kirjoitit. Vain deletointi ei enää tallenna pilvipalveluin. Röyhkeys ja varkaus. Pitäkää saatanan tunkkinne.
Mikään ei w10ssä toimi.
- Anonyymi
Ja höpöt. Juurikin W11 koneella käytän nettiä kerrostalossa taloverkon kautta. Toimii niin langattoman kuin myös gigabitin ethernetin kautta. Myös työkoneessa on W11 ja se toimii ongelmitta niin töissä kuin kotonakin.
- Anonyymi
poistamaan Windowsin, jos haluat inhimillisen käyttöjärjestelmän.
👾
MAKSAKAA Microsoftille muutten EI ALA TOIMIA !
Maksakaa, älkää valittako jos ei toimi. PItää MAKSAA ! - Anonyymi
Ethän sä ymmärtänyt aloituksesta hevonpaskaa. Kyse on talotekniikasta eli tekniikasta joka valvoo mm. lämmitystä, ei sun henk.koht. tietokoneestasi!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä ymmärtänyt aloituksesta hevonpaskaa. Kyse on talotekniikasta eli tekniikasta joka valvoo mm. lämmitystä, ei sun henk.koht. tietokoneestasi!!
Miksi sitten haluat rikkoa sen vaihtamalla käyttöjärjestelmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten haluat rikkoa sen vaihtamalla käyttöjärjestelmän?
En minä ole rikkonut mitään, en ole edes aloittaja. Sanoin vaan että ymmärsit väärin tuon aloituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole rikkonut mitään, en ole edes aloittaja. Sanoin vaan että ymmärsit väärin tuon aloituksen.
Miten minä sen ymmärsin väärin?
Asiat on rakennettu Windows 10:n varaan ja se toimii. Windows 11 ei toimi.
Käyttää sitä Windows 10:ä siis.
- Anonyymi
Sillä ei ole merkitystä mikä käyttöjärjestelmä kenenkin koneessa on. Verkon aktiivilaitteet eivät tästä välitä. Näiden tehtävä on jakaa IP-osoitteita verkossa oleville koneille.
- Anonyymi
Sinä et mistään mitään tiedä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et mistään mitään tiedä!
Veikkaan, että tietämystä löytyy enemmän, kuin joltain sattumanvaraiselta huutelijalta.
- Anonyymi
Windows-päivitystä ei kannata asentaa
Microsoftin tuoreinta Windows-päivitystä kannattanee vältellä.
;D
- Anonyymi
Taas se nähtiin! Windows ei sovellu tositoimiin!
- Anonyymi
Orpo antaa zelenskyin rahastaa Suomen! Orpo ei palvele Suomalaisia vaan ukrainan natseja!
Orpo ja Purra natseja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo antaa zelenskyin rahastaa Suomen! Orpo ei palvele Suomalaisia vaan ukrainan natseja!
Orpo ja Purra natseja!Ukrainassa EI OLE NATSEJA, sanoi päänatsi Putler mitä tahansa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo ja Purra natseja!kannatusmittauksen kolmen kärjen: SDP 22,6 prosenttia, kokoomus 20,0 prosenttia ja perussuomalaiset natsit16,7 prosenttia.
- Anonyymi
Miksi sitä Windows 10:ä sitten pitää vaihtaa jos se on sen varaan rakennettu?
- Anonyymi
Koska Win 10 on tietoturvariski!
- Anonyymi
Tutkimus: Sähköautoihin suhtautuvat negatiivisimmin ne, joilla ei ole kokemusta sähköautoista.
Sama pitää paikkansa myös tietotekniikassa. Linuxeihin suhtautuvat negatiivisimmin ne, joilla ei ole kokemusta Linuxeista.
Sen näemme tääläkin koska Linuxhaukkuja ei tiedä mitään mm Ubuntusta! - Anonyymi
Windows on aina loppupeleissä helvetin kallis valinta!
- AnonyymiUUSI
Windowsin valinta tulee kalliiksi, on huomattu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804